SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Epic fails:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwelijke grensrechters:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En poesjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een heleboel idioten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP zal in de komende weken verder uitgebouwd worden. Suggesties zijn welkom
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Ik hoorde net iemand zeggenn dat mensen die hun duim in hun mond doen na het scoren een schoring moeten krijgen.
Volledig mee eens.![]()
Jezus, Emile komt bijna klaar bij zijn opmerking: We hebben lekker veel voetbalOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
waarom?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:57 schreef GGMM het volgende:
Ik hoorde net iemand zeggenn dat mensen die hun duim in hun mond doen na het scoren een schoring moeten krijgen.
Volledig mee eens.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Maak Stijn nou niet boos...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:57 schreef GGMM het volgende:
Volledig mee eens.![]()
![]()
Doet hij dat ook altijd als hij gescoord heeft?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maak Stijn nou niet boos...![]()
welke malloot zei dat?quote:
Ik zie hem al rondjes rennen met zijn duim in zijn mond en zwaaiend met zijn shirtjequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doet hij dat ook altijd als hij gescoord heeft?
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik het Ajax van 1995quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:01 schreef sausagin het volgende:
Wat mis ik het Arsenal van 2002 , 2003 enzoOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
met Bergkamp en Henry vond ik het een schitterend teamquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:01 schreef sausagin het volgende:
Wat mis ik het Arsenal van 2002 , 2003 enzo
maar waar is deze baas gebleven?
Vreemd dat Jelavic het zo goed doet bij Everton. Terwijl hij bij Zulte waregem niet eens van de bank raakte.sd![]()
Had hij maar voor een andere club motte kiezenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:09 schreef TwenteFC het volgende:
Vind het altijd zo zielig om Ruiz te zien spelen, zijn vertrouwen is compleet weg lijkt het wel.
![]()
Die speknek van een Jol zit achter de halve Eredvisie aanquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had hij maar voor een andere club motte kiezen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:57 schreef GGMM het volgende:
Volledig mee eens.
Dit, dus.![]()
Ik zie Martin Jol in een rolstoel eindigenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:10 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Die speknek van een Jol zit achter de halve Eredvisie aan![]()
Bank.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
met Bergkamp en Henry vond ik het een schitterend team
maar waar is deze baas gebleven?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
En dan zeiken op posts van anderequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie Martin Jol in een rolstoel eindigen![]()
![]()
Jij kent stijn pas sinds vandaag?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dan zeiken op posts van andere![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie Martin Jol in een rolstoel eindigen
We zijn het van je gewend hoor 422, zou gekker zijn als je iets nuttigs zou posten.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Chelsea gaat knallen met mata , hazard , oscar en torresquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben benieuwd naar Chelsea - Newcastle.
sd![]()
Maar pas op voor Papiss Cisséquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:16 schreef sausagin het volgende:
[..]
Chelsea gaat knallen met mata , hazard , oscar en torres![]()
![]()
Net zoals woensdag, wat een team.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:16 schreef sausagin het volgende:
[..]
Chelsea gaat knallen met mata , hazard , oscar en torres![]()
![]()
die gaan heel hard onderuitquote:
quote:
Matige speler, lijkt elke week weer slechter te wordenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:23 schreef Sportex het volgende:
Van der Vaart zijn gebruikelijke uurtje weer gespeeld.![]()
Halve voorbereiding gemist.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:23 schreef Sportex het volgende:
Van der Vaart zijn gebruikelijke uurtje weer gespeeld.![]()
Ik ga het geluid uitzetten en alleen naar stinho zijn posts kijken, is veel leuker dan Aad de MosOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Vlaar en El Ahmadi onder de voet gelopen bij Villa ?
0-3 thuis tegen Everton is niet best.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Villa is dan ook gewoon een middelmatige ploeg manquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:28 schreef Pedroso het volgende:
Vlaar en El Ahmadi onder de voet gelopen bij Villa ?
0-3 thuis tegen Everton is niet best.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
RVP moesten ze juist wisselen. Hij ziet er moe uit."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
jij ookquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:29 schreef mrstylo het volgende:
RVP moesten ze juist wisselen. Hij ziet er moe uit.![]()
Hebben zichzelf de ziekte in geholpen met het niet tevreden stellen van O'Neil en het blind verkopen van al hun spelers.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Villa is dan ook gewoon een middelmatige ploeg man![]()
Fulham wordt sterkerOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Fulham maakt nog wel gelijk. Zit veel middelmaat bij Man Utd. (buiten de topspelers).Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
RvP achter Rooney dusquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Als ie aan het rukken is op de tribune wel, anders nietquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Is niet zo.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:35 schreef Maver24 het volgende:
[..]
oh ik dacht dat tie wel op de bank zat ?, dat hoorde ik gister toch ?![]()
Was ook al zo in de ELquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:42 schreef sausagin het volgende:
Vertonghen heeft het echt zeer moeilijk met Lukaku
Lukaku scoorde toen 2x in de ArenAOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Hij kan gewoon niet koppen, Amauriquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Was ook al zo in de EL
Lukaku scoorde toen 2x in de ArenA![]()
![]()
Tottenham gaat geen top 4 eindigen dit seizoen. Als ze het al moeilijk hebben tegen WBA thuis dan beloofd dat weinig goeds.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ook dit jaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij kan gewoon niet koppen, Amauri
Nope gaat een moeilijk jaar worden. Top 6 dit jaar en we mogen blij zijn.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:44 schreef Pedroso het volgende:
Tottenham gaat geen top 4 eindigen dit seizoen. Als ze het al moeilijk hebben tegen WBA thuis dan beloofd dat weinig goeds.![]()
Mooizoquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:44 schreef Pedroso het volgende:
Tottenham gaat geen top 4 eindigen dit seizoen. Als ze het al moeilijk hebben tegen WBA thuis dan beloofd dat weinig goeds.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Oh ok dan weten we dat ook weer maar daar was ik sowieso niet vanuit gegaan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:44 schreef Pedroso het volgende:
Tottenham gaat geen top 4 eindigen dit seizoen. Als ze het al moeilijk hebben tegen WBA thuis dan beloofd dat weinig goeds.![]()
Sowieso is de 2e helft best wel matigquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Matige tweede helft joh van Utd.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Welback valt wel goed in daarentegenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sowieso is de 2e helft best wel matig![]()
![]()
Mounir El Hamdaoui begint straks op de bank.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Dan zal hij wel ontevreden zijn. Ben benieuwd wanneer hij z'n transferverzoek indient.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:53 schreef AFCNiels het volgende:
Mounir El Hamdaoui begint straks op de bank.![]()
jezus
Zo, Kagawa voorlopig dus een basisplaats achter Van Persie. Is dat probleem ook weer opgelost.
Nasty wound though![]()
![]()
Hopelijk ziet het er erger uit dan het is...
![]()
gozer haalt uit, rooney wil de bal blokken en gozer belandt op zijn been met zijn noppenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik neem aan dat je het anders bedoeltquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:55 schreef Yi-Long het volgende:
Zo, Kagawa voorlopig dus een basisplaats achter Van Persie. Is dat probleem ook weer opgelost.
Nasty wound though![]()
![]()
Hopelijk ziet het er erger uit dan het is...
![]()
![]()
?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het anders bedoelt"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Lees nog eens goed.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het anders bedoelt![]()
?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nee... ik bedoel het precies zoals het er staatquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar goed, Rooney hoeft maar 1 keer aan z'n bankrekening te denken en al z'n problemen zijn vergeten.![]()
Damn, dat ziet er verschrikelijk uit!!!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:57 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Damn, dat ziet er verschrikelijk uit!!!hahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
Ik heb dat nooit goed kunnen plaatsen, het ziet er heel vreemd en onnatuurlijk uit..quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:57 schreef Maver24 het volgende:
Doet mij denken aan het Busquets moment, zijn been lag ook helemaal open![]()
En die speelde 2 weken later ook weer. En iedereen weet wat een aansteller dat is tochquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:57 schreef Maver24 het volgende:
Doet mij denken aan het Busquets moment, zijn been lag ook helemaal openIk heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.![]()
Die voert zijn schwalbes ook steeds verder door idd...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:57 schreef Maver24 het volgende:
Doet mij denken aan het Busquets moment, zijn been lag ook helemaal open![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:58 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
En die speelde 2 weken later ook weer. En iedereen weet wat een aansteller dat is toch![]()
![]()
Geen idee, maar lachen om een blessure is wel extreem triest idd.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat doe ik liever niet. Het is zo'n trieste post
Waar de fuck gaat die Rooney haat hier over?![]()
![]()
Sport1 heeft echt veel voetbal/sport nu. Echt baas.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Viel volgens mij wel mee. Die nop maakte een jaap in zijn knie, dat was alles, zo leek het.Dit, dus.![]()
Het lag volgens mij aardig open hoor..quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:00 schreef Buitendam het volgende:
Viel volgens mij wel mee. Die nop maakte een jaap in zijn knie, dat was alles, zo leek het.![]()
Ja, maar op die plek zit ook geen vet of eelt. Da's super dunne huid waar spanning op staat.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:01 schreef kilozout het volgende:
[..]
Het lag volgens mij aardig open hoor..Dit, dus.![]()
Denk toch wel aardig wat hechtinkjesquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:00 schreef Buitendam het volgende:
Viel volgens mij wel mee. Die nop maakte een jaap in zijn knie, dat was alles, zo leek het.Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.![]()
Volgens mij ook maar het ging wel erg diep en ver door de snee. Wel weer mooi om te zien dat hij ipv janken bleef hinkelen om aan de scheids kenbaar te maken verzorging nodig te hebbenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:00 schreef Buitendam het volgende:
Viel volgens mij wel mee. Die nop maakte een jaap in zijn knie, dat was alles, zo leek het.![]()
![]()
Eerste wedstrijd begint pas om 18:45 toch?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo, even een half uurtje Eredivisie Live en dan Chelsea.![]()
Voorbeschouwingenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eerste wedstrijd begint pas om 18:45 toch?![]()
![]()
Sport 1 HD Voetbal zender, nieuwe zender van Sport1 ook in HD, dus nu 2 HD zenders op Sport 1quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, ok
Ik kies voor Fiorentina. Al zal dat niet veel soeps zijn.![]()
Op Ziggo nog niet in HD.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Sport 1 HD Voetbal zender, nieuwe zender van Sport1 ook in HD, dus nu 2 HD zenders op Sport 1
Bij mij is het niet HD, echt raar.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:03 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Sport 1 HD Voetbal zender, nieuwe zender van Sport1 ook in HD, dus nu 2 HD zenders op Sport 1![]()
KPN hier. Geen HD.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:06 schreef Maver24 het volgende:
[..]
heb het op UPC, hier wel degelijk HD![]()
Chelsea
Petr Cech
Branislav Ivanovic
Gary Cahill
David Luiz
Ashley Cole
Juan Mata
John Obi Mikel
Eden Hazard
Raul Meireles
Ryan Bertrand
Fernando Torres
Newcastle United
Tim Krul
Danny Simpson
Fabricio Coloccini
Steven Taylor
Davide Santon
Hatem Ben Arfa
Vurnon Anita
Yohan Cabaye
Jonás Gutiérrez
Demba Ba
Papiss Cissé
VURRRRRRRRRRRRRRRRRNON![]()
Geblesseerd ja.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:27 schreef j0rdiiii het volgende:
Tiote geblesseerd of wat? Donderdag kreeg die ook al rust.![]()
Super veel gemist dus vanmiddag gofferzijn zeker 'nog' geen samenvattingen terug te kijken?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Mooi team heeft Newcastle hoor, al zie ik liever Tioté dan Anita als dat kan.
Ba en Cissé
Hoop op minimaal een puntje voor Newcastle.Op vrijdag 12 juli 2013 15:56 schreef Kopsterk het volgende:
Maarten is gewoon een enorme baas met zijn voorspellende vermogen.![]()
Ik ga geen connectie maken met de stream
Wees blij als je in Rotterdam (quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:36 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ga geen connectie maken met de stream) woont, dan heb je Sport1 toch?
![]()
Ik heb nu ook Sport1quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wees blij als je in Rotterdam () woont, dan heb je Sport1 toch?
Maar nogmaals, laptop is stuk en zit nu op pc in een kamer waar geen tv isOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Oh.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb nu ook Sport1
Maar nogmaals, laptop is stuk en zit nu op pc in een kamer waar geen tv is
Verplaats je pc dan.![]()
Ja geen zin inquote:
Maar opzich wel optie voor morgen ja
Morgen zekerste weten, PSV onderuit in groningen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja geen zin in
Maar opzich wel optie voor morgen ja![]()
Heb je ook EL? Anders moet je het sowieso voor Ajax doen joh. Die ga je toch niet op een stream kijkenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja geen zin in
Maar opzich wel optie voor morgen ja![]()
![]()
Ja maar vandaag geen zin in dusquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je ook EL? Anders moet je het sowieso voor Ajax doen joh. Die ga je toch niet op een stream kijken
Ben beetje luiOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Oh, dacht dat ze al iets langer bezig warenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aardig, voor zover hij aan de bal gekomen is in 9 minuten.![]()
![]()
godsamme, denk gewoon dat ik eten ga maken als ik er binnen nu en 5minuten niet in kom
Ziet er pijnlijk uit.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 18:46 schreef kilozout het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is een beste jaap.![]()
Stream met Engels commentaar
Ik met Sierd gevondenquote:
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Wat een lul
Hazard nu. Lampard staat wissel.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Sierd:
Anita zou het op de training toch vaak genoeg gezien moeten hebben... bij suarez
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
quote:
Goeie keuze om Hazard in mijn fantasy premier league team te steken. 5 assists en 1 goal in 3 matchen
sd![]()
quote:
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Wat een kut schwalbe weer zeg
quote:Rooney blokkeerde een vrije trap, waarbij Hugo Rodallega op het dijbeen van de Engels international viel. Het gevolg was een hevig bloedende wond, die Rooney het verder spelen onmogelijk maakte. "Het lijkt erop dat hij vier weken aan de kant zal staan", vertelde manager Sir Alex Ferguson na afloop van het duel.![]()
Ik ga ff schijten en het staat 2-0
Wat is Hazard toch een baas (tot nu toe).
6 assist, 1 doelpunt en dat allemaal pas in 3 wedstrijden."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Torres krijgt zelfvertrouwen hoorFysiek het duel winnen en dan voorgeven achter het standbeen.
(Wel in een duel tegen Anita helaas)![]()
Sierd is weer goed bezig.
"Het enige wat Newcastle mist is die coma-zuiper die naar Liverpool ging, Andy Carroll"Niemand houdt mij tegen![]()
Swansea wordt landskampioenEen Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4![]()
quote:quote:![]()
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Mooi inderdaad. Was toch even bang dat hij teveel zou ego-trippen, maar dat valt wel mee dus.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:23 schreef mrstylo het volgende:
Wat is Hazard toch een baas (tot nu toe).
6 assist, 1 doelpunt en dat allemaal pas in 3 wedstrijden.No resentment ever evened out a weaker hand![]()
Usain Bolt tegen Kees Jansma.
Het is je wel heel levendig verteld danquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:23 schreef KingRoland het volgende:
Net thuis en gehoord dat van persie heeft gescoord + meteen checken. Wat een goal![]()
![]()
jaquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is je wel heel levendig verteld dan
graag op anoniem![]()
is die goal van persie mooi?
ff kijken dan maarEen Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
he bahquote:Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Die was inderdaad goedquote:
ik heb een zwak voor het teamquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:59 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dat team heeft vorig jaar m'n hart veroverd. En nu ook een fantastische start.
Doelsaldo 8
De wedstrijd tegen Arsenal vorig seizoenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:01 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik heb een zwak voor het team![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:02 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
De wedstrijd tegen Arsenal vorig seizoen
Haha El Ahmadi die scoort moet niet gekker worden.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Arsenal tegen Stoke begint nu."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Lekker schotje van Giroud hoor. Scheelde centimeters.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.![]()
Zijn schot raakte bijna corner vlag.quote:
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: