quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:07 schreef Pagan het volgende:
WTF
[ afbeelding ]tenzij je een boze citroen postte denk ik dat je deze kat bedoelt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Wss ga ik snelgas monteren, want dit gaat echt moeilijkquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ga fietsen, heb je geen last van die zware gashandel
O wat een aparte katquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
tenzij je een boze citroen postte denk ik dat je deze kat bedoelt.
[ afbeelding ]
Lichtere veer in je carburateur zettenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:36 schreef Miniem het volgende:
2 blaren van de gashendel![]()
Ik heb veel moeite om dat ding open te houden.
En nu bijkomen van Qwea zekerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:44 schreef Barbaaf het volgende:
oh-oh
Weer thuis na wereldreis: naar Den Helder op en neer met de nodige tussenstops
240 km onder de wielen.
Mooiquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:57 schreef Barbaaf het volgende:
Qwea kan ik goed hebben, en zelfs Baloe was vriendelijk tegen me
Okeequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:04 schreef Barbaaf het volgende:
Mwah, voor iemand die ik voor het eerst ontmoette maakte hij een neutrale indruk op me, al voelde ik me licht beledigd dat hij geen ezelsoor wilde
Tis een schandequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:04 schreef Barbaaf het volgende:
Mwah, voor iemand die ik voor het eerst ontmoette maakte hij een neutrale indruk op me, al voelde ik me licht beledigd dat hij geen ezelsoor wilde
Foei Barbaaf!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:04 schreef Barbaaf het volgende:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:29 schreef Pagan het volgende:
[..]
Foei Barbaaf!Het is niet netjes om een hoekje van Mo om te willen vouwen, zeker niet als het pas de eerste keer is dat je hem ontmoet.
Oh wat tofquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:57 schreef Barbaaf het volgende:
Qwea kan ik goed hebben, en zelfs Baloe was vriendelijk tegen me
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:29 schreef Pagan het volgende:
[..]
Foei Barbaaf!Het is niet netjes om een hoekje van Mo om te willen vouwen, zeker niet als het pas de eerste keer is dat je hem ontmoet.
Ja, die kwam heel enthousiast snuffelen en liet zich aanhalen. Ik heb 'm maar niet gepusht door 'm te omhelzen maar er kwam geen grommetje uitquote:
Ach, elke dag dronken is ook een regelmatig leven, hoewel dat matig disputabel is.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb Mo een keer gezien en ik heb me werkelijk sufgelachen.
Maar Q was toen wel ladderzat![]()
Maar goed, wanneer niet hea?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet quoten svp
[ Bericht 15% gewijzigd door Miniem op 24-08-2012 20:57:40 ]
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:43 schreef Miniem het volgende:
Tuurlijk niet! Mooie brommer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet quoten svp![]()
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Dat zit je op iedere brommerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:44 schreef Miniem het volgende:
Oh, en ik zit lager dan de gemiddelde fietser
Biertje?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:45 schreef DeZwabber het volgende:
kak, wat is dat toch met quoten ipv editten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |