abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_115976905

Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier ;). Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Specifiek bedoeld voor mensen die hardlopen gebruiken om bijv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen :)
[SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners :
Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn.
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O*

SPOILER: Motivatie van FOK!kers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2012 Challenge
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012
pi_115976911
Nu moetie wel tof zijn he :P
pi_115977150
en dat duurt en dat duurt!!!
home is where doghair sticks to anything but the dog!
pi_115977195
Kolere, volgens mij moet ik rustiger aan doen met hardlopen, ontzettende botpijn ;(
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"
  Moderator vrijdag 24 augustus 2012 @ 23:44:38 #5
155227 crew  Guppy
dus
pi_115977227
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 23:42 schreef winterstorm666 het volgende:
en dat duurt en dat duurt!!!
Ja, sorry!! Afleiding en zulks :@ Maar hier is ie dan!

Wedstrijdverslagje *O*

De Arnhemse Meisjesloop dus! 5km door het centrum van Arnhem, met alleen maar vrouwen. Normaal ben ik niet van die dames-runs, maar goed. Dit was door m'n eigen stadje en alles, dus laten we maar doen.
Eenmaal bij de Run2Day heb ik m'n nummertje opgehaald, dankzij mijn vroege inschrijving had ik nummer 10 :)
Daarna naar de Korenmarkt gegaan, waar er een aerobics achtige warming up georganiseerd werd. Daar pikte je meteen de mensen uit die dagelijks in de fitness school hangen en dit soort klasjes doen. Andere mensen waren meer zoals ik. Compleet ritmisch gestoorde meiden, totaal uit de maat. Welja :+

Daarna allemaal naar de start. Er waren iets van 180 startnummers gemaakt, maar lang niet iedereen stond aan de start, leek me. Hoe dan ook, pang, en weg zijn we :)

De winkelstraatjes zijn smal, en het is even dringen. Ook loopt het iets af, dus ik ging lekker :)
1km: Piep/tril van m'n Garmin. 5:53 :o veeeeeels te snel gek!! Tempo terugnemen, anders ben je al dood voor je op de helft bent...
2km: Ik geniet van de mensen aan de kanten! Allemaal terrasjes en iedereen juicht en klapt! Hoi mensen :W Piep/tril: 6:27. Stuk beter, hoewel nog steeds erg snel voor mijn doen. Nu vasthouden.
Het parkoers is vlak, werd er gezegd. Geschikt voor iedereen, schreven ze. En dan opeens! Trappen! FFFFUUUUUUUUUUUU :X :X :X
Doorkomsttijd, niet gezien, ik zag alleen de bekertjes water. Natuurlijk verslikte ik me, dus heel even gewandeld om mezelf niet halverwege te vermoorden.
Tweede rondje, het is best wel warm! In de stad, nauwe straten, geen zuchtje wind.
3km: Piep/tril: 6:45... Ja, dat is zo'n beetje m'n trainingstempo... Ongeveer. Maar het is warm... Dit vasthouden dan maar...?
4km: Hijg, puf... Er lopen 5 dames voor me... En het is een wedstrijd... Ik ga de eerste inhalen :Y) Oh, en de tweede heeft een losse veter, bonus!
Daar zijn ze weer, de trappen! FFFFUUUUUUUUUUUU :X :X :X
Hee, die medewerker van Run2Day zegt "laatste bocht". Snuf snuf, ik ruik de finish! Gas op die lollie, en die laatste drie dames haal ik ook nog in *O*
"Linda, kijk naar je tijd" roept de omroeper. Oh ja, de tijd!!

30:12, zegt Garmin :o _O_ *O* WTFBBQ!! PR!!

Maar dan zie ik dat het geen 5km was... Het was 4.7km... Damnit... Even overweeg ik die laatste 300 erbij te rennen, maar eigenlijk ben ik op. Het is wel goed. Dit was hoe dan ook een PR geweest, ook als het wel 5km was. Puh!
Overigens was het volgens de organisatie ook geen 5km. So be it.

Geen fugly medailles dit keer, ik kreeg een appel, maar die is al op. En m'n nummertje natuurlijk :)

Al met al wel lekker gelopen :) te hard gestart, en jammer dat het geen 5km was. Maar ik had wel lol en het was een leuk loopje om te doen! Morgen eens kijken of er foto's zijn gemaakt, geen idee eigenlijk!

Ohhh!! En!! *O* Bekertje op de cooper in Endomondo!! *O* Voor het eerst sinds ik m'n Garmin heb weer een bekertje

O+
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_115977328
Goooed Guppy, mooie tijd neergezet!! :D Gefeliciteerd!!
pi_115977353
super gedaan guppy! leuk verslag ook!
lijkt me een leuke loop. niet zo massaal.
home is where doghair sticks to anything but the dog!
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 23:50:03 #8
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_115977455
Wauw! Goed gedaan man (ow sorry....vrouw :p) *O*
Jij laat het zo wel klinken alsof het 5meter waren ipv 5km! En dan ook nog eens een PR en de eerste plaats
(mist buigsmilie op telefoon)
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_115977555
GuP

_O_ _O_
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
  Moderator vrijdag 24 augustus 2012 @ 23:53:09 #10
155227 crew  Guppy
dus
pi_115977585
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 23:50 schreef Tyler-Girl het volgende:
Wauw! Goed gedaan man (ow sorry....vrouw :p) *O*
Jij laat het zo wel klinken alsof het 5meter waren ipv 5km! En dan ook nog eens een PR en de eerste plaats
(mist buigsmilie op telefoon)
:D eerste plaats niet hoor! Ik was 71ste! De snelste dame had 18min, ik finishte op gepaste afstand!
Die vrouwen die ik inhaalde waren puur voor m'n eigen 'wedstrijd'.
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 23:47 schreef winterstorm666 het volgende:
super gedaan guppy! leuk verslag ook!
lijkt me een leuke loop. niet zo massaal.
Het was inderdaad helemaal niet massaal. Kan ook niet, zo door de binnenstad. Maar als ik op uitslagen.nl kijk, zijn er 93 gefinished :)

Dank VKV en NIMBY O+
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_115977776
Hihi leuk verslag Guppy! :)
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 23:58:52 #12
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_115977797
quote:
Mede door de vele positieve reacties kijken we als -grotendeels nieuwe- organisatie terug op een weer geslaagde Ekiden! Toch zijn er altijd verbeterpuntjes. Daarom stond er al enige tijd een uitgebreide evaluatie gepland. Door alle vakanties heeft die even op zich laten wachten, maar zondag 2 september gaat die alsnog plaatsvinden. Heb je nog vragen, opmerkingen, tips of misschien zelfs (opbouwende :-) kritiek, deel die dan met de organisatie, zodat het volgend jaar nog beter wordt!
Dat kan op deze pagina, maar ook via ons emailadres: info.rotterdamekiden@gmail.com
En oh ja, voor wie het nog niet genoteerd heeft: 6 juli 2013 :-)
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 00:19:35 #13
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_115978492
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 23:53 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

:D eerste plaats niet hoor! Ik was 71ste! De snelste dame had 18min, ik finishte op gepaste afstand!
Die vrouwen die ik inhaalde waren puur voor m'n eigen 'wedstrijd'.

Ow toch verkeerd gelezen,sorry. Ik vond het al raar dat je verder niets zei over je plaats...

Maar wel fijn dat je zelf tevreden bent :)
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 00:26:31 #14
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_115978694
Lekker gedaan Gup
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 00:27:28 #15
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_115978730
Tweedehands nieuw als ik ben. Respect voor Guppy!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_115982130
Lekker Gup! Goed gedaan en leuk verslag!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 07:58:20 #17
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_115982784
Gup, wat een topper ben je ook _O_ echt super gedaan!
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 08:00:42 #18
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_115982789
Guppy! Leuk verslag en goed gedaan meid _O_
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Moderator zaterdag 25 augustus 2012 @ 08:02:22 #19
155227 crew  Guppy
dus
pi_115982794
Dank jullie wel :D ik ben helemaal blij met m'n bekertje van de coopertest! Van de winter toch eens proberen of ik over de 2km kan komen.

Nu ga ik op m'n gemakje (!) trainen naar de BtB. Die moet ook lekker uitgelopen worden :Y
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 08:03:03 #20
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_115982797
Gup is een held :Y
F means you're fucked
  Moderator zaterdag 25 augustus 2012 @ 08:04:36 #21
155227 crew  Guppy
dus
pi_115982805
O+

- edit - Vandaag de dag van xzaz *O*
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 08:21:55 #22
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_115982875
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 08:02 schreef Guppyfriend het volgende:
Dank jullie wel :D ik ben helemaal blij met m'n bekertje van de coopertest! Van de winter toch eens proberen of ik over de 2km kan komen.

Nu ga ik op m'n gemakje (!) trainen naar de BtB. Die moet ook lekker uitgelopen worden :Y
Ja hoi. Voor dat laatste gaan we samen hoogstpersoonlijk zorgen :Y
  Moderator zaterdag 25 augustus 2012 @ 08:23:20 #23
155227 crew  Guppy
dus
pi_115982879
quote:
17s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 08:21 schreef GotC het volgende:

[..]

Ja hoi. Voor dat laatste gaan we samen hoogstpersoonlijk zorgen :Y
Gaan we doen :Y jij gaat in ieder geval superlekker *O* en ik moet gewoon niet te gek doen en een beetje heel blijven! Geen rare scheenbeenpijntjes krijgen en zo
pi_115982977
Leuk verslag Gup, en goed gedaan *O*
  zaterdag 25 augustus 2012 @ 08:55:37 #25
50430 Yuki
Student Midwife
pi_115983059
Guppy!! Goed gedaan!! *O* Tof verslag, maar nog toffer gelopen zo te zien ^O^
♥ || Baby catcher in training || ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: