quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Kooooooooooooooooool
FC UTRECHT DEGRADEREN OLÉ OLÉ
Komtie weer met z'n FC Utrecht - Ajax trauma aan hoorquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:26 schreef HeatWave het volgende:
En maar janken dat het hands is. zaadploeg , ga nou gewoon eens wat harder werken, zeg 50% als tegen Ajax, dan win je dit makkelijk...
Je zal er zitten, stelletje kutvoetballers....
Het is wel zo hoor. Of kan Paulinho niet tegen de feiten?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:26 schreef Paul het volgende:
[..]
Komtie weer met z'n FC Utrecht - Ajax trauma aan hoor
Jij vindt dit natuurlijk prima, het boeit je niets...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:26 schreef Paul het volgende:
[..]
Komtie weer met z'n FC Utrecht - Ajax trauma aan hoor
FC Utrecht - PEC Zwolle is dan ook echt een kraker met veel spanningquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:29 schreef stevenmac26 het volgende:
Paul is helemaal niet bij Utrecht want het stadion zit halfvol
Volgende week PEC-NECquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
FC Utrecht - PEC Zwolle is dan ook echt een kraker met veel spanning
Zet je internet maar uit jaquote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:36 schreef Paul het volgende:
Ik loop nu buiten, veel boze supporters hiero
Ga vooral door met jezelf voor schut zetten Paul.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:36 schreef Paul het volgende:
Ik loop nu buiten, veel boze supporters hiero
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:38 schreef Paul het volgende:
Ik sta nu in de bus, we zingen nog een liedje tot besluit lalalaa UTrecht!
Ok veel plezier in de ArenAquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:39 schreef GGMM het volgende:
Op naar Ajax. Ik zit net op m'n stoeltje. Allemaal blije supporters hier.
Ik zit op de boot. Gespannen sfeer hier, wat vind jij Youri?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:39 schreef GGMM het volgende:
Op voor Ajax. Ik zit net op m'n stoeltje. Allemaal blije supporters hier.
Zeg dat voortaan iets eerder man, nu mis ik de eerste 3 minuten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:39 schreef stevenmac26 het volgende:
GGMM het is jouw beurt om bier te halen man
Ik blijf lekker op mijn stoeltje zitten
HAHAHAWHWHAHAHA XD XD HEB IK ZELF NOG MAAR 10X VERTELD DAT IK AANKOMEND SIJZOEN GEEN SEISOENSKAART HEpquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:40 schreef Paul het volgende:
Ja! Wat een giller trouwens! Stevenmac zit zelf ook niet in het stadion![]()
![]()
!!!!!!!!!!!
Oh sorryquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zeg dat voortaan iets eerder man, nu mis ik de eerste 3 minuten.
Gelukkig heb ik nog ArenA-munten genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |