Ja eens over die houdbaarheid, More vond ik ook al niet om aan te horen omdat die manier hoe ze alles dus zingt niet voor mij is weggelegd.quote:Op dinsdag 27 november 2012 11:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee, jij vond More al niet goed. En dat is ook onbegrijpelijk, want dat was echt baanbrekend goed.
Oh dit las ik dus gister heel andersquote:Op dinsdag 27 november 2012 00:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
De domheid van de Nederlander in een notendop. Ze zingt knap hoor maar een mooie stem? Nee hoor. En al die liedjes zingt ze precies hetzelfde.
Dat kan maar zeg dan niet dat zij iets verkeerd doet of dat al die Nederlanders die haar goed vniden er geen verstand van hebben, het is slechts jouw smaak niet.quote:Ja eens over die houdbaarheid, More vond ik ook al niet om aan te horen omdat die manier hoe ze alles dus zingt niet voor mij is weggelegd.
Het was dan ook Alex zijn versie en niet Usher's versie. Daar hebben de producenten haar ook een klein duwtje meegegeven in de goede richting.quote:Op dinsdag 27 november 2012 13:23 schreef jcdragon het volgende:
Toen ik More van Sandra voor het eerst hoorde, vond ik het wel goed. Maar nadat ik de versie van Alex op youtube zag, vond ik haar versie minder origineel. Ik weet nog niet wat ik van haar nieuwe liedjes moet vinden. Die ga ik nog een paar keer beluisteren.
Het lijkt me zelfs de bedoeling dat de zanger/zangeres een eigen interpretatie geeft aan het nummer, tenzij jouw ideaal toevallig overeenkomt met de originele uitvoering maar die kans is klein.quote:Van mij mag Sandra ook door, ik heb liever een zangeres die iets nieuws doet dan een liedje heel goed nazingt.
En bij 3fm kwam er weer een andere onbekende die een nummer had verneukt. Draai gewoon lekker het origineel op de radioquote:Op dinsdag 27 november 2012 19:30 schreef Pino112 het volgende:
Dit is nou godverdomme het derde nummer dat ze grandioos loopt te verneuken, pleur op man.
Nou, het is er echt niet bepaald beter op geworden...quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:59 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Jij hebt een wat eigenaardige opvatting van verneuken.
Vandaar dat ze in de laatste twee nummers heel geforceerd het refrein net even wat anders doet. De Be in Beggin langer aanhouden bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 27 november 2012 18:17 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het lijkt me zelfs de bedoeling dat de zanger/zangeres een eigen interpretatie geeft aan het nummer, tenzij jouw ideaal toevallig overeenkomt met de originele uitvoering maar die kans is klein.
De coaches hebben al tal van keren aangegeven dat het geen Soundmixshow is waarbij je de kandidaat exact na moet doen.
Bel de politie en de kerkvaders!quote:Op woensdag 28 november 2012 09:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vandaar dat ze in de laatste twee nummers heel geforceerd het refrein net even wat anders doet. De Be in Beggin langer aanhouden bijvoorbeeld.
Que?quote:
Het is gewoon echt een live verkrachting, dat we dat nog mogen aanschouwen in Nederland. En bedoelde ik met dat zeurderige gezang, het enige wat ze doet is worden langer maken, echt prachtig hoorquote:
Dat is jouw smaak, objectief bezien kan je niet stellen dat het slechter werd.quote:Op woensdag 28 november 2012 09:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nou, het is er echt niet bepaald beter op geworden...
Mag een zangeres op haar eigen gevoel iets zingen? Dat hoeft niet direct geforceerd te zijn. Als zij dat mooier vindt dan moet zij dat doen. Blijkbaar vindt een groot deel van het publiek het ook mooi. Zolang het ritmisch correct is en de tonen kloppen (daarom niet per se dezelfde tonen!) vind ik het best.quote:Op woensdag 28 november 2012 09:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vandaar dat ze in de laatste twee nummers heel geforceerd het refrein net even wat anders doet. De Be in Beggin langer aanhouden bijvoorbeeld.
Klopt. Maar dat geldt ook voor jouw mening door te zeggen dat het wel beter is geworden. Dat vergeet je gemakshalve maar even...quote:Op woensdag 28 november 2012 11:05 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dat is jouw smaak, objectief bezien kan je niet stellen dat het slechter werd.
Dat mag, maar ik vind het geforceerd klinken. En als je zo graag de 'groot deel van het publiek' kaart wil spelen, een groot deel van het publiek is het ook eens met mij. Ritmisch is het trouwens minstens op het randje.quote:[..]
Mag een zangeres op haar eigen gevoel iets zingen? Dat hoeft niet direct geforceerd te zijn. Als zij dat mooier vindt dan moet zij dat doen. Blijkbaar vindt een groot deel van het publiek het ook mooi. Zolang het ritmisch correct is en de tonen kloppen (daarom niet per se dezelfde tonen!) vind ik het best.
Haha, als het jou uitkomt is het ineens geen smaak meerquote:Op woensdag 28 november 2012 11:09 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Wanneer je stelt dat ze zeurderig zingt dan heb je echt niet veel kaas gegeten van muziek. No offense.
Je haalt twee zaken door elkaar. Mijn smaak is net zo subjectief als jouw smaak, natuurlijk.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat geldt ook voor jouw mening door te zeggen dat het wel beter is geworden. Dat vergeet je gemakshalve maar even...
Ze is met afstand het meest populair, puur omwille van hoe ze de nummers uitvoert.quote:Dat mag, maar ik vind het geforceerd klinken. En als je zo graag de 'groot deel van het publiek' kaart wil spelen, een groot deel van het publiek is het ook eens met mij.
Nee, zie mijn laatste reactie.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Haha, als het jou uitkomt is het ineens geen smaak meer.
Daar zijn de meningen al over verdeeld hoor.quote:Op woensdag 28 november 2012 11:12 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Je haalt twee zaken door elkaar. Mijn smaak is net zo subjectief als jouw smaak, natuurlijk.
Het is een objectief gegeven (dus een feit) dat ze het goed zingt aangezien de tonen en het ritme kloppen. Misschien niet wat jij graag hoort maar het klopt muzikaal gezien.
Nee, ze wordt populair gemaakt. Luister voor de gein eens naar de dag top 5 op 3FM en houd dan de sociale media eens in de gaten...quote:[..]
Ze is met afstand het meest populair, puur omwille van hoe ze de nummers uitvoert.
Als ik haar zeurderig vind zingen, dan heeft dat niets met ritme of tonen te maken hoorquote:Op woensdag 28 november 2012 11:12 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Nee, zie mijn laatste reactie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |