klopt ik had eveneens een redelijke hoeveelheidquote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:51 schreef Herfstblad het volgende:
Hier was er best veel post. Zeker om ervoor te zorgen dat morgen niet te druk is.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:09 schreef ErwinRommel het volgende:
![]()
Ik ben zo blij, goed bericht binnen gehad vandaag via de post
Ik kan m'n nieuwe auto kopen
Ja had ik ook...heb toch nog best rap gereden....quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:31 schreef gelestipjes het volgende:
Hier was er qua volume wel weinig, maar ik moest toch wel bij veel adressen stoppen. Altijd spul van loterijen wat erbij zit op de woensdag. Deze keer weer de bankgiroloterij.
Ja, dat is hier meestal zo, veel adressen langs.. en dan wel tijd eraf halen omdat de totale hoeveelheid weinig isquote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:31 schreef gelestipjes het volgende:
Hier was er qua volume wel weinig, maar ik moest toch wel bij veel adressen stoppen. Altijd spul van loterijen wat erbij zit op de woensdag. Deze keer weer de bankgiroloterij.
Zinloos en bovendien niet de juiste procedurequote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:29 schreef Selestha het volgende:
Hier ook weinig, maar super slecht gezet.
En wel 6 kaarten/brieven voor buiten mijn woonplaats er tussen![]()
Toch maar even een opmerking in mijn boekje gezet + de brieven erbij gestopt.
Ja dat weet ik wel, maar dit is de tigste keer dat dezelfde voorbereider die fouten maakt en ik heb hem 3x per week.. Wordt het zo zatquote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:33 schreef lololo het volgende:
[..]
Zinloos en bovendien niet de juiste procedure. Zeker als het zo weinig is hebben de sorteermachines het moeilijk, zetters mogen niet actief zoeken naar fouten van de sorteermachine dus die laten ze zitten.
En dan moet je als bezorger de foutlopers bestickeren en weer in de oranje brievenbus gooien.
Nee, controle moet op straat gebeuren. Bij het voorbereiden mag je alleen de foutlopers die je toevallig tegenkomt er uithalen, je mag niet alles nalopen, want dat kost teveel tijd.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh.. ik let dus wel op dat soort fouten als ik aan het voorbereiden ben.
Maar dat mag dus niet?_
Oh ok, dus eigenlijk kan hij er niets aan doen?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:21 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Nee, controle moet op straat gebeuren. Bij het voorbereiden mag je alleen de foutlopers die je toevallig tegenkomt er uithalen, je mag niet alles nalopen, want dat kost teveel tijd.
het zal wel met dat beleid, maar ik kijk het iig altijd wel ff goed na. Zeker bij autoroutes. Daar weet je dat op straat nakijken gewoon geen doen isquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:21 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Nee, controle moet op straat gebeuren. Bij het voorbereiden mag je alleen de foutlopers die je toevallig tegenkomt er uithalen, je mag niet alles nalopen, want dat kost teveel tijd.
Goed dat ik het weet.. !quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:21 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Qua machinepost niet nee, en dingen voor verkeerde plaatsen zijn meestal machinepost.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:22 schreef Selestha het volgende:
[..]
Oh ok, dus eigenlijk kan hij er niets aan doen?
tuurlijk wel, maar tegenwoordig is tijd geld en rammelt de opleidingquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:22 schreef Selestha het volgende:
[..]
Oh ok, dus eigenlijk kan hij er niets aan doen?
Nou ja, officieel kan hij/zij er dan inderdaad niks aan doen, want ze volgen gewoon het beleid. Het beleid is dus gewoon niet goed, en gelukkig zijn er ook nog wel genoeg voorbereiders die alles wel gewoon controleren, maar het hoeft dus niet. Dus ja, ik klaag meestal alleen over de zetfouten, want die machinefouten, daar zeggen ze toch niks van als je daarover klaagt omdat het dus officieel gewoon de juiste manier is.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
tuurlijk wel, maar tegenwoordig is tijd geld en rammelt de opleiding
Dat heb ik ook bij sommige namenquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:07 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel, maar dit is de tigste keer dat dezelfde voorbereider die fouten maakt en ik heb hem 3x per week.. Wordt het zo zat
Het is niet alleen dat, maar ook hele straten door elkaar etc.. Ik knijp'm al als ik die naam zie.
Het is gewoon beleid om niet alles te controleren, dus hij doet niks fout. Daarom is klagen erover ook compleet zinloos en jaag je alleen maar mensen tegen je in het harnas.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
tuurlijk wel, maar tegenwoordig is tijd geld en rammelt de opleiding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |