Maandagavondwedstrijden sowiesoquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:06 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd na volgend seizoen met die Murdoch. Dan krijgen we misschien nog wel gekkere tijden.
En wedstrijden op maandag..quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk misschien wel toppers om Zondag 18:00.
Dat dus.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maandagavondwedstrijden sowieso
Maakt niet uit zolang PEC maar niet scoort. Ik heb De Ruiter op doel en tot nu heeft hij mij nog geen punten opgeleverdquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een droevig spel weer van utrecht
Dat lijkt mij ook wel wat, zeker als je op Donderdag een wedstrijd voor europees hebt gespeeld!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik hoop dat inzanity niet meeleestquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Krijg je misschien wel dat een topclub als Ajax/PSV/Twente op de maandagavond uit bij een club als FC Groningen en dat soort middenmootshit heen moet.
Staat in de wet dat ze Voetbal International niet in de weg mogen zitten, kan niet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:06 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Elke vrijdag overtreden ze die weg.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Staat in de wet dat ze Voetbal International niet in de weg mogen zitten
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Elke vrijdag overtreden ze die weg.
Kom, we gaan ze slaan.quote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Krijg je misschien wel dat een topclub als Ajax/PSV/Twente op de maandagavond uit bij een club als FC Groningen en dat soort middenmootshit heen moet.
PEC kan niet, en Utrecht wil alleen tegen Ajax hard lopen, daarom is dit zo'n zaadpot.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:38 schreef louter_genieten het volgende:
als je hier naar kijkt, dan snap je wel dat veel nl ploegen het zo om de oren krijgen in Europa.. Niveau en vooral tempo en energie is veel en veels te laag voor topsport. Zeker bij Utrecht, maar eigenlijk ook bij Zwolle..
Ik zit in het stadion weetje met mijn mobiel te fokkenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
ehj paul waarom zit je niet in t stadion?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:06 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik zit in het stadion weetje met mijn mobiel te fokken
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 19:48 schreef Paul het volgende:
Commentator doet een quizje over de 1e UTrecht goal
Haha ja iemand smsde me dat, dus ik dacht ik zeg het hier ff hehequote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 20:16 schreef Paul het volgende:
[..]
Haha ja iemand smsde me dat, dus ik dacht ik zeg het hier ff hehe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |