quote:Announcements:
We’re experiencing heavy volume right now and our login servers are under high load. We’re monitoring the situation and working to improve the situation.
We've also removed server PvP from the world environment to resolve an error. We'll update you as fixes come through.
Several players have reported issues with receiving their Hall of Monuments rewards. Click here for more information on the Hall of Monuments.
Ligt niet aan je Firewall. Die melding geven ze gewoon als je niet op de server kan inloggenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 06:49 schreef Enchanter het volgende:
Ik krijg een foutmelding : The game-client is unable to gain access to the log-in server at this time , blah blah iets met fire wall , blah blah.
Error code 42:0:9001:3927
Heeft iemand enig idee wat dat inhoud ?
Ik moest wel even lachenquote:
K dank je , ik ga maar ff rukken denk ikquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 06:55 schreef Scheringa het volgende:
[..]
Ligt niet aan je Firewall. Die melding geven ze gewoon als je niet op de server kan inloggen
Daar word je moe van. Kun je beter niet doen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 06:57 schreef Enchanter het volgende:
[..]
K dank je , ik ga maar ff rukken denk ik
Daar was ik net mee bezig en toen flikkerde hij er weer uitquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 07:03 schreef Snoepje5 het volgende:
Zo maar ff mijn poppetje verwijderen als ik er in kom en opnieuw aanmaken zodat ze wat mooier is :-)
Bij mij flikkerde die er uit toen ik de intro skiptequote:Op zaterdag 25 augustus 2012 07:03 schreef Scheringa het volgende:
[..]
Daar was ik net mee bezig en toen flikkerde hij er weer uit
quote:Guild Wars 2
For those players that have linked their Guild Wars accounts and do not see a Portal Stone in their inventory, please try the following to obtain a Portal Stone:
1) In Lion's Arch, head northwest into Hooligan’s Route.
2) At the Undermarket Point of Interest, find the charr karma merchant named Scornheart.
3) View Scornheart’s offerings and, on the second panel, select the Hall of Monuments Portal Stone. The stone is available at no cost.
4) Use the Portal Stone to access the ruins of the Hall of Monuments.
Nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 08:27 schreef Frag_adder het volgende:
weet iemand hoe ik van server verwissel trouwens?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 08:37 schreef hans1988 het volgende:
Eir Stegalkin blijft wel een lekker wijf![]()
Gaat je geld kostenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 08:27 schreef Frag_adder het volgende:
weet iemand hoe ik van server verwissel trouwens?
twitter:GuildWars2 twitterde op zaterdag 25-08-2012 om 06:28:38@da_kenster world transfers are free for 7 days ^SL reageer retweet
Server ligt weer plat, straks zal het wel weer lukkenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 08:46 schreef Karina het volgende:
Ik kom er niet inIets met firewallsetting en zo, onzin natuurlijk, want bij de stresstest van de week kwam ik er nog wel gewoon in.
Oh... jammer, ik moet rond een uur of 11 weg. Nog even een naam bedenken dan, had ik nog niet gedaanquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 08:48 schreef Scheringa het volgende:
[..]
Server ligt weer plat, straks zal het wel weer lukken
ik heb het wel gedaan maar de email nog steeds niet binnenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 08:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh... jammer, ik moet rond een uur of 11 weg. Nog even een naam bedenken dan, had ik nog niet gedaan
En nu lukt het opeens wel, waarom is die emailverification? Dat heb ik maar even overgeslagen.
nee want een uur geleden kwam ik er wel inquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 08:59 schreef Hoolijan het volgende:
Hij blijft bij mijn hangen op error: 42:0:9001:3927.... Iets met firewall of router settings...... Ligt daar zeker niet aan denk ik.
duw op h daar kan hetquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 09:00 schreef Karina het volgende:
OK nu nog dat masker hiden, want die vind ik niet leukAls dat kan tenminste.
Txquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |