Oh ok dan weten we dat ook weer maar daar was ik sowieso niet vanuit gegaan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:44 schreef Pedroso het volgende:
Tottenham gaat geen top 4 eindigen dit seizoen. Als ze het al moeilijk hebben tegen WBA thuis dan beloofd dat weinig goeds.
Sowieso is de 2e helft best wel matigquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Matige tweede helft joh van Utd.
Welback valt wel goed in daarentegenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sowieso is de 2e helft best wel matig
Dan zal hij wel ontevreden zijn. Ben benieuwd wanneer hij z'n transferverzoek indient.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:53 schreef AFCNiels het volgende:
Mounir El Hamdaoui begint straks op de bank.
gozer haalt uit, rooney wil de bal blokken en gozer belandt op zijn been met zijn noppenquote:
Ik neem aan dat je het anders bedoeltquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:55 schreef Yi-Long het volgende:
Zo, Kagawa voorlopig dus een basisplaats achter Van Persie. Is dat probleem ook weer opgelost.
Nasty wound though![]()
![]()
Hopelijk ziet het er erger uit dan het is...
?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het anders bedoelt
Lees nog eens goed.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee... ik bedoel het precies zoals het er staatquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Damn, dat ziet er verschrikelijk uit!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:57 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Damn, dat ziet er verschrikelijk uit!!!hahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik heb dat nooit goed kunnen plaatsen, het ziet er heel vreemd en onnatuurlijk uit..quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:57 schreef Maver24 het volgende:
Doet mij denken aan het Busquets moment, zijn been lag ook helemaal open
En die speelde 2 weken later ook weer. En iedereen weet wat een aansteller dat is tochquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:57 schreef Maver24 het volgende:
Die voert zijn schwalbes ook steeds verder door idd...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:57 schreef Maver24 het volgende:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:58 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
En die speelde 2 weken later ook weer. En iedereen weet wat een aansteller dat is toch
Geen idee, maar lachen om een blessure is wel extreem triest idd.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat doe ik liever niet. Het is zo'n trieste post
Waar de fuck gaat die Rooney haat hier over?![]()
Het lag volgens mij aardig open hoor..quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:00 schreef Buitendam het volgende:
Viel volgens mij wel mee. Die nop maakte een jaap in zijn knie, dat was alles, zo leek het.
Ja, maar op die plek zit ook geen vet of eelt. Da's super dunne huid waar spanning op staat.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:01 schreef kilozout het volgende:
[..]
Het lag volgens mij aardig open hoor..
Denk toch wel aardig wat hechtinkjesquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:00 schreef Buitendam het volgende:
Viel volgens mij wel mee. Die nop maakte een jaap in zijn knie, dat was alles, zo leek het.
Volgens mij ook maar het ging wel erg diep en ver door de snee. Wel weer mooi om te zien dat hij ipv janken bleef hinkelen om aan de scheids kenbaar te maken verzorging nodig te hebbenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:00 schreef Buitendam het volgende:
Eerste wedstrijd begint pas om 18:45 toch?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, even een half uurtje Eredivisie Live en dan Chelsea.
Voorbeschouwingenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eerste wedstrijd begint pas om 18:45 toch?
Ah, okquote:
Sport 1 HD Voetbal zender, nieuwe zender van Sport1 ook in HD, dus nu 2 HD zenders op Sport 1quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, ok
Ik kies voor Fiorentina. Al zal dat niet veel soeps zijn.
Op Ziggo nog niet in HD.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Sport 1 HD Voetbal zender, nieuwe zender van Sport1 ook in HD, dus nu 2 HD zenders op Sport 1
Bij mij is het niet HD, echt raar.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Sport 1 HD Voetbal zender, nieuwe zender van Sport1 ook in HD, dus nu 2 HD zenders op Sport 1
KPN hier. Geen HD.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:06 schreef Maver24 het volgende:
[..]
heb het op UPC, hier wel degelijk HD
Geblesseerd ja.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:27 schreef j0rdiiii het volgende:
Tiote geblesseerd of wat? Donderdag kreeg die ook al rust.
Dan maakt Chelsea geen kans.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |