abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_116151585
quote:
1s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:51 schreef Herfstblad het volgende:
Hier was er best veel post. Zeker om ervoor te zorgen dat morgen niet te druk is. :P
klopt ik had eveneens een redelijke hoeveelheid
pi_116151910
Hier heel weinig post!
En alle rode bakken zaten door elkaar. Ik heb ong. 5 wijken gezet en in elke rode bak zaten fouten in de volgorde en ook gele kaarten misten er! Pfffff... rotdag!
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_116151985
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 15:09 schreef ErwinRommel het volgende:
*O*

Ik ben zo blij, goed bericht binnen gehad vandaag via de post :D
Ik kan m'n nieuwe auto kopen *O*
Gefeliciteerd! *O* w/
"Everybody lies..."
House M.D.
  woensdag 29 augustus 2012 @ 16:21:37 #129
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_116152874
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:00 schreef KatrienDuck het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! *O* w/
Dank je :)
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_116153244
Hier was er qua volume wel weinig, maar ik moest toch wel bij veel adressen stoppen. Altijd spul van loterijen wat erbij zit op de woensdag. Deze keer weer de bankgiroloterij.
pi_116153625
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:31 schreef gelestipjes het volgende:
Hier was er qua volume wel weinig, maar ik moest toch wel bij veel adressen stoppen. Altijd spul van loterijen wat erbij zit op de woensdag. Deze keer weer de bankgiroloterij.
Ja had ik ook...heb toch nog best rap gereden....
pi_116153929
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 16:31 schreef gelestipjes het volgende:
Ja, dat is hier meestal zo, veel adressen langs.. en dan wel tijd eraf halen omdat de totale hoeveelheid weinig is :'). Ja dat schiet niet op als je alsnog veel stops moet maken :o
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_116155396
Hier ook weinig, maar super slecht gezet.

En wel 6 kaarten/brieven voor buiten mijn woonplaats er tussen :')

Toch maar even een opmerking in mijn boekje gezet + de brieven erbij gestopt.
pi_116155560
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 17:29 schreef Selestha het volgende:
Hier ook weinig, maar super slecht gezet.

En wel 6 kaarten/brieven voor buiten mijn woonplaats er tussen :')

Toch maar even een opmerking in mijn boekje gezet + de brieven erbij gestopt.
Zinloos en bovendien niet de juiste procedure :P . Zeker als het zo weinig is hebben de sorteermachines het moeilijk, zetters mogen niet actief zoeken naar fouten van de sorteermachine dus die laten ze zitten.

En dan moet je als bezorger de foutlopers bestickeren en weer in de oranje brievenbus gooien.
pi_116156478
Gister hadden ze bij mijn ene wijk gewoon een stuk of 15 vara gidsen los in de map gestopt :(

En idd, foutlopers met een sticker in de bus :Y
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_116156671
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 17:33 schreef lololo het volgende:

[..]

Zinloos en bovendien niet de juiste procedure :P . Zeker als het zo weinig is hebben de sorteermachines het moeilijk, zetters mogen niet actief zoeken naar fouten van de sorteermachine dus die laten ze zitten.

En dan moet je als bezorger de foutlopers bestickeren en weer in de oranje brievenbus gooien.
Ja dat weet ik wel, maar dit is de tigste keer dat dezelfde voorbereider die fouten maakt en ik heb hem 3x per week.. Wordt het zo zat :{

Het is niet alleen dat, maar ook hele straten door elkaar etc.. Ik knijp'm al als ik die naam zie.
pi_116156923
Oh.. ik let dus wel op dat soort fouten als ik aan het voorbereiden ben.
Maar dat mag dus niet? :') _
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_116157020
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 18:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh.. ik let dus wel op dat soort fouten als ik aan het voorbereiden ben.
Maar dat mag dus niet? :') _
Nee, controle moet op straat gebeuren. Bij het voorbereiden mag je alleen de foutlopers die je toevallig tegenkomt er uithalen, je mag niet alles nalopen, want dat kost teveel tijd.
pi_116157027
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 18:21 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Nee, controle moet op straat gebeuren. Bij het voorbereiden mag je alleen de foutlopers die je toevallig tegenkomt er uithalen, je mag niet alles nalopen, want dat kost teveel tijd.
Oh ok, dus eigenlijk kan hij er niets aan doen?
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 29 augustus 2012 @ 18:23:34 #140
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_116157053
quote:

[..]

het zal wel met dat beleid, maar ik kijk het iig altijd wel ff goed na. Zeker bij autoroutes. Daar weet je dat op straat nakijken gewoon geen doen is
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_116157056
quote:

[..]

Goed dat ik het weet.. !
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_116157072
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 18:22 schreef Selestha het volgende:

[..]

Qua machinepost niet nee, en dingen voor verkeerde plaatsen zijn meestal machinepost.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 29 augustus 2012 @ 18:27:24 #143
Maffe Fries
pi_116157152
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 18:22 schreef Selestha het volgende:

[..]

tuurlijk wel, maar tegenwoordig is tijd geld en rammelt de opleiding
pi_116157221
quote:
14s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 18:27 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Nou ja, officieel kan hij/zij er dan inderdaad niks aan doen, want ze volgen gewoon het beleid. Het beleid is dus gewoon niet goed, en gelukkig zijn er ook nog wel genoeg voorbereiders die alles wel gewoon controleren, maar het hoeft dus niet. Dus ja, ik klaag meestal alleen over de zetfouten, want die machinefouten, daar zeggen ze toch niks van als je daarover klaagt omdat het dus officieel gewoon de juiste manier is.
pi_116159073
quote:
0s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 18:07 schreef Selestha het volgende:

[..]

Ja dat weet ik wel, maar dit is de tigste keer dat dezelfde voorbereider die fouten maakt en ik heb hem 3x per week.. Wordt het zo zat :{

Het is niet alleen dat, maar ook hele straten door elkaar etc.. Ik knijp'm al als ik die naam zie.
Dat heb ik ook bij sommige namen :P
pi_116159195
quote:
14s.gif Op woensdag 29 augustus 2012 18:27 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Het is gewoon beleid om niet alles te controleren, dus hij doet niks fout. Daarom is klagen erover ook compleet zinloos en jaag je alleen maar mensen tegen je in het harnas.
pi_116159680
Al is het wel zo dat je normaal gesproken ook toevalligerwijs wel het overgrote deel van de fouten er al uit kan halen. Merkte ik altijd als ik m'n eigen wijken weer eens mocht voorbereiden. Zat nog amper iets tussen dan. Los van het feit dat ook wel een flink deel van de fouten de niet-machnine post is die verkeerd gesorteerd was.
pi_116161706
Als iemand mijn wijk vernaggeld komt dat gewoon op het bezorgrapport en als het echt te erg is dan meld ik het gewoon..
pi_116161725
Nou ja, nu met die daldagen zijn er natuurlijk vakjes waar niks of vrijwel niks in zit, dus dan is de kans dat je toevalligerwijs iets tegenkomt wat fout is ook een stuk kleiner. Op de daldagen zitten er dan over het algemeen ook nog meer machinefouten in bij de bezorging dan op de piekdagen.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 29 augustus 2012 @ 20:34:35 #150
Maffe Fries
pi_116161740
is mijn ervaring ook ja. De machines kunnen er gewoon niet goed mee omgaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')