Eerlijk gezegd denk ik meer een 'kijk-mij-eens-trollen-topic''quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:17 schreef -.Noir het volgende:
Dit is nu een soort "kijk mij een bronstige beer zijn"-dagboek topic geworden?
Dit dusquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik meer een 'kijk-mij-eens-trollen-topic''
Geloof er geen reet meer van.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:34 schreef Copycat het volgende:
Oh, dus nu ga je me wel antwoorden op de vraag of je nu iets concreets gaat doen om de sleur uit je relatie te halen?
quote:
[ .. ] geschiktquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:48 schreef PicoMMP het volgende:
Ik plan nooit om dingen te bespreken, deze moeten ter sprake komen. De sleur is er al een tijdje, maar neem aan dat je twee mensen nodig hebt om die sleur te doorbreken. Op dit moment zijn we allebei redelijk druk.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:34 schreef drijfhout het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ .. ] geschikt
[ .. ] ongeschikt
[ X ] volkomen ongeschikt
Echt he, wat ik hier toch telkens weer lees...
Zijn penis is in strijd met zijn hersens.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:34 schreef drijfhout het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ .. ] geschikt
[ .. ] ongeschikt
[ X ] volkomen ongeschikt
Echt he, wat ik hier toch telkens weer lees...
Terwijl TS zit te F5'en op zijn topic?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:04 schreef Kper_Norci het volgende:
TS is zijn collega aan het doen momenteel?
Een makkelijk neukertje. Zijn karakter kan haar gestolen worden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:56 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dump die sleutel toch gewoon in de brievenbus man, wat ben jij een slapjanus zeg. Ik snap niet wat dat mokkul in je ziet en je vriendin is beter af zonder je.
En we weten allemaal waar het bloed heen stroomt als hij zijn collega'tje ziet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:41 schreef Killaht het volgende:
[..]
Zijn penis is in strijd met zijn hersens.
Ik val altijd flauw in zulke situaties.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:12 schreef Tangledup het volgende:
[..]
En we weten allemaal waar het bloed heen stroomt als hij zijn collega'tje ziet.
Hihihihihihihiiiiiiiiiiiiquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:30 schreef dawg het volgende:
als je een gratis big mac aangeboden krijgt ga je ook niet toch naar de supermarkt om voor de 4038573498670432e keer aardappels te halen?
ik ook, maar de nasleep van werkwippen kan erg kut zijnquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:41 schreef piere het volgende:
[..]
Ik heb ook gewerkwipt maar was toen vrijgezel
kun je wel lacherig over doen, maar veel mensen hebben gewoon een karakter van 0,0 en zullen doen wat ze niet laten kunnen, denk daar maar eens over na.quote:
Vind het altijd een hele slechte vergelijking die jij maakte, verder boeit het me niet want de TS is een troll.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:38 schreef dawg het volgende:
[..]
kun je wel lacherig over doen, maar veel mensen hebben gewoon een karakter van 0,0 en zullen doen wat ze niet laten kunnen, denk daar maar eens over na.
waarom dan zo je moraal tentoonspreiden in het vorige topic aangezien het toch een trolltopic is?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:40 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Vind het altijd een hele slechte vergelijking die jij maakte, verder boeit het me niet want de TS is een troll.
Volgens mij heb ik juist niet mijn moraal tentoongespreid hoor, liet ik aan anderen over dit keer.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:42 schreef dawg het volgende:
[..]
waarom dan zo je moraal tentoonspreiden in het vorige topic aangezien het toch een trolltopic is?
1) niet verzonnenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:41 schreef 2thmx het volgende:
[..]
Je aanbidt je eigen verzonnen topic?
Wel verzonnen hoor, flapdrol.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:42 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
1) niet verzonnen
2) aanbidt post boven mij, sorry dat ik niet quotte.
Vraag dat maar aan de 34669201059 FOK!-users die eerder al een verzonnen topic openden. Wees overigens maar blij dat je dit verzonnen hebt, anders was je zowaar een 27-jarige loser die zijn vriendin bedriegt en daar op internet 'stoer' over doet tegenover vreemden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:47 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dan is het wel verzonnen, wat jij wil.
Why the fuck zou ik dit verzinnen
Kom bij mij werkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik wil ook wel een affaire op het werk.
Ik werk met onwijs leuke meiden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:14 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik wil ook wel een affaire op het werk.
Die ene chinees.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:50 schreef Lokasenna het volgende:
Vreemdgaan op het werk, zelfs al zou ik het willen zou ik niet weten met wie
Hij is kleiner dan ik, en ik ben al dwergelijk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik werk met onwijs leuke meiden.
Helaas, allen een vriend.
[..]
Die ene chinees.
Maakt dat zo veel uit dan?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij is kleiner dan ik, en ik ben al dwergelijk.
Dus ik moet 5 cm groeien als ik je wil hosselen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hmm, ik ben tot nu toe alleen op 1,80+ mensen gevallen.
Ik ben al gehosseld en uiterst tevredenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus ik moet 5 cm groeien als ik je wil hosselen?
Ik weet het.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben al gehosseld en uiterst tevreden
Ik snap uberhaupt niet waarom je nog een vriendin hebt als je blijkbaar zo weinig om haar geeft dat ze je tijd en moeite niet meer waard is en je niet eens meer moeilijk doet over vreemdgaan. Zo ver laat je het toch niet komen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het.
Overigens snap ik niet dat de TS liever zoent met een andere meid omdat de sleur er in zit in zijn eigen relatie en daar niks aan doet met zijn vriendin zelf.
Inderdaad. Behoorlijk rare beschrijving van de situatie. TS moet eens wat ballen groeien en beslissingen nemen en deze mededelen met de betreffende personen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik snap uberhaupt niet waarom je nog een vriendin hebt als je blijkbaar zo weinig om haar geeft dat ze je tijd en moeite niet meer waard is en je niet eens meer moeilijk doet over vreemdgaan. Zo ver laat je het toch niet komen?
Dat is de helft van de r&p topics bijna wel volgens mij.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:24 schreef koekii het volgende:
Omdat het een verzonnen topic is en een troll is![]()
ten eerste maken wij dat wel uit en ten tweede zou ik eens goed de regels lezen hier...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 00:24 schreef koekii het volgende:
Omdat het een verzonnen topic is en een troll is![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |