Dat doen de vrouwen maar, deze man is op een missie!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:52 schreef Fera het volgende:
Gewoon gaan en een leuke tijd hebben. Niet zo moeilijk doen.
duidelijkquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:56 schreef IMShuuul het volgende:
Je durfde haar al mee uit te vragen, nu moet je gewoon jezelf zijn en haar (en jezelf) een leuke tijd bezorgen.
Sinds je haar hebt meegevraagd is het wel een soort van date. Maar je gaat ook niet de hele tijd naast haar blijven staan. Je gaat ook gewoon met je vrienden kletsen maar probeer wel regelmatig oogcontact te houden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:01 schreef Gekke_david het volgende:
[..]
duidelijk
haar vrienden en mijn vrienden zullen er ook zijn. Moet ik veel met haar omgaan of soms even langslopen en wat praten?
Is het erg als ik haar die avond niet kus?
Nouja, het is voor haar natuurlijk ook wel leuk om haar een beetje in gesprekken te betrekken. Jij nodigt haar uit, dus je kunt haar niet teveel alleen laten staan, vooral niet als ze nieuw is.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:01 schreef Gekke_david het volgende:
[..]
duidelijk
haar vrienden en mijn vrienden zullen er ook zijn. Moet ik veel met haar omgaan of soms even langslopen en wat praten?
Je hebt haar mee uitgevraagd, dus soms even langslopen volstaat niet!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:01 schreef Gekke_david het volgende:
[..]
duidelijk
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:52 schreef Fera het volgende:
Gewoon gaan en een leuke tijd hebben. Niet zo moeilijk doen.
Vrouwen...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:04 schreef Fera het volgende:
Je hebt haar mee uitgevraagd, dus soms even langslopen volstaat niet!
Hoezo? Het is toch een date, dan ga je haar toch niet de helft van de tijd alleen laten staan. Het was wat anders geweest als je apart naar die BBQ was gegaan en af en toe met elkaar kletst. Maar ze gaan nu toch samen?quote:
we gaan apart naar de bqq zegmaar. Ik had gevraagd of ze na de bbq met mij naar dat feest wou.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoezo? Het is toch een date, dan ga je haar toch niet de helft van de tijd alleen laten staan. Het was wat anders geweest als je apart naar die BBQ was gegaan en af en toe met elkaar kletst. Maar ze gaan nu toch samen?
geef eens een voorbeeld van non verbale signalen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:04 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Sinds je haar hebt meegevraagd is het wel een soort van date. Maar je gaat ook niet de hele tijd naast haar blijven staan. Je gaat ook gewoon met je vrienden kletsen maar probeer wel regelmatig oogcontact te houden.
Of je gaat zoenen is heel afhankelijk van hoe ze gedraagd. Probeer goed te kijken naar haar non-verbale signalen. Je moet het niet afdwingen, beter niet zoenen terwijl ze dat misschien wel had gewild dan het forceren
Ah zo. Mee uit vragen komt op mij over als een date, dus samen gaan. Brengt zij vriendinnen mee?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:10 schreef Gekke_david het volgende:
[..]
we gaan apart naar de bqq zegmaar. Ik had gevraagd of ze na de bbq met mij naar dat feest wou.
Maar bij dat feest dus grotendeels bij haar blijven?
geen idee eigenlijk. haar hele klas is nieuw. Dus ze zullen nog niet echt goede vriendschappen hebbenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah zo. Mee uit vragen komt op mij over als een date, dus samen gaan. Brengt zij vriendinnen mee?
Het is weer zo lekker tegenstrijdig; vrouwenlogicaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoezo? Het is toch een date, dan ga je haar toch niet de helft van de tijd alleen laten staan. Het was wat anders geweest als je apart naar die BBQ was gegaan en af en toe met elkaar kletst. Maar ze gaan nu toch samen?
Oké, want als zij vriendinnen bij zich heeft is het niet erg af en toe naar je vrienden toe te gaan. Maar als ze helemaal alleen komt, wellicht speciaal voor jou, vind ik het wel een beetje sneu.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:12 schreef Gekke_david het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk. haar hele klas is nieuw. Dus ze zullen nog niet echt goede vriendschappen hebben
Voor mijn gevoel gaan die dingen prima samen. Ik dacht namelijk dat ze lekker gezellig samen een date hebben, dus moet hij gewoon een leuke tijd met haar hebben. Dat geld nog steeds. Maar het kan misschien een beetje raar overkomen als hij de helft van de tijd met zijn vrienden staat te lullen en dat meisje alleen laat.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:13 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Het is weer zo lekker tegenstrijdig; vrouwenlogica
Eerst moet hij zich vooral niet druk maken. Maar tegelijkertijd moet hij wel in elk geval de helft van de tijd met haar besteden (!).
Logisch dat mannen zich over dit soort dingen dus wel druk maken. En kan namelijk nogal wat verwacht worden blijkt
Opzich niet, alleen kan je dan net zo goed naar de hoeren gaan. Neuken en niet zoenen is wel een vreemde combinatie imo.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:01 schreef Gekke_david het volgende:
dat zal ik dan vanavond moeten zien maar grotendeels met haar omgaan dus.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké, want als zij vriendinnen bij zich heeft is het niet erg af en toe naar je vrienden toe te gaan. Maar als ze helemaal alleen komt, wellicht speciaal voor jou, vind ik het wel een beetje sneu.
Lieve schat, nerveus zijn is niet nodig. Maar als je haar mee uit gevraagd hebt, dan vind je het hopelijk toch leuk om vanavond grotendeels met haar om te gaan? Of ben je bang dat je teveel aan d'r hangt?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:19 schreef Gekke_david het volgende:
[..]
dat zal ik dan vanavond moeten zien maar grotendeels met haar omgaan dus.
kijken hoe het zal gaan, word nu wel een beetje nerveus. Helemaal omdat dit eigenlijk de eerste keer is dat ik een meisje uitgevraagd heb
dat 2e idd. En dat de gespreksstof opraakt zegmaar. Sta je danquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Lieve schat, nerveus zijn is niet nodig. Maar als je haar mee uit gevraagd hebt, dan vind je het hopelijk toch leuk om vanavond grotendeels met haar om te gaan? Of ben je bang dat je teveel aan d'r hangt?
Een glimlach, heeft ze een ontspannen houding, vermaakt ze zich.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:11 schreef Gekke_david het volgende:
[..]
geef eens een voorbeeld van non verbale signalen?
het is op loopafstand, maar ik vind nog niet eens een slecht idee!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:27 schreef Totaalzinloos het volgende:
Haal haar thuis op en fiets ook weer terug naar huis, genoeg tijd om dan je move te maken.
hier zal ik op letten, thanks voor de goede uitlegquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:23 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Een glimlach, heeft ze een ontspannen houding, vermaakt ze zich.
Dit zijn dingen waar geen woorden voor nodig zijn. Wanneer je niet bij haar staat dan ga je minimaal elke 10min even oogcontact maken.
Heeft ze aanspraak met anderen dan hoef je er echt niet continu bij te staan; staat ze alleen dan laat je haar ook niet langer dan 10min alleen staan.
Wil je echt even met je vrienden kletsen dan kan je ook haar voorstellen erbij te komen staan. Doe dit wel in overleg en geef haar het gevoel dat je haar wel wil vermaken.
En tja.. weet ik veul, bij echte hosselaars gaat dit allemaal ook wel vanzelf natuurlijk hè
Je bent haar dus niet gaan ophalen :/ ?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:48 schreef Gekke_david het volgende:
Dikke bummer, ze kwam niet opdagen
zou nog een kleine kans kunnen zijn dat ze de weg niet wist, maar ik vroeg haar voor dat ik wegging nog "weet je de weg?" zei ze, "ik volg de anderen straks wel"
nooit meer gezien
nee, ik weet ongeveer waar ze woont, maar niet precies. Had er echter wel achter kunnen komen denk ik. Maar was bang dat ze dan alsnog niet mee wou en ik voor lul zou staan oid.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:41 schreef Totaalzinloos het volgende:
[..]
Je bent haar dus niet gaan ophalen :/ ?
whatsapp of sms waarom ze niet kwam?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:05 schreef Gekke_david het volgende:
[..]
nee, ik weet ongeveer waar ze woont, maar niet precies. Had er echter wel achter kunnen komen denk ik. Maar was bang dat ze dan alsnog niet mee wou en ik voor lul zou staan oid.
nu kan ik mezelf wel voor mijn kop slaan
Jammer,quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:48 schreef Gekke_david het volgende:
zou nog een kleine kans kunnen zijn dat ze de weg niet wist, maar ik vroeg haar voor dat ik wegging nog "weet je de weg?" zei ze, "ik volg de anderen straks wel"
nooit meer gezien
ik heb haar nummer nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:43 schreef Totaalzinloos het volgende:
[..]
whatsapp of sms waarom ze niet kwam?
enorm grote kans dat ik haar elke dag meerdere keren zal tegenkomen, het is maar een kleine school.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:47 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Jammer,
Of ze vond je toch niet zo leuk en vond dit de makkelijkste optie
Of ze vond het allemaal maar heel eng, ze is nog jong, en allemaal nieuwe mensen enzo
Je gaat haar vast nog wel tegenkomen maar ga niet stalkerig werk, Als ze jou wel leuk vind dat gaat ze ergens wel signalen geven
dus eer deze week gewoon aanspreken? iets in de zin van "hey waarom was je niet op dat feest?, het was hardstikke leuk joh" ?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:07 schreef Roellie80 het volgende:
Ik denk dat ze het gewoon nog een beetje eng vind. Ze is ook nog wel jong dus ze zal ook niet zo snel met je gaan flirten denk ik.
Loop maar een keer naar d'r toe op een goed moment en dan vraag je gewoon waarom ze er niet was.
Belangrijk is wel dat je dit probeert te doen op een manier zonder dat ze zich niet aangevallen voelt of dat ze zich moet verantwoorden naar jou toe. Dit kan best lastig zijn
Wat ze erop als antwoord heeft is niet zo interessant maar aan de manier van hoe zo'n gesprek verloopt kan je vaak wel merken wat ze echt wil.
Maar tis moeilijk. Je moet niet te snel van alles willen, rustig de tijd geven. Ze moet ook nog wennen op die nieuwe school
De kut hoer, nooit meer aankijken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:48 schreef Gekke_david het volgende:
nooit meer gezien
hmm even kijken of ik aankomende week iets aan kan knopen, en dan vragen of ze mee gaat naar het plaatselijke cafétje te gaan voor wat koffie en iets lekkers oid (op mijn kosten dan?)quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:00 schreef vera166 het volgende:
Hahaha dit is ook niet gebruikelijk voor FOK inderdaad.
Maar ik zal subtiel vragen waarom ze er niet was, niet meteen boos worden enzo misschien heeft ze wel een goede redenen als ze gewoon leuk antwoord en niet raar dan kan je haar toevoegen op Facebook en anders haar vragen of je een x met zn 2en iets gaat doen.
Als je dat vraagt kan het wel meteen overkomen dat je iets van haar wil, ik bedoel dat het dan meteen duidelijk is dat je wil zoenen of iig iets meer/anders dab vrienden wil zijn.
Succes
serieus?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:09 schreef AppleOcean het volgende:
Goed bezig, je bent de eerste die iemand durft te vragen.
Mweh dat laatste is misschien een beetje opdringerig. Maar je kan haar idd wel lief vragen waarom ze er niet was. Als je haar toch mee naar een café wilt vragen, doe het dan ongeveer als in "Hè ik ga naar café *insertname* want ik heb trek in koffie / geen eten mee genomen vandaag / andere smoes.... zin om mee te gaan? Anders ben ik zo alleen ;p -op sarcastische wijze gezegd natuurlijk-" en niet als "Hè! WIL JE ALSJEBLIEFT MET MIJ KOFFIE GAAN DRINKENquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:10 schreef Gekke_david het volgende:
[..]
hmm even kijken of ik aankomende week iets aan kan knopen, en dan vragen of ze mee gaat naar het plaatselijke cafétje te gaan voor wat koffie en iets lekkers oid (op mijn kosten dan?)
Ja achquote:Op zondag 26 augustus 2012 11:10 schreef Gekke_david het volgende:
[..]
hmm even kijken of ik aankomende week iets aan kan knopen, en dan vragen of ze mee gaat naar het plaatselijke cafétje te gaan voor wat koffie en iets lekkers oid (op mijn kosten dan?)
ik heb het idee dat het gelijk zo achterdochtig overkomt..quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:57 schreef erikkll het volgende:
Waarom zou je niet op een leuke manier kunnen vragen waarom ze niet op het feest was?
Dat ik zelf niet op zo'n simpele zin kon komen.. Morgen daar maar mee beginnen, loopt het gesprek goed vraag ik of ze die middag mee gaat.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:23 schreef erikkll het volgende:
"Jammer dat je niet op de bbq was, joh!"
Zal ik op letten!quote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:25 schreef 77uzi77 het volgende:
zorg er in ieder geval niet dat er stiltes vallen, ga in de stiltes een beetje praten (geen stoere kut verhalen en ook niet opscheppen)
goedquote:Op woensdag 29 augustus 2012 18:43 schreef Gekke_david het volgende:
[..]
Dat ik zelf niet op zo'n simpele zin kon komen.. Morgen daar maar mee beginnen, loopt het gesprek goed vraag ik of ze die middag mee gaat.
[..]
Zal ik op letten!
mooi niet dus,quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gewoon jezelf zijn beetje babblen komt wel goed.
Jawel misschien was ze druk? moest ze snel naar huis niet gelijk zo uit het veld geslagen zijn pik.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:13 schreef Gekke_david het volgende:
[..]
mooi niet dus,
ik kwam haar tegen in de gang, ze liep van een les weg. Dus ik "hey jam...."
"hoi" *weg was ze*
Ik denk dat dit m niet gaat worden...
ik voel me nu nogal een n00b omdat ik de laatste 2 dagen alleen "hoi" heb gezegt. Beetje freaky of niet dan?quote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jawel misschien was ze druk? moest ze snel naar huis niet gelijk zo uit het veld geslagen zijn pik.
Wat is er mis met gedag zeggenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 14:39 schreef Gekke_david het volgende:
[..]
ik voel me nu nogal een n00b omdat ik de laatste 2 dagen alleen "hoi" heb gezegt. Beetje freaky of niet dan?
het voelt gewoon raarquote:Op donderdag 30 augustus 2012 16:43 schreef Totaalzinloos het volgende:
[..]
Wat is er mis met gedag zeggen![]()
![]()
![]()
![]()
dafuq?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:48 schreef Gekke_david het volgende:
[..]
ik heb haar nummer niet
en op facebook heeft ze haar profiel verborgen, ik zag haar eergisteren eventjes op facebook maar wou haar nog niet toevoegen omdat ik eigenlijk nog niet met haar gepraat had, en dat zou dus misschien creepy overkomen. Gisteren had ze haar profiel alweer verborgen.
Ze heeft me niet geblocked want ik kan haar ook niet meer vinden via mijn 2e fake facebook profiel.
Hyves > msn > sms > filmpje kijkenquote:Op donderdag 30 augustus 2012 20:15 schreef Gekke_david het volgende:
[..]
het voelt gewoon raar
maar morgen mijn last shot op deze, anders ga ik me op iemand anders concentreren denk ik..
waarom zo moeilijk doen?quote:Op maandag 3 september 2012 20:53 schreef Gekke_david het volgende:
Ik heb haar niet meer gezien, dus ik ga nu het volgende doen: (jullie mogen beoordelen of het een goed idee is of niet)
Morgen heb ik lang school, tot een uur of 5. En heb daarna nog een meeting met een dame uit mijn klas om over een project te praten.
Ik heb gehoord dat zij morgen voor het eerst naar judo gaat (iets wat georganiseerd is door leerlingen voor leerlingen) Dit begint door 18.30 vanaf school naar de hal te lopen. Een paar vrienden van mij zullen er ook bij zijn + een paar anderen uit haar (dat leuke meisje) klas.
Die walk zou een leuk moment zijn voor mij om een gesprek aan te knopen. Daarna zou ik kunnen kiezen, als het een leuk gesprek is kan ik bij die judo blijven kijken (heb het zelf niet zo op judo, heb een aantal jaar op karate gezeten) om weer met haar terug te kunnen lopen.
Of ik ga bij die sporthal verder naar huis, omdat dat voor mij toch op weg naar huis ligt.
Mocht het een leuk gesprek zijn zou ik haar uit kunnen nodigen om iets leuks te doen, of vinden jullie dat juist al te snel?
Dat je helemaal plannen maakt om haar aan te spreken en op welke manier. Als je niet eens een gewoon gesprek kan voeren zonder allerlei onderwerpen te bedenken hoe denk je dan dat het later moet?quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:56 schreef IMShuuul het volgende:
Je durfde haar al mee uit te vragen, nu moet je gewoon jezelf zijn en haar (en jezelf) een leuke tijd bezorgen.
Tsja, ik heb haar toen al uitgevraagd naar dat feest.quote:Op maandag 3 september 2012 21:07 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dat je helemaal plannen maakt om haar aan te spreken en op welke manier. Als je niet eens een gewoon gesprek kan voeren zonder allerlei onderwerpen te bedenken hoe denk je dan dat het later moet?
Dat blijft lastig, maar ze zal niet meteen denken dat je een creep bent als je haar gewoon een keer aanspreekt. En dan gewoon verder een gesprek voeren, maar dit kan ook via whatsapp o.i.d. als dat makkelijker is. Mee uitvragen zou ik liever face to face doen echter.quote:Op maandag 3 september 2012 21:09 schreef Gekke_david het volgende:
[..]
Tsja, ik heb haar toen al uitgevraagd naar dat feest.
Ik vind de eerste zet maken gewoon moeilijk, als ik eenmaal praat gaat het meestal wel goed.
eerst maar eens achter haar nummer komen door met haar te praten.quote:Op maandag 3 september 2012 21:15 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Dat blijft lastig, maar ze zal niet meteen denken dat je een creep bent als je haar gewoon een keer aanspreekt. En dan gewoon verder een gesprek voeren, maar dit kan ook via whatsapp o.i.d. als dat makkelijker is. Mee uitvragen zou ik liever face to face doen echter.
Ga ik morgen doen als het gesprek wat soepel looptquote:Op maandag 3 september 2012 21:42 schreef cool15 het volgende:
Vraag gewoon of ze een keer zin heeft om bier/koffie te drinken
Haar facebook is heel goed verborgen, niemand die ik ken heeft haar op facebook en ik kan haar ook niet vinden..quote:Op maandag 3 september 2012 23:09 schreef msacras het volgende:
Gewoon toevoegen op facebook sowieso, als ze weet wie je bent accepteert ze je echt wel. Als een jongen uit mijn klas me toevoegt terwijl ik misschien 2 woorden met hem heb gesproken dan vind ik dat ook niet opdringerig ofzo, dus dat kan best. Verder zou ik ook gewoon doorgaan met oogcontact maken en gedag zeggen, is niks mis mee. Als ze niet op deze signalen reageert is ze óf heel verlegen óf ze heeft gewoon geen zin in je. Probeer eens achter haar eerdere ervaring met jongens te komen, daar wordt je ook wel een stuk wijzer van wat betreft dat mogelijke verlegen zijn.
Okee maar je hebt haar wel gevonden dus? Ik zou er absoluut via via achter komen, via facebook was een goede geweest maar als jullie 0 gemeenschappelijke vrienden o.i.d hebben zou ik idd nog even wachten met toevoegen... Ik weet natuurlijk niet in welke regio je woont, maar ik ben pas net een halve week met school begonnen (ook wat nieuwe mensen in de klas die niemand nog op fb heeft) maar na een tijdje gaan mensen haar echt wel toevoegen en dan kan jij dat natuurlijk ook doen. Maar over die eerdere ervaringen, als een jongen die ik half ken ineens random naar mijn mogelijke exen gaat vragen zou ik ook raar op kijken.quote:Op maandag 3 september 2012 23:24 schreef Gekke_david het volgende:
[..]
Haar facebook is heel goed verborgen, niemand die ik ken heeft haar op facebook en ik kan haar ook niet vinden..
Met dat achter haar eerdere ervaringen komen, moet ik dat vragen aan haar of moet ik daar via via achter komen?
1x gevonden, wss had ze toen haar instellingen wat verkeerd gezet oid want de dag erna was ze niet meer te vinden..quote:Op maandag 3 september 2012 23:29 schreef msacras het volgende:
[..]
Okee maar je hebt haar wel gevonden dus? Ik zou er absoluut via via achter komen, via facebook was een goede geweest maar als jullie 0 gemeenschappelijke vrienden o.i.d hebben zou ik idd nog even wachten met toevoegen... Ik weet natuurlijk niet in welke regio je woont, maar ik ben pas net een halve week met school begonnen (ook wat nieuwe mensen in de klas die niemand nog op fb heeft) maar na een tijdje gaan mensen haar echt wel toevoegen en dan kan jij dat natuurlijk ook doen. Maar over die eerdere ervaringen, als een jongen die ik half ken ineens random naar mijn mogelijke exen gaat vragen zou ik ook raar op kijken.Niet direct aan haar vragen dus. Misschien heel subtiel, maargoed dat moet je zelf maar even bekijken. Hoe zit het overigens met je eigen verleden wat betreft de dames?
Nee dan idd niet toevoegen, gewoon afwachten en het komt wel goed. Als je iemand echt leuk vind dan denk je dat alles overdreven en obvious is terwijl dat echt hard meevalt, haha.quote:Op maandag 3 september 2012 23:32 schreef Gekke_david het volgende:
[..]
1x gevonden, wss had ze toen haar instellingen wat verkeerd gezet oid want de dag erna was ze niet meer te vinden..
Ik heb zelf geen enkele ervaring met de meisjes nog. Daarom weet ik niet precies hoe ik sommige dingen moet doen en vraag ik het hier. Want dit is echt een leuk meisje lijkt me.
Klopt, het is over het algemeen wel bekend dat jongens de eerste stap moeten zetten. Een beetje stom wel maar so be it.quote:Op maandag 3 september 2012 23:35 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee dan idd niet toevoegen, gewoon afwachten en het komt wel goed. Als je iemand echt leuk vind dan denk je dat alles overdreven en obvious is terwijl dat echt hard meevalt, haha.
Wat dat betreft wel goed dat je het vraagt, meisjes zijn nogal afwachtend in dit soort dingen. Ik zelf bijvoorbeeld ook, ik vind het niet persé noodzakelijk maar wel leuk als een jongen de eerste stap zegt. :p Wat vind je eigenlijk zo leuk aan haar? Al eens een echt gesprek gehad of nog niet?
Van mij moet het niet hoor, maar het verschilt ook wel per situatie. Bijvoorbeeld tijdens het stappen een beetje flirten enzo vind ik het niet erg om de eerste stap te zetten, maar als ik dan bijvoorbeeld een leuke jongen heb ontmoet en heb gezoend vind ik het wel leuk als hij eerst contact zoekt.quote:Op maandag 3 september 2012 23:39 schreef Gekke_david het volgende:
[..]
Klopt, het is over het algemeen wel bekend dat jongens de eerste stap moeten zetten. Een beetje stom wel maar so be it.
Wat vind ik leuk aan haar, tsja. Ze ziet er heel erg goed uit, en ze heeft iets "geheimzinnigs" over haar heen. En die blik van haar soms. Damn
Maar even kijken of ik morgen wat leuk kan lullen. Zodra ik me over die drempel heb gezet van een gesprek beginnen gaat het meestal wel goed. Hoop ik.
klopt idd. We zullen zien of er wat gebeurd vandaag.quote:Op maandag 3 september 2012 23:44 schreef msacras het volgende:
[..]
Van mij moet het niet hoor, maar het verschilt ook wel per situatie. Bijvoorbeeld tijdens het stappen een beetje flirten enzo vind ik het niet erg om de eerste stap te zetten, maar als ik dan bijvoorbeeld een leuke jongen heb ontmoet en heb gezoend vind ik het wel leuk als hij eerst contact zoekt.
En daarom is het ook wel handig als je er achter kan komen wat haar evaringen zijn, als zij namelijk ook nog niet echt ervaring heeft is de kans groter dat ze gewoon niet op je verzoeken durft in te gaan dan als ze al de nodige jongens heeft gehad in haar leven.
Begrijp ik volkomen hoor, ik heb ook wel eens dat ik een jongen zeker wel zie zitten terwijl ik hem niet eens goed ken. Vroeg het me gewoon af wat betreft mogelijke gemeenschappelijke interesses maar daar moet je dus noga allemaal achter zien te komen.Ik zou inderdaad gewoon proberen een gesprekje aan te knopen, en de rest komt vanzelf wel. Welke klassen zitten jullie? 4e en 5e lijkt me? Havo, vwo?
En een klein beetje plagen. Zorg dat je lol hebt. En tsja. Als je de kans hebt om haar te zoenen, niet te lang mee wachten. Als ze de signalen geeft niet te bang zijn..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:59 schreef dr.Bellows het volgende:
Toon interesse in haar, wees jezelf en ga niet stoer lopen doen. Leer haar kennen en bouw zo iets op. Ze kan jou dan ook beter leren kennen en maak je meer kans.
Grow some balls en doe het gewoon, niemand gaat je raar aankijken als je haar gewoon even gedag zegt.quote:Op woensdag 5 september 2012 21:40 schreef Gekke_david het volgende:
Nog niet met haar gepraat. Verzin steeds stomme smoesjes. Argh voel me zelf echt dom.
Duuuuude, ik had maandag voor het eerst les, ik kijk wie nieuw is (al mn vrienden zitten in andere klassen), zie een nieuwe chick(die alleen zit) en besloot binnen 2 minuten om naast haar te zitten om een praatje te maken, dat is echt niet zo heel moeilijk hoor groei wat ballen en stap eroverheen. Daarna gaat het een stuk makkelijkerquote:Op woensdag 5 september 2012 21:40 schreef Gekke_david het volgende:
Nog niet met haar gepraat. Verzin steeds stomme smoesjes. Argh voel me zelf echt dom.
Jij weet het. Ik heb echt een schijthekel aan jongens/mannen die hun best willen doen, een man op zn mannelijkst is echt kei aantrekkelijk. Jagen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:52 schreef Killaht het volgende:
Mannen zijn natural born hunters, gewoon jezelf zijn en doen zoals je altijd doet. Spreek af na de BBQ samen om ergens te chillen.
Je bedoelt denk ik ''niet hun best willen doen''quote:Op zondag 9 september 2012 16:43 schreef kayleesmind het volgende:
[..]
Jij weet het. Ik heb echt een schijthekel aan jongens/mannen die hun best willen doen, een man op zn mannelijkst is echt kei aantrekkelijk. Jagen.
Ww3quote:Op woensdag 5 september 2012 21:44 schreef Lord Katundro het volgende:
Lul gewoon tegen haar man. Hoe moeilijk is dat?
What's the worst thing that can happen?
JE leest niet wat ik zeg, ik zeg wees jezelf en doe zoals je altijd doet. Ik heb het slechts over de primitieve gedachte die erachter geschuild gaat.quote:Op zondag 9 september 2012 16:43 schreef kayleesmind het volgende:
[..]
Jij weet het. Ik heb echt een schijthekel aan jongens/mannen die hun best willen doen, een man op zn mannelijkst is echt kei aantrekkelijk. Jagen.
Ja een ramp, dan zit je in de friendzone, kom je nooit meer uit.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:01 schreef Gekke_david het volgende:
[..]
duidelijk
Ik weet het, maar toen leek het zo "goed" ineens.quote:Op maandag 10 september 2012 18:15 schreef Nestalgie het volgende:
Je moet niet vragen.of je haar mag zoenen gewoon.doen.
Ik snap eigenlijk helemaal niet zo wat je bedoelt :$ Wat ik bedoel is dat ik het echt enorm irritant vind als jongens van die 'opmerkingen' maken waarmee ze denken dat ze scoren, dat ik ze 'naturel' en hard 2 get het leukst vind... en ik bedoel wel hun best willen doen. Kijk, natuurlijk wil je graag een meisje, maar als het meisje jou ook wilt kan je het toch ook 'laten doen' zegmaar? ;p of ben ik nou raar? zo gaat het bij mij altijd ;pquote:Op zondag 9 september 2012 16:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je bedoelt denk ik ''niet hun best willen doen''
Het kan meerdere redenen hebben dat iemand niet zijn best wil doen voor iets.... En meestal is dat niet iets wat je graag hebt als persoon....
Daarom is het best triest te noemen dat je zegt er een schijthekel aan te hebben, je ondervindt er zelf niet eens last van note bene.
Haha ja maar wat ik bedoel, de meeste jongens die ik ken zijn altijd jagers snapje, en dan willen ze een meisje en dan gaan ze ineens raar doen, ze moeten gewoon mannelijk zijn en blijven.quote:Op maandag 10 september 2012 11:35 schreef Killaht het volgende:
[..]
JE leest niet wat ik zeg, ik zeg wees jezelf en doe zoals je altijd doet. Ik heb het slechts over de primitieve gedachte die erachter geschuild gaat.
En dan nog, je wilt toch dat een jongen zijn best doet voor je?
Vrouwen hebben nogal een passieve rol mbt dat soort dingen opbouwen is mijn mening.quote:Op maandag 10 september 2012 20:11 schreef kayleesmind het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk helemaal niet zo wat je bedoelt :$ Wat ik bedoel is dat ik het echt enorm irritant vind als jongens van die 'opmerkingen' maken waarmee ze denken dat ze scoren, dat ik ze 'naturel' en hard 2 get het leukst vind... en ik bedoel wel hun best willen doen. Kijk, natuurlijk wil je graag een meisje, maar als het meisje jou ook wilt kan je het toch ook 'laten doen' zegmaar? ;p of ben ik nou raar? zo gaat het bij mij altijd ;p
Wat je als laatste zegt bedoel ik nou juist hihi! Als je als man ziet dat je beet hebt kan je gewoon lekker rustig aan blijven doen..quote:Op maandag 10 september 2012 20:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vrouwen hebben nogal een passieve rol mbt dat soort dingen opbouwen is mijn mening.
Ja voor jou voelt het als het gaat vanzelf... Maar hij doet wel degelijk moeite om je aan te spreken enzo![]()
Ik zie het niet zo vaak gebeuren dat dat allemaal andersom gebeurt.. En als het wel gebeurt weet je als man eigenlijk al een soort van dat je beet hebt
Hmmnomnom gezellig pratenquote:Op maandag 10 september 2012 20:17 schreef kayleesmind het volgende:
[..]
Wat je als laatste zegt bedoel ik nou juist hihi! Als je als man ziet dat je beet hebt kan je gewoon lekker rustig aan blijven doen..
En ja wat er bij mij vaak gebeurd, als ik op iemands stoel ga zitten en 'de' jongen van de stoel zegt dat ik wel bij hem op schoot mag komen zitten, tjsa, dan is het beiden niet echt actief.. maar als het daarna uitdraait op gezellig praten...
Handje vasthouden dan?quote:Op maandag 10 september 2012 20:19 schreef kayleesmind het volgende:
[..]
haha ik ben 15 dus we houden het rustig ja ;p
Bedenk me nu eigenlijk hoe intiem handje vasthouden wel niet isquote:Op dinsdag 11 september 2012 07:46 schreef kayleesmind het volgende:
[..]
Met een beetje geluk loopt het daar op uit ja
haha jaja!quote:Op dinsdag 11 september 2012 16:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bedenk me nu eigenlijk hoe intiem handje vasthouden wel niet is
Je doet maar een ding verkeerd: je moet niet haar om een zoen vragen maar gewoon subtiel proberen. Dank merk je snel genoeg of ze wel of niet wilt zoenen. Tussen wat vrouwen zeggen en wat vrouwen doen zit een wereld van verschil.quote:Op maandag 10 september 2012 17:00 schreef Gekke_david het volgende:
Ok, nu heb ik een tijdje niet gepost en het word wel tijd voor een update dacht ik. Zo is het ook makkelijker om voor mezelf dingen op een rijtje te zetten.
Ik ben niet meer op dat meisje afgestapt. Ben op mijn gevoel afgegaan en blijkbaar had ik gelijk. Afgelopen vrijdag zag ik haar op een feest met een andere jongen.
Hier heb ik niet lang over in gezeten maar ben gelijk overgeswitched naar het 2e leuke meisje wat net begonnen was in een klas onder mij. Ik had het voordeel dat ik nog niet openlijk met meisje 1 bezig geweest was zodat ik dus met meisje 2 bezig kon.
Het volgende is alleen gebeurd met meisje 2. Meisje 1 ging snel weg met die jongen en heb ik de rest van de avond niet meer gezien:
Ik dansde dus, en had een redelijke hoeveelheid drankjes op. Niet stomdronken, maar ook niet helemaal helder meer. Soort van tipsy. Ik dansde lekker op de muziek etc.
Zag dat leuke meisje en dansde een beetje half met haar. Durfde nog niet echt, en ze had de hele tijd een vriendin bij zich.
Later gingen we naar iemand anders z'n huis om door te gaan feesten, en ze kwam mee. Terwijl ik daar heen liep bedacht ik me "now or never". Daar dus even kort met haar gedanst. Toen zat ze op de bank in de huiskamer. Ik ging naast haar zitten, legde mijn arm om haar heen, en deed wat smalltalk met haar. Ze liet die arm toe.
Haar vriend wou haar meenemen naar de wc ofzo. En ik vroeg "ga je nu al? mag ik een zoen?" waarop ze antwoorde "nee, of wacht, op mijn wang". Dus dat deed ik.
Later was een maat van mij straalbezopen en die had hulp nodig om naar huis te gaan, ik kom haar op de trap tegen, en zeg, "ik ga naar huis, mag ik nu een kus?", ze zei nee, maar ik mocht haar wel een knuffel geven. Mijn eerste gedachte was "bummer". Maar ze gaf me een hele harde knuffel. Niet losjes oid.
Daarna moest ik weg met mijn maat.
Vandaag mezelf voorgenomen dat ik met haar MOEST praten. Anders zouden mijn kansen vergooid zijn.
Ze was echter nogal druk met andere dingen (met klasgenoten spullen afpakken etc) dus ik heb maar een paar woorden met haar gewisseld.
Dus, wat denken jullie? Gaat dit de goede kant op? Wat kan ik nu het beste doen?
sorry voor de lange tekst.
5 VWO en pertinent 'dansde' schrijven.quote:Op maandag 10 september 2012 17:00 schreef Gekke_david het volgende:
Ok, nu heb ik een tijdje niet gepost en het word wel tijd voor een update dacht ik. Zo is het ook makkelijker om voor mezelf dingen op een rijtje te zetten.
Ik ben niet meer op dat meisje afgestapt. Ben op mijn gevoel afgegaan en blijkbaar had ik gelijk. Afgelopen vrijdag zag ik haar op een feest met een andere jongen.
Hier heb ik niet lang over in gezeten maar ben gelijk overgeswitched naar het 2e leuke meisje wat net begonnen was in een klas onder mij. Ik had het voordeel dat ik nog niet openlijk met meisje 1 bezig geweest was zodat ik dus met meisje 2 bezig kon.
Het volgende is alleen gebeurd met meisje 2. Meisje 1 ging snel weg met die jongen en heb ik de rest van de avond niet meer gezien:
Ik dansde dus, en had een redelijke hoeveelheid drankjes op. Niet stomdronken, maar ook niet helemaal helder meer. Soort van tipsy. Ik dansde lekker op de muziek etc.
Zag dat leuke meisje en dansde een beetje half met haar. Durfde nog niet echt, en ze had de hele tijd een vriendin bij zich.
Later gingen we naar iemand anders z'n huis om door te gaan feesten, en ze kwam mee. Terwijl ik daar heen liep bedacht ik me "now or never". Daar dus even kort met haar gedanst. Toen zat ze op de bank in de huiskamer. Ik ging naast haar zitten, legde mijn arm om haar heen, en deed wat smalltalk met haar. Ze liet die arm toe.
Haar vriend wou haar meenemen naar de wc ofzo. En ik vroeg "ga je nu al? mag ik een zoen?" waarop ze antwoorde "nee, of wacht, op mijn wang". Dus dat deed ik.
Later was een maat van mij straalbezopen en die had hulp nodig om naar huis te gaan, ik kom haar op de trap tegen, en zeg, "ik ga naar huis, mag ik nu een kus?", ze zei nee, maar ik mocht haar wel een knuffel geven. Mijn eerste gedachte was "bummer". Maar ze gaf me een hele harde knuffel. Niet losjes oid.
Daarna moest ik weg met mijn maat.
Vandaag mezelf voorgenomen dat ik met haar MOEST praten. Anders zouden mijn kansen vergooid zijn.
Ze was echter nogal druk met andere dingen (met klasgenoten spullen afpakken etc) dus ik heb maar een paar woorden met haar gewisseld.
Dus, wat denken jullie? Gaat dit de goede kant op? Wat kan ik nu het beste doen?
sorry voor de lange tekst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |