Dat doen de vrouwen maar, deze man is op een missie!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:52 schreef Fera het volgende:
Gewoon gaan en een leuke tijd hebben. Niet zo moeilijk doen.
duidelijkquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:56 schreef IMShuuul het volgende:
Je durfde haar al mee uit te vragen, nu moet je gewoon jezelf zijn en haar (en jezelf) een leuke tijd bezorgen.
Sinds je haar hebt meegevraagd is het wel een soort van date. Maar je gaat ook niet de hele tijd naast haar blijven staan. Je gaat ook gewoon met je vrienden kletsen maar probeer wel regelmatig oogcontact te houden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:01 schreef Gekke_david het volgende:
[..]
duidelijk
haar vrienden en mijn vrienden zullen er ook zijn. Moet ik veel met haar omgaan of soms even langslopen en wat praten?
Is het erg als ik haar die avond niet kus?
Nouja, het is voor haar natuurlijk ook wel leuk om haar een beetje in gesprekken te betrekken. Jij nodigt haar uit, dus je kunt haar niet teveel alleen laten staan, vooral niet als ze nieuw is.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:01 schreef Gekke_david het volgende:
[..]
duidelijk
haar vrienden en mijn vrienden zullen er ook zijn. Moet ik veel met haar omgaan of soms even langslopen en wat praten?
Je hebt haar mee uitgevraagd, dus soms even langslopen volstaat niet!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:01 schreef Gekke_david het volgende:
[..]
duidelijk
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:52 schreef Fera het volgende:
Gewoon gaan en een leuke tijd hebben. Niet zo moeilijk doen.
Vrouwen...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:04 schreef Fera het volgende:
Je hebt haar mee uitgevraagd, dus soms even langslopen volstaat niet!
Hoezo? Het is toch een date, dan ga je haar toch niet de helft van de tijd alleen laten staan. Het was wat anders geweest als je apart naar die BBQ was gegaan en af en toe met elkaar kletst. Maar ze gaan nu toch samen?quote:
we gaan apart naar de bqq zegmaar. Ik had gevraagd of ze na de bbq met mij naar dat feest wou.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoezo? Het is toch een date, dan ga je haar toch niet de helft van de tijd alleen laten staan. Het was wat anders geweest als je apart naar die BBQ was gegaan en af en toe met elkaar kletst. Maar ze gaan nu toch samen?
geef eens een voorbeeld van non verbale signalen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:04 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Sinds je haar hebt meegevraagd is het wel een soort van date. Maar je gaat ook niet de hele tijd naast haar blijven staan. Je gaat ook gewoon met je vrienden kletsen maar probeer wel regelmatig oogcontact te houden.
Of je gaat zoenen is heel afhankelijk van hoe ze gedraagd. Probeer goed te kijken naar haar non-verbale signalen. Je moet het niet afdwingen, beter niet zoenen terwijl ze dat misschien wel had gewild dan het forceren
Ah zo. Mee uit vragen komt op mij over als een date, dus samen gaan. Brengt zij vriendinnen mee?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:10 schreef Gekke_david het volgende:
[..]
we gaan apart naar de bqq zegmaar. Ik had gevraagd of ze na de bbq met mij naar dat feest wou.
Maar bij dat feest dus grotendeels bij haar blijven?
geen idee eigenlijk. haar hele klas is nieuw. Dus ze zullen nog niet echt goede vriendschappen hebbenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah zo. Mee uit vragen komt op mij over als een date, dus samen gaan. Brengt zij vriendinnen mee?
Het is weer zo lekker tegenstrijdig; vrouwenlogicaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoezo? Het is toch een date, dan ga je haar toch niet de helft van de tijd alleen laten staan. Het was wat anders geweest als je apart naar die BBQ was gegaan en af en toe met elkaar kletst. Maar ze gaan nu toch samen?
Oké, want als zij vriendinnen bij zich heeft is het niet erg af en toe naar je vrienden toe te gaan. Maar als ze helemaal alleen komt, wellicht speciaal voor jou, vind ik het wel een beetje sneu.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:12 schreef Gekke_david het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk. haar hele klas is nieuw. Dus ze zullen nog niet echt goede vriendschappen hebben
Voor mijn gevoel gaan die dingen prima samen. Ik dacht namelijk dat ze lekker gezellig samen een date hebben, dus moet hij gewoon een leuke tijd met haar hebben. Dat geld nog steeds. Maar het kan misschien een beetje raar overkomen als hij de helft van de tijd met zijn vrienden staat te lullen en dat meisje alleen laat.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:13 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Het is weer zo lekker tegenstrijdig; vrouwenlogica
Eerst moet hij zich vooral niet druk maken. Maar tegelijkertijd moet hij wel in elk geval de helft van de tijd met haar besteden (!).
Logisch dat mannen zich over dit soort dingen dus wel druk maken. En kan namelijk nogal wat verwacht worden blijkt
Opzich niet, alleen kan je dan net zo goed naar de hoeren gaan. Neuken en niet zoenen is wel een vreemde combinatie imo.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:01 schreef Gekke_david het volgende:
dat zal ik dan vanavond moeten zien maar grotendeels met haar omgaan dus.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Oké, want als zij vriendinnen bij zich heeft is het niet erg af en toe naar je vrienden toe te gaan. Maar als ze helemaal alleen komt, wellicht speciaal voor jou, vind ik het wel een beetje sneu.
Lieve schat, nerveus zijn is niet nodig. Maar als je haar mee uit gevraagd hebt, dan vind je het hopelijk toch leuk om vanavond grotendeels met haar om te gaan? Of ben je bang dat je teveel aan d'r hangt?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:19 schreef Gekke_david het volgende:
[..]
dat zal ik dan vanavond moeten zien maar grotendeels met haar omgaan dus.
kijken hoe het zal gaan, word nu wel een beetje nerveus. Helemaal omdat dit eigenlijk de eerste keer is dat ik een meisje uitgevraagd heb
dat 2e idd. En dat de gespreksstof opraakt zegmaar. Sta je danquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Lieve schat, nerveus zijn is niet nodig. Maar als je haar mee uit gevraagd hebt, dan vind je het hopelijk toch leuk om vanavond grotendeels met haar om te gaan? Of ben je bang dat je teveel aan d'r hangt?
Een glimlach, heeft ze een ontspannen houding, vermaakt ze zich.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:11 schreef Gekke_david het volgende:
[..]
geef eens een voorbeeld van non verbale signalen?
het is op loopafstand, maar ik vind nog niet eens een slecht idee!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:27 schreef Totaalzinloos het volgende:
Haal haar thuis op en fiets ook weer terug naar huis, genoeg tijd om dan je move te maken.
hier zal ik op letten, thanks voor de goede uitlegquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:23 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Een glimlach, heeft ze een ontspannen houding, vermaakt ze zich.
Dit zijn dingen waar geen woorden voor nodig zijn. Wanneer je niet bij haar staat dan ga je minimaal elke 10min even oogcontact maken.
Heeft ze aanspraak met anderen dan hoef je er echt niet continu bij te staan; staat ze alleen dan laat je haar ook niet langer dan 10min alleen staan.
Wil je echt even met je vrienden kletsen dan kan je ook haar voorstellen erbij te komen staan. Doe dit wel in overleg en geef haar het gevoel dat je haar wel wil vermaken.
En tja.. weet ik veul, bij echte hosselaars gaat dit allemaal ook wel vanzelf natuurlijk hè
Je bent haar dus niet gaan ophalen :/ ?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:48 schreef Gekke_david het volgende:
Dikke bummer, ze kwam niet opdagen
zou nog een kleine kans kunnen zijn dat ze de weg niet wist, maar ik vroeg haar voor dat ik wegging nog "weet je de weg?" zei ze, "ik volg de anderen straks wel"
nooit meer gezien
nee, ik weet ongeveer waar ze woont, maar niet precies. Had er echter wel achter kunnen komen denk ik. Maar was bang dat ze dan alsnog niet mee wou en ik voor lul zou staan oid.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:41 schreef Totaalzinloos het volgende:
[..]
Je bent haar dus niet gaan ophalen :/ ?
whatsapp of sms waarom ze niet kwam?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:05 schreef Gekke_david het volgende:
[..]
nee, ik weet ongeveer waar ze woont, maar niet precies. Had er echter wel achter kunnen komen denk ik. Maar was bang dat ze dan alsnog niet mee wou en ik voor lul zou staan oid.
nu kan ik mezelf wel voor mijn kop slaan
Jammer,quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:48 schreef Gekke_david het volgende:
zou nog een kleine kans kunnen zijn dat ze de weg niet wist, maar ik vroeg haar voor dat ik wegging nog "weet je de weg?" zei ze, "ik volg de anderen straks wel"
nooit meer gezien
ik heb haar nummer nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:43 schreef Totaalzinloos het volgende:
[..]
whatsapp of sms waarom ze niet kwam?
enorm grote kans dat ik haar elke dag meerdere keren zal tegenkomen, het is maar een kleine school.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 15:47 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Jammer,
Of ze vond je toch niet zo leuk en vond dit de makkelijkste optie
Of ze vond het allemaal maar heel eng, ze is nog jong, en allemaal nieuwe mensen enzo
Je gaat haar vast nog wel tegenkomen maar ga niet stalkerig werk, Als ze jou wel leuk vind dat gaat ze ergens wel signalen geven
dus eer deze week gewoon aanspreken? iets in de zin van "hey waarom was je niet op dat feest?, het was hardstikke leuk joh" ?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:07 schreef Roellie80 het volgende:
Ik denk dat ze het gewoon nog een beetje eng vind. Ze is ook nog wel jong dus ze zal ook niet zo snel met je gaan flirten denk ik.
Loop maar een keer naar d'r toe op een goed moment en dan vraag je gewoon waarom ze er niet was.
Belangrijk is wel dat je dit probeert te doen op een manier zonder dat ze zich niet aangevallen voelt of dat ze zich moet verantwoorden naar jou toe. Dit kan best lastig zijn
Wat ze erop als antwoord heeft is niet zo interessant maar aan de manier van hoe zo'n gesprek verloopt kan je vaak wel merken wat ze echt wil.
Maar tis moeilijk. Je moet niet te snel van alles willen, rustig de tijd geven. Ze moet ook nog wennen op die nieuwe school
De kut hoer, nooit meer aankijken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:48 schreef Gekke_david het volgende:
nooit meer gezien
hmm even kijken of ik aankomende week iets aan kan knopen, en dan vragen of ze mee gaat naar het plaatselijke cafétje te gaan voor wat koffie en iets lekkers oid (op mijn kosten dan?)quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:00 schreef vera166 het volgende:
Hahaha dit is ook niet gebruikelijk voor FOK inderdaad.
Maar ik zal subtiel vragen waarom ze er niet was, niet meteen boos worden enzo misschien heeft ze wel een goede redenen als ze gewoon leuk antwoord en niet raar dan kan je haar toevoegen op Facebook en anders haar vragen of je een x met zn 2en iets gaat doen.
Als je dat vraagt kan het wel meteen overkomen dat je iets van haar wil, ik bedoel dat het dan meteen duidelijk is dat je wil zoenen of iig iets meer/anders dab vrienden wil zijn.
Succes
serieus?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 21:09 schreef AppleOcean het volgende:
Goed bezig, je bent de eerste die iemand durft te vragen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |