Helaas wel spijker -> kop, want wees maar eerlijk, we hoopten allemaal dat er iemand met zijn hoofd ergens tegenaan zou komenquote:
Heb niet gekeken en gun niemand een dwarslaesie. Hoe ze zo een programma verzinnen, is al ziek genoeg!quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Helaas wel spijker -> kop, want wees maar eerlijk, we hoopten allemaal dat er iemand met zijn hoofd ergens tegenaan zou komen
Nee zo erg natuurlijk ook weer niet. Maar je kent toch wel de Homevideo's? Je moet altijd het hardst lachen als iemand valt...quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:57 schreef Koudewinter het volgende:
[..]
Heb niet gekeken en gun niemand een dwarslaesie. Hoe ze zo een programma verzinnen, is al ziek genoeg!
Kijk ik ook niet naar.quote:Op zondag 26 augustus 2012 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee zo erg natuurlijk ook weer niet. Maar je kent toch wel de Homevideo's? Je moet altijd het hardst lachen als iemand valt...
Hier hoef je toch ook niet naar te kijken? En ik denk dat er volgende week ook heel wat minder mensen zullen kijken... de nieuwsgierigheid is wel weg nu.quote:
Dittesquote:Op zaterdag 1 september 2012 14:50 schreef Karina het volgende:
Vanavond denk ik toch Beat the Best en zappen naar Sterren Springen.
Hoe kom jij bij NL1: 867.000quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:15 schreef iBenny het volgende:
Voorspelling:
NL1: 867.000
RTL4: 1.120.000
SBS6: 1.213.000
wel bijna met terugkijken he, en de resultshow zat er ook overheen.quote:Op zaterdag 1 september 2012 15:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vorige week haalde ze ook geen miljoen
Benny houdt van CO. Omroepenquote:Op zaterdag 1 september 2012 15:29 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
wel bijna met terugkijken he, en de resultshow zat er ook overheen.
Daarom dus.quote:Op zondag 2 september 2012 09:52 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Hoe is het mogelijk dat dit programma hoog scoort? Ik zie die gore dikke jaap recht naar beneden van een duikplank afspringen
Nah ookal trap je er een olifant vanaf, wat is de amusante waarde? Veel water dat omhoog spat ofzo?quote:
Jij keek en dat telt.quote:Op zondag 2 september 2012 09:54 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Nah ookal trap je er een olifant vanaf, wat is de amusante waarde? Veel water dat omhoog spat ofzo?![]()
Ik wist echt niet wat ik zag. Dat dit soort bullshit op tv komt.
Ja maar er zijn ook meer mensen, ik zat vannacht via YT Kelly terug te kijken, ik vind het wel knap hoorquote:Op zondag 2 september 2012 09:52 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Wat the fuck is dit voor onzin![]()
Hoe is het mogelijk dat dit programma hoog scoort? Ik zie die gore dikke jaap recht naar beneden van een duikplank afspringen, Joling houdt er een praatje bij en maakt een paar flauwe grappen, en dan gaat een jury ook nog de sprong beoordelen
Nou ik keek niet maar zag het hier bij fok bij de nieuwsberichten staan. Ik dacht als die vetzak een salto maakt dan moet de wereld stoppen met draaien, maar hij springt er gewoon recht vanaf. Dat kan ik gvd ook wel...quote:
Kom er toch aardig bij in de buurtquote:Op zaterdag 1 september 2012 11:57 schreef Vierkante_Ogen het volgende:
Sterren Springen![]()
![]()
.
Strictly Come Dancing: 995.000 (was 879.000)
Koefnoen: 1.432.000 (was 1.372.000)
Strictly Come Dancing Result: 1.115.000 (was 1.080.000)
Golden Girls: 960.000 (was 1.222.000)
Beat The Best: 875.000 (was 944.000)
Alles Kids: 415.000 (was 390.000)
Sterren Springen: 1.486.000 (was 1.397.000)
Komt door de zwakke programmering van RTL4. Veel zwevende kijkers die dan op het platte entertainment uitkomen.quote:Op zondag 2 september 2012 10:03 schreef Copycat het volgende:
Anderhalf miljoen kijkers?
Damn. Dat had ik echt niet verwacht na wat ik er van heb gezien, vorige week.
Nederland blijft me verbazen.
Ik behoor niet bij de vele kijkers en ook niet bij RTL4...Lekker naar SCD gekekenquote:Op zondag 2 september 2012 10:03 schreef Copycat het volgende:
Anderhalf miljoen kijkers?
Damn. Dat had ik echt niet verwacht na wat ik er van heb gezien, vorige week.
Nederland blijft me verbazen.
Ik zou dan kiezen voor een zelfgekozen zaterdagavondfilm of -serie. Of een van de vele andere televisiezenders.quote:Op zondag 2 september 2012 10:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Komt door de zwakke programmering van RTL4. Veel zwevende kijkers die dan op het platte entertainment uitkomen.
Moeten we ons nu rot voelen?quote:Op zondag 2 september 2012 11:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zou dan kiezen voor een zelfgekozen zaterdagavondfilm of -serie. Of een van de vele andere televisiezenders.
Ik heb maar 5 minuten gekeken, ik heb de hele sensaasssie gemist.quote:Op zondag 2 september 2012 12:11 schreef Copycat het volgende:
Je moet je de ogen uit je kop schamen!
Of gewoon kijken wat jij wil kijken, natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |