abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119668514
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 11:39 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Nee, jij vond More al niet goed. En dat is ook onbegrijpelijk, want dat was echt baanbrekend goed.
Ja eens over die houdbaarheid, More vond ik ook al niet om aan te horen omdat die manier hoe ze alles dus zingt niet voor mij is weggelegd.
pi_119668529
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 00:19 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

De domheid van de Nederlander in een notendop. Ze zingt knap hoor maar een mooie stem? Nee hoor. En al die liedjes zingt ze precies hetzelfde.
Oh dit las ik dus gister heel anders :D Ik dacht dat je fan was ;)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  dinsdag 27 november 2012 @ 11:43:46 #253
13973 ranja
image means nothing
pi_119668559
Mensen die denken dat wat zij vinden voor iedereen geldt :')
Van mij mag ze zo doorgaan.
pi_119670946
quote:
Ja eens over die houdbaarheid, More vond ik ook al niet om aan te horen omdat die manier hoe ze alles dus zingt niet voor mij is weggelegd.
Dat kan maar zeg dan niet dat zij iets verkeerd doet of dat al die Nederlanders die haar goed vniden er geen verstand van hebben, het is slechts jouw smaak niet.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  dinsdag 27 november 2012 @ 13:23:36 #255
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_119671153
Toen ik More van Sandra voor het eerst hoorde, vond ik het wel goed. Maar nadat ik de versie van Alex op youtube zag, vond ik haar versie minder origineel. Ik weet nog niet wat ik van haar nieuwe liedjes moet vinden. Die ga ik nog een paar keer beluisteren.
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_119679626
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 13:23 schreef jcdragon het volgende:
Toen ik More van Sandra voor het eerst hoorde, vond ik het wel goed. Maar nadat ik de versie van Alex op youtube zag, vond ik haar versie minder origineel. Ik weet nog niet wat ik van haar nieuwe liedjes moet vinden. Die ga ik nog een paar keer beluisteren.
Het was dan ook Alex zijn versie en niet Usher's versie. Daar hebben de producenten haar ook een klein duwtje meegegeven in de goede richting.

Van mij mag Sandra ook door, ik heb liever een zangeres die iets nieuws doet dan een liedje heel goed nazingt.
pi_119680948
quote:
Van mij mag Sandra ook door, ik heb liever een zangeres die iets nieuws doet dan een liedje heel goed nazingt.
Het lijkt me zelfs de bedoeling dat de zanger/zangeres een eigen interpretatie geeft aan het nummer, tenzij jouw ideaal toevallig overeenkomt met de originele uitvoering maar die kans is klein.
De coaches hebben al tal van keren aangegeven dat het geen Soundmixshow is waarbij je de kandidaat exact na moet doen.
#NoDAPL
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 27 november 2012 @ 19:30:52 #258
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_119683588
Dit is nou godverdomme het derde nummer dat ze grandioos loopt te verneuken, pleur op man.
pi_119687437
Jij hebt een wat eigenaardige opvatting van verneuken. :)
#NoDAPL
  † In Memoriam † dinsdag 27 november 2012 @ 22:46:45 #260
368283 ato
pi_119693694
Het lijkt net als de vorige keer, hoe meer iemand een favoriet is hoe meer anti fans er zijn en komen. Net als bij Charly verleden keer.
Charly was goed en Sandra is dat ook, ik hoop dat zij wint.
Life can be a bitch, so like it..
pi_119696696
quote:
13s.gif Op dinsdag 27 november 2012 19:30 schreef Pino112 het volgende:
Dit is nou godverdomme het derde nummer dat ze grandioos loopt te verneuken, pleur op man.
En bij 3fm kwam er weer een andere onbekende die een nummer had verneukt. Draai gewoon lekker het origineel op de radio
  woensdag 28 november 2012 @ 01:50:17 #262
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_119699200
More blijft haar beste optreden (mooi gecoverd)
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_119701726
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 20:59 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Jij hebt een wat eigenaardige opvatting van verneuken. :)
Nou, het is er echt niet bepaald beter op geworden...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_119701735
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 18:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Het lijkt me zelfs de bedoeling dat de zanger/zangeres een eigen interpretatie geeft aan het nummer, tenzij jouw ideaal toevallig overeenkomt met de originele uitvoering maar die kans is klein.
De coaches hebben al tal van keren aangegeven dat het geen Soundmixshow is waarbij je de kandidaat exact na moet doen.
Vandaar dat ze in de laatste twee nummers heel geforceerd het refrein net even wat anders doet. De Be in Beggin langer aanhouden bijvoorbeeld.
In Southern Sun
pi_119702359
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:40 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Vandaar dat ze in de laatste twee nummers heel geforceerd het refrein net even wat anders doet. De Be in Beggin langer aanhouden bijvoorbeeld.
Bel de politie en de kerkvaders! :')
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_119703147
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:09 schreef UltraR het volgende:

[..]

Que?
In Southern Sun
pi_119703221
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 10:09 schreef UltraR het volgende:

[..]

Het is gewoon echt een live verkrachting, dat we dat nog mogen aanschouwen in Nederland. En bedoelde ik met dat zeurderige gezang, het enige wat ze doet is worden langer maken, echt prachtig hoor :') Zure stem
pi_119703796
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:39 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Nou, het is er echt niet bepaald beter op geworden...
Dat is jouw smaak, objectief bezien kan je niet stellen dat het slechter werd.

quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 09:40 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Mag een zangeres op haar eigen gevoel iets zingen? Dat hoeft niet direct geforceerd te zijn. Als zij dat mooier vindt dan moet zij dat doen. Blijkbaar vindt een groot deel van het publiek het ook mooi. Zolang het ritmisch correct is en de tonen kloppen (daarom niet per se dezelfde tonen!) vind ik het best.
#NoDAPL
pi_119703912
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:05 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat is jouw smaak, objectief bezien kan je niet stellen dat het slechter werd.
Klopt. Maar dat geldt ook voor jouw mening door te zeggen dat het wel beter is geworden. Dat vergeet je gemakshalve maar even...

quote:
[..]

Mag een zangeres op haar eigen gevoel iets zingen? Dat hoeft niet direct geforceerd te zijn. Als zij dat mooier vindt dan moet zij dat doen. Blijkbaar vindt een groot deel van het publiek het ook mooi. Zolang het ritmisch correct is en de tonen kloppen (daarom niet per se dezelfde tonen!) vind ik het best.
Dat mag, maar ik vind het geforceerd klinken. En als je zo graag de 'groot deel van het publiek' kaart wil spelen, een groot deel van het publiek is het ook eens met mij. Ritmisch is het trouwens minstens op het randje.
In Southern Sun
pi_119703918
Wanneer je stelt dat ze zeurderig zingt dan heb je echt niet veel kaas gegeten van muziek. No offense.
#NoDAPL
pi_119704000
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:09 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Wanneer je stelt dat ze zeurderig zingt dan heb je echt niet veel kaas gegeten van muziek. No offense.
Haha, als het jou uitkomt is het ineens geen smaak meer :D.
In Southern Sun
pi_119704011
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:09 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Klopt. Maar dat geldt ook voor jouw mening door te zeggen dat het wel beter is geworden. Dat vergeet je gemakshalve maar even...
Je haalt twee zaken door elkaar. Mijn smaak is net zo subjectief als jouw smaak, natuurlijk.
Het is een objectief gegeven (dus een feit) dat ze het goed zingt aangezien de tonen en het ritme kloppen. Misschien niet wat jij graag hoort maar het klopt muzikaal gezien.

quote:
Dat mag, maar ik vind het geforceerd klinken. En als je zo graag de 'groot deel van het publiek' kaart wil spelen, een groot deel van het publiek is het ook eens met mij.
Ze is met afstand het meest populair, puur omwille van hoe ze de nummers uitvoert.
#NoDAPL
pi_119704022
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:11 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Haha, als het jou uitkomt is het ineens geen smaak meer :D.
Nee, zie mijn laatste reactie.
#NoDAPL
pi_119704095
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:12 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Je haalt twee zaken door elkaar. Mijn smaak is net zo subjectief als jouw smaak, natuurlijk.
Het is een objectief gegeven (dus een feit) dat ze het goed zingt aangezien de tonen en het ritme kloppen. Misschien niet wat jij graag hoort maar het klopt muzikaal gezien.
Daar zijn de meningen al over verdeeld hoor.

quote:
[..]

Ze is met afstand het meest populair, puur omwille van hoe ze de nummers uitvoert.
Nee, ze wordt populair gemaakt. Luister voor de gein eens naar de dag top 5 op 3FM en houd dan de sociale media eens in de gaten...
In Southern Sun
pi_119704113
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 11:12 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Nee, zie mijn laatste reactie.
Als ik haar zeurderig vind zingen, dan heeft dat niets met ritme of tonen te maken hoor :').
In Southern Sun
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')