Dat doen de vrouwen maar, deze man is op een missie!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:52 schreef Fera het volgende:
Gewoon gaan en een leuke tijd hebben. Niet zo moeilijk doen.
duidelijkquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:56 schreef IMShuuul het volgende:
Je durfde haar al mee uit te vragen, nu moet je gewoon jezelf zijn en haar (en jezelf) een leuke tijd bezorgen.
Sinds je haar hebt meegevraagd is het wel een soort van date. Maar je gaat ook niet de hele tijd naast haar blijven staan. Je gaat ook gewoon met je vrienden kletsen maar probeer wel regelmatig oogcontact te houden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:01 schreef Gekke_david het volgende:
[..]
duidelijk
haar vrienden en mijn vrienden zullen er ook zijn. Moet ik veel met haar omgaan of soms even langslopen en wat praten?
Is het erg als ik haar die avond niet kus?
Nouja, het is voor haar natuurlijk ook wel leuk om haar een beetje in gesprekken te betrekken. Jij nodigt haar uit, dus je kunt haar niet teveel alleen laten staan, vooral niet als ze nieuw is.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:01 schreef Gekke_david het volgende:
[..]
duidelijk
haar vrienden en mijn vrienden zullen er ook zijn. Moet ik veel met haar omgaan of soms even langslopen en wat praten?
Je hebt haar mee uitgevraagd, dus soms even langslopen volstaat niet!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:01 schreef Gekke_david het volgende:
[..]
duidelijk
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:52 schreef Fera het volgende:
Gewoon gaan en een leuke tijd hebben. Niet zo moeilijk doen.
Vrouwen...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:04 schreef Fera het volgende:
Je hebt haar mee uitgevraagd, dus soms even langslopen volstaat niet!
Hoezo? Het is toch een date, dan ga je haar toch niet de helft van de tijd alleen laten staan. Het was wat anders geweest als je apart naar die BBQ was gegaan en af en toe met elkaar kletst. Maar ze gaan nu toch samen?quote:
we gaan apart naar de bqq zegmaar. Ik had gevraagd of ze na de bbq met mij naar dat feest wou.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoezo? Het is toch een date, dan ga je haar toch niet de helft van de tijd alleen laten staan. Het was wat anders geweest als je apart naar die BBQ was gegaan en af en toe met elkaar kletst. Maar ze gaan nu toch samen?
geef eens een voorbeeld van non verbale signalen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:04 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Sinds je haar hebt meegevraagd is het wel een soort van date. Maar je gaat ook niet de hele tijd naast haar blijven staan. Je gaat ook gewoon met je vrienden kletsen maar probeer wel regelmatig oogcontact te houden.
Of je gaat zoenen is heel afhankelijk van hoe ze gedraagd. Probeer goed te kijken naar haar non-verbale signalen. Je moet het niet afdwingen, beter niet zoenen terwijl ze dat misschien wel had gewild dan het forceren
Ah zo. Mee uit vragen komt op mij over als een date, dus samen gaan. Brengt zij vriendinnen mee?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:10 schreef Gekke_david het volgende:
[..]
we gaan apart naar de bqq zegmaar. Ik had gevraagd of ze na de bbq met mij naar dat feest wou.
Maar bij dat feest dus grotendeels bij haar blijven?
geen idee eigenlijk. haar hele klas is nieuw. Dus ze zullen nog niet echt goede vriendschappen hebbenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah zo. Mee uit vragen komt op mij over als een date, dus samen gaan. Brengt zij vriendinnen mee?
Het is weer zo lekker tegenstrijdig; vrouwenlogicaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoezo? Het is toch een date, dan ga je haar toch niet de helft van de tijd alleen laten staan. Het was wat anders geweest als je apart naar die BBQ was gegaan en af en toe met elkaar kletst. Maar ze gaan nu toch samen?
Oké, want als zij vriendinnen bij zich heeft is het niet erg af en toe naar je vrienden toe te gaan. Maar als ze helemaal alleen komt, wellicht speciaal voor jou, vind ik het wel een beetje sneu.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:12 schreef Gekke_david het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk. haar hele klas is nieuw. Dus ze zullen nog niet echt goede vriendschappen hebben
Voor mijn gevoel gaan die dingen prima samen. Ik dacht namelijk dat ze lekker gezellig samen een date hebben, dus moet hij gewoon een leuke tijd met haar hebben. Dat geld nog steeds. Maar het kan misschien een beetje raar overkomen als hij de helft van de tijd met zijn vrienden staat te lullen en dat meisje alleen laat.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:13 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Het is weer zo lekker tegenstrijdig; vrouwenlogica
Eerst moet hij zich vooral niet druk maken. Maar tegelijkertijd moet hij wel in elk geval de helft van de tijd met haar besteden (!).
Logisch dat mannen zich over dit soort dingen dus wel druk maken. En kan namelijk nogal wat verwacht worden blijkt
Opzich niet, alleen kan je dan net zo goed naar de hoeren gaan. Neuken en niet zoenen is wel een vreemde combinatie imo.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:01 schreef Gekke_david het volgende:
dat zal ik dan vanavond moeten zien maar grotendeels met haar omgaan dus.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké, want als zij vriendinnen bij zich heeft is het niet erg af en toe naar je vrienden toe te gaan. Maar als ze helemaal alleen komt, wellicht speciaal voor jou, vind ik het wel een beetje sneu.
Lieve schat, nerveus zijn is niet nodig. Maar als je haar mee uit gevraagd hebt, dan vind je het hopelijk toch leuk om vanavond grotendeels met haar om te gaan? Of ben je bang dat je teveel aan d'r hangt?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:19 schreef Gekke_david het volgende:
[..]
dat zal ik dan vanavond moeten zien maar grotendeels met haar omgaan dus.
kijken hoe het zal gaan, word nu wel een beetje nerveus. Helemaal omdat dit eigenlijk de eerste keer is dat ik een meisje uitgevraagd heb
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |