quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
Als deze vrouw op 't pakket gaat zitten zijn we echt de lul.
wees blijquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:08 schreef Balal123 het volgende:
laptop viel uit dus denk fuck, nu mis ik alles. zijn ze nog steeds aan het lullen
De opening is al geweest hoor.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:08 schreef Balal123 het volgende:
laptop viel uit dus denk fuck, nu mis ik alles. zijn ze nog steeds aan het lullen
okequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:08 schreef TweeGrolsch het volgende:
Nou ik houd het voor gezien. Ik merk het wel als de wereld vergaat. grggr.
dat zou wat zijn, als breiviks broertje ff langskomtquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:09 schreef Tropanzia het volgende:
Straks ist'n bom: BOEM! presentatrice 10 meter de lucht in, grote heisa.
Afgelopen leuke feessie.....
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:10 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
dat zou wat zijn, als breiviks broertje ff langskomt
veel plezier op sbs6quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:10 schreef Parafernalia het volgende:
ik kap ermee, ga hier niet nog 20 min naar zitten kijken
Die stream loopt ook al meer dan 8 uurquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:11 schreef Balal123 het volgende:
Volgens mij gaat dit gewoon tot 8 uur door ofzo
er komt iemand binnen met een M16quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:12 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Willen jullie zo vriendelijk zijn te blijven vertellen wat er gebeurt, mijn 100 jaar oude computer kan een livestream niet aan.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hahaha, die gast die nu spreekt krijgt zo een hartverzakking van angst.
Daar hopen we hier toch allemaal opquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:12 schreef Elfletterig het volgende:
Straks zit er iets heel ranzigs of goors in, blijkt het gewoon een leuke grap van die kerel te zijn.
illuminatiequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:13 schreef Lord Katundro het volgende:
Het heeft blijkbaar toch iets met aliens te maken
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zit een stamboom in 't pakket waaruit blijkt dat ze allemaal incestkinderen zijn.
Een aantal vergane foetussen van buitenechtelijke kinderen van de toenmalige burgemeester.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar hopen we hier toch allemaal op
quote:
Ik zeg het je, tis een bomquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:14 schreef Tauchmeister het volgende:
Klootviool, open dat pakketje gewoon
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Grappen over kanker zijn nooit leuk.
quote:
Dit zou eigenlijk wel het mooiste zijn. Mensen die nu met elkaar getrouwd zijn uit dat dorp die opeens broer en zus blijken te zijnquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zit een stamboom in 't pakket waaruit blijkt dat ze allemaal incestkinderen zijn.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dit zou eigenlijk wel het mooiste zijn. Mensen die nu met elkaar getrouwd zijn uit dat dorp die opeens broer en zus blijken te zijn
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
Straks ook een Norske gångbång op dat podium.
Lang geleden dat ik hard gelachen heb op fokquote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dit zou eigenlijk wel het mooiste zijn. Mensen die nu met elkaar getrouwd zijn uit dat dorp die opeens broer en zus blijken te zijn
BEquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:14 schreef Blue-eyes het volgende:
Zo krijgen we ook nog een beetje cultuur mee
En dan iemand op drumstel. Padum Tsss.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:16 schreef Tropanzia het volgende:
[..]En dat ze daar dan allemaal in die zaal zitten, wat zou ik die hoofden graag zien dan.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
En dan iemand op drumstel. Padum Tsss.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:16 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
En dan iemand op drumstel. Padum Tsss.
Duizendmaal dank?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:16 schreef Jellereppe het volgende:
'Thusen tak' is Noors voor dank je. Net geleerd.
Thusen tak voor de infoquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:16 schreef Jellereppe het volgende:
idd, dat gezeik hier van mensen die nooit verder komen dan Lloret de Marquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:14 schreef Blue-eyes het volgende:
Zo krijgen we ook nog een beetje cultuur mee
Nee dank je is gewoon Tak.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:16 schreef Jellereppe het volgende:
Lijkt mij ook. Zou een behoorlijke afgang zijn als er een baksteen in blijkt te zitten natuurlijkquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:13 schreef Tropanzia het volgende:
Wedden dat ze er trouwens allang in hebben gekeken met röntgen of zo.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Er schijnt een briefje in te zitten. De presentatrice is zojuist begonnen met voorlezen:
Never gonna give you up
Never gonna let you down
Never gonna run around and desert you....
Er schijnt een briefje in te zitten. De presentatrice is zojuist begonnen met voorlezen:
Never gonna give you up
Never gonna let you down
Never gonna run around and desert you....
Crossed my mind...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:19 schreef BrandX het volgende:
Het is gewoon een stunt om de aandacht van het proces van breivik af te krijgen
als dat zou gebeuren zou ik ter plekke stervenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
"Never gonna give you up
Never gonna let you down
Never gonna run around and desert you...."
Mensen die haten op folk muziek.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alleen als je aan de drugs zit.
"Never gonna give you up
Never gonna let you down
Never gonna run around and desert you...."
Ik dacht even dat het gewoon onderdeel van de bonte avond wasquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:20 schreef Blue-eyes het volgende:
Ze maken er meteen maar een avondvullend programma van.
Geproduceerd door Jøhn de Möl
Ik weet niet, krijg er altijd zo'n beeld bij van mensen die met een wortel in hun kont door een bloemetjesveld rennen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die haten op folk muziek.
Er zat bladmuziek in het pakketje.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:21 schreef Klipnap het volgende:
Is het de bedoeling dat er nu 2 rare mensen gitaar en viool spelen of heb ik het verkeerde filmpje?
Hij wordt steeds slechter ja.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:21 schreef lezzer het volgende:
De stream krijgt steeds meer bezoekers?
In 1912?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:21 schreef megamandy het volgende:
Overigens is dit Schotse muziek mensenGeen Noorse. Werd in het begint verteld
Ah, Schotse muziek.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:21 schreef megamandy het volgende:
Overigens is dit Schotse muziek mensenGeen Noorse. Werd in het begint verteld
aan het lijntje je weetquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:22 schreef YazooW het volgende:
Volgens mij worden we gewoon zwaar voor de gek gehouden
Schotse Rockquote:
Gaelic Folk muziekquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die haten op folk muziek.
Dat moet wel, anders was jij niet geborenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:22 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Zelfs de doos van mijn 100-jarige grootmoeder krijgt niet zoveel aandacht en God weet dat ie ook nooit geopend is.
Leg dan eens even uit hoe ze grootmoeder geworden is.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:22 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Zelfs de doos van mijn 100-jarige grootmoeder krijgt niet zoveel aandacht en God weet dat ie ook nooit geopend is.
Ik ben twintiger en vind het ook wel leuk hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:22 schreef Blue-eyes het volgende:
Het zal de leeftijd wel zijn (40+) maar ik vind het best nog wel leuke muziek
Ik weet vrij zeker dat je oma ook ooit eens seks heeft gehad.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:22 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik weet niet, krijg er altijd zo'n beeld bij van mensen die met een wortel in hun kont door een bloemetjesveld rennen.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:23 schreef BrandX het volgende:
Zitten we met zijn allen wel naar de juiste stream te kijken?
Hm, goed punt..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:22 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Dat moet wel, anders was jij niet geboren
http://www.vgtv.no/#!id=55544quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:23 schreef BrandX het volgende:
Aangetrouwde oma? Tweede huwelijk?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:22 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Juist wel, doedelzakken zijn baas.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ben twintiger en vind het ook wel leuk hoorHoewel die doedelzak niet per se hoeft.
Eindelijk wat info van betekenis in dit topic. Tak.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:22 schreef Tauchmeister het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Battle_of_Kringen
wel een goede troll van de TS danquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:23 schreef BrandX het volgende:
Nee, hier een 22-jarige die swingt op de muziek.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:22 schreef Blue-eyes het volgende:
Het zal de leeftijd wel zijn (40+) maar ik vind het best nog wel leuke muziek
werkt welquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:25 schreef lezzer het volgende:
Ze trekken gewoon alles uit de kast.
En wij blijven gewoon kijken.
Want stel dat we iets missen
Inderdaad.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:25 schreef lezzer het volgende:
Ze trekken gewoon alles uit de kast.
En wij blijven gewoon kijken.
Want stel dat we iets missen
frans bauwer, heb je even voor mijquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:25 schreef Klipnap het volgende:
Als Gerard Joling ook nog langs komt met een nieuwe hit ben ik niet verbaasd
Ja maar reclamequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:26 schreef Tropanzia het volgende:
Dit slaat nergens op!
Waarom zo'n show vanwege dat domme pakketje. Trek gewoon los die zooi!
ja dit dusquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:26 schreef Tropanzia het volgende:
Dit slaat nergens op!
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:26 schreef Jellereppe het volgende:
Sentimenteel muziek. Beter draaien ze wat trance.
Er zit een CD van Tupac in het pakket.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:26 schreef BrandX het volgende:
De echte vraag is nu: waarom deze poppenkast, die geen flikker met het pakketje te maken heeft
geld verspilling wat anders naar brussel gaatquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:26 schreef BrandX het volgende:
De echte vraag is nu: waarom deze poppenkast, die geen flikker met het pakketje te maken heeft
Iedereen die voor de TV zit: ''FUCK NIET WEER GWAOHF;AOSBFAIWBEFIquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:26 schreef lezzer het volgende:
Ik zit onderhand wel al te janken van het lachen. Priceless dit
Ganga style ...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:26 schreef Jellereppe het volgende:
Sentimenteel muziek. Beter draaien ze wat trance.
mag ik bij jou ook komen janken van het lachenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:26 schreef lezzer het volgende:
Ik zit onderhand wel al te janken van het lachen. Priceless dit
het zou juist nergens op slaan als je zomaar zonder wat dat pakketje opent, dat is beetje je eigen glazen ingooien.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:26 schreef Tropanzia het volgende:
Dit slaat nergens op!
Volgens mij hebben ze zelf ook al zo'n vermoeden dat er niks boeiends in zit. Daarom drijven ze ons geduld tot het uiterste zodat het uiteindelijk niet uitmaakt wat erin zit. Dan zijn we allang blij dat het voorbij is.quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:27 schreef _GdR_ het volgende:
hoe triest. ik ben gewoon zenuwachtig en zit met natte handjes naar die stream te kijken
je dat het e heavy metal is ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:27 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Haha, niet fout voor een keertje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:27 schreef _GdR_ het volgende:
hoe triest. ik ben gewoon zenuwachtig en zit met natte handjes naar die stream te kijken
Het is niet vanwege dat pakketje dat er een show is... Het pakketje is meer toegevoegd aan de bestaande show/herdenking.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:26 schreef Tropanzia het volgende:
Dit slaat nergens op!
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:27 schreef kwiwi het volgende:
En popt zo meteen een grote trollface uit dat pakket
Dit topic is priceless.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:27 schreef _GdR_ het volgende:
Dit doet me een beetje denken aan toen we met half ONZ naar een stream van 2 uitkeringstrekkers hebben zitten kijken die de hele dag tv keken en junk food atenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:27 schreef _GdR_ het volgende:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit doet me een beetje denken aan toen we met half ONZ naar een stream van 2 uitkeringstrekkers hebben zitten die de hele dag tv keken en junk food atenEn maar niet kunnen stoppen met kijken
Ja, ze hebben het geopend, waanzinnig wat er in zit!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:29 schreef Mvr.Poes het volgende:
Ik ben ook aan het kijken maar tussendoor even weggelopen. Nu zie ik allemaal muziek e.d.
Is het pakket al geopend en dit de afterparty? Of lopen ze uit?
Dat meisje is eruitgekomenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:29 schreef Mvr.Poes het volgende:
Ik ben ook aan het kijken maar tussendoor even weggelopen. Nu zie ik allemaal muziek e.d.
Is het pakket al geopend en dit de afterparty? Of lopen ze uit?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:29 schreef Klipnap het volgende:
Ik ben nu aan het overwegen een pakketje achter te laten bij het Rijksmuseum op voorwaarde dat het in 2112 wordt geopend
Nee die gast met die auto en die fiets dat was nog erger.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit doet me een beetje denken aan toen we met half ONZ naar een stream van 2 uitkeringstrekkers hebben zitten die de hele dag tv keken en junk food atenEn maar niet kunnen stoppen met kijken
+1 haha.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:27 schreef _GdR_ het volgende:
Die was wel briljant hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee die gast met die auto en die fiets dat was nog erger.
O jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee die gast met die auto en die fiets dat was nog erger.
Gewoon koffie drinken als een man, dan heb je bijna nooit honger.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:30 schreef Blue-eyes het volgende:
Ik heb honger maar durf niet van de stream weg te lopen
prachtig was datquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:31 schreef Klipnap het volgende:
[..]
En op het eind haalt ze die fiets weg en over
Duurt nog een half uur tochquote:
denk 100 jaar oude wikileaks shit.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:30 schreef Klipnap het volgende:
Wat denken jullie dat er in zit?
Ik denk een boek ofzo met oorlogsverhalen. Of gewoon een stuk gefossileerde stront.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:31 schreef kwiwi het volgende:
Ik lig hier helemaal dubbel door de reacties, kijk niet eens naar de stream
wat is raar pak? (geen stream hiero)quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:31 schreef Klipnap het volgende:
Waarom hebben ze eigenlijk zo'n raar pak aan
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:32 schreef Tauchmeister het volgende:
40 senti meter lang aahahaaah die van m ij ook xDdd
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:32 schreef Skwish het volgende:
Verschikkelijk dat Noors accent... en ik dacht dat Nederlands erg was
Dacht ik ook meteen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:32 schreef Tauchmeister het volgende:
40 senti meter lang aahahaaah die van m ij ook xDdd
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:32 schreef mschol het volgende:
[..]
wat is raar pak? (geen stream hiero)
Door de beheersing van een verwante taal.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:32 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Vet!Hoe ben je de taal machtig geworden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |