SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Foto's van Team Fok! tijdens Rotterdam Ekiden 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kolere, volgens mij moet ik rustiger aan doen met hardlopen, ontzettende botpijn
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"![]()
Ja, sorry!! Afleiding en zulksquote:Maar hier is ie dan!
Wedstrijdverslagje![]()
De Arnhemse Meisjesloop dus! 5km door het centrum van Arnhem, met alleen maar vrouwen. Normaal ben ik niet van die dames-runs, maar goed. Dit was door m'n eigen stadje en alles, dus laten we maar doen.
Eenmaal bij de Run2Day heb ik m'n nummertje opgehaald, dankzij mijn vroege inschrijving had ik nummer 10![]()
Daarna naar de Korenmarkt gegaan, waar er een aerobics achtige warming up georganiseerd werd. Daar pikte je meteen de mensen uit die dagelijks in de fitness school hangen en dit soort klasjes doen. Andere mensen waren meer zoals ik. Compleet ritmisch gestoorde meiden, totaal uit de maat. Welja
Daarna allemaal naar de start. Er waren iets van 180 startnummers gemaakt, maar lang niet iedereen stond aan de start, leek me. Hoe dan ook, pang, en weg zijn we![]()
De winkelstraatjes zijn smal, en het is even dringen. Ook loopt het iets af, dus ik ging lekker![]()
1km: Piep/tril van m'n Garmin. 5:53veeeeeels te snel gek!! Tempo terugnemen, anders ben je al dood voor je op de helft bent...
2km: Ik geniet van de mensen aan de kanten! Allemaal terrasjes en iedereen juicht en klapt! Hoi mensenPiep/tril: 6:27. Stuk beter, hoewel nog steeds erg snel voor mijn doen. Nu vasthouden.
Het parkoers is vlak, werd er gezegd. Geschikt voor iedereen, schreven ze. En dan opeens! Trappen! FFFFUUUUUUUUUUUU![]()
![]()
![]()
Doorkomsttijd, niet gezien, ik zag alleen de bekertjes water. Natuurlijk verslikte ik me, dus heel even gewandeld om mezelf niet halverwege te vermoorden.
Tweede rondje, het is best wel warm! In de stad, nauwe straten, geen zuchtje wind.
3km: Piep/tril: 6:45... Ja, dat is zo'n beetje m'n trainingstempo... Ongeveer. Maar het is warm... Dit vasthouden dan maar...?
4km: Hijg, puf... Er lopen 5 dames voor me... En het is een wedstrijd... Ik ga de eerste inhalenOh, en de tweede heeft een losse veter, bonus!
Daar zijn ze weer, de trappen! FFFFUUUUUUUUUUUU![]()
![]()
![]()
Hee, die medewerker van Run2Day zegt "laatste bocht". Snuf snuf, ik ruik de finish! Gas op die lollie, en die laatste drie dames haal ik ook nog in![]()
"Linda, kijk naar je tijd" roept de omroeper. Oh ja, de tijd!!
30:12, zegt Garmin![]()
![]()
WTFBBQ!! PR!!
Maar dan zie ik dat het geen 5km was... Het was 4.7km... Damnit... Even overweeg ik die laatste 300 erbij te rennen, maar eigenlijk ben ik op. Het is wel goed. Dit was hoe dan ook een PR geweest, ook als het wel 5km was. Puh!
Overigens was het volgens de organisatie ook geen 5km. So be it.
Geen fugly medailles dit keer, ik kreeg een appel, maar die is al op. En m'n nummertje natuurlijk![]()
Al met al wel lekker gelopente hard gestart, en jammer dat het geen 5km was. Maar ik had wel lol en het was een leuk loopje om te doen! Morgen eens kijken of er foto's zijn gemaakt, geen idee eigenlijk!
Ohhh!! En!!Bekertje op de cooper in Endomondo!!
Voor het eerst sinds ik m'n Garmin heb weer een bekertje
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
super gedaan guppy! leuk verslag ook!
lijkt me een leuke loop. niet zo massaal.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Wauw! Goed gedaan man (ow sorry....vrouw :p)
Jij laat het zo wel klinken alsof het 5meter waren ipv 5km! En dan ook nog eens een PR en de eerste plaats
(mist buigsmilie op telefoon)![]()
GuP
![]()
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:50 schreef Tyler-Girl het volgende:
Wauw! Goed gedaan man (ow sorry....vrouw :p)
Jij laat het zo wel klinken alsof het 5meter waren ipv 5km! En dan ook nog eens een PR en de eerste plaats
(mist buigsmilie op telefoon)eerste plaats niet hoor! Ik was 71ste! De snelste dame had 18min, ik finishte op gepaste afstand!
Die vrouwen die ik inhaalde waren puur voor m'n eigen 'wedstrijd'.Het was inderdaad helemaal niet massaal. Kan ook niet, zo door de binnenstad. Maar als ik op uitslagen.nl kijk, zijn er 93 gefinishedquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:47 schreef winterstorm666 het volgende:
super gedaan guppy! leuk verslag ook!
lijkt me een leuke loop. niet zo massaal.
Dank VKV en NIMBY
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Mede door de vele positieve reacties kijken we als -grotendeels nieuwe- organisatie terug op een weer geslaagde Ekiden! Toch zijn er altijd verbeterpuntjes. Daarom stond er al enige tijd een uitgebreide evaluatie gepland. Door alle vakanties heeft die even op zich laten wachten, maar zondag 2 september gaat die alsnog plaatsvinden. Heb je nog vragen, opmerkingen, tips of misschien zelfs (opbouwende :-) kritiek, deel die dan met de organisatie, zodat het volgend jaar nog beter wordt!
Dat kan op deze pagina, maar ook via ons emailadres: info.rotterdamekiden@gmail.com
En oh ja, voor wie het nog niet genoteerd heeft: 6 juli 2013 :-)![]()
Ow toch verkeerd gelezen,sorry. Ik vond het al raar dat je verder niets zei over je plaats...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:53 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]eerste plaats niet hoor! Ik was 71ste! De snelste dame had 18min, ik finishte op gepaste afstand!
Die vrouwen die ik inhaalde waren puur voor m'n eigen 'wedstrijd'.
Maar wel fijn dat je zelf tevreden bent![]()
![]()
Tweedehands nieuw als ik ben. Respect voor Guppy!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Guppy! Leuk verslag en goed gedaan meid
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Dank jullie welik ben helemaal blij met m'n bekertje van de coopertest! Van de winter toch eens proberen of ik over de 2km kan komen.
Nu ga ik op m'n gemakje (!) trainen naar de BtB. Die moet ook lekker uitgelopen worden
![]()
- edit - Vandaag de dag van xzaz
Ja hoi. Voor dat laatste gaan we samen hoogstpersoonlijk zorgenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 08:02 schreef Guppyfriend het volgende:
Dank jullie welik ben helemaal blij met m'n bekertje van de coopertest! Van de winter toch eens proberen of ik over de 2km kan komen.
Nu ga ik op m'n gemakje (!) trainen naar de BtB. Die moet ook lekker uitgelopen worden![]()
![]()
Gaan we doenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 08:21 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja hoi. Voor dat laatste gaan we samen hoogstpersoonlijk zorgenjij gaat in ieder geval superlekker
en ik moet gewoon niet te gek doen en een beetje heel blijven! Geen rare scheenbeenpijntjes krijgen en zo
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: