Dump die sleutel toch gewoon in de brievenbus man, wat ben jij een slapjanus zeg. Ik snap niet wat dat mokkul in je ziet en je vriendin is beter af zonder je.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:54 schreef PicoMMP het volgende:
Collega heeft net gestuurd: "jammer, had graag een massage willen hebben en samen willen douchen. kom je zo nog de sleutel brengen schat?"
Bij wijze van spreken ligt ze al op haar rug op je te wachten. Spring er dan bovenop!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:54 schreef PicoMMP het volgende:
Collega heeft net gestuurd: "jammer, had graag een massage willen hebben en samen willen douchen. kom je zo nog de sleutel brengen schat?"
Wat was je antwoord?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:54 schreef PicoMMP het volgende:
Ik ben het met je eens dat deze man weinig ruggengraat heeft, neuk gewoon die meid en stop ermee het lieve poesje uit te hangen of verwen je vriendin met de beste beurt sinds jaren en de leukste avond van het jaar.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:56 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dump die sleutel toch gewoon in de brievenbus man, wat ben jij een slapjanus zeg. Ik snap niet wat dat mokkul in je ziet en je vriendin is beter af zonder je.
Dit dus. TS als jij bij je vriendin wilt blijven dan doe je wat controlaltdelete zegt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:56 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dump die sleutel toch gewoon in de brievenbus man, wat ben jij een slapjanus zeg. Ik snap niet wat dat mokkul in je ziet en je vriendin is beter af zonder je.
Eindelijk tik jij eens iets zinnigsquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:58 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat deze man weinig ruggengraat heeft, neuk gewoon die meid en stop ermee het lieve poesje uit te hangen of verwen je vriendin met de beste beurt sinds jaren en de leukste avond van het jaar.
Dan moet je haar zeggen dat je word verleid door een vrouw op je werk, en hoe dat kan dat je er vatbaar voor bent.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:48 schreef PicoMMP het volgende:
Ik plan nooit om dingen te bespreken, deze moeten ter sprake komen. De sleur is er al een tijdje, maar neem aan dat je twee mensen nodig hebt om die sleur te doorbreken. Op dit moment zijn we allebei redelijk druk.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:58 schreef L3viathan het volgende:
Al die zuurpruimen hier gunnen je ook geen lolletje TS.
Pak dat lekkere mokkel nu ze nog heet is!
Jij stoere machomannenmachoman!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:10 schreef PicoMMP het volgende:
We hebben geen brievenbus en we moeten de sleutel persoonlijk overhandigen.
Ik ga er nu naartoe. Als het op zoenen uitdraait neem ik haar ook gewoon volgende week.
Zoals de TS het beschrijft lijkt het niet alsof ze afgesproken hebben dat ze met mensen mogen zoenen en is de vriendin van TS er al helemaal niet van op de hoogte. Zal wel bekrompen zijn in mijn mening maar ik ben dan ook niet het vreemdgaan type.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:43 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je erover afspreekt. Als beiden er geen probleem van maken dan is er niks aan de hand geldt ook voor van bil gaan. Maar als je vriend/vriendin niet op de hoogte is en je weet dat hij/zij het niet pikt dan ben je aan het vreemdgaan.
Baas!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:10 schreef PicoMMP het volgende:
Ik ga er nu naartoe. Als het op zoenen uitdraait neem ik haar ook gewoon volgende week.
Dat gegeven is wel een beetje een bonerkiller jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:20 schreef nietzman het volgende:
Niet vergeten dat we het hier over pompstation tuig hebben hè. Voordat we ineens allemaal met onze broekjes op de enkels achter onze computers zitten...
Ga je het dan ook aan je vriendin vertellen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:10 schreef PicoMMP het volgende:
oh, tegenvallerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:20 schreef nietzman het volgende:
Niet vergeten dat we het hier over pompstation tuig hebben hè. Voordat we ineens allemaal met onze broekjes op de enkels achter onze computers zitten...
Holle Viva retoriekquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:23 schreef koekii het volgende:
[..]
Ga je het dan ook aan je vriendin vertellen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |