SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Rave_NL: 10 december
Statistieken vorige maand:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze maand:
Voor de actuele, individuele, statistieken van deze SC kan je kijken op http://www.fokkingstats.com
Topicreeks: DEF SC
Bijzondere toevoeging met het speciale geloofsmotto van de kerk v/d vrije geloofsbelijdenis en rijkdom van de profeet:
Ode aan de venusheuvel
O Venus.
Mooie heuvel.How'd you like to scrape the barnacles off of me rudder?
JIJ gaat JE nu niet aanstellen, he?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:01 schreef Lotusss het volgende:
Ik heb een kut. Gooi eens met je eigen vleeswaren.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:04 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
We gaan ons nu niet aanstellen, he?
We?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:04 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
We gaan ons nu niet aanstellen, he?
I've stopped bleeding for over 8 months agoquote:
Zo beter?quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
I've stopped bleeding for over 8 months ago
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How'd you like to scrape the barnacles off of me rudder?
ha spijkerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:26 schreef BredeBradda het volgende:
Hallo broeders en zusters van de SC
Die bijnaam heb ik nog niet gehoord voor bredebroeder.quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:50 schreef Esses het volgende:
[..]
Die bijnaam heb ik nog niet gehoord voor bredebroeder.
Jij bent vast de grappigste in huisquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:50 schreef Esses het volgende:
[..]
Die bijnaam heb ik nog niet gehoord voor bredebroeder.
Moest jij jezelf niet ergens nog bewijzen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:53 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Jij bent vast de grappigste in huis
Ik moet de kans nog krijgenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:53 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Moest jij jezelf niet ergens nog bewijzen?
(n)ooitquote:
Mee eensquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:56 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Kansen krijg je niet die creëer je.
Ik kan momenteel nog geen kans creërenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:56 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Kansen krijg je niet die creëer je.
Hard studeren en leren (Y)quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:58 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ik kan momenteel nog geen kans creëren
Waarom denk je dat jij nog geen kansen kunt creëren?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:58 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Ik kan momenteel nog geen kans creëren
Dan alsnog kan ik nu geen kans creerenquote:
Praat jij ff de school om om mij nu een diploma op te sture?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waarom denk je dat jij nog geen kansen kunt creëren?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:00 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Praat jij ff de school om om mij nu een diploma op te sture?
quote:
Dan alsnog moet ik een jaar wachtenquote:
En dat is dus je reinste onzin. Als je inderdaad VeVa wilt doen, kan je nu al extra investeren in het opbouwen van kennis, training etc. Waardoor je je kansen vergroten om t.z.t. bij defensie aangenomen te worden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:00 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Dan alsnog kan ik nu geen kans creeren
Als jij goede cijfers kunt halen, kun je een vervolgopleiding doen. Kun je kansen creëren voor een leven na de baas. EN kun je misschien hoger instromen als je kind-soldaat-af bent.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:00 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Dan alsnog kan ik nu geen kans creeren
En dat doe ik nog niet?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En dat is dus je reinste onzin. Als je inderdaad VeVa wilt doen, kan je nu al extra investeren in het opbouwen van kennis, training etc. Waardoor je je kansen vergroten om t.z.t. bij defensie aangenomen te worden.
VWO....quote:
Dat hoor je mij niet zeggen. Ik reageer alleen op jouw bewering dat je (nog) geen kansen kunt creëren. Vanaf het moment dat je m.i. naar de middelbare school gaat ben je oud genoeg om zelfstandig bezig te zijn en beginnen met het creëren van kansen voor je toekomst.quote:
Alsof elke FOK!'er hier VWO heeft gedaanquote:
Of het efficiënt vergooien van je toekomst.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat hoor je mij niet zeggen. Ik reageer alleen op jouw bewering dat je (nog) geen kansen kunt creëren. Vanaf het moment dat je m.i. naar de middelbare school gaat ben je oud genoeg om zelfstandig bezig te zijn en beginnen met het creëren van kansen voor je toekomst.
Alsof elke FOK!'er hier van VWO afgezakt is naar VMBO...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:08 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Alsof elke FOK!'er hier VWO heeft gedaan
Da's echt kut jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:03 schreef samthegreat5 het volgende:
5.5 km door een pikzwart bos gerend, even het angstzweet eraf douchen
Dan alsnog ga ik geen VWO meer doen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:08 schreef Esses het volgende:
[..]
Alsof elke FOK!'er hier van VWO afgezakt is naar VMBO...
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:08 schreef Cobra4 het volgende:
Niet zo mauwen. Het is tijd om te rouwen.
Graaf Tel is overleden.![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)el__overleden__.html
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO MIJN JEUGDDDDDDDquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:08 schreef Cobra4 het volgende:
Niet zo mauwen. Het is tijd om te rouwen.
Graaf Tel is overleden.![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)el__overleden__.html
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:09 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Dan alsnog ga ik geen VWO meer doen.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:08 schreef Esses het volgende:
[..]
Of het efficiënt vergooien van je toekomst.
Want zonder VWO ben je natuurlijk helemaal nergens en wordt je zwerver op de Amsterdamse stratenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 18 oktober 2012 01:34 schreef MaryMouse het volgende:Grow UP! en leer van de mensen die wél wat meegemaakt hebben
Fokkers zijn allemaal universitair opgeleid en verdienen op zijn minst de Balkenendenorm.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:08 schreef Esses het volgende:
[..]
Alsof elke FOK!'er hier van VWO afgezakt is naar VMBO...
Vooropleiding wil niet per definitie zeggen dat het bepaald of je je toekomst vergooid.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:08 schreef Esses het volgende:
[..]
Of het efficiënt vergooien van je toekomst.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:11 schreef BredeBradda het volgende:
[..]
Want zonder VWO ben je natuurlijk helemaal nergens en wordt je zwerver op de Amsterdamse stratenHeb je mij dat horen zeggen? Of wil je liever eindigen als ER (sorry ER), postbode bij Post NL, lange dagen, weinig geld? Je hele leven bij Defensie blijven werken... Een fantasie, niet eens een droom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, dat heb je mij niet horen zeggen. Hij zegt alleen iets over kansen enzo.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:12 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Fokkers zijn allemaal universitair opgeleid en verdienen op zijn minst de Balkenendenorm.Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |