Dat zit voor geen kut.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:50 schreef Captain_Ghost het volgende:
trek gewoon regenbroek van 15 euro over de motorbroek heen.
Ff checkenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:53 schreef Gokhan03 het volgende:
Heb een Alpinestars AST-1 broek voor 100 euro. Waterdicht en werkt perfect. Is nu 4 maanden oud en heeft goed gepresteerd in de regenbuien in juli en augustus.
Maarja vanmiddag reed ik met spijkerbroek en ook mijn boxer was nat
nou ja. als je perse voor 100+ euro willen dokken prima.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zit voor geen kut.
[..]
Ff checken
Deze is na 5 minuten doorweekt, geen zin om alles straks 30-40 minuten met een zeiknatte broek te rijden en dan de hele dag met een natte kont rond te lopen om vervolgens in een natte broek weer naar huis te gaan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:09 schreef peterzx9r het volgende:
al wetter pak wassen met dat speciaale spul super
Toen was ik nog blij dat ik geen auto had, hoefde je tenminste niet veel te tanken, aangezien iedereen toen ook al riep dat het zo duur wasquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:49 schreef Geerd het volgende:
Lol las een oude post uit 2008 toen benzine 1.37 koste.
Kun je toch niet meer voorstellen
Ben blij dat ik er straks niet meer afhankelijk van ben, na de beetje uit de hand gelopen verbouwingquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:52 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Toen was ik nog blij dat ik geen auto had, hoefde je tenminste niet veel te tanken, aangezien iedereen toen ook al riep dat het zo duur was
Ik vonf 1,45 in Hollandsche florijnen al erg. Met fl. 1,67 was het land te klein. Ben blij dat ik weer een leasebak hebquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:52 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Toen was ik nog blij dat ik geen auto had, hoefde je tenminste niet veel te tanken, aangezien iedereen toen ook al riep dat het zo duur was
Volgens mij 5 man: ik, bwt, bozz, deka en volgens mij nog iemandquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:06 schreef lipjes het volgende:
Niet om het 1 of ander, maar voor die mag protestrit. Wie komen er allemaal naar mij toe
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:12 schreef Anne het volgende:
Die is pas eind volgende maand, kun je het dan niet beter nog eens vragen? Of sla je koffie altijd een maand van tevoren in?
Dat gaat veel koffie wordenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij 5 man: ik, bwt, bozz, deka en volgens mij nog iemand
[..]goeie
Ik lust geen koffie overigens, dus dat scheelt al een paar koppen
Biertje?quote:Op zondag 26 augustus 2012 01:21 schreef Yreal het volgende:
Zo, ook weer overleefd..
was alleen even vergeten dat mijn tanktas niet tegen water kan..
Lekker.quote:
Mazzel pik ik zou voor de beugels gaan heerlijk!!quote:Op zondag 26 augustus 2012 01:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
Lekker.
ik mag kiezen uit warsteiner, grolsch beugels, kanon, hoegarde, hj, karakter, oerblond, westmalle dubbel of hj en grolsch herfstbok.
was 120 km trouwens
mijn nieuwe alpinestars hebben het water trouwens perfect tegen gehouden
ik hou altijd minstens 15 liter bier op voorraad.. je weet maar nooitquote:Op zondag 26 augustus 2012 01:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Mazzel pik ik zou voor de beugels gaan heerlijk!!
Bokje is het nog wat te warm voor
Heb je ook alles koud staan dan?quote:Op zondag 26 augustus 2012 01:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik hou altijd minstens 15 liter bier op voorraad.. je weet maar nooit![]()
Maar ik ben behoorlijk koud, dus vond het ook wel herfstbok tijd
Ja ik misschien ook, ik heb geloof ik standbydienst maar die moet ik ff ruilen dan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij 5 man: ik, bwt, bozz, deka en volgens mij nog iemand
[..]goeie
Ik lust geen koffie overigens, dus dat scheelt al een paar koppen
Pff niet zo piepen over de regen Vin! Ik stond gister (als vrijwilliger) in m'n kabouterkleding op een kinderfestijn. Raad eens wie er drijfnat was na het eerste kwartiertje? Droogde gelukkig al snel opquote:Op zondag 26 augustus 2012 08:54 schreef Vinniiee het volgende:
Geslaagd ritje zo te horen
En ja, veel geluk gehad denk ik.
Het regent nu ook pijpenstelen, waarschijnlijk moet ik daar vanmiddag doorheen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Man, ik wil graag weer motorrijden... Naja maar afwachten wat de garage zegt dinsdag...
quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:51 schreef WhiteJoker het volgende:
Ah! Daarom renden die kinderen zo snel wegIk dacht dat het de trol was die naast me stond
Ik mag hopen dat dat de trol is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Man, ik wil graag weer motorrijden... Naja maar afwachten wat de garage zegt dinsdag...![]()
Op zich klaag ik niet over de regen zelf, wel dat mijn motorbroek niet waterdicht is. Ik was 2 straten van huis gisteren in die plensbui rond 3 uur en m'n boxer was al doorweektquote:Op zondag 26 augustus 2012 10:45 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
Pff niet zo piepen over de regen Vin! Ik stond gister (als vrijwilliger) in m'n kabouterkleding op een kinderfestijn. Raad eens wie er drijfnat was na het eerste kwartiertje? Droogde gelukkig al snel op
quote:Op zondag 26 augustus 2012 10:51 schreef WhiteJoker het volgende:
Ah! Daarom renden die kinderen zo snel wegIk dacht dat het de trol was die naast me stond
Ik heb je fiets niet zien staat btwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Man, ik wil graag weer motorrijden... Naja maar afwachten wat de garage zegt dinsdag...
Ohquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:05 schreef WhiteJoker het volgende:
Hij staat hier nog voor de deur, weet niet of je daar keek? Premium komt hem dinsdag pas ophalen
Geen idee eigenlijk, zal eens op de factuur kijken.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:13 schreef WhiteJoker het volgende:
Heb je ook de 20% korting voor motoren van 7 jaar en ouder ontvangen? Of is die van jou nog niet zo oud?
quote:Jouw motor ouder dan 7 jaar?
Dan krijg je 20% korting op het werkplaatstarief en vervangingsonderdelen!*
Je rijdt nog met veel plezier op je motor van 7 jaar of ouder? Dan weet je waarschijnlijk ook wel dat iedere motor regelmatig onderhoud nodig heeft om gezond te blijven. Zeker een motor op leeftijd kan wel een nieuw onderdeel of wat extra verzorging gebruiken, zodat ook jij blijvend plezier aan je motor kunt beleven.
Hmm oke ja misschien hebben ze dat al verrekend. Maar dat denk ik niet. Achja, boeie, als het nou een verschil was geweest van 100 euro had ik wel geklaagd :pquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:17 schreef WhiteJoker het volgende:
Ja, die van mij 15 jaarDus daar ga ik nog wel ff op letten haha
Dit staat op de website:
[..]
Asterisk? Wut?quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:21 schreef WhiteJoker het volgende:
Tsja ik weet ook niet waar die asterisk voor staat. Dat staat nergens op die pagina![]()
Naja ik ga weer weg... Dit keer naar Rotterdamdan om m'n achterneefje voor het eerst te zien
Euw datquote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 02:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb je ook alles koud staan dan?
Geniet ervan man!!
Ah, kijk, dat scheelt weer een beetje.quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:37 schreef Anne het volgende:
Nope! Nog geen tijd voor gehad en heeft ook niet zo'n haast.
Nu onderweg naar Rotterdam, met de Benz.
Ik wist het ook niet, totdat ik net het PTA feedback topic lasquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:45 schreef Vinniiee het volgende:
Ik kijk/lees te weinig nieuws blijkbaar
Wut woont SD daar helemaal? Niet echt naast de deur
Oh, dat stelt me gerust, ben ik toch niet zo ergquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet, totdat ik net het PTA feedback topic las! Slecht reclame gemaakt dus.
Nee, SD z'n huissie staat daar, maar hij woont bij mij.
Nope, dacht dat ze allemaal op de bevestiging geaard waren. Was ook logischer geweest, zo zit namelijk alles aangesloten en er is geen reden om dat niet te doen.quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 11:50 schreef Roderick2085 het volgende:
Denk je even gordijnrails op te hangen, zak ik door een klapstoel
gelukkig recht naar beneden en geen boor in m'n handen...
Kleppen stellen en carbs synchenquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:57 schreef BlackLining het volgende:
Volgende probleem: moeilijk starten en stationair lopen, bokken en ratelen..
Begint nu ook echt hinderlijk te worden, lijkt wel rodeo onder de 3k toeren
* zoekt voelermaatjes
al duizenden keren gedaanquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:56 schreef Vinniiee het volgende:
Wie gaat er dan ook op een klapstoel staan
Jup, ken het verhaalquote:
M'n stiefpa ook. Wilde slingers ophangen voor mijn verjaardag (quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:00 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
al duizenden keren gedaanmaar misschien is een klein trapje uit de schuur halen inderdaad niet zo'n dom idee
Wordt wel eens tijd dan. Wat voor fiets heb je ook alweer?quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:00 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Jup, ken het verhaal
Alleen die carb meters zijn duur, moet ff een van iemand lenen. En ik ga toch echt niet rijden met dit weer om die te halenEerst ff de klepjes dus, is ook al in geen 20.000 km gebeurd..
Bandit 600N '95quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wordt wel eens tijd dan. Wat voor fiets heb je ook alweer?
Carb meter kun je zelf maken
Heerlijk! Zijkappen los, tank eraf, kleppendeksel los, hoppa.quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:04 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Bandit 600N '95
Heb daarmee wel het geluk dat die erg makkelijk in onderhoud zijn. 6 boutjes los om bij de kleppen te komen
Zal met die GS van jou ook wel lekker sleutelen zijn denk ik?
Je kan altijd ergens vanaf pleuren, maar als hetgeen je op staat het gewoon onder je voeten begeeft...quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
M'n stiefpa ook. Wilde slingers ophangen voor mijn verjaardag (), pleurde eraf, met z'n kin op de hoek van een tafel en toen kon die naar het ziekenhuis voor 5 hechtingen.
Wees verstandig, en kies voor de veilige optie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:26 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Je kan altijd ergens vanaf pleuren, maar als hetgeen je op staat het gewoon onder je voeten begeeft...True. En whattufuckSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je zo zwaar of was die stoel gewoon kut?
Denk dat de stoel inmiddels kut was... die hebben we al zolang ik me kan herinneren... mijn 85kg was nu blijkbaar ineens te zwaarquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
True. En whattufuck
Ben je zo zwaar of was die stoel gewoon kut?
Hehequote:Op zondag 26 augustus 2012 12:35 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Denk dat de stoel inmiddels kut was... die hebben we al zolang ik me kan herinneren... mijn 85kg was nu blijkbaar ineens te zwaar
Werken? Neequote:Op zondag 26 augustus 2012 12:42 schreef Salatrel het volgende:
hier schijnt de zonik zit te twijfelen of ik wel of geen jas meeneem vanmiddag
Ik ben vast te jong om dat meegekregen te hebbenquote:Op zondag 26 augustus 2012 12:58 schreef Salatrel het volgende:
[..]
moeten Laurel en Hardy voorstellenop opstelten naast bakellende
Cultuurbarbaar! De dikke en de dunne zegt je ook niets?quote:Op zondag 26 augustus 2012 12:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben vast te jong om dat meegekregen te hebben
Wel een klein beetje jaquote:Op zondag 26 augustus 2012 13:15 schreef JK het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar! De dikke en de dunne zegt je ook niets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |