Dat zit voor geen kut.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:50 schreef Captain_Ghost het volgende:
trek gewoon regenbroek van 15 euro over de motorbroek heen.
Ff checkenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:53 schreef Gokhan03 het volgende:
Heb een Alpinestars AST-1 broek voor 100 euro. Waterdicht en werkt perfect. Is nu 4 maanden oud en heeft goed gepresteerd in de regenbuien in juli en augustus.
Maarja vanmiddag reed ik met spijkerbroek en ook mijn boxer was nat
nou ja. als je perse voor 100+ euro willen dokken prima.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zit voor geen kut.
[..]
Ff checken
Deze is na 5 minuten doorweekt, geen zin om alles straks 30-40 minuten met een zeiknatte broek te rijden en dan de hele dag met een natte kont rond te lopen om vervolgens in een natte broek weer naar huis te gaan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:09 schreef peterzx9r het volgende:
al wetter pak wassen met dat speciaale spul super
Toen was ik nog blij dat ik geen auto had, hoefde je tenminste niet veel te tanken, aangezien iedereen toen ook al riep dat het zo duur wasquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:49 schreef Geerd het volgende:
Lol las een oude post uit 2008 toen benzine 1.37 koste.
Kun je toch niet meer voorstellen
Ben blij dat ik er straks niet meer afhankelijk van ben, na de beetje uit de hand gelopen verbouwingquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:52 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Toen was ik nog blij dat ik geen auto had, hoefde je tenminste niet veel te tanken, aangezien iedereen toen ook al riep dat het zo duur was
Ik vonf 1,45 in Hollandsche florijnen al erg. Met fl. 1,67 was het land te klein. Ben blij dat ik weer een leasebak hebquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:52 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Toen was ik nog blij dat ik geen auto had, hoefde je tenminste niet veel te tanken, aangezien iedereen toen ook al riep dat het zo duur was
Volgens mij 5 man: ik, bwt, bozz, deka en volgens mij nog iemandquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:06 schreef lipjes het volgende:
Niet om het 1 of ander, maar voor die mag protestrit. Wie komen er allemaal naar mij toe
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:12 schreef Anne het volgende:
Die is pas eind volgende maand, kun je het dan niet beter nog eens vragen? Of sla je koffie altijd een maand van tevoren in?
Dat gaat veel koffie wordenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij 5 man: ik, bwt, bozz, deka en volgens mij nog iemand
[..]goeie
Ik lust geen koffie overigens, dus dat scheelt al een paar koppen
Biertje?quote:Op zondag 26 augustus 2012 01:21 schreef Yreal het volgende:
Zo, ook weer overleefd..
was alleen even vergeten dat mijn tanktas niet tegen water kan..
Lekker.quote:
Mazzel pik ik zou voor de beugels gaan heerlijk!!quote:Op zondag 26 augustus 2012 01:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
Lekker.
ik mag kiezen uit warsteiner, grolsch beugels, kanon, hoegarde, hj, karakter, oerblond, westmalle dubbel of hj en grolsch herfstbok.
was 120 km trouwens
mijn nieuwe alpinestars hebben het water trouwens perfect tegen gehouden
ik hou altijd minstens 15 liter bier op voorraad.. je weet maar nooitquote:Op zondag 26 augustus 2012 01:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Mazzel pik ik zou voor de beugels gaan heerlijk!!
Bokje is het nog wat te warm voor
Heb je ook alles koud staan dan?quote:Op zondag 26 augustus 2012 01:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik hou altijd minstens 15 liter bier op voorraad.. je weet maar nooit![]()
Maar ik ben behoorlijk koud, dus vond het ook wel herfstbok tijd
Ja ik misschien ook, ik heb geloof ik standbydienst maar die moet ik ff ruilen dan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij 5 man: ik, bwt, bozz, deka en volgens mij nog iemand
[..]goeie
Ik lust geen koffie overigens, dus dat scheelt al een paar koppen
Pff niet zo piepen over de regen Vin! Ik stond gister (als vrijwilliger) in m'n kabouterkleding op een kinderfestijn. Raad eens wie er drijfnat was na het eerste kwartiertje? Droogde gelukkig al snel opquote:Op zondag 26 augustus 2012 08:54 schreef Vinniiee het volgende:
Geslaagd ritje zo te horen
En ja, veel geluk gehad denk ik.
Het regent nu ook pijpenstelen, waarschijnlijk moet ik daar vanmiddag doorheen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Man, ik wil graag weer motorrijden... Naja maar afwachten wat de garage zegt dinsdag...
quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:51 schreef WhiteJoker het volgende:
Ah! Daarom renden die kinderen zo snel wegIk dacht dat het de trol was die naast me stond
Ik mag hopen dat dat de trol is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Man, ik wil graag weer motorrijden... Naja maar afwachten wat de garage zegt dinsdag...![]()
Op zich klaag ik niet over de regen zelf, wel dat mijn motorbroek niet waterdicht is. Ik was 2 straten van huis gisteren in die plensbui rond 3 uur en m'n boxer was al doorweektquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:45 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Pff niet zo piepen over de regen Vin! Ik stond gister (als vrijwilliger) in m'n kabouterkleding op een kinderfestijn. Raad eens wie er drijfnat was na het eerste kwartiertje? Droogde gelukkig al snel op
quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:51 schreef WhiteJoker het volgende:
Ah! Daarom renden die kinderen zo snel wegIk dacht dat het de trol was die naast me stond
Ik heb je fiets niet zien staat btwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Man, ik wil graag weer motorrijden... Naja maar afwachten wat de garage zegt dinsdag...
Ohquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:05 schreef WhiteJoker het volgende:
Hij staat hier nog voor de deur, weet niet of je daar keek? Premium komt hem dinsdag pas ophalen
Geen idee eigenlijk, zal eens op de factuur kijken.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:13 schreef WhiteJoker het volgende:
Heb je ook de 20% korting voor motoren van 7 jaar en ouder ontvangen? Of is die van jou nog niet zo oud?
quote:Jouw motor ouder dan 7 jaar?
Dan krijg je 20% korting op het werkplaatstarief en vervangingsonderdelen!*
Je rijdt nog met veel plezier op je motor van 7 jaar of ouder? Dan weet je waarschijnlijk ook wel dat iedere motor regelmatig onderhoud nodig heeft om gezond te blijven. Zeker een motor op leeftijd kan wel een nieuw onderdeel of wat extra verzorging gebruiken, zodat ook jij blijvend plezier aan je motor kunt beleven.
Hmm oke ja misschien hebben ze dat al verrekend. Maar dat denk ik niet. Achja, boeie, als het nou een verschil was geweest van 100 euro had ik wel geklaagd :pquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:17 schreef WhiteJoker het volgende:
Ja, die van mij 15 jaarDus daar ga ik nog wel ff op letten haha
Dit staat op de website:
[..]
Asterisk? Wut?quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:21 schreef WhiteJoker het volgende:
Tsja ik weet ook niet waar die asterisk voor staat. Dat staat nergens op die pagina![]()
Naja ik ga weer weg... Dit keer naar Rotterdamdan om m'n achterneefje voor het eerst te zien
Euw datquote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 02:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb je ook alles koud staan dan?
Geniet ervan man!!
Ah, kijk, dat scheelt weer een beetje.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:37 schreef Anne het volgende:
Nope! Nog geen tijd voor gehad en heeft ook niet zo'n haast.
Nu onderweg naar Rotterdam, met de Benz.
Ik wist het ook niet, totdat ik net het PTA feedback topic lasquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:45 schreef Vinniiee het volgende:
Ik kijk/lees te weinig nieuws blijkbaar
Wut woont SD daar helemaal? Niet echt naast de deur
Oh, dat stelt me gerust, ben ik toch niet zo ergquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet, totdat ik net het PTA feedback topic las! Slecht reclame gemaakt dus.
Nee, SD z'n huissie staat daar, maar hij woont bij mij.
Nope, dacht dat ze allemaal op de bevestiging geaard waren. Was ook logischer geweest, zo zit namelijk alles aangesloten en er is geen reden om dat niet te doen.quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:50 schreef Roderick2085 het volgende:
Denk je even gordijnrails op te hangen, zak ik door een klapstoel
gelukkig recht naar beneden en geen boor in m'n handen...
Kleppen stellen en carbs synchenquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:57 schreef BlackLining het volgende:
Volgende probleem: moeilijk starten en stationair lopen, bokken en ratelen..
Begint nu ook echt hinderlijk te worden, lijkt wel rodeo onder de 3k toeren
* zoekt voelermaatjes
al duizenden keren gedaanquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:56 schreef Vinniiee het volgende:
Wie gaat er dan ook op een klapstoel staan
Jup, ken het verhaalquote:
M'n stiefpa ook. Wilde slingers ophangen voor mijn verjaardag (quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:00 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
al duizenden keren gedaanmaar misschien is een klein trapje uit de schuur halen inderdaad niet zo'n dom idee
Wordt wel eens tijd dan. Wat voor fiets heb je ook alweer?quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:00 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Jup, ken het verhaal
Alleen die carb meters zijn duur, moet ff een van iemand lenen. En ik ga toch echt niet rijden met dit weer om die te halenEerst ff de klepjes dus, is ook al in geen 20.000 km gebeurd..
Bandit 600N '95quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wordt wel eens tijd dan. Wat voor fiets heb je ook alweer?
Carb meter kun je zelf maken
Heerlijk! Zijkappen los, tank eraf, kleppendeksel los, hoppa.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:04 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Bandit 600N '95
Heb daarmee wel het geluk dat die erg makkelijk in onderhoud zijn. 6 boutjes los om bij de kleppen te komen
Zal met die GS van jou ook wel lekker sleutelen zijn denk ik?
Je kan altijd ergens vanaf pleuren, maar als hetgeen je op staat het gewoon onder je voeten begeeft...quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
M'n stiefpa ook. Wilde slingers ophangen voor mijn verjaardag (), pleurde eraf, met z'n kin op de hoek van een tafel en toen kon die naar het ziekenhuis voor 5 hechtingen.
Wees verstandig, en kies voor de veilige optie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:26 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Je kan altijd ergens vanaf pleuren, maar als hetgeen je op staat het gewoon onder je voeten begeeft...True. En whattufuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je zo zwaar of was die stoel gewoon kut?
Denk dat de stoel inmiddels kut was... die hebben we al zolang ik me kan herinneren... mijn 85kg was nu blijkbaar ineens te zwaarquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
True. En whattufuck
Ben je zo zwaar of was die stoel gewoon kut?
Hehequote:Op zondag 26 augustus 2012 12:35 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Denk dat de stoel inmiddels kut was... die hebben we al zolang ik me kan herinneren... mijn 85kg was nu blijkbaar ineens te zwaar
Werken? Neequote:Op zondag 26 augustus 2012 12:42 schreef Salatrel het volgende:
hier schijnt de zonik zit te twijfelen of ik wel of geen jas meeneem vanmiddag
Ik ben vast te jong om dat meegekregen te hebbenquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:58 schreef Salatrel het volgende:
[..]
moeten Laurel en Hardy voorstellenop opstelten naast bakellende
Cultuurbarbaar! De dikke en de dunne zegt je ook niets?quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben vast te jong om dat meegekregen te hebben
Wel een klein beetje jaquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:15 schreef JK het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar! De dikke en de dunne zegt je ook niets?
Staat wel in de opquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:07 schreef rene90 het volgende:
Hoe heette die Duitse webwinkel ook alweer voor alles wat motozoom eigenlijk ook verkoopt maar dan duurder?
louis.dequote:Op zondag 26 augustus 2012 16:07 schreef rene90 het volgende:
Hoe heette die Duitse webwinkel ook alweer voor alles wat motozoom eigenlijk ook verkoopt maar dan duurder?
Jup thanks die zocht ik, kon er even niet opkomen.quote:
Deze: http://www.louis.de/_1079(...)=0&artnr_gr=10038994 ?quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:16 schreef Gokhan03 het volgende:
Iemand nog een webshop waar ik goedkoop S100 kettingspray kan bestellen? Tot nu toe is 15 euro de goedkoopste en dat is ook nog eens motozoom. Ben meerdere webshops tegengekomen waar het ook 15 is maar daar komt nog 7 euro verzendkosten op.
http://www.martijnsmotorwebshop.eu/quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:16 schreef Gokhan03 het volgende:
Iemand nog een webshop waar ik goedkoop S100 kettingspray kan bestellen? Tot nu toe is 15 euro de goedkoopste en dat is ook nog eens motozoom. Ben meerdere webshops tegengekomen waar het ook 15 is maar daar komt nog 7 euro verzendkosten op.
hoeveel spuit jij zoveel is echt niet nodig hoorquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:33 schreef Gokhan03 het volgende:
Ja kettingspray gaat hard als het zowat elke dag regent
Heb mn motor bijna 3 maanden en nu al 2.5 bussen opgemaakt.
Alhoewel ik moet toegeven dat het geweldig spul is wat alles goed smeert. Zo ben ik met een busje thuis over alles geweest wat piepte
Werkt perfect in een slot. Mn contactslot ging echt moeilijk draaien. Telkens moest ik met de sleutel heen en weer spelen om hem van de stuurslot af te krijgen. Kettingspray erin en voila. Draaide soepel als wat.
Ik gebruik mijn motor voor woon werkverkeer. In juni, juli en begin augustus heeft het zowat elke dag geregend. Dan heb ik het niet over een regenbui wanneer ik mn motor buiten heb staan, nee bij het rijden dat er een stortbui komt. Daarom na elk ritje na de regen meteen even de ketting spuiten.quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:38 schreef peterzx9r het volgende:
[..]
hoeveel spuit jij zoveel is echt niet nodig hoor
Ik heb het nog nooit gemeten, en bemoei je lekker met je zelf!!quote:Op zondag 26 augustus 2012 16:38 schreef peterzx9r het volgende:
[..]
hoeveel spuit jij zoveel is echt niet nodig hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.
Ik heb 8 jaar geleden een Delsey gekocht toch en die doet het nog steeds perfect. Was toen wel voor een 15,4 inch, een van de eerste "breedbeeld" laptops. Waterdicht en tot nu toe onverwoestbaar. (en gaat ook wel eens mee op de motorquote:Op zondag 26 augustus 2012 16:16 schreef rene90 het volgende:
[..]
Jup thanks die zocht ik, kon er even niet opkomen.
Zoek een goede rugtas voor mijn laptop, iemand adviezen? Gaat om een 13.3 inch laptop.
Verder vandaag en gister weer eens wat gereden op mijn motor, en jezus wat is dat een verschil weer met zo een motortje in Vietnam.
Het is inderdaad kloteweer. Gisteren een buitje gehad maar verder was het droog.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:17 schreef BlackLining het volgende:
Ketting schoonmaken ga ik morgen ook maar eens doen. Er staat voor morgen toch ook al een wasbeurt, klepstelling, carbsynchronisatie en een nieuwe voorband op het programma..
Vandaag maar wel weer in blik naar het werk, kut weer
En elke 5k een nieuwe ketting set?:Pquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:10 schreef Sounddragon het volgende:
Ik doe volgens mij bijna een jaar met een bussie kettingvet.. en dan ben ik niet eens echt zuinig
Ketting schoonmaken waarom??quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:17 schreef BlackLining het volgende:
Ketting schoonmaken ga ik morgen ook maar eens doen. Er staat voor morgen toch ook al een wasbeurt, klepstelling, carbsynchronisatie en een nieuwe voorband op het programma..
Vandaag maar wel weer in blik naar het werk, kut weer
Omdat smeren over ouwe troep geenenkele zin heeftquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:22 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ketting schoonmaken waarom??
Ik snap dat nooit.
Ouwe troep? Waar zit jij met je ketting in dan?quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:31 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Omdat smeren over ouwe troep geenenkele zin heeft
Zand- en glaskorreltjes liggen overal op het asfalt, bij elkaar vormt dat een mooie schuurpasta die de ketting opvreet. Smeer je daar overheen blijft dat mooi doorschuren.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ouwe troep? Waar zit jij met je ketting in dan?
Vet is vet, maak is een pic van je ketting dan, helemaal onder het zand ofzo?
Mwja valt wel mee denk ik, net als te veel vet slaat er wel af hoor.quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:51 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zand- en glaskorreltjes liggen overal op het asfalt, bij elkaar vormt dat een mooie schuurpasta die de ketting opvreet. Smeer je daar overheen blijft dat mooi doorschuren.
Niet alles, kruipt er helemaal tussen he.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
Mwja valt wel mee denk ik, net als te veel vet slaat er wel af hoor.
Voel maar is aan je velg een grote pik bende
Sja dat gebeurt dan ook als je hem net schoon hebt en weer gaat rijden.quote:Op zondag 26 augustus 2012 18:19 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Niet alles, kruipt er helemaal tussen he.
Daarnaast is een velg wel wat robuuster dan de rubbertjes van een ketting
Daarnaast, het is 5 minuten werk, en een ketting is duur..
Ik ben even een weekendje weg naar Duitsland en meteen word ik al gemistquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:55 schreef Lilliesleaf het volgende:
Shhh!! .. het is al bijna avond en dat komt die Postpolizei weer om de hoek kijken. Waar is Dekatria met z'n posts als je hem nodig hebt.
volgende keer van geboren ff melden ja... ik bijna politie Belle...quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:09 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik ben even een weekendje weg naar Duitsland en meteen word ik al gemist
VREESCHT NIET, DIE TOPICPOLIZEI IS ZURUCK!!!1
Ik zal na wat gegeten te hebben even het filmpje uploaden
Ik ben uitgeblust... 2 dagen motorrijden, weekend feesten.... aardig wat autokm's afgelegd ook nog... ben geen 20 meerquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:19 schreef JK1982 het volgende:
Zozo.. stil hier zeg. Dat ben ik niet gewend
Biertje?quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:19 schreef JK1982 het volgende:
Zozo.. stil hier zeg. Dat ben ik niet gewend
Aaaahw... Nouja, het scheelt niet veel, toch?quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:28 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik ben uitgeblust... 2 dagen motorrijden, weekend feesten.... aardig wat autokm's afgelegd ook nog... ben geen 20 meer
Same here inderdaad..quote:
Wat heb je? Hier staat een Palm voor m'n neus..quote:
Ik heb bier in huis wat jullie gegarandeerd niet hebbenquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:50 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Aaaahw... Nouja, het scheelt niet veel, toch?
[..]
Same here inderdaad..
[..]
Wat heb je? Hier staat een Palm voor m'n neus..
Gegarandeerd is wel heel erg ehm.... zeker van je zaak zijn klinkend.quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:52 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ik heb bier in huis wat jullie gegarandeerd niet hebbenAlleen wel maar 2 flesjes, dus ff de momenten uitzoeken om dat te drinken
Daar heb je een goed punt....quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:50 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Aaaahw... Nouja, het scheelt niet veel, toch?
-knipje-
Was jij dat nou met die hele bierverzameling? Of was dat Why?quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:52 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ik heb bier in huis wat jullie gegarandeerd niet hebbenAlleen wel maar 2 flesjes, dus ff de momenten uitzoeken om dat te drinken
Zeg, d'r wordt in mij niet geknipt heyquote:
Wees blij dat het hier gebeurd en niet irlquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:57 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Was jij dat nou met die hele bierverzameling? Of was dat Why?
[..]
Zeg, d'r wordt in mij niet geknipt hey![]()
Dag Thijs!quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:59 schreef El_Thijs het volgende:
Hee, er is weer leven in het topic!
Dag allen!
Uiteraard.. Zal wel met het weer te maken hebben dat het even wat rustiger was..quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:59 schreef El_Thijs het volgende:
Hee, er is weer leven in het topic!
Dag allen!
quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:01 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Wees blij dat het hier gebeurd en niet irl
quote:Op zondag 26 augustus 2012 21:54 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Gegarandeerd is wel heel erg ehm.... zeker van je zaak zijn klinkend.
Niet ikquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:57 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Was jij dat nou met die hele bierverzameling? Of was dat Why?
[..]
Zeg, d'r wordt in mij niet geknipt hey![]()
Dag Mickeys!quote:
Ongetwijfeld. Als het morgen beter is ga ik weer een stukje rijden.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:02 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Uiteraard.. Zal wel met het weer te maken hebben dat het even wat rustiger was..
Nee, dat was donderdagochtendquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:01 schreef Mickeys het volgende:
Wees blij dat het hier gebeurd en niet irl
Geen id, lekker biertje wel.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:12 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Is dat dezelfde die ook bumpers voor Golf GTI'tjes maakt enzo
Uploading as we speak. Met een beetje mazzel staatie morgen online.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:22 schreef Vinniiee het volgende:
Goeienavond
Zeg Deka, heb je dat filmpie al online gegooid?
Nicequote:Op zondag 26 augustus 2012 22:26 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Uploading as we speak. Met een beetje mazzel staatie morgen online.
Ow, had je dat eigenhandig gedaan?quote:
Ik ben er vrijwillig voor gaan liggen. En als ik nu naar beneden kijk zie ik wat een neger elke dag zietquote:Op zondag 26 augustus 2012 22:30 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ow, had je dat eigenhandig gedaan?
Lol. Wel jammer dat het alleen maar bij de paar meter verplaatsen blijft. Deze week schijnt er weer mooi rijweer aan te komen. Het is voor mij dan wel een prettige bijkomstigheid nu ik in-between-jobs zit.quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:57 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik ben er vrijwillig voor gaan liggen. En als ik nu naar beneden kijk zie ik wat een neger elke dag ziet
Gisteren even op de motor gezeten om het ding een paar meter te verplaatsen. Daar blijft het de komende wek bij
Ik ben als de dood met regen om op een motor te rijden. Zag vandaag ook bijna een motorrijder achterop een auto knallen op de snelweg omdat er flink werd geremd vanwege een wolkbreuk. Ging echt net goed doordat hij tussen de auto en de vangrail door kon sturen en op de motor bleef zitten.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:01 schreef El_Thijs het volgende:
Ik heb er geen problemen mee in de regen te rijden (gisteren nog meegemaakt), maar een hoosbui hoeft voor mij ook niet. Ik heb een motor een geen waterscooter.
Ik zou wel willen rijden, maar elke oneffenheid voel ik.Een keer remmen en de hechtingen knallen eruitquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:00 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Lol. Wel jammer dat het alleen maar bij de paar meter verplaatsen blijft. Deze week schijnt er weer mooi rijweer aan te komen. Het is voor mij dan wel een prettige bijkomstigheid nu ik in-between-jobs zit.
Doe nou maar voorzichtig dan. Denk je dat je dan volgende week al wel weer kan rijden als de hechtingen er dan net uit zijn? (=aanname dat ze er dan net uit zijn)quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:04 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik zou wel willen rijden, maar elke oneffenheid voel ik.Een keer remmen en de hechtingen knallen eruit
Ben al blij als ik deze week weer kan gaan sporten. Volgende week weer de motor.
Zodra de zwellingen weg zijn wel hoorquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:06 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Doe nou maar voorzichtig dan. Denk je dat je dan volgende week al wel weer kan rijden als de hechtingen er dan net uit zijn? (=aanname dat ze er dan net uit zijn)
Dit. Helaas woon-werk en motor enige vervoer, dus ik moet wel. Net ook, over de snelweg in het donker een gigantische hoosbui en geen straatverlichting. Niks voor mijquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:01 schreef El_Thijs het volgende:
Ik heb er geen problemen mee in de regen te rijden (gisteren nog meegemaakt), maar een hoosbui hoeft voor mij ook niet. Ik heb een motor een geen waterscooter.
Dat is weer een voordeel in het westen/randstad. Tenminste wegenverlichting op de snelwegquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit. Helaas woon-werk en motor enige vervoer, dus ik moet wel. Net ook, over de snelweg in het donker een gigantische hoosbui en geen straatverlichting. Niks voor mij
Waarschijnlijk niet goed ingeschat. Als het geregend heeft wil ik ook wel eens rustiger rijden en meer afstand nemen als het wat drukker is op de weg. Desalniettemin heeft hij wel geluk gehad.quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:04 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik ben als de dood met regen om op een motor te rijden. Zag vandaag ook bijna een motorrijder achterop een auto knallen op de snelweg omdat er flink werd geremd vanwege een wolkbreuk. Ging echt net goed doordat hij tussen de auto en de vangrail door kon sturen en op de motor bleef zitten.
Deel van A1 van Apeldoorn-Amersfoort helemaal geen verlichting en een deel laten ze gewoon uitquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:11 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dat is weer een voordeel in het westen/randstad. Tenminste wegenverlichting op de snelweg
Koelen!quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:08 schreef stinkie het volgende:
[..]
Zodra de zwellingen weg zijn wel hoor
Lieverd, na Amersfoort en dan richting het oosten is geen randstad en/of westen meerquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Deel van A1 van Apeldoorn-Amersfoort helemaal geen verlichting en een deel laten ze gewoon uit![]()
Deel van A50 van Arnhem-Apeldoorn staat de verlichting ook altijd uit.
Vallen & stoten zalf van mijn zoontjes gepakquote:
Nee dat weet ikquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:14 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Lieverd, na Amersfoort en dan richting het oosten is geen randstad en/of westen meer
Oke, slaap lekkerquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:15 schreef stinkie het volgende:
[..]
Vallen & stoten zalf van mijn zoontjes gepakHemels spul
En nu
Waar staat diequote:Op zondag 26 augustus 2012 23:15 schreef stinkie het volgende:
[..]
Vallen & stoten zalf van mijn zoontjes gepakHemels spul
En nu
Dat weten alleen de oldies. Valt me op dat het telkens 's avonds is, dus ik zeg wel welterustenquote:
Als die al zwart wordt zal die morgen wel naast je bed liggen..quote:Op zondag 26 augustus 2012 23:04 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ik zou wel willen rijden, maar elke oneffenheid voel ik.Een keer remmen en de hechtingen knallen eruit
Ben al blij als ik deze week weer kan gaan sporten. Volgende week weer de motor.
15 - 20K denk ikquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
En elke 5k een nieuwe ketting set?:P
tjonge jonge jonge.... dat uploaden duurt net zo lang als het terugbetalen van die leningen door de grieken...quote:Op zondag 26 augustus 2012 22:26 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Uploading as we speak. Met een beetje mazzel staatie morgen online.
Wees blij dat er geen rente bijzitquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
tjonge jonge jonge.... dat uploaden duurt net zo lang als het terugbetalen van die leningen door de grieken...
dan zou het wel een heel lang filmpje worden iddquote:Op zondag 26 augustus 2012 23:41 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Wees blij dat er geen rente bijzit
Ik heb die dingen hier in R'dam al gezien met verlengde achterbrugquote:Op maandag 27 augustus 2012 04:39 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb nog een mooie foto van wat een GSXR1000 schijnt te zijn hier![]()
[ afbeelding ]
jajajaja smoesjes smoesjesquote:Op maandag 27 augustus 2012 06:39 schreef Dekatria het volgende:
Uploads die crashen bij 95%
[..]
Ik heb die dingen hier in R'dam al gezien met verlengde achterbrug
in arnhem worden die gozers regelmatig staande gehouden, zodat de motor opgemeten kan worden.quote:Op maandag 27 augustus 2012 06:39 schreef Dekatria het volgende:
Hij heeft het over een trapfietsquote:Op maandag 27 augustus 2012 09:46 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
in arnhem worden die gozers regelmatig staande gehouden, zodat de motor opgemeten kan worden.
ff kijken of ie wel binnen de maximum lengte is
20 jaar en nu al lijden aan dementie....quote:Op maandag 27 augustus 2012 09:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hij heeft het over een trapfiets
Was het nou voor de MFMM dat we bij dat tankstation afgesproken hadden? Ik kan het ff niet meer bijhouden
En ik schrijf bijna alles op in m'n agendaquote:Op maandag 27 augustus 2012 09:55 schreef Mickeys het volgende:
[..]
20 jaar en nu al lijden aan dementie....![]()
Als je nu dat woordje bijna weg gaat werken, dan valt de dementie wat minder op qua afspraken. Maarre, zou jij niet ook naar de uitvaart van Lexius/Boula gaan vandaag?quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En ik schrijf bijna alles op in m'n agenda
Jup i know, maar druk druk druk laatste tijd.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:02 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Als je nu dat woordje bijna weg gaat werken, dan valt de dementie wat minder op qua afspraken. Maarre, zou jij niet ook naar de uitvaart van Lexius/Boula gaan vandaag?
Daarom zijn agenda's zo handigquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jup i know, maar druk druk druk laatste tijd.
Uhm, niet dat ik weet? Ik weet niet eens wie het is
Dankje, zalt nog ff terugzoeken.quote:Op maandag 27 augustus 2012 10:04 schreef WhiteJoker het volgende:
Volgens mij was die afspraak bij het tankstation voor de MAG rit
Jup i know. Sorry maar ik weet nog niet welke je bedoeld, laatste tijd verongelukken er nogal veelquote:Op maandag 27 augustus 2012 10:05 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Daarom zijn agenda's zo handig
Van wat ik begreep, en nee ik ken m ook niet, is dat die motorrijder die verongelukt is van MF. Las dat er een hele grote groep naar toe ging. Vandaar.
Das wel zuur ja, wat voor 1 was het dan?quote:Op maandag 27 augustus 2012 14:57 schreef BlackLining het volgende:
GodverdommeMijn brommer is gejat
![]()
En dan niet el Bandito, maar mijn oude 50cc jeugdvriend waarmee ik de eerste gemotoriseerde rondjes maakte op twee wielen, en die mij uiteindelijk aan de motor heeft geholpen
[ afbeelding ]
Derbi FDX50. zeldzaam ding ook;quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Das wel zuur ja, wat voor 1 was het dan?
Voor mijn gevoel heeft half motorrijdend Nederland afgelopen weekend in het buitenland gereden.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:01 schreef Paxlie het volgende:
Weekendje Eifel achter de rug. Vooral de zaterdag was fantastisch, route gekregen van de hoteleigenaar en dat was toch wel één van de fijnste routes in jaren
Vanochtend nog even een PTA meet met Rene90 gehouden
Heb zo'n ding nog nooit gezien, zonde!quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:10 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Derbi FDX50. zeldzaam ding ook;
[ afbeelding ]
Dan zou je verwachten dat die makkelijk op te sporen zal zijn. Zal natuurlijk niet... Zonde hoorquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:10 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Derbi FDX50. zeldzaam ding ook;
* Klik
Zoveel motorrijders ben ik niet tegengekomen daar. Onderweg terug wel trouwens. Vooral toen we gingen tanken, hele parkeerplaats vol met motorrijders. Er was ook een zijspanmeeting in Luxemburg dus ook voldoende zijspans gezienquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:11 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel heeft half motorrijdend Nederland afgelopen weekend in het buitenland gereden.
Wat een naar, vervelend en ellendig hotel zegquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:13 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Zoveel motorrijders ben ik niet tegengekomen daar. Onderweg terug wel trouwens. Vooral toen we gingen tanken, hele parkeerplaats vol met motorrijders. Er was ook een zijspanmeeting in Luxemburg dus ook voldoende zijspans gezien
Hotel waar ik zat is wel echt een aanrader
http://www.motorhotelvulkanberg.com/
Die site is vervelend en ellendig, hotel was topquote:Op maandag 27 augustus 2012 15:17 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Wat een naar, vervelend en ellendig hotel zegMaar zal de tip zeker in mijn achterhoofd proberen te plempen. Maar inderdaad, zondag onderweg onwijs veel motoren op de A2 en A27 gezien, zelfs eentje die nog net geen doodsmak maakte en op tijd tussen een auto en een vangrail kon komen vanwege de wolkbreuk ter plekke (die je op behoorlijke afstand al aan zag komen overigens)
Maar de route, dat is waar we allemaal op zitten te wachten!!quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:19 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Die site is vervelend en ellendig, hotel was top
Eens kijken of ik die van de Garmin af kan trekken, die zit nog op de motor en die staat @ ouders. Zal hem zo ophalen als ik boodschappen ga doen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:21 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Maar de route, dat is waar we allemaal op zitten te wachten!!
Ik zit over 2wkn weer heel even in de Eifel, maar dat is maar 1 nachtje..
Wanneer is de eerste Fok!Motorclub-meet-abroad?
Ik ben er geweest, er was verder niemand van hier die hem kendequote:Op maandag 27 augustus 2012 10:02 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Als je nu dat woordje bijna weg gaat werken, dan valt de dementie wat minder op qua afspraken. Maarre, zou jij niet ook naar de uitvaart van Lexius/Boula gaan vandaag?
Was het een mooie "erehaag" die hij gekregen heeft? Had ergens een filmpje gezien van een andere motorrijder die was omgekomen. Vond dat eigenlijk wel indrukwekkend waarbij zijn motor ook nog op de aanhanger meeging.quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:26 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
Ik ben er geweest, er was verder niemand van hier die hem kende
Oh, het heeft geen haast ofzo hoor. Gaat over 2 weken toch niet lukken waarschijnlijk, dan hebben we er toch geen tijd voor. Maar misschien een andere keer.. Als hij echt zo mooi is als jij zegt..quote:Op maandag 27 augustus 2012 15:23 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Eens kijken of ik die van de Garmin af kan trekken, die zit nog op de motor en die staat @ ouders. Zal hem zo ophalen als ik boodschappen ga doen.
Op de fiets wel, de trapfiets nietquote:Op maandag 27 augustus 2012 18:10 schreef Geerd het volgende:
Je zwaait op de fiets naar scooters?
Geen aangifte gedaan?
Gister en vannacht tesamen al 3x geprobeerd, ik ga even wat anders doenquote:Op maandag 27 augustus 2012 17:31 schreef Salatrel het volgende:
nou ben benieuwd Dekatria... of je na dat geflierefluit op school eindelijk dat filmpje eens online gaat zetten
Jammer man wat voor 1 was het? Had je geen topic op mf geopend ?quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:11 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Op de fiets wel, de trapfiets niet
Aangifte wel gedaan, politie kwam zowaar meteen opdagen toen ik belde! Nog nooit meegemaakt.
Maar de kans dat ik hem ooit terug zie schat ik extreem klein
quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:14 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Gister en vannacht tesamen al 3x geprobeerd, ik ga even wat anders doen
Nee, was een oud brommertje. Heeft op MF niet zoveel zin denk ikquote:Op maandag 27 augustus 2012 18:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jammer man wat voor 1 was het? Had je geen topic op mf geopend ?
Zijn ze je huis verder niet ingeweest ofzo, klinkt alsof ze wisten dat je die brommer had.
Proost iig
Uhmzz zou toch marktplaats is in de gaten houden.quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:17 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nee, was een oud brommertje. Heeft op MF niet zoveel zin denk ik
Het was een Derbi FDX50 uit '86. Schijnen er maar 8 (geregistreerd) van te zijn in Nederland.. Mocht iemand een gammele roestbak voorbij zien knetteren met kenteken 63-FRF-6, dan is ten eerste excessief fysiek geweld geoorloofd en zou ik het op prijs stellen als ik het hoor
En ze zijn binnen geweest ja. Maar we zijn onlangs verhuisd (als in mijn ouders, daar stond hij nog) en het husi was grotendeels leeg. Wás, want nu is het helemaal leegHet is echt heel grondig gedaan. Tot de laatste schroef is alles pissen. Maar die brommer doet me nog het meest. Als 16 jarig pestventje dat ding helemaal gerestaureerd namelijk.
Teringgg.. Dan denk je dat je álles hebt gehad, en dan óók nog Bavaria..quote:Op maandag 27 augustus 2012 18:05 schreef BlackLining het volgende:
Godver, wat een kutdag vandaag
*knip*
Zo, en nu eerst een bavariaMorgen wel weer verder beunen, ben er nu even helemaal klaar mee
Ja, die zat er dik aan te komen natuurlijkquote:Op maandag 27 augustus 2012 21:53 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Teringgg.. Dan denk je dat je álles hebt gehad, en dan óók nog Bavaria..![]()
Wat een kutdag inderdaad..
Drinken als je nog moet rijdenquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:21 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, die zat er dik aan te komen natuurlijk
Ik zit inmiddels aan een flesje Bourgogne Kruis. Verdomd lekker tarwebier uit Oosterhout NB, uit een oude brouwerij die een paar weken terug weer is opgestart. Maar dit is wel weer de laatste, want straks nog even motorrijden
Denk niet dat hij voor 00.00 nog gaat rijdenquote:Op maandag 27 augustus 2012 22:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Drinken als je nog moet rijdenEr komt hier geen druppel in
Wat heeft 00.00 ermee te maken?quote:Op maandag 27 augustus 2012 22:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
Denk niet dat hij voor 00.00 nog gaat rijden
Dat zit niet goed daar het minimaal anderhalf uur duurt voordat het uit je lijf is en je hebt vast niet nu ook net gegetenquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:08 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik rij om half 12 weg, heb om half 11 de laatste slok van het biertje op waar ik om half 10 aan begonnen benDat zit wel goed hoor.
En wat is er gebeurd met die slok van half 11? Dat is m.i. een uurquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:09 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Van half 10 naar half 12 is toch echt twee uur, en of je al dan niet eet tussendoor maakt niets uit
Het is 1,5 uur nadat je de laatste slok hebt gehad.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:08 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik rij om half 12 weg, heb om half 11 de laatste slok van het biertje op waar ik om half 10 aan begonnen benDat zit wel goed hoor. Twee uur de tijd gehad om af te breken, en aangezien één alcoholconsumptie daar anderhalf uur over doet, zie ik het probleem niet zo.
Hebben we die discussie niet laatst ook al gehad?Ik zorg ook echt wel dat ik 0,0 alcohol in mijn bloed heb als ik nog moet rijden hoor.
Prima dat je klaar bent met deze discussie. Ik, en zoals ik Vinniiee hoor ook, nemen wij andere verantwoordelijkheden dan jij doet. Ben er van overtuigd dat V en ik beter onze verantwoordelijkheden kennen dan jij denkt te doen.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:12 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Één consumptie duurt anderhalf uur in standaardhoeveelheid (en ja, ik had het goede glas), laten we zeggen dat je daar 15 slokken uit neemt bij een lekker biertje, 90 / 15 = 6 minuten voor een slok. Daarnaast heb ik voor de rest al twee uur lang de tijd gehad om dat af te breken en daar bovenop komt nog dat er niet voor niets een regeling is die stelt dat je wel iets van alcohol in je bloed mag hebben. Een limiet overigens, waar ik nog bij lange na niet in de buurt ben.
Ik weet hoe alcohol afgebroken wordt, en weet ook wanneer ik weer mag rijden, dank je. Als ik goed gerekend heb is het er nu allemaal uit, als ik over een half uur op de motor stap, is er echt niets meer aan de hand.
En daarmee ben ik klaar met deze discussieIk ken mijn verantwoordelijkheden, bedankt.
Ok, misschien heb je hier gelijk in, maar ik drink gewoonweg geen alcohol als ik nog moet rijden.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:12 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Één consumptie duurt anderhalf uur in standaardhoeveelheid (en ja, ik had het goede glas), laten we zeggen dat je daar 15 slokken uit neemt bij een lekker biertje, 90 / 15 = 6 minuten voor een slok. Daarnaast heb ik voor de rest al twee uur lang de tijd gehad om dat af te breken en daar bovenop komt nog dat er niet voor niets een regeling is die stelt dat je wel iets van alcohol in je bloed mag hebben. Een limiet overigens, waar ik nog bij lange na niet in de buurt ben gewéést vanavond.
Ik weet hoe alcohol afgebroken wordt, en weet ook wanneer ik weer mag rijden, dank je. Als ik goed gerekend heb is het er nu allemaal uit, als ik over een half uur op de motor stap, is er echt niets meer aan de hand.
@Vinniiee: Als ik eerst 14 slokken drink, daarna een half uur niets, en dan nog één laatste, zou die anderhalf uur dan pas ingaan? Nee. Gaat vanaf de eerste mits je niet te langzaam drinkt, dan rekt het wat uit.
En daarmee ben ik klaar met deze discussieIk ken mijn verantwoordelijkheden en weet 100% zeker dat wanneer ik straks op de motor stap er absoluut geen alcohol meer in zit, bedankt voor de bezorgdheid, is niet nodig.
Ik zal hier nog eens het woord bier laten vallen zeg
Dat is het niet.. maar.. het komt nogal.. tsja.. 'patronizing' over.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:19 schreef Vinniiee het volgende:
Ik kan beter niks meer zeggen geloof ik, als ik al niet eens mijn mening over (motor)rijden en alcohol mag geven
Klopt Lillie, maar als hij bijvoorbeeld toevallig wel op de motor met "drank" op onder mijn auto komt en ik rijd hem daardoor lamlendig of dood, dan ben ook ik getekend voor de rest van mijn leven. En dat is niet omdat ik dat biertje gedronken heb.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:17 schreef Lilliesleaf het volgende:
Laat BlackLining lekker zelf weten wat hij verantwoord vindt of niet.
Hij is de motorrijder, en dus degene die het grootste probleem heeft bij een aanrijding als dat gebeurt omdat hij nog onder invloed is. Zijn verantwoordelijkheid.
Dat kan.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:22 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Dat is het niet.. maar.. het komt nogal.. tsja.. 'patronizing' over.
Van 1 biertje wordt je niet dronken laat staan dat je de toegestane hoeveelheid alcohol overschreidtquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:22 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Klopt Lillie, maar als hij bijvoorbeeld toevallig wel op de motor met "drank" op onder mijn auto komt en ik rijd hem daardoor lamlendig of dood, dan ben ook ik getekend voor de rest van mijn leven. En dat is niet omdat ik dat biertje gedronken heb.
(bovendien is een hele goede vriend lang geleden door iemand met alcohol op doodgereden en mijn eerste ex man heeft iemand deels invalide gereden met zijn stomme dronken harses. Ik heb gewoon geen respect ervoor)
Dat ene biertje kan net verkeerd vallen, maar sowieso, het beinvloed toch altijd ietwat je rijvaardigheid. Bij de een nu eenmaal wat meer als bij de ander. Ook na 1 biertje.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat kan.
[..]
Van 1 biertje wordt je niet dronken laat staan dat je de toegestane hoeveelheid alcohol overschreidt
quote:
Ik zat erop te wachtenquote:
Tja, zo kan je overal wel wat op verzinnen. Het eten kan ook verkeerd vallen, je helm onder kotsen en tegen een boom aanrijden en je bent ook dood.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:27 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dat ene biertje kan net verkeerd vallen, maar sowieso, het beinvloed toch altijd ietwat je rijvaardigheid. Bij de een nu eenmaal wat meer als bij de ander. Ook na 1 biertje.
Je weet dondersgoed wat ik bedoel.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tja, zo kan je overal wel wat op verzinnen. Het eten kan ook verkeerd vallen, je helm onder kotsen en tegen een boom aanrijden en je bent ook dood.
En jij ook wat ik bedoel.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:31 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Je weet dondersgoed wat ik bedoel.
Je begon zelf over verantwoordelijkheden en dit nu als belediging zien als iemand anders er op door/in gaat? Omgekeerde wereld.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:27 schreef BlackLining het volgende:
[..]Thanks, dat was nodig, hehe
Goddamn, nog één keer dan, ik weet precies hoe snel alcohol wordt afgebroken (is namelijk bij iedereen precies gelijk), weet dus ook zeker wanneer ik weer 100% nuchter ben en neem daarbij nog ruim een half uur marge. Die verwijten van je dat ik onverantwoord om ga met alcohol zijn schijnbaar at random uit de lucht gegrepen, en zie ik zelfs als een belediging. Ben het namelijk met je eens dat alcohol en verkeer not done is.
Dittoquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En jij ook wat ik bedoel.
Nou vind ik het wel weer genoeg geweest. Ik ga pitten.
Dit dus.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:32 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Je begon zelf over verantwoordelijkheden en dit nu als belediging zien als iemand anders er op door/in gaat? Omgekeerde wereld.
Alles kan verkeerd gaan in het verkeer. Ja met alcohol neem je een extra risico, maar BL geeft netjes aan dat hij van zichzelf weet wat zijn limiet is. En als hij pas na twee uur weer gaat rijden denk ik dat hij best goed zit. Hij heeft het wat mij betreft voldoende onderbouwd. Hij heeft ook netjes aangegeven dat hij zich niet wenst te verantwoorden richting jou of ander FOK!ers, dat is uiteraard zijn goed recht. Respecteer dat dan ook. Jij draagt die verantwoordelijkheid niet voor hem.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:31 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Je weet dondersgoed wat ik bedoel.
Vin, je bent nogal wispelturig. Vind je het nou wel stom dat hij nu gaat rijden of niet? Ja, ik rij ook niet als ik alcohol op heb, maar het gaat hier over één biertje die in anderhalf uur is gedronken...quote:
Toch nog een voordeeltje aan wat zwaarder zijn dus..quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:39 schreef Lilliesleaf het volgende:
BlackLinings statement dat het bij iedereen gelijk gaat is niet correct trouwens.
Ik heb het even nagerekend voor iemand van plusminus 70 kg (zwaarder = minder tijd, lichter = meer tijd nodig). Hopen dat dan de discussie over hem over is.
BlackLining heeft gelijk, hij was volledig nuchter toen hij op de motor stapte. Al het alcohol was 20 minuten na die laatste slok weg uit z'n bloed. (er van uit gaande dat hij gewoon netjes gelijkmatig dat biertje heeft gedronken over dat uur en niet op het aller laatste moment ineens alles naar binnen werkte)
En aan man zijn.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:40 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Toch nog een voordeeltje aan wat zwaarder zijn dus..
Not, scheelt nogal of je een dame van amper 60kg bent en voor het eerst een biertje drinkt, of een beer van 2meter + 120kg en elke avond een half kratje leeg maakt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:27 schreef BlackLining het volgende:
[..]Thanks, dat was nodig, hehe
Goddamn, nog één keer dan, ik weet precies hoe snel alcohol wordt afgebroken ([b]is namelijk bij iedereen precies gelijk)[/b], weet dus ook zeker wanneer ik weer 100% nuchter ben en neem daarbij nog ruim een half uur marge. Die verwijten van je dat ik onverantwoord om ga met alcohol zijn schijnbaar at random uit de lucht gegrepen, en zie ik zelfs als een belediging. Ben het namelijk met je eens dat alcohol en verkeer not done is.
Toch kan je het nooit precies uitrekenen hoeveel ie tijd voor nodig heeft.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:39 schreef Lilliesleaf het volgende:
BlackLinings statement dat het bij iedereen gelijk gaat is niet correct trouwens.
Ik heb het even nagerekend voor iemand van plusminus 70 kg (zwaarder = minder tijd, lichter = meer tijd nodig). Hopen dat dan de discussie over hem over is.
BlackLining heeft gelijk, hij was volledig nuchter toen hij op de motor stapte. Al het alcohol was 20 minuten na die laatste slok weg uit z'n bloed. (er van uit gaande dat hij gewoon netjes gelijkmatig dat biertje heeft gedronken over dat uur en niet op het aller laatste moment ineens alles naar binnen werkte)
Ja ik vind het stomquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:34 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Alles kan verkeerd gaan in het verkeer. Ja met alcohol neem je een extra risico, maar BL geeft netjes aan dat hij van zichzelf weet wat zijn limiet is. En als hij pas na twee uur weer gaat rijden denk ik dat hij best goed zit. Hij heeft het wat mij betreft voldoende onderbouwd. Hij heeft ook netjes aangegeven dat hij zich niet wenst te verantwoorden richting jou of ander FOK!ers, dat is uiteraard zijn goed recht. Respecteer dat dan ook. Jij draagt die verantwoordelijkheid niet voor hem.
[..]
Vin, je bent nogal wispelturig. Vind je het nou wel stom dat hij nu gaat rijden of niet? Ja, ik rij ook niet als ik alcohol op heb, maar het gaat hier over één biertje die in anderhalf uur is gedronken...
Niet dronken nee, maar met 1 biertje (standaardformaat glas, 200ml) zit je al wel aan het limiet van een beginnersrijbewijsquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat kan.
[..]
Van 1 biertje wordt je niet dronken laat staan dat je de toegestane hoeveelheid alcohol overschreidt
Hier klopt geen fuck van. De hoeveelheid alcohol in je bloed is namelijk hetzelfde. De gewenning heeft alleen te maken met hoeveel je van de alcohol voelt. Niet met welk effect het heeft in het verkeer.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Not, scheelt nogal of je een dame van amper 60kg bent en voor het eerst een biertje drinkt, of een beer van 2meter + 120kg en elke avond een half kratje leeg maakt.
Goedenavondquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:47 schreef Tankiej het volgende:
Hallo, ik ga ook nog even reageren
[..]
Niet dronken nee, maar met 1 biertje (standaard formaat, 200ml) zit je al wel aan het limiet van een beginnersrijbewijs
Ja want een vent van 200 bij 120 past in een lichaam van een meisje van net 60kgquote:Op maandag 27 augustus 2012 23:47 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Hier klopt geen fuck van. De hoeveelheid alcohol in je bloed is namelijk hetzelfde. De gewenning heeft alleen te maken met hoeveel je van de alcohol voelt. Niet met welk effect het heeft in het verkeer.
Nu ga ik slapen, want ik mag zeker niet meer rijden. Lang leve vakantie.
Niet mee eens. Niet ieder lichaam is gelijk, maar als je man/vrouw en gewichtsfactoren meerekent kom je héén dicht bij de waarheid. Tuurlijk is het niet op de seconden perfect, maar daar zit zeker geen verschil tussen van meer dan 15-20 minuten.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:43 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Toch kan je het nooit precies uitrekenen hoeveel ie tijd voor nodig heeft.
Want elke lichaam verwerkt iets anders.
Ene gaat sneller dan andere.
ene heeft voedsel op andere niet.
Daarom is de eenvoudigste oplossing. geen drankje op wanneer je moet rijden
Anders even een dag lang uitrusten!.
Klopt wel. Hoeveelheid alcohol in gelijk ja, maar de verdeling niet. Een vrouw heeft veel meer alcohol percentueel gezien in het bloed dan een man na 1 glas, hetzelfde geldt voor gewicht, al heeft dat volgens mij met de opslag van het alcohol in de rest van het lichaam te maken voordat het in het bloed terecht komt.quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:47 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Hier klopt geen fuck van. De hoeveelheid alcohol in je bloed is namelijk hetzelfde. De gewenning heeft alleen te maken met hoeveel je van de alcohol voelt. Niet met welk effect het heeft in het verkeer.
Nu ga ik slapen, want ik mag zeker niet meer rijden. Lang leve vakantie.
Normaliter staat er ook een dikke literbike in de tuin daar, mét verlengde achterbrug, maar dat heeft het gros van brommers hierquote:Op maandag 27 augustus 2012 06:39 schreef Dekatria het volgende:
Uploads die crashen bij 95%
[..]
Ik heb hier pas geleden zo'n ding zien rijden, geen idee hoe zo'n mormel heet.. alleen was deze volgens mij OEM, ik was te laat voor een piccie helaas, want ik was aan het rijden.quote:
Wat zou jij een dorst moeten hebben!!!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 00:10 schreef Captain_Ghost het volgende:
Leeftijd spelen ook een rol mee.
En ik ben ook benieuwd hoe oud blacklinning is en de rest ook
De cijfers spreken zich voor dat jonge bestuurders met alcohol vaker ongevallen heeft dan oudere leeftijd.
Zoals ik al eerder zei.
beste oplossing is niet drinken als je binnen 24 uur weer moeten rijden.
45quote:Op maandag 27 augustus 2012 23:49 schreef Captain_Ghost het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd wat jullie zijn leeftijd is.
Ik begin met mezelf, 28 jaar oud
Vanmiddag wordt het beterquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:26 schreef Mickeys het volgende:
Goedemorgen (mag nog net)
Waar is die verdraaide zon? Ik had dit weer niet besteld om nog eventjes op de motor een klein stukje te gaan rijden.
[..]
45
Tot nu toe jij inderdaad de jongste en het lijkt er bijna op dat ik de oudste ben (tot nu toe dan)quote:
Wat vind jij goedkoop dan? Bij CoolBlue hebben ze de BulletHD Lite 2 voor ¤99,-quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:40 schreef lipjes het volgende:
Zo, gisteren weer lekker aan het proefrijden geweest, ging best wel goed.
Ben alleen op zoek naar een goedkope helm camera.
Iemand enig idee?
Had zelf al op die chinese webshops zitten kijken, maar kon niks vinden
Die bullet had Sala of Deka het toch over? Die deed het prima en zo voor dus niet al te veel eurootjesquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:45 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Wat vind jij goedkoop dan? Bij CoolBlue hebben ze de BulletHD Lite 2 voor ¤99,-
Ik zei al dat ik 20 was.quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:45 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tot nu toe jij inderdaad de jongste en het lijkt er bijna op dat ik de oudste ben (tot nu toe dan)
Oepsquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:49 schreef WhiteJoker het volgende:
Haha nee dat was ikSala heeft de Hero2 van GoPro en Deka heeft de Drift HD720 (oid). Ik zit dus over deze te twijfelen. Het hangt er voor mij een beetje aan hoeveel de reparatie van m'n fiets kost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |