VanVelzen blijft voor mij toch wel dé coach van The Voice of Holland. Zoals hij die ene pipo wist te vertellen hoe hard hij faalde in zijn uitspraakquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:55 schreef andre77 het volgende:
Mooi inderdaad. Maar de echte winnaar van de aflevering was Trijntje. Met haar eerlijke commentaar wist ze ook veel kandidaten voor zich te winnen.
Vind ik wel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 08:03 schreef Cee het volgende:
De cijfers zijn binnen!
1 VOICE OF HOLLAND 2.738.000
Da's best goed, toch?
Zijn er serieus nog zoveel mensen die kijken? Eerste seizoen was nog wel leuk, de voice is zo 2010quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 08:03 schreef Cee het volgende:
De cijfers zijn binnen!
1 VOICE OF HOLLAND 2.738.000
Da's best goed, toch?
Zo moet je eigenlijk niet denken, je kijkt gewoon naar een wedstrijd, that's it eigenlijkquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:34 schreef Kidney_bean01 het volgende:
En ook: stel je wint, wat horen we nog eigenlijk van de winnaar?
Iris heeft net haar album klaar en dat komt volgende week uit.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:34 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ik heb het gisteren gekeken, maar ik weet niet of ik het blijf volgen.... ik begin de voice gewoon saai te vinden! En ook: stel je wint, wat horen we nog eigenlijk van de winnaar? Ben Saunders blijft nog wel in het nieuws, maar dat is meer door alle vechtpartijen in zijn familie en zijn liefdeslevenen dat harp-meisje hoor je al helemáál niets meer van. Ik denk zelfs bij al die zangeresjes: ooh ja die zingt ook wel leuk, maar goed.. wat moet je er verder mee??
Die discussiequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:34 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ik heb het gisteren gekeken, maar ik weet niet of ik het blijf volgen.... ik begin de voice gewoon saai te vinden! En ook: stel je wint, wat horen we nog eigenlijk van de winnaar? Ben Saunders blijft nog wel in het nieuws, maar dat is meer door alle vechtpartijen in zijn familie en zijn liefdeslevenen dat harp-meisje hoor je al helemáál niets meer van. Ik denk zelfs bij al die zangeresjes: ooh ja die zingt ook wel leuk, maar goed.. wat moet je er verder mee??
Je hebt je danig ontwikkeld dat je een kans maakt?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:57 schreef Woelli het volgende:
Kunnen we ons al inschrijven voor het vierde seizoen?
Ontwikkeld?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:37 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je hebt je danig ontwikkeld dat je een kans maakt?
Daarom, ik walg alleen van dat commerciële gedoe.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja inderdaad. En lekker zelfverzekerd! Je looks heb je sowieso al mee, lijkt me een inkoppertje.
...dan word je eerste in een andere (redelijk) grote talentenjacht, 'My Name Is', en hebben ze je bij The Voice vervolgens niet nodig.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kijk nu terug.![]()
Net Aguilera gezien. Interessante eerste kandidaat. Ik heb met haar te doen.
Ze waren ook nogal veranderd, hè. Het zijn niet die vrolijk huppelende en trommelende jonge geitjes van het Songfestival meer.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 13:26 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Ik vond beide Treble meiden niet goed zingen trouwens.... en lachen dat niemand ze meteen herkende!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |