Speelde Willems gister niet? Die gast is denk ik ook gewoon veel te vroeg in de basis gekomen denk ik. (uit nood)quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Bouma en Willems zullen er wel bij komen.
Wat moet het worden?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:10 schreef JaafkeGB het volgende:
wat heb ik een ongelijke K TT gemaakt.. klonk leuk kwam terug en dacht ooww..
kan ik dit nog wijzige.. of laten doen?
sorry!
on:
ik heb een hekel aan de euroborg. 1 x leuke pot gehad met carneval. voor de rest is het altijd een soort van... gevoel wat je krijgt als ze beginne van word niks.
Dus als je Matavz nu verkoopt is er niets aan de hand, want dan blijft Lens gewoon. De basisspeler gaat niet weg. Tenzij er een buitensporig bod wordt gedaan daarna op Lens, maar dat lijkt me wat fantasierijk. Matavz verkopen = Lens basisspits en geld voor versterking voor de basisverdedigign.quote:
Maar aan de andere kant betekend het een spits in de basis die heeft laten zien regelmatig te falen in de afwerking en onregelmatig presteert. Dat is nogal een risico.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:58 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dus als je Matavz nu verkoopt is er niets aan de hand, want dan blijft Lens gewoon. De basisspeler gaat niet weg. Tenzij er een buitensporig bod wordt gedaan daarna op Lens, maar dat lijkt me wat fantasierijk. Matavz verkopen = Lens basisspits en geld voor versterking voor de basisverdedigign.
Ik had de link met George Michael niet gelegd...quote:
Met de kwaliteiten die dit team heeft moet je helemaal niet kijken naar de tactiek van een tegenstander. Die moet je met de jongens die er nu staan helemaal kapot spelen, zodat een uitbraak van hun geen zin heeft, want er staat ook nog eens een ferme verdediging. Het feit dat vele supporters wisselspelers als Matavz voor die prijs willen houden omdat een clubje zich wel eens in kan gaan graven vind ik erg.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:02 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Maar aan de andere kant betekend het een spits in de basis die heeft laten zien regelmatig te falen in de afwerking en onregelmatig presteert. Dat is nogal een risico.
Lens is vrij nutteloos als je tegen ploegen speelt die zich ingraven.
Als je niet onzeker bent over je geaardheid kun je rustig dit soort TT's doen, etc.quote:
Uit 0-0 , thuis een voetbalshowtje, 5-0.. Er is dus (hopelijk) als iets mentaal veranderdquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik had de link met George Michael niet gelegd...
Vorig jaar begonnen jullie toch ook best wel lekker tegen Ried?
Huidige is de keuze van Geoquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Was eerst anders, nog slechter trouwens.
Buitendam is onzeeeekerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Als je niet onzeker bent over je geaardheid kun je rustig dit soort TT's doen, etc.
Maar als je het echt zo erg vind dan denk je toch gewoon aan Limp Bizkit
Ik heb hem verzonnen. Problem?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lol idd, Euroshopper of Euroborg was het eerst.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh ja dat was het, met dat wonderschone doelpunt van Lensquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:05 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Uit 0-0 , thuis een voetbalshowtje, 5-0.. Er is dus (hopelijk) als iets mentaal veranderd
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:05 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Buitendam is onzeeeeker
Onzin, je moet je altijd instellen op de tegenstander. Gewoon het mes inlopen werkt voor geen meter, dat zagen we wel tegen RKC.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Met de kwaliteiten die dit team heeft moet je helemaal niet kijken naar de tactiek van een tegenstander. Die moet je met de jongens die er nu staan helemaal kapot spelen, zodat een uitbraak van hun geen zin heeft, want er staat ook nog eens een ferme verdediging. Het feit dat vele supporters wisselspelers als Matavz voor die prijs willen houden omdat een clubje zich wel eens in kan gaan graven vind ik erg.
Pciesjequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ja dat was het, met dat wonderschone doelpunt van Lens
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja kom maar naar buiten vechten dan winkelcentrum woensel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |