Gaat inderdaad in de miljarden zitten, mijn boetequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:25 schreef ems. het volgende:
675.000 dollar voor 31 mp3's?
Hopelijk komen ze dan nooit bij mij langsMaargoed, ik zie dat het in een derdewereldland gebeurt dus hopelijk hoeven we er in NL nog niet al te bang voor te zijn.
Dan gaat hij maar in beroep.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:57 schreef Xa1pt het volgende:
Haha, schei uit man. Als dit soort bedragen werkelijk enigszins in de buurt komen van de daadwerkelijk geleden schade zou de hele industrie al failliet zijn in het jaar 2005.
O, je hebt gelijk omdat jij het zegt? Fijn!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:01 schreef De_Guidance het volgende:
Uiteraard, de facto is het gewoon een straf om mensen bang te maken.
Nee.quote:
Wat dan wel?quote:
Dat is een terechte vraag.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 23:10 schreef VanishedEntity het volgende:
Ben wel benieuwd naar het aangedragen bewijs in deze zaak; zal het weer flinterdun zijn.
Dat ik jouw vraag niet kan plaatsen.quote:Op zondag 26 augustus 2012 00:33 schreef polderturk het volgende:
2,3 biljoen (2,3 duizend-miljard) dollar is verdwenen uit het Pentagon. Misschien wel 100 keer zoveel als de totale omzet van de muziekindustrie. Wanneer worden de schuldigen gestraft? Wat vindt DS4?
Jij kan de vraag wel plaatsen. Doe niet zo belachelijk. Ik laat zien dat de prioriteiten verkeerd liggen. Ik laat zien dat justitie beter dieven achterna gaat die biljoenen stelen en verduisteren in plaats van een downloader die 30 nummers heeft gedownload. Wat er gestolen wordt door bankiers is honderden keren meer dan de totale omzet van de muziekindustrie. .quote:
Dat is onzin natuurlijk. Met deze redenering kun je alleen nog maar moordenaars laten opsporen door de politie en moet je je handen aftrekken van b.v. winkeldiefstal.quote:Op zondag 26 augustus 2012 01:25 schreef polderturk het volgende:
Jij kan de vraag wel plaatsen. Doe niet zo belachelijk. Ik laat zien dat de prioriteiten verkeerd liggen. Ik laat zien dat justitie beter dieven achterna gaat die biljoenen stelen en verduisteren in plaats van een downloader die 30 nummers heeft gedownload. Wat er gestolen wordt door bankiers is honderden keren meer dan de totale omzet van de muziekindustrie. .
Het gaat niet om het downloaden!quote:Op zondag 26 augustus 2012 01:27 schreef polderturk het volgende:
We leven in een democratie. Als de meerderheid vindt dat downloaden niet strafbaar is, dan zou het ook niet strafbaar moeten zijn.
Dus de wet geldt niet voor jou?quote:Op zondag 26 augustus 2012 01:28 schreef Elfletterig het volgende:
De muziekindustrie is compleet geschift. En steeds meer mensen volgen slaafs de dictatuur die de industrie oplegt: betalen voor mp3's, betalen voor simpele computerbestanden.
Nooit, over mijn lijk, zal ik betalen voor mp3's. Zelfs niet van mijn favoriete band. Ik blijf cd's (of andere fysieke producten) kopen zolang ze bestaan. Mp3's zijn geen product. Het is een schande dat ze er geld voor vragen. En dat mensen zo gek zijn om dat geld te betalen.
Zit je weer te trollen of ben je jaloers op weltschmerz?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:02 schreef DS4 het volgende:
[..]
lastig, omgaan met andere meningen...
[..]
kennelijk kon men de schade onderbouwen...
Geen van beiden. Wat eea met ws te maken heeft ontgaat mij overigens.quote:Op zondag 26 augustus 2012 01:49 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zit je weer te trollen of ben je jaloers op weltschmerz?
Ik zeg nergens dat de wet niet geldt. Ik stel de belachelijkheid van de strafbaarheid aan de kaak. Ook is het bizar dat rechters oordelen dat een schadevergoeding van maar liefst 22.000 euro voor één gedownload nummer (per nummer) proportioneel is. Sorry, maar dan heb je een steekje los zitten, of je bent een corrupte belangenbehartiger van de muziekindustrie. Meer smaken zijn er niet.quote:Op zondag 26 augustus 2012 01:48 schreef DS4 het volgende:
Dus de wet geldt niet voor jou?
Apart, gelet op hoe jij denkt over anderen die de wet negeren...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |