Buiten echt? Als we binnen doen mag het wel? We doen het natuurlijk niet in de bosjes ofzo!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:12 schreef Doodloper het volgende:
"Hij die met iemand, die de leeftijd van twaalf jaren maar nog niet die van zestien jaren heeft bereikt, buiten echt, ontuchtige handelingen pleegt die bestaan uit of mede bestaan uit het seksueel binnendringen van het lichaam, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste acht jaren of geldboete van de vijfde categorie."
(art. 245 Sr)
Jij doet geen ontuchtige handelingen mag ik hopen, dus niets aan het handje dan toch?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:14 schreef DaveeP het volgende:
[..]
Buiten echt? Als we binnen doen mag het wel? We doen het natuurlijk niet in de bosjes ofzo!
[..]
Buiten echt? Als we binnen doen mag het wel? We doen het natuurlijk niet in de bosjes ofzo!
Je maakt een grapje, toch?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:14 schreef DaveeP het volgende:
[..]
[..]
[..]
HAHAHAHAHAHquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:14 schreef DaveeP het volgende:
[..]
[..]
bron? (dat het illegaal is)quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:23 schreef Fok-it het volgende:
Officieel illegaal, word echt weggelachen door de rechter als het erop aankomt.
[..]
Ja daar is geen bron van wijsneusquote:
mijn bron dan:quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja daar is geen bron van wijsneusdat kan je jezelf ook wel een beetje indenken.
met iemand beneden deze leeftijd. Tussen de 12 en 16 jaar ligt dat wat anders. Als er seks plaatsvindt met iemand die ouder is, dan kunnen de ouders daarvan aangifte doen. Het betrokken meisje moet dan ook worden gehoord door de politie en uiteindelijk zal een rechter uitmaken of het strafbaar is wat er is gebeurd. Dat is afhankelijk van de situatie. Als een meisje van 15 seks heeft met haar vriendje van 16 zal dat geen probleem zijn. ''quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:25 schreef Doodloper het volgende:
[..]
mijn bron dan:
"Geen feit is strafbaar dan uit kracht van een daaraan voorafgegane wettelijke strafbepaling."
(art 1 Sr)
dus als je geen bron hebt dan kan het per definitie niet strafbaar zijn
Welke landen zijn dat?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:29 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Of ga naar een land toe waar het wel legaal is om seks te hebben met meisjes van 14opgelost
Amerikaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:31 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Welke landen zijn dat?
Limburgquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:31 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Welke landen zijn dat?
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Age_of_Consent_-_Global.svg.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:31 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Welke landen zijn dat?
Bizarquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Age_of_Consent_-_Global.svg.
Je hoeft dus alleen even naar Duitsland en dan ben je al uit de problemenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Toestemming voor seks formulierquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:38 schreef HotSummerNight het volgende:
ff dat formulier downloaden en laten tekenen door haar ouders, zolang je dat hebt en ze is niet onder de 12, is er niets aan de hand
kijk hier eens: http://goo.gl/maps/OomXtquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:14 schreef DaveeP het volgende:
[..]
er is gewoon een standaard formulier voor, als de ouders het goed vinden is er niets aan het handjequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:40 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Toestemming voor seks formulier? Linkje?
Nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:41 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
er is gewoon een standaard formulier voor, als de ouders het goed vinden is er niets aan het handje
Oke jammer dat mijn vriendin nog 11 is, heb je daar ook een formulier voor?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:41 schreef HotSummerNight het volgende:
[..]
er is gewoon een standaard formulier voor, als de ouders het goed vinden is er niets aan het handje
teveel gedronken?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jongu, ts, broertje. Luister ffkes, je mot gwn een boomhut bouwe want als je in de lugt zit dan sta je niet mer op grondgebied en kan de popo je nix make
succes mattie
ney, nelly zei altijd tege my, als je gek begin te proate dan wordt het te warm in deze bietchquote:
arlando een optie?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
ney, nelly zei altijd tege my, als je gek begin te proate dan wordt het te warm in deze bietch
en fabrizioquote:
[..]
"Ja, maar rechter ik neukte haar in Duitsland!"quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:36 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Je hoeft dus alleen even naar Duitsland en dan ben je al uit de problemen
nu weet ik zelf ook niet wat daarmee bedoeld wordt, maar ik moest wel lachenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:14 schreef DaveeP het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jongu, ts, broertje. Luister ffkes, je mot gwn een boomhut bouwe want als je in de lugt zit dan sta je niet mer op grondgebied en kan de popo je nix make
succes mattie
Wat preuts is Nederland dan, zou het risico maar niet nemen als de vriendin van TS nog 14 is. Als jongen heb je zo een aanklacht aan je broek.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Godverdomme hahaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
succes mattie
[..]
Staat nergens in de wet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:13 schreef NanaVonB het volgende:
is alleen strafbaar als je zelf meerderjarig bent en er minstens 5 jaar tussen zit volgens mij
Tenzij verstandelijke leeftijd toch echt wel een verschil is.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:59 schreef t4rt4rus het volgende:
[..]
2 jaar verschil is echt geen probleem.
Je zal moeten kiezen eer je aan sex begind.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:59 schreef AppleOcean het volgende:
Ik heb een vriend ZE is 14.
Wat wil je nou
Wat ik wil is geen problemen met haar ouders als ze me aangeven ofzoquote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:59 schreef AppleOcean het volgende:
Ik heb een vriend ZE is 14.
Wat wil je nou
Het ging erom dat je haar je vriend noemt of hem je vriendin...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:13 schreef DaveeP het volgende:
[..]
Wat ik wil is geen problemen met haar ouders als ze me aangeven ofzo
Ik ook.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:04 schreef Pitto het volgende:
[..]
Je zal moeten kiezen eer je aan sex begind.
p.s ik zou ze kiezen .
[..]
Moet je foto's van maken, is niet strafbaar.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:10 schreef DaveeP het volgende:
Zowieso kromme regels ik ken meiden uit de 1e klas die 12/`13 zijn en al neuken
moeten ze toch lekker zelf weten
[..]
Ik moest toch nog lachenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:14 schreef DaveeP het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:29 schreef DaveeP het volgende:
Raar land dit moet toch gvd zelf weten wie ik neuk of niet. Of moet ik dan eerst langs de belastingdienst neukbelasting afdragen dan mag het zeker wel. Gekken hier haha
Naja heb het toch al uit met haar ze is vreemd gegaan met een dikke neger!
Haha de vriendin van TS zag TS zijn piemeltje en is daarna vreemd gegaan met een dikke neger!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:29 schreef DaveeP het volgende:
Raar land dit moet toch gvd zelf weten wie ik neuk of niet. Of moet ik dan eerst langs de belastingdienst neukbelasting afdragen dan mag het zeker wel. Gekken hier haha
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:29 schreef DaveeP het volgende:
Moest een beetje lachenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:14 schreef DaveeP het volgende:
[..]
Huh?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:09 schreef DaveeP het volgende:
Hee mensen!
Ik heb een serieuze vraag. Ik heb sinds kort een vriend ze is 14 en ik ben 16 vrienden van me zeggen dat als ik sex met haar zou hebben dat het strafbaar is en ik dan vast kan komen te zitten??
Is dit waar of is dit onzin? We moeten toch zelf weten wat we willen of zie ik dat verkeerd?
hahahahahahah for real ???quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:14 schreef DaveeP het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
nou echt welquote:Op maandag 8 oktober 2012 21:08 schreef Expression het volgende:
[..]
Zo grappig is het helemaal niet.
Oh, mijn excuses. Ik zal even de andere 19 users DM'en die het hebben gequote en dan zullen we de algemene statuten aanpassen aan Uw Allerheiligste Mening.quote:Op maandag 8 oktober 2012 21:08 schreef Expression het volgende:
[..]
Zo grappig is het helemaal niet.
Omdat jullie het grappig vinden moet ik het ook grappig vinden?quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 12:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, mijn excuses. Ik zal even de andere 19 users DM'en die het hebben gequote en dan zullen we de algemene statuten aanpassen aan Uw Allerheiligste Mening.
Nee dat hoeft niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2012 18:09 schreef Expression het volgende:
[..]
Omdat jullie het grappig vinden moet ik het ook grappig vinden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |