Welke server problemen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:17 schreef Bredemug het volgende:
Ik wou het ook bijna pre-purchasen maar nu ik dit allemaal lees wacht ik wel 2 weken tot de server problemen zijn opgelost.
hahahahah geniaal!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:18 schreef Nuck.Chorris het volgende:
En deze kan niet achterblijven!
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:18 schreef Nuck.Chorris het volgende:
En deze kan niet achterblijven!
WAT!?! Grapje zeker?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:17 schreef Bredemug het volgende:
Ik wou het ook bijna pre-purchasen maar nu ik dit allemaal lees wacht ik wel 2 weken tot de server problemen zijn opgelost.
ik lieg niet hij heeft zojuist een update binnen gehaaldquote:
Vista!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:28 schreef Snoepje5 het volgende:
Iemand deze al gezien?
[ afbeelding ]
Moest je lastig over pilaren springen voor dat zichtpunt of hoe het ook genoemd wordt.
Ook in Desolation?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:28 schreef Zangetsu117 het volgende:
Ow shit, ik zit in de character menu
Login error? Ik kan mn client niet eens opstarten of ik krijg al connection errors voordat ik bij 't inlogscherm komquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:30 schreef Scheringa het volgende:
Ik heb nog gewoon de oude bekende login error
Idemquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:30 schreef Civilian het volgende:
[..]
Login error? Ik kan mn client niet eens opstarten of ik krijg al connection errors voordat ik bij 't inlogscherm kom
Ja die bedoelde ik ookquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:30 schreef Civilian het volgende:
[..]
Login error? Ik kan mn client niet eens opstarten of ik krijg al connection errors voordat ik bij 't inlogscherm kom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |