Deed ie tegen Bursasspor wel aardig jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:13 schreef Doublepain het volgende:
Matavz kan trouwens ook goed met links knallen
done..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:21 schreef tja77 het volgende:
Voor de OP/TS uitslag tegen Zeta is nog niet verwerkt.
Ik vond hem ook tegenvallen. Voor een spits mag die handelingssnelheid en controle wel wat beter zijn.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:06 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
TT![]()
ON
Maar ik vond Matavz helemaal niet zo goed gister (evenals Ritzmaier) zwakste schakels. Had al aardig wat kansen verpest voordat hij zijn doelpunt maakte..
Tot nu toe in iedere wedstrijd 5 doelpunten, dus 1-4 danquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:21 schreef Rick_Castle het volgende:
Zin in wedstrijd tegen groningen. Normaal niet erg veel vertrouwen in maar Groningen draait voor geen meter dus ik zie wel kansen voor PSV. Ik verwacht 1-3
Dat deden ze vorig seizoen ook niet echt. Wij verloren er en vervolgens won Groningen bijna niets meer.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:21 schreef Rick_Castle het volgende:
Zin in wedstrijd tegen groningen. Normaal niet erg veel vertrouwen in maar Groningen draait voor geen meter dus ik zie wel kansen voor PSV. Ik verwacht 1-3
Ik denk dat Advocaat niet veel aan zijn opstelling van gister zal veranderen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:16 schreef Rick_Castle het volgende:
Nog beter![]()
Wie zal er in de spits starten?
twitter:thijsslegers twitterde op vrijdag 24-08-2012 om 13:54:57#advocaat wil zijn tactische keuzes tegen #zeta niet toelichten. 'Ik wilde wat zien, dit was in mijn optiek sterkste elftal', aldus advocaat reageer retweet
Ik heb anders totaal geen zin in welke uitwedstrijd dan ookquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:21 schreef Rick_Castle het volgende:
Nog maar 16 te gaan (in de competitie dan)quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik heb anders totaal geen zin in welke uitwedstrijd dan ook
Ik maak me de wedstrijddag pas druk.. Maar betekent niet dat ik nu nog niet bang kan zijn hoe het (weer) gaat verlopenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:24 schreef Geo4kant het volgende:
lol .. jullie maken je nu al druk? Alle jezus zeg.. noemen ze mij een pessimist
Vind je dat gek na die indrukwekkende uit-reeksen van vorig seizoen en de valse start bij RKC?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:24 schreef Geo4kant het volgende:
lol .. jullie maken je nu al druk? Alle jezus zeg.. noemen ze mij een pessimist
Hij zit samen met Wijnaldum op de bank. Dat zijn spelers die voor een smak geld zijn aangetrokken en beide op de bank zitten. We zijn Barcelona niet, dat geld kan beter worden gebruikt.quote:
Eerst seizoenshelft gaat het altijd goed, daarna stort het pas in.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Vind je dat gek na die indrukwekkende uit-reeksen van vorig seizoen en de valse start bij RKC?
Omdat hij van Groningen komt?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:30 schreef Thezeurminator het volgende:
Snap niet waarom Matavz niet verkocht is voor 6,5 miljoen excl bonussen. Altijd doen lijkt me. Word de nieuwe Marcus Berg die jongen.
Alsof Matavz het hele seizoen op de bank blijft, die heeft een waarschuwing gekregen van Dick.. Heb hem trouwens nog niet samen met Narsingh zien spelenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij zit samen met Wijnaldum op de bank. Dat zijn spelers die voor een smak geld zijn aangetrokken en beide op de bank zitten. We zijn Barcelona niet, dat geld kan beter worden gebruikt.
Goed voor Groningen niet goed genoeg voor Europese subtop, eerder een speler voor een team dat niet meer balbezit heeft. Hoe wil je hem ooit gaan gebruiken als je dominant wil voetballen en juist een aanspeelpunt nodig hebt. Hij past gewoon niet bij een Nederlandse topclub.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:32 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Omdat hij van Groningen komt?
Ja, een waarschuwing van Dick. En? Tot nu toe kiest Advocaat heel terecht voor Lens, die is met zijn snelheid goed gevaarlijk voor de keeper als van Bommel hem op deze manier kan blijven bedienen. Je kunt een mogelijk 7 miljoenbod van Benfica voor een bankzitter toch nooit met droge ogen afwijzen als je de achterhoede bekijkt, omdat hij wel lekker is om achter de hand te hebben.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alsof Matavz het hele seizoen op de bank blijft, die heeft een waarschuwing gekregen van Dick.. Heb hem trouwens nog niet samen met Narsingh zien spelen
Alsof Lens zo doorgaat, ik heb liever Matavz in de spits en Lens op de bank. Maar ik ben de coach niet, 7 miljoen is ook weinig voor Matavz als je ziet voor hoeveel hij gekocht is. Gewoon houdenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, een waarschuwing van Dick. En? Tot nu toe kiest Advocaat heel terecht voor Lens, die is met zijn snelheid goed gevaarlijk voor de keeper als van Bommel hem op deze manier kan blijven bedienen. Je kunt een mogelijk 7 miljoenbod van Benfica voor een bankzitter toch nooit met droge ogen afwijzen als je de achterhoede bekijkt, omdat hij wel lekker is om achter de hand te hebben.
Komt net terug van een goed zware blessure, dus Advocaat wil hem een beetje sparen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:37 schreef Thezeurminator het volgende:
Wat is er trouwens met Zanka? Ik heb hem een paar keer live gezien toen Kopenhagen het zo goed deed in de CL toen was het echt een potentiele topverdediger vond ik. En nu zit hij niet bij de selectie van PSV?
Dat maakt hem nog geen Berg... Berg is buitencategorie-kankerstront..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:35 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Goed voor Groningen niet goed genoeg voor Europese subtop, eerder een speler voor een team dat niet meer balbezit heeft. Hoe wil je hem ooit gaan gebruiken als je dominant wil voetballen en juist een aanspeelpunt nodig hebt. Hij past gewoon niet bij een Nederlandse topclub.
Blessure / anders systeem.. etcetc .. Misschien wel gewoon te slecht..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:37 schreef Thezeurminator het volgende:
Wat is er trouwens met Zanka? Ik heb hem een paar keer live gezien toen Kopenhagen het zo goed deed in de CL toen was het echt een potentiele topverdediger vond ik. En nu zit hij niet bij de selectie van PSV?
Ja, dat weet inderdaad geen mens. Maar op het moment dat Matavz voor net zoveel geld kwijt kan als dat hij gekocht is en je gaat er in je basisopstelling niet op achteruit, want je hebt altijd Lens nog, plus je kunt je achterhoede versterken met dat geld snap ik niet waarom je zo'n peperdure bankzitter wil houden. De aanname dat Lens ook wel eens kan gaan zakken met zijn spel is zo'n bod niet mee te bagatelliseren.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Alsof Lens zo doorgaat, ik heb liever Matavz in de spits en Lens op de bank. Maar ik ben de coach niet, 7 miljoen is ook weinig voor Matavz als je ziet voor hoeveel hij gekocht is. Gewoon houden
Daar zit ik inderdaad ook wel mee.. Ik verkoop hem liever (nog) niet, maar met dat geld kan de verdediging toch nog wel aardig versterkt mee worden. Niet onbelangrijk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, dat weet inderdaad geen mens. Maar op het moment dat Matavz voor net zoveel geld kwijt kan als dat hij gekocht is en je gaat er in je basisopstelling niet op achteruit, want je hebt altijd Lens nog, plus je kunt je achterhoede versterken met dat geld snap ik niet waarom je zo'n peperdure bankzitter wil houden. De aanname dat Lens ook wel eens kan gaan zakken met zijn spel is zo'n bod niet mee te bagatelliseren.
Je hebt zelfs Toivonen nog die in de spits kan en dan Locadia als 3e keus? Al wil Toivonen daar niet graag spelen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, dat weet inderdaad geen mens. Maar op het moment dat Matavz voor net zoveel geld kwijt kan als dat hij gekocht is en je gaat er in je basisopstelling niet op achteruit, want je hebt altijd Lens nog, plus je kunt je achterhoede versterken met dat geld snap ik niet waarom je zo'n peperdure bankzitter wil houden. De aanname dat Lens ook wel eens kan gaan zakken met zijn spel is zo'n bod niet mee te bagatelliseren.
Matavz schiet er nooit 30 in maximaal 20. Hij is al 7 maanden lang geen koele afmaker gebleken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:38 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Dat maakt hem nog geen Berg... Berg is buitencategorie-kankerstront..
Hij past zeker wel bij PSV. Er moet alleen op hem ingespeeld worden, aankoop van Narsingh is goed, maar dan moeten ze wel samen opgesteld worden natuurlijk. Een rol a la VoH ('04/'05) zit er zeker wel voor hem in.
Zeker weten doe je het nooit, maar heb ergens gewoon het gevoel dat hij er 30 in kan schieten/koppen, en als we hem nu verkopen hij dit ergens anders gaat doen..
Als je er geen verlies op maakt, je basis hetzelfde blijft en je altijd nog kunt rouleren met routiniers als Toivonen en met jeugd als Locadia zou ik die bankzitter direct verkopen om de basisverdediging te versterken. Je gaat er alleen maar op vooruit.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:41 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Daar zit ik inderdaad ook wel mee.. Ik verkoop hem liever (nog) niet, maar met dat geld kan de verdediging toch nog wel aardig versterkt mee worden. Niet onbelangrijk.
Hij is ook al 7 maanden lang totaal verkeerd gebruikt. Als hij iets is, is het een koele afmaker. Maar dan moeten die kansen hem ook wel gegeven worden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:42 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Matavz schiet er nooit 30 in maximaal 20. Hij is al 7 maanden lang geen koele afmaker gebleken.
Zolang Narsingh niet in vorm is om zijn koning van de assisten-titel te prolongeren heb je ook bar weinig aan Matavz. Dan is de aangever v. Bommel op afmaker Lens veel productiever.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hij is ook al 7 maanden lang totaal verkeerd gebruikt. Als hij iets is, is het een koele afmaker. Maar dan moeten die kansen hem ook wel gegeven worden.
Hij wordt misschien wel verkeerd gebruikt maar de kansen die hij krijgt maakt die ook te weinig af. En Matavz is niet goed genoeg om je hele systeem op hem aantepassen dus moet je hem verkopen als je er kiet op kan draaien. Kan je ook gelijk een fatsoenlijke centrumverdediger halen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:43 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hij is ook al 7 maanden lang totaal verkeerd gebruikt. Als hij iets is, is het een koele afmaker. Maar dan moeten die kansen hem ook wel gegeven worden.
Dat denk ik niet. Ik denk dat men bang is dat er een bod komt waar men niet omheen kan en dan met de gebakken peren zit, omdat zowel bankspeler als basisspeler is verkocht en de markt dicht is. Dan heb je een probleem.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:47 schreef BlaZ het volgende:
Overigens wordt Matavz niet verkocht omdat men niet het volledige vertrouwen in Lens heeft.
Lens zal dit seizoen ook wel weer een aantal maanden bagger spelen en als je dan geen waardige vervanger hebt kost je dat gewoon 4/6 punten.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als je er geen verlies op maakt, je basis hetzelfde blijft en je altijd nog kunt rouleren met routiniers als Toivonen en met jeugd als Locadia zou ik die bankzitter direct verkopen om de basisverdediging te versterken. Je gaat er alleen maar op vooruit.
Ontken ik ook niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zolang Narsingh niet in vorm is om zijn koning van de assisten-titel te prolongeren heb je ook bar weinig aan Matavz. Dan is de aangever v. Bommel op afmaker Lens veel productiever.
Is ook. Zie bv gisteren, had hij er gewoon veels te veel nodig.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:45 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Hij wordt misschien wel verkeerd gebruikt maar de kansen die hij krijgt maakt die ook te weinig af. En Matavz is niet goed genoeg om je hele systeem op hem aantepassen dus moet je hem verkopen als je er kiet op kan draaien. Kan je ook gelijk een fatsoenlijke centrumverdediger halen.
Bouma en Willems zullen er wel bij komen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:16 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik denk dat Advocaat niet veel aan zijn opstelling van gister zal veranderen.twitter:thijsslegers twitterde op vrijdag 24-08-2012 om 13:54:57#advocaat wil zijn tactische keuzes tegen #zeta niet toelichten. 'Ik wilde wat zien, dit was in mijn optiek sterkste elftal', aldus advocaat reageer retweet
Maar dat is sowieso altijd de situatie bij PSV. Mits er genoeg betaald wordt staat elke speler te koop.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Ik denk dat men bang is dat er een bod komt waar men niet omheen kan en dan met de gebakken peren zit, omdat zowel bankspeler als basisspeler is verkocht en de markt dicht is. Dan heb je een probleem.
Ja, en terecht. Maar Advocaat gaat niet zowel zijn basis- als eerste wisselspits verpatsen om daarna te moeten vogelen met jeugd en verschuivingen in het basiselftal omdat de markt dicht is.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:52 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Maar dat is sowieso altijd de situatie bij PSV. Mits er genoeg betaald wordt staat elke speler te koop.
Was er 12 miljoen geboden dan was Matavz gewoon verkocht.
Dat is evident.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:54 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, en terecht. Maar Advocaat gaat niet zowel zijn basis- als eerste wisselspits verpatsen om daarna te moeten vogelen met jeugd en verschuivingen in het basiselftal omdat de markt dicht is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |