Welke server problemen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:17 schreef Bredemug het volgende:
Ik wou het ook bijna pre-purchasen maar nu ik dit allemaal lees wacht ik wel 2 weken tot de server problemen zijn opgelost.
hahahahah geniaal!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:18 schreef Nuck.Chorris het volgende:
En deze kan niet achterblijven!
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:18 schreef Nuck.Chorris het volgende:
En deze kan niet achterblijven!
WAT!?! Grapje zeker?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:17 schreef Bredemug het volgende:
Ik wou het ook bijna pre-purchasen maar nu ik dit allemaal lees wacht ik wel 2 weken tot de server problemen zijn opgelost.
ik lieg niet hij heeft zojuist een update binnen gehaaldquote:
Vista!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:28 schreef Snoepje5 het volgende:
Iemand deze al gezien?
[ afbeelding ]
Moest je lastig over pilaren springen voor dat zichtpunt of hoe het ook genoemd wordt.
Ook in Desolation?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:28 schreef Zangetsu117 het volgende:
Ow shit, ik zit in de character menu
Login error? Ik kan mn client niet eens opstarten of ik krijg al connection errors voordat ik bij 't inlogscherm komquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:30 schreef Scheringa het volgende:
Ik heb nog gewoon de oude bekende login error
Idemquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:30 schreef Civilian het volgende:
[..]
Login error? Ik kan mn client niet eens opstarten of ik krijg al connection errors voordat ik bij 't inlogscherm kom
Ja die bedoelde ik ookquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:30 schreef Civilian het volgende:
[..]
Login error? Ik kan mn client niet eens opstarten of ik krijg al connection errors voordat ik bij 't inlogscherm kom
samequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:32 schreef Ambition het volgende:
Nu krijg ik al bij het update scherm een melding dat er een connection error is.
hahaha dan zijn we weer 5kb verder xDquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:30 schreef Zangetsu117 het volgende:
We where just having fun
Maar hij had net een update denk van 5kb binnen gehaald...
daarna strandde ikquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:34 schreef mipr het volgende:
ojee... hij haalt een update binnen..
voorbij de connection error
Ben je verder als mijquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:34 schreef mipr het volgende:
ojee... hij haalt een update binnen..
voorbij de connection error
neequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:35 schreef mipr het volgende:
ah... download gaat nu gepaard met connection errors.... kunnen jullie allemaal even stoppen met proberen?!
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:35 schreef Sherlow het volgende:
Congratulations:
You have reached the Achievement:![]()
Muscled Finger - You have started the game 150 times in 1 hour!
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:35 schreef mipr het volgende:
ah... download gaat nu gepaard met connection errors.... kunnen jullie allemaal even stoppen met proberen?!
Dat vind ik wel zo triestquote:
Hebben wij wel weer wat grappigs te kijkenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:39 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dat vind ik wel zo triestOm nou zo te moeten reageren omdat je niet kan inloggen in een spelletje..
Ik zit al heel de tijd zoquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:39 schreef Civilian het volgende:
[..]
Dat vind ik wel zo triestOm nou zo te moeten reageren omdat je niet kan inloggen in een spelletje..
Eensquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:41 schreef Pizzahut het volgende:
[..]
Hebben wij wel weer wat grappigs te kijken
Vroeger schreeuwden mensen toen ze half op grond lagen met een grote wond van een messen steek.quote:
Probeere hij nou rond 1:12 die afstandsbediening in z'n reet te stoppen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:43 schreef hans1988 het volgende:
[..]
Vind deze toch stukken beterfake of niet, boeit me geen hol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |