SPOILER: Hotellijst!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 26-08-2012 22:47:50 ]-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
lust je rauw!quote:
PANIEKKKKKK!!!!!quote:
Ow. Heb nu een voetbalshirt aan, die wou ik meenemen. Bal.quote:
Jij wel he?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:40 schreef moemoe het volgende:
Nu niet met smoesjes gaan komen jongens. GALA JA!
Ik heb er nul.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb 2 galajurkjes. Morgen eens passen of het nog leuk staat.
Misschien kun je er 1 lenen van mij?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb er nul.![]()
Maar wel lange handschoenen.
Jij herinnert mij echt niet meer he van de vorige keer.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:49 schreef moemoe het volgende:
[..]
Misschien kun je er 1 lenen van mij?
Ehrm... Niet echt meer neequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:50 schreef Cat22 het volgende:
Jij herinnert mij echt niet meer he van de vorige keer.![]()
![]()
Maar lief aangeboden.
Het viel niet zo heel erg op hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het viel niet zo heel erg op hoor.
OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hihihihi. Evengoed een superlief aanbod van je!quote:
Rijd je weer met ons mee?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:43 schreef moemoe het volgende:
Vanaf welk tijdstip is de meet eigenlijk?
Jij hebt een hoge hoedquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:24 schreef DeZwabber het volgende:
Oh god de kleding, ik ga me nog druk mken nu ook
Ik mag wel eens kijken voor een nieuwe pantalon, denk ikquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:24 schreef DeZwabber het volgende:
Ja hoor, je mag je tieten wel als ballen versieren.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:26 schreef tombolafan het volgende:
Als ik een lichaamsdeel bodypaint in de kleur van een tennisbal/golfbal/rugbybal/voetbal, mag dat?
Teken een vlinderdas met zwarte stift op een shirt ofzoquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:24 schreef DeZwabber het volgende:
Heb je niet ergens een lange effen zomerjurk waar je dan een boa bij om doet ofzoquote:
PANIEKKKKKKKKKKKKK.quote:
Verkopen ze geen nepperds van een paar euro bij een carnavalswinkel?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou graag ook een hoge hoed hebben.
Kom je niet meer in Eindhoven?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh dat valt qua prijs nog wel mee. Jammer dat er geen maten bij staan, de meeste hoeden pas ik niet.
Zet er een hoge hoed opquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:25 schreef Qwea het volgende:
We gingen Baloe zijn klitten knippen, doet ie vet hysterisch bij zijn kont. Mo kijken, pus uit zijn anus en bloed.
12:45 naar de DA. Eigen heeft dienst gelukkig.
Ik had dit topic open staanquote:
quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:25 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Over ballen gesproken.
Zwart kleed afquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:28 schreef Renesite het volgende:
In een pantalon komt mijn bescheiden kontje wel erg groot uit.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:25 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Over ballen gesproken.
wat is de bedoeling precies?is toch over de 15e he?quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat is de bedoeling precies?is toch over de 15e he?
Om er weer even in te komenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:50 schreef Greys het volgende:
Wie kijken er mee vanavond in dit topic?
Vanavond live op tv: Songfestival Symfonia!
denk dat t dan een net jurkje gaat wordenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:54 schreef Greys het volgende:
[..]
De bedoeling is dat de hotellers rond 14 uur in het hotel samenkomen voor de nodige voorpret, omkleden e.d. En vanaf 16 uur is het bij Henk. Maar je mag ook om 17 of 18 uur komen.
Het eten is in elk geval om 19 uur dus dan moet iedereen wel zorgen dat hij/zij binnen is
En de kleding:
Het thema is SongfestiBAL. Henk hoopt stiekem dat iedereen iets met dat thema doet, want hij is serieus dol op verkleedpartijtjesDat zagen we de vorige keer ook aan zijn indianenoutfit.
Maar je hoeft dus niet in galajurk te komen als je dat niet wilt of niet hebt. Gewoon een leuke béétje nette outfit met een knipoog naar een 'bal' zou leuk zijn.
Dus de heren kunnen een vlinderdassie om doen of tekenen op gewoon een t-shirt, of kunnen echt in pak komen als ze dat leuk vinden. De dames mogen in lange jurk, of lange handschoenen, of met boa, maar ook in een shirt met ballen of iets anders leuks.
Al is het alleen maar omdat dat het zo leuk doet op de foto's achteraf die we vast nog weer heel lang gaan koesteren
Ik weiger echt een jurk aan te doenquote:Op zondag 26 augustus 2012 17:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
denk dat t dan een net jurkje gaat worden
tijd is prima
zin erin!
NEEEEEEEEE!!!!!quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik weiger echt een jurk aan te doen
Ik ga nog ff creatief nadenken wat ik met "bal" ga doen
mantelpakje mag ook!quote:Op zondag 26 augustus 2012 17:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik weiger echt een jurk aan te doen
Ik ga nog ff creatief nadenken wat ik met "bal" ga doen
Als het weer zo tering heet wordt als eerst heb ik geen zin in galakleding maar meer in korte rokjesquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:43 schreef Greys het volgende:
Tuurlijk is een kort jurkie ook goed
Niemand hoeft verplicht in gala hoor!
Nou ik heb geen lange jurk dus denk ikquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:43 schreef Greys het volgende:
Tuurlijk is een kort jurkie ook goed
Niemand hoeft verplicht in gala hoor!
Als je je vooral maar niet verplicht voelt om ervoor te shoppenquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ik heb geen lange jurk dus denk ikJa, van tig jaar geleden, denk niet dat die nog passen
Dus ik kijk wel hoor, of ik een andere kan vinden zo snel en niet te duur
Ohhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je je vooral maar niet verplicht voelt om ervoor te shoppen
Als je wilt shoppen omdat je dat zelf leuk vindt, dan vooral doen![]()
Ik ga denk ik ook niet voor een lange jurk.
Of wel.
Of niet.
Niet die rode in elk geval
die is geniaalquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhhhhhhh
Deze vind ik leuk
[ afbeelding ]
Ik ga hem gewoon bestellen denk ikquote:
Zoiets is in elk geval nog erg leuk om ook gewoon daarna aan te doen jaquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhhhhhhh
Deze vind ik leuk
[ afbeelding ]
Jasje snel aan de kapstokquote:
Alleen oranje bretels en een oranje vlinderdasjequote:Op zondag 26 augustus 2012 18:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Jasje snel aan de kapstok
Heb ie niet iets met bretels en vlinderdasje?
Ja of met kerst ofzo of verjaardagquote:Op zondag 26 augustus 2012 18:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Zoiets is in elk geval nog erg leuk om ook gewoon daarna aan te doen ja
Ik bedoel, geen galading dat daarna in je kast blijft hangen!
Kan prima tochquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:00 schreef Peter het volgende:
[..]
Alleen oranje bretels en een oranje vlinderdasje
Je weet dat bij vrouwen colbert/blazers de mouwen kort-achtig horen hequote:Op zondag 26 augustus 2012 19:14 schreef Qwea het volgende:
Ik ben nog steeds in de rouw vanwege mijn roze colbert
Ja, want ik heb 2 van die dingen. Maar tussen kortachtig en ruim 10cm te kort zit wel een verschilquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je weet dat bij vrouwen colbert/blazers de mouwen kort-achtig horen he
Neem dezequote:Op zondag 26 augustus 2012 19:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, want ik heb 2 van die dingen. Maar tussen kortachtig en ruim 10cm te kort zit wel een verschil
aangehad, zat niet mooiquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Neem deze
http://www.hm.com/nl/product/01003?article=01003-C
check ditquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
aangehad, zat niet mooi
Ik heb mijn zinnen gezet op flamingo rozeVolgende week maar ff naar Drenthe. Met mijn zus shoppen.
Ja leuk! En een boa in diezelfde kleur!quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:26 schreef Cee het volgende:
Ik heb een zwart jurkje dat ik welgeteld 2x aan heb gehad maar het lijkt me leuk om daar dan een hele grote knalroze of groene of blauwe band bij de middel om te doen.Althans, nu lijkt het nog een leuk idee.
quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:28 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik krijg Google-ads van een concert van Vickey Leandros op een 50+ beurs. Perfecte doelgroeptargetting
Ja dat laatste is ook leukquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:32 schreef Cat22 het volgende:
Leuk dat er meer jurkjes komen!![]()
Ik richt me nog steeds op de galajurk (die ik nog moet vinden) maar anders heb ik nog wel een zwart tweedelig ding wat ook als chic kan doorgaan. Zeker met een hysterische boa erbij.
* bestellingen weer annuleert *quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat laatste is ook leuk
Ik denk ook niet dat ik er iets nieuws voor ga kopen deze keer, heb zat zwarte leuke simpele jurkjes en dan doe ik mijn haar wel chique opsteken ofzo
Leuke jurk!quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:33 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Wordt het denk ik![]()
![]()
Als de jurk blijkt te passen
Een hoedjequote:Op zondag 26 augustus 2012 19:35 schreef Greys het volgende:
Wat is dat tweede Tombo?
Of een boa in een tas?
Ik verwacht op z'n minst wel 16 breinaalden en 32 paperclips om van alles op te steken en bij elkaar te houden. En dubbelzijdig plakband!quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat laatste is ook leuk
Ik denk ook niet dat ik er iets nieuws voor ga kopen deze keer, heb zat zwarte leuke simpele jurkjes en dan doe ik mijn haar wel chique opsteken ofzo
Nietpistool.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik verwacht op z'n minst wel 16 breinaalden en 32 paperclips om van alles op te steken en bij elkaar te houden. En dubbelzijdig plakband!
quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik verwacht op z'n minst wel 16 breinaalden en 32 paperclips om van alles op te steken en bij elkaar te houden. En dubbelzijdig plakband!
Vergeet de (mini)veiligheidsspelden nietquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat het een tarantula uit een zwarte koker was maar mijn logica is non-existent dus let daar maar niet op.quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:35 schreef Greys het volgende:
Wat is dat tweede Tombo?
Of een boa in een tas?
Oh jezusquote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat het een tarantula uit een zwarte koker was maar mijn logica is non-existent dus let daar maar niet op.
*hoedje sowieso annuleert*quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh jezus![]()
Ik keek te snel en heb mijn scherm te schuin staan denk ik, dat netje leek hier op een witte plastic tas met stipjes waar dan een boa bovenuit piepte![]()
Ik zit hardop te hinniken hierquote:
Die link van jouquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:38 schreef Greys het volgende:
Goffer, nu heb ik ook zin om leuke accessoires te gaan shoppen
Waar vond jij het, Tombo? Ik ga niet jouw hoedje en handschoenen nemen, beloofd, maar misschien hebben ze nog iets anders? Of was dat ook Zalando?
Mooi! Dan kan ik de mijne op.quote:
Oh ideaal, die lange handschoenen kosten er ook maar 4,95quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die link van jou
http://www.feestbeest.nl/(...)kort-kant-zwart.html
En dezelfde is prima wmb hoor
Moeten we samen bestellen joh ivm verzendkosten
Ja, verzendkosten zijn 5,95 dus als we samen doen scheelt dat een hoop!quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ideaal, die lange handschoenen kosten er ook maar 4,95
Ik zoek ff verder!
Die vera moda blazerquote:Op zondag 26 augustus 2012 19:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
check dit
http://www.zalando.nl/dames/_roze/?q=colbert&r=false
Oeh, ja! Maar volgens mij heb ik nog een roze boa. *rent naar de kast*quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, verzendkosten zijn 5,95 dus als we samen doen scheelt dat een hoop!
Cee, wil jij nog een boa/sjerp?
quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:45 schreef Greys het volgende:
Deze vind ik ook wel leuk
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Oeh, ja! Maar volgens mij heb ik nog een roze boa. *rent naar de kast*
Ik heb geen roze boa! Bestaan er groene? *beseft zich dat ze ook even gewoon zelf naar de link kan kijken*
Er zijn groene!
quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:49 schreef Cee het volgende:
Wat zou er in de categorie 'lichaamsdelen' in godesnaam te bestellen zijn?
*klikt*
quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:49 schreef Cee het volgende:
Oh doe mij zo'n Onderbeen Heer op een Vleesschaaltje!
wtf?
Hoera? Die zocht ik al tijden.quote:Wees dus niet bang dat uw afgehakte hand er niet bij zit
Een HEUL ERG porbleem ja.quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2012 19:56 schreef Qwea het volgende:
Ik heb mijn zus een mail gedaan
From: XXXX
Subject: HELP MIJJJJJ
Date: 26 augustus 2012 19:55:16 GMT+02:00
To: XXX
Oke, porbleem.
Ik heb de 15de van sept die meet in rotterdam. Thema is "songfestiBAL" Lang verhaal, maar er moet iets met bal gedaan worden (graag, maar niet perse verplicht) Dus of je nou in gala komt (ivm galaBAL) of als voetBAL, boeit niet. Verkleedpartij ftw.
Nu wil ik best in "gala" komen. Maar ik WEIGER!!! in jurk oid te gaan.
WAT DOE IK AAAAAAAN????????
Groeten,
een wanhopig hopeloos modekipje.
Let's not voor Q.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:02 schreef Cee het volgende:
En wat als je nou in een voetballers-outfit gaat maar dan met een gala-touch? Doe je van die lange voetbalkniekousen aan, met hakschoentjes. En een zwarte voetbalshort. En daarop dan iets vrouwelijks en dan doe je een scheidsrechtersfluitje om.
Groetjes, een fashio-nono met een idee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |