Af en toe! Ik heb een Parker (+- 22 jaar oud) en een gewone liggenquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:52 schreef oh-oh het volgende:
Lekker preppy![]()
![]()
Oh Pis, schrijf jij met vulpen?
quote:
Kijken voor je?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 10:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Cetirizine staat er op, anti allergie meuk
Mijn tepel zit niet zo hoog hoorquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 11:40 schreef Pagan het volgende:
Mogge!
Hier zitten de meeste kadootjes nog in de pijplijn.
Erg kleurrijk Q, (heb je het nu zo koud op die foto?)
Als dat spul niet lukt voor oh-oh, ik ga donderdag naar de lokale Lidl en wil dan daar ook wel eens kijken.
Graag, als ze ze hebben gaarne mee pakken, je hoeft er niet speciaal voor te gaan toch?quote:
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn tepel zit niet zo hoog hoorIs denk mijn shirt die een bobbeltje geeft
Like 50 doosjes?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Graag, als ze ze hebben gaarne mee pakken, je hoeft er niet speciaal voor te gaan toch?
Toegeven, het ziet er wel vreemd uitquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 15:02 schreef Pagan het volgende:
oh-oh, bedankt voor de geweldige kaart.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ow ja, die had ik al een poos gelee voor je gekocht
![]()
Dat die kadootjes blijven komen is eigenlijk gewoon veel leuker natuurlijk, dan alles in 1 keer![]()
Ik kreeg ook een kadootje vandaag.
Bedankbrief van collega in Amsterdam met geld erbij, omdat ie laatst heel erg had lopen foeteren en vaak had doorgeschakeld
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |