Jawel, toen we naar Henk gingenquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij parkeert je auto niet bij Greys
Heul wel, vorige x tochquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij parkeert je auto niet bij Greys
Laat Greys nu ff lekker dromen........quote:
don't tempt me. Het is woensdag meer 20 min rijdenquote:
Nee, want dan moet ik verhuizen omdat ik me er niet meer durf te vertonen!quote:
Lamequote:Op zondag 26 augustus 2012 20:23 schreef Greys het volgende:
Heeeeel misschien durf ik van de week wel te zeggen 'Kom, jullie moeten even op de foto, want ze geloven niet dat we hier leuke werkmannen hebben'. Of zoiets. Of is dat lame
ooh wacht, ik kom wel ff langs!quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, want dan moet ik verhuizen omdat ik me er niet meer durf te vertonen!
Ja! Jij snapt hem!quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:23 schreef Strega het volgende:
[..]
Laat Greys nu ff lekker dromen........![]()
Misschien valt ie als hij praat wel heel erg tegen, weg illusie![]()
Er moet wat te raden blijven
Godver, mijn drinkenquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lame
Beter zeg je "Kom jullie moeten op de foto zodat ik vanaaf iets te vingeren heb"
Vanuit TAL wachten er al minstens 5 vrouwen. Ik zou niet durven te temptenquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
don't tempt me. Het is woensdag meer 20 min rijden
Als je gewoon doet alsof je hele Greys niet kentquote:
En dan gaat ie toch tegenvallenquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vanuit TAL wachten er al minstens 5 vrouwen. Ik zou niet durven te tempten
Ja. Dat kan ze. Want Qwea!quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als je gewoon doet alsof je hele Greys niet kent
Het ging om een foto van afstand. Dan spreek je iemand nietquote:Op zondag 26 augustus 2012 20:23 schreef Strega het volgende:
[..]
Laat Greys nu ff lekker dromen........![]()
Misschien valt ie als hij praat wel heel erg tegen, weg illusie![]()
Er moet wat te raden blijven
quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Dat kan ze. Want Qwea!
Oh, wacht
Nee hoor, je hebt best wel een goede smaak qua mannenquote:
Zouden jullie dat écht echt echt durven?quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee hoor, je hebt best wel een goede smaak qua mannen![]()
Maar ik snap je hoor, ik zou zelf alleen kieken als de hond net zou stoppen of combi met de voortuin
quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Dat kan ze. Want Qwea!
Oh, wacht
Ja, maar dan weet ie toch niet dat ik hem op de achtergrond 'meeneem' op de foto?quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Zouden jullie dat écht echt echt durven?
Ik geloof dat die neigingen er al wel uit zijnquote:Op zondag 26 augustus 2012 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
Nu maar hopen dat De Biet niet ineens de telefoon op gaat eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |