quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:14 schreef Droomert het volgende:
[..]
True... maar soms vind ik een vrouw weer te... zwak eruit zien voor de status die ze heeft.
Dan zag je iemand in GW1 bijvoorbeeld "Legendary Defender of Ascalon" hebben als titel, en dan was het een meisje met een rokje aan.
Err.. ja
Als je iets gewend bent is het ook heel lastig om wat anders te leren.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:14 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben in het klikken getrained, zelfs met PvP gaat het goed
Het probleem zit hem gewoon in m'n linkerarm, die heeft issues. Dus dan moet het wel met rechts, en dan leer je het welquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:15 schreef Droomert het volgende:
[..]
Zolang je sneller kan klikken dan de Global Cooldown is er geen probleem denk ik maar altijd.
Dan speel je niet op heel hoog niveau. Ik moet nog even gaan nadenken over m'n keybinds. Wellicht een extra pad kopen. Die opzet van die kerel vind ik niet fijn omdat ik toch een paar movement keys mis.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:14 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb geen keus. Dank je.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:16 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dan speel je niet op heel hoog niveau. Ik moet nog even gaan nadenken over m'n keybinds. Wellicht een extra pad kopen. Die opzet van die kerel vind ik niet fijn omdat ik toch een paar movement keys mis.
Nee hoor, daar hou ik me eerst ook alleen maar mee bezigquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:20 schreef Droomert het volgende:
Ben ik de enige die Guild Wars 2 hoofdzakelijk voor de PvE eerst gaat spelen?
Dat PvP boeit me nog niet zo erg,
Dan lijkt me dat klikken al helemaal geen probleemquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:21 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nee hoor, daar hou ik me eerst ook alleen maar mee bezig
Ja, de enige.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:20 schreef Droomert het volgende:
Nee, dan kan het lekker relaxedquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:21 schreef Droomert het volgende:
[..]
Dan lijkt me dat klikken al helemaal geen probleem
Nee hoor, PvP is ook niet mijn ding. Ik ga meer PvE doenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:20 schreef Droomert het volgende:
Friends Of Karinaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:30 schreef jogy het volgende:
waarom trouwens niet alleen de afkorting FoK en de volledige naam Fiends of [iets met een K].
wutquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:28 schreef Droomert het volgende:
Ik heb heel GW1 een paar jaar gespeeld met hooguit 10 minuten gepvp'd te hebben
Precies andersom bij mij. Ik heb 1 uur guildwars 1 gedaan en 40 minuten gepvped. (Op iemand anders zijn account tho.)quote:
Double wutquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:37 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Precies andersom bij mij. Ik heb 1 uur guildwars 1 gedaan en 40 minuten gepvped. (Op iemand anders zijn account tho.)
quote:
Eerst maar eens heel goed oefenen in PvE voordat ik m'n vingers ga branden aan PvP. Ik vind de besturing niet echt intuïtief werken, dus daar zal ik heel erg aan moeten gaan wennen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:20 schreef Droomert het volgende:
Op welk niveau heb je gespeeld dan ? RA klikkend gaat wel ja.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:14 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
8 zat ver weg hequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:58 schreef AMDB het volgende:
Als ik dingen klik dan zijn het dingen als ressurrect e.d., maar daar is nu geen skill meer voor.
Omdat GW2 nog niet online is?quote:
TRANEN IN M'N OGEN ZO MOOIquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:09 schreef Lamabal het volgende:
Ga dit maar lezen. Dan merk je hoe awesome arenanet is.
https://biobreak.wordpress.com/2012/08/24/ellivena/
Valvequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:12 schreef AMDB het volgende:
Nee maar serieus, als alle gamedevelopers waren als ArenaNet dan was de wereld een stuk toffer.
True, geen douchebags meerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:12 schreef AMDB het volgende:
Nee maar serieus, als alle gamedevelopers waren als ArenaNet dan was de wereld een stuk toffer.
Toffe naam manquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:15 schreef jogy het volgende:
Friends (of fiends) of Kaing (FoK)
wiki.guildwars.com/wiki/Kaineng_Tah
Friends of Koreaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:15 schreef jogy het volgende:
Friends (of fiends) of Kaing (FoK)
wiki.guildwars.com/wiki/Kaineng_Tah
Nu al ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:17 schreef AMDB het volgende:
Toch maar serverswitch gedaan. Ring of Fire nu.
Ze zullen wel gaan pieken. Ik verwacht wel Login queue's. Of servers die falen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:21 schreef Droomert het volgende:
Maar goed, hoe groot schatten jullie de kans dat het morgen 'Error 37' taferelen wordt?
je moet toch wat hé? een beetje een naam die in de wereld past is ook wel leuk lijkt me. en de k is nou niet echt populair als eerste letter in het engelsquote:
Geen idee. Volgens mij was de stresstest ook niet rampzalig, wel?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:21 schreef Droomert het volgende:
Maar goed, hoe groot schatten jullie de kans dat het morgen 'Error 37' taferelen wordt?
Stresstest is geen release.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:32 schreef Civilian het volgende:
[..]
Geen idee. Volgens mij was de stresstest ook niet rampzalig, wel?
Nee ok, maar een stresstest is ook geen stresstest als er geen stress zou zijn op de serverquote:
Waarom niet Far Shiverpeaks? En is er nu een stresstest dan dat je het kunt veranderen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:17 schreef AMDB het volgende:
Toch maar serverswitch gedaan. Ring of Fire nu.
Die vent denkt dat hij daar te internationaal voor is.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:44 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Waarom niet Far Shiverpeaks? En is er nu een stresstest dan dat je het kunt veranderen?
Nee gewoon net met m'n guild beslotenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:44 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Waarom niet Far Shiverpeaks? En is er nu een stresstest dan dat je het kunt veranderen?
Strak plan! Koriander?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:50 schreef Scheringa het volgende:
Waarom trouwens Friends of K...
Dit blijft Fok!, dus Foes of K... past toch beter
Nou moet alleen die K nog ingevuld worden
Nee dat is zo, maar je kunt eerst een paar x gratis switchen t och ? En wat voor verschillen zijn er verder nog, je kunt zo geinvite worden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:50 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nee gewoon net met m'n guild besloten![]()
En we zijn een internationale (vnml. Europese) guild en daar zoeken we ook de server naar. We willen straks geen moeite hebben met extra mensen zoeken omdat ze liever geen Engels spreken.
Ja, echt kinderachtig.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:55 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Waarom moet FOK er zo expliciet in terugkomen?
Werk jij?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:55 schreef AMDB het volgende:
Ik mag morgen dus om 04.45 opstaan, en niet voor GW
Ik ook. Krantjes bezorgen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:55 schreef AMDB het volgende:
Ik mag morgen dus om 04.45 opstaan, en niet voor GW
Waarom niet?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:55 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Waarom moet FOK er zo expliciet in terugkomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |