Zeker waarquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:35 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat ding heeft weinig kuip en het blok is ook nagenoeg open... het ding kwam op mij wel over als een lekkere sleutelfiets.
20 maarquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:36 schreef Dekatria het volgende:
Dat filmpje is 20min lang, ik ga eerst even wat knippen
Volgens Maps was het 3.15 naar jou. Ik was er met 3 uur incl. een pauze en 2 keer verkeerd geredenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
20 maarvolgens google maps zou dat rondje 30 minuten moetne duren
nouquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
LIJKT OP HONDA ?! Ga je mond spoelen![]()
![]()
Welk model dan precies?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:38 schreef whY... het volgende:
[..]
nounou
Mammaaa Vinniiee pest mij!
![]()
Ik bedoel hij lijkt in zijn model op de concurrent.
Ik vind de Tenere niks weg hebben van de AT. De Ten is vele male lichter, slanker naar mijn weten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:41 schreef whY... het volgende:
ai, naja die heeft ook wel wat weg van de Afrcan twin
Ahum, Allereerst weeg ik geen ons en ten tweede.. ben snelle leerling... ik post hier echt niet al een jaarquote:Mag ik ook in het lijstje met motoren van Fok!'ers?
Ja dat mag, misschien ooit. Het enige wat je hiervoor moet doen is een foto aanleveren en het merk, model + bouwjaar van je motor en smeken tot je een ons weegt.
Nieuwelingen moeten eerst bewijzen dat ze een jaar lang kunnen posten alvorens er moeite wordt gedaan om de OP aan te passen.
Ikke beidequote:
true true, maar wel open structuur. ach laat ook maar.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind de Tenere niks weg hebben van de AT. De Ten is vele male lichter, slanker naar mijn weten.
Maar nog geen motor (als ik het goed heb begrepenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:44 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja, of sommige hebben gewoon vakantie like me
Het is dan ook niet de bedoeling dat iedereen (in dit geval JK1982) de OP gaat aanpassen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:42 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ahum, Allereerst weeg ik geen ons en ten tweede.. ben snelle leerling... ik post hier echt niet al een jaar![]()
He!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:44 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Maar nog geen motor (als ik het goed heb begrepen)
Lol.. dan nog voel ik mij wel zeer vereerdquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Het is dan ook niet de bedoeling dat iedereen (in dit geval JK1982) de OP gaat aanpassen.
Lekker!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:44 schreef einschtein het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:44 schreef whY... het volgende:
[..]
true true, maar wel open structuur. ach laat ook maar.
Tenere is een mooie motor.
Sorry liefje, I'm a Bitchquote:
Ik heb eens op zo'n ding gezeten (ben ook niet zo groot) en het zit heerlijk.. Lekker rechtop.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Ziet er in ieder geval wel okay uit.
Ja net als de Duc monster en KTM dat je hem kan zien, frame buizen, blok, etc.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:46 schreef Vinniiee het volgende:
knipje
Open structuur, whut?
Desalniettemin allebei mooie machines
Op die fiets. Truequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:50 schreef whY... het volgende:
[..]
Ja net als de Duc monster en KTM dat je hem kan zien, frame buizen, blok, etc.
Dus niet vol kuip zoals een BMW K1200LT
Ik vind die zoooo gaafquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:48 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik heb eens op zo'n ding gezeten (ben ook niet zo groot) en het zit heerlijk.. Lekker rechtop.
Hij heeft mij alleen net even wat te weinig power voor het aantal kilo's dat hij mee zou moeten zeulen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:44 schreef einschtein het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker!
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Open structuur, whut?
Desalniettemin allebei mooie machines
Zit dan ook wat behoorlijk wat jaartjes tussenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:57 schreef Dekatria het volgende:
Wat me sowieso opviel bij die Tenere is dat die kappen erop heel minimalistisch zijn. Alsof ze hebben gekeken naar waar het nodig is, en alleen dat erop hebben gezethet is daarnaast ook van dat stevige spul... als ik dat vergelijk naar wat erop de Alp zit, daar ben ik altijd bang dat ik dat ding in tweeën trek bij het erafhalen
True... de Tenere van hetzelfde jaar zag er ook hetzelfde uit.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zit dan ook wat behoorlijk wat jaartjes tussen
Ook truequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:01 schreef Dekatria het volgende:
[..]
True... de Tenere van hetzelfde jaar zag er ook hetzelfde uit.
Dat gezegd hebbende, de TA van nu heeft nog steeds eenzelfde soort kappen erop.
gewoon ergens een tentje aan het water waar je een kop koffie of een ijsje kunt etenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:04 schreef Mickeys het volgende:
Goed, alle moed bij elkaar aan het verzamelen... nadenken waar ik heen zal gaan... gewoon in ieder geval een stukje rijden nog. Oefening baart kunst zeggen ze dan.
Dan kan ik bij terugkomst mijn pak en motor weer even schoonboenen en de motor weer onder de hoes in de tuin wegzetten. Met de weersverwachting dit weekend zal het dus de komende paar dagen het er niet van gaan komen.
Een stoet van 18 kmquote:Zeven vragen die wij kregen:
1. Hoeveel motorrijders verwachten jullie?
Wij gaan in onze voorbereidingen uit van 3000. Om een beeld te geven: 3000 motorrijders zijn ruim drie kwartier bezig met wegrijden en vormen dan rijdend een stoet van 18 kilometer!
2. Zijn er ook andere verzamelplaatsen in Nederland en België?
Nee, wij hebben 1 grote verzamelplaats en dat is parkeerplaats Hazeldonk onder Breda. Je kunt natuurlijk zelf ook een verzamelplaats maken en van daaruit gezamenlijk naar Hazeldonk of Brussel rijden. Maar: met 3000 motoren tegelijk naar Brussel, dat wil je toch niet missen?
3. Waar gaan we heen in Brussel?
Dat weten we zelf ook nog niet, die informatie komt van onze vrienden in België. Zodra wij het horen, horen jullie het ook.
4. Hoe zit het met eten en drinken?
Op Hazeldonk hebben we afspraken gemaakt met de Deli Fresh voor een koffiekraam. Verder kun je eten en drinken kopen bij de Deli XL achter de Shell en bij McDonalds. Zij weten, dat we komen en houden hier rekening mee.
5. Is er onderweg gelegenheid om te tanken of te eten/drinken?
Er is een tankstation onderweg met een wegrestaurant, maar daar gaan we niet stoppen. Daar afstappen betekent op eigen gelegenheid verder rijden. Daarom: zorg voor een volle tank en maak dat deze gevuld is voor je Breda passeert, want 3000 motorfietsen die allemaal tegelijk op Hazeldonk bijgetankt moeten worden, dat gaat niet werken.
6. Mogen ook niet MAG-leden meerijden?
Natuurlijk. Hoe meer deelnemers, des te beter. Het is dan ook een mooie gelegenheid om meteen MAG-lid te worden. Er lopen MAG vrijwilligers bij wie je je kunt aanmelden. De MAG-gers zijn te herkennen aan blauwe hesjes met MAG Team achterop. Maar: het is niet verplicht om MAG-lid te zijn of te worden.
7. Gaan we ook in colonne weer terug?
Nee, we worden wel door wegkapiteins van MAG België Brussel uitgeleid, maar daarna rijdt ieder op eigen gelegenheid weer terug
Alleen al de ervaring zelf ben ik erg benieuwd naarquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:05 schreef lipjes het volgende:
Mailtje van mag:
[..]
Een stoet van 18 kmdat gaat leuk worden bij het invoegen.
Ja baasquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:08 schreef Salatrel het volgende:
https://vimeo.com/46566103
zo nu ben ik even weg.. als ik terug ben verwacht ik beeld Dekatria
Zelfde hier.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:07 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Alleen al de ervaring zelf ben ik erg benieuwd naar
alleen daarom zou ik eigenlijk wel mee willen rijden... wanneer was het ook al weer?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:05 schreef lipjes het volgende:
Mailtje van mag:
[..]
Dit. Nu heb ik eigenlijk wel verschrikkelijk veel zin om mee te gaan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:07 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Alleen al de ervaring zelf ben ik erg benieuwd naar
Zie OP, 22 Septquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
alleen daarom zou ik eigenlijk wel mee willen rijden... wanneer was het ook al weer?
Ik zit er ergens over te denken om ook maar mee te gaan, mits het weer goed is tenminste..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:14 schreef lipjes het volgende:
[..]
Zelfde hier.
Als er nog meer mensen mee willen, bij ons thuis kan er ook verzameld worden.
Zojuist gehoord dat er nog 1 van ons mee gaat en 1tje ook als die zijn motor terugheeft
Dat denk ikquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:23 schreef Vinniiee het volgende:
Beetje herrie maken en toespraak houden/krijgen denk ik?
KEIHARDE KNOKPARTIJ JONGEUHquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:23 schreef JK1982 het volgende:
En wat gaat daar in Brussel gebeuren dan?
coolquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:05 schreef lipjes het volgende:
Mailtje van mag:
[..]
Mij kun je dan verwachtenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:23 schreef lipjes het volgende:
[..]
Dat denk ik
en verder post ik alle verdere info die ik van MAG krijg door natuurlijk
Ja zo rond 9en, denk dat wij ergens rond 10en vertrekken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mij kun je dan verwachtenMag ik je adres & tijd (was 9.00 toch?), via DM is ok.
Staat in mijn agenda. Ga het nog godse druk krijgen voorlopigquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:27 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja zo rond 9en, denk dat wij ergens rond 10en vertrekken.
Hopen dat ook iedereen van thuis uit meegaat
Nouja, het zou een beetje lullig zijn als je straks zo'n hele rit achter de rug is, elkaar onderweg kwijtraakt en dan na het overhandigen van een protestbriefje weer huiswaarts kan keren.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:23 schreef Vinniiee het volgende:
Beetje herrie maken en toespraak houden/krijgen denk ik?
Lipjes, Dekatria en ik gaan sowieso en verzamelen bij zijn huis.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:37 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nouja, het zou een beetje lullig zijn als je straks zo'n hele rit achter de rug is, elkaar onderweg kwijtraakt en dan na het overhandigen van een protestbriefje weer huiswaarts kan keren.
Dus vandaar dat ik dacht: misschien staat er nog wel wat op de planning ofzo, of spreken we met iedereen van hier wat af ofzo..
Ik heb het over dáár.. in Brussel dus.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lipjes, Dekatria en ik gaan sowieso en verzamelen bij zijn huis.
Ok, ja dat wet ik niet wat ze daar gaan doen. Volgens mij weten ze dat zelf ook nog niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:39 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik heb het over dáár.. in Brussel dus.
Dat verzamelen was wel duidelijk..
Dat staat ook in mijn post van MAGquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:39 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik heb het over dáár.. in Brussel dus.
Dat verzamelen was wel duidelijk..
Hmmz.. in dat geval wacht ik verdere info nog wel even af en kan ik altijd nog besluiten om last-minute aan te melden..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:43 schreef lipjes het volgende:
[..]
Dat staat ook in mijn post van MAG
3. Waar gaan we heen in Brussel?
Dat weten we zelf ook nog niet, die informatie komt van onze vrienden in België. Zodra wij het horen, horen jullie het ook
... Shit.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:05 schreef lipjes het volgende:
Mailtje van mag:
[..]
Is juist de bedoeling dat het intimiderend isquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:08 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
... Shit.![]()
Da's gewoon ronduit eng en intimiderend...
Als ik daar net op dat moment met de auto zou rijden.. hoe zou ik daar in godsnaam op moeten reageren?
Je kunt moeilijk stil gaan staan op de snelweg om iedereen voor te laten, maar je kunt ook niet naar links. Voordat je er dan langs bent...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is juist de bedoeling dat het intimiderend is
Geen idee, je moet mensen in laten voegen
Geen idee hoe zoiets in zijn werk zou gaan. Zie het vanzelfquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:11 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Je kunt moeilijk stil gaan staan op de snelweg om iedereen voor te laten, maar je kunt ook niet naar links. Voordat je er dan langs bent...
Lijkt me niet geheel onlogisch nee.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:14 schreef lipjes het volgende:
Ik denk gewoon alle motorrijders op de linkerbaan rijden.
Zal me eigenlijk ook niks verbazen als er politie meerijd
Moet haast wel, anders lijkt het me werkelijk niet te doen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:14 schreef lipjes het volgende:
Ik denk gewoon alle motorrijders op de linkerbaan rijden.
Zal me eigenlijk ook niks verbazen als er politie meerijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:17 schreef Vinniiee het volgende:
Lijkt me echt facking bruut om daar tussen te rijden, al die brullende motoren
Nou, veel plezier, zelfs al haalde ik m'n rijbewijs op tijd, mij niet gezien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begrijpelijkquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:17 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Nou, veel plezier, zelfs al haalde ik m'n rijbewijs op tijd, mij niet gezien!
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:17 schreef Vinniiee het volgende:
Lijkt me echt facking bruut om daar tussen te rijden, al die brullende motoren
Daarom is de MegaMeeting ook wel grappig..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel motoren bij elkaar, mensen rijden af en aan en soms zitten er wel wat boefjes tussen die wat leuks proberen (burnout/wheelies e.d.)
Alleen de laatste tijd komt er idd hoe langer hoe meer politie, en je gaat echt op de bon als je je misdraagt.. (ergens ook wel terecht, want het kan makkelijk misgaan..) S
En als het mis gaat, dan kan het ook heel gemakkelijk góed mis gaan. Iets over dat je als motorrijden altijd er voor moet zorgen dat je overzicht hebt tijdens het rijden, nou.. dat gaat je niet goed lukken in zo'n situatie lijkt me, laat staan dat je er dan goed en op tijd kunt reageren als je het eenmaal door hebt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:19 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Daarom is de MegaMeeting ook wel grappig..
Veel motoren bij elkaar, mensen rijden af en aan en soms zitten er wel wat boefjes tussen die wat leuks proberen (burnout/wheelies e.d.)
Alleen de laatste tijd komt er idd hoe langer hoe meer politie, en je gaat echt op de bon als je je misdraagt.. (ergens ook wel terecht, want het kan makkelijk misgaan..) S
Altijd bij mequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:26 schreef Salatrel het volgende:
Gewoon zorgen dat je rijbewijs, kentekenbewijs en groene kaart bij je hebt voor het geval dat. Als je ze geen reden geeft gaan ze ook niet moeilijk doen
Balen, maar komt welquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:28 schreef Dekatria het volgende:
Heb de proefrit nu afgemonteerd (20 min importeren duurt lang) maar nu moet ik weg
TR machenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:31 schreef Bozz187 het volgende:
mag ik mij hier ook aanmelden om mee te gaan naar brussel![]()
ik heb niet zo'n zin om alleen te rijden
Waar kwam je ook alweer vandaan?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:31 schreef Bozz187 het volgende:
zevenaar, ligt net naast arnhemquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar kwam je ook alweer vandaan?
Van mij wel, rijd je dan direct naar hazeldonk of niet ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:31 schreef Bozz187 het volgende:
ja is goed, spreken we wel ergens rond arnhem afquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kunnen we samen rijden? Ik ken de weg
Lijkt me prima!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:35 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja is goed, spreken we wel ergens rond arnhem af
IJsje gegeten inderdaad aan het water en natuurlijk heerlijk in het zonnetje gereden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:13 schreef Salatrel het volgende:
[..]
gewoon ergens een tentje aan het water waar je een kop koffie of een ijsje kunt etenen dan weer terug. met zo min mogelijk stoplichten en zoveel mogelijk bochtjes
Super filmpje maarre... ik pasquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:08 schreef Salatrel het volgende:
https://vimeo.com/46566103
zo nu ben ik even weg.. als ik terug ben verwacht ik beeld Dekatria
Mwoah, je kunt er gerust heen gaan op de motor, dat gaat echt wel goed.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:21 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
En als het mis gaat, dan kan het ook heel gemakkelijk góed mis gaan. Iets over dat je als motorrijden altijd er voor moet zorgen dat je overzicht hebt tijdens het rijden, nou.. dat gaat je niet goed lukken in zo'n situatie lijkt me, laat staan dat je er dan goed en op tijd kunt reageren als je het eenmaal door hebt.
Lul..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:28 schreef Dekatria het volgende:
Heb de proefrit nu afgemonteerd (20 min importeren duurt lang) maar nu moet ik weg
Dat is correctquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:46 schreef lipjes het volgende:
[..]
Komen jullie dan gezamelijk hierheen?
Denk dat je het beste al wel kan sorteren op de invoegstrook voor de snelweg.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:52 schreef Vinniiee het volgende:
Dat kan wel eens krapjes gaan worden ja
Wordt wel een vierkante banden dag.
Mij een beetje achter de rug om opzoekenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:53 schreef Mickeys het volgende:
Ha... ik heb je gevind op mf VinCreepy hoor
Hoe bedoel je? Moet nog wel ff in zvb tanken, maar komt goed.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:54 schreef lipjes het volgende:
[..]
Denk dat je het beste al wel kan sorteren op de invoegstrook voor de snelweg.
SPOILER: Routebeschrijving naar Brussel, BelgiëOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wij hebben in zevenbergen 1 van de goedkoopste pompen in de regio.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mij een beetje achter de rug om opzoekenHoezo creepy?
[..]
Hoe bedoel je? Moet nog wel ff in zvb tanken, maar komt goed.
KM of 600, allemachtigNog even 150 meer als gisteren.
BP is dat toch?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:57 schreef lipjes het volgende:
[..]
wij hebben in zevenbergen 1 van de goedkoopste pompen in de regio.
Tank hem daar ook af, en dan bij hazeldonk nog een keer denk.
Net ff gekeken, maar langs de snelweg zitten bij Arnhem niet echt handige plekken om af te spreken. Heteren bij de Mc is wel makkelijk te vinden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:35 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
vind ik ook goed, de shell aan de A12, tussen waterbergen en grijsoord in kan ook btwquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Net ff gekeken, maar langs de snelweg zitten bij Arnhem niet echt handige plekken om af te spreken. Heteren bij de Mc is wel makkelijk te vinden.
Vind ik.ook prima, maar is.dat niet onhandig voor jou?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:08 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
vind ik ook goed, de shell aan de A12, tussen waterbergen en grijsoord in kan ook btw
ik neem aan dat je via de a50 komt
nee want als ik naar het zuiden ga, ga ik altijd via die afslagquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vind ik.ook prima, maar is.dat niet onhandig voor jou?
Daar kom ik inderdaad vanaf.
Ja dan ga je bij Grijsoord naar beneden, maar dan kom je niet bij de Shell tussen Waterberg en Grijsoord?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:12 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee want als ik naar het zuiden ga, ga ik altijd via die afslag
wel kut btw, wil ik een stukkie gaan rijden bedenk ik met net dat ik op een telefoontje moet wachten van een ambtenaar, dat wordt dus geen rijden meer vandaag
tussen waterbergen en grijsoord zit de schaars, dat is een tankstation. ben al een keer van waterbergen terug tegen het verkeer ingelopen met de motorquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dan ga je bij Grijsoord naar beneden, maar dan kom je niet bij de Shell tussen Waterberg en Grijsoord?
Ik faal, ik dacht dat je van de andere kant van Arnhem moest komen (kant van Ede op)quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:22 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
tussen waterbergen en grijsoord zit de schaars, dat is een tankstation. ben al een keer van waterbergen terug tegen het verkeer ingelopen met de motor
hele leuke beginners fout... choke vergeten
zevenbergen is volgens mij de goedkoopste pomp van het landquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:57 schreef lipjes het volgende:
[..]
wij hebben in zevenbergen 1 van de goedkoopste pompen in de regio.
Tank hem daar ook af, en dan bij hazeldonk nog een keer denk.
dit was pas een probleem in ede,quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:28 schreef Mickeys het volgende:
Choke open laten staan is benzine laten slurpen Vin
Godzijdank heb ik geen hand bedienbare choke
en hoeveel mag dat dan wel niet kosten per liter?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
zevenbergen is volgens mij de goedkoopste pomp van het land
En daarna langs Ewijk om mij op te pikken?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:35 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad de leukste momenten, notquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:32 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
dit was pas een probleem in ede,
mijn eerste fiets was een gsxr400, en hij was geknepen naar 25kw
en als je de choke vergat dan kapte hij er gewoon opeens mee, wss verzoop ie dan ofzo.
wel leuk in je aller eerste week dat je zonder rijleraar rijdt, op de 3de baan en hij wil geen gas meer geven
roger bravo?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:33 schreef bwt het volgende:
[..]
En daarna langs Ewijk om mij op te pikken?
sorry voor de reclame maar wel echt ideaal.... -> linkjequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:32 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
en hoeveel mag dat dan wel niet kosten per liter?
Oh op die fiets, ik snap 'mquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:28 schreef Mickeys het volgende:
Choke open laten staan is benzine laten slurpen Vin
Godzijdank heb ik geen hand bedienbare choke
Ik vind het prima.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:33 schreef bwt het volgende:
[..]
En daarna langs Ewijk om mij op te pikken?
1,65 als ik het goed heb.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:34 schreef Mickeys het volgende:
[..]
sorry voor de reclame maar wel echt ideaal.... -> linkje
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Net ff gekeken, maar langs de snelweg zitten bij Arnhem niet echt handige plekken om af te spreken. Heteren bij de Mc is wel makkelijk te vinden.
Hebbie het nu ove rkomende zondag MFMM of de MAG protest ritquote:
Hey, goed om te weten voor later.. 1,67 en praktisch om de hoek.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:34 schreef Mickeys het volgende:
[..]
sorry voor de reclame maar wel echt ideaal.... -> linkje
Mooiquote:
binnen 25km hier nergens onder 1:75quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:37 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Hey, goed om te weten voor later.. 1,67 en praktisch om de hoek.
1,74quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:37 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Ok.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:37 schreef bwt het volgende:
[..]
Mooi
dan heb ik het goed
Ik heb wel eens vreemdere dingen meegemaakt
Daar was mijn vader dus ook bij, volgens hem was het een overweldigend gezicht.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:40 schreef bwt het volgende:
Ik heb trouwens al eens een MAG protest rit meegedaan naar Den haag - malieveld.
Maar dat is al wel weer heel wat jaartjes terug.
Wel een enorme happening - de ingaande snelweg voor heel wat KM's stil staan met alleen maar motoren voor en achter je - voor zover je kan zien.
bozz, bwt, ik komen uit het midden van het land, dekatria komt uit rotterdam.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:42 schreef lipjes het volgende:
[..]
Daar was mijn vader dus ook bij, volgens hem was het een overweldigend gezicht.
Maar gaat dus druk worden bij ons, nu komt er 4 man ?
Dat zal wel meevallen. Zoveel motorrijders krijg je niet de kans om een motor te jatten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:43 schreef Bozz187 het volgende:
hehe, en zondag 23sep, staat marktplaats vol met ¤1,-, motor xxxxxxxxxxx, gestolen: te brussel op 22 sept tussen 12:30 en 15:00, beloning voor gouden tip of vinder van mijn motor
Dit wordt dan nummer 5quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:44 schreef WhiteJoker het volgende:
Als m'n motor het weer doet ga ik ook meeBen benieuwd
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
bozz, bwt, ik komen uit het midden van het land, dekatria komt uit rotterdam.
Misschien dat het in de randstad goed werkt, maar die app loopt bij mij altijd 3 dagen achter. En in die 3 dagen is er altijd veel en vaak veranderd.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:39 schreef Mickeys het volgende:
Leuk he die app? Heb daar gewerkt en de directeur had toen dit geniale idee. Heeft heel veel kranten en nieuwsuitzendingen gehaald. Ik check het altijd.
Klopt. Meeste leaserijders zitten ook in het westen natuurlijk. Desondanks geeft het wel een redelijke indicatie waar je mogelijk toch het voordeligste kunt tanken. Zijn vaak dezelfde tankstationsquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:46 schreef Anne het volgende:
[..]
Misschien dat het in de randstad goed werkt, maar die app loopt bij mij altijd 3 dagen achter. En in die 3 dagen is er altijd veel en vaak veranderd.
Ik vind het het midden. Discussie is hier laatst ook al geweestquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:48 schreef Mickeys het volgende:
Apeldoorn is toch niet midden van het land Vinniiee?
Amersfoort/Utrecht is midden van het land !quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind het het midden. Discussie is hier laatst ook al geweest
Daar stond ik ook tussen met mijn motortjequote:
waar was het protest voor btw?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:52 schreef bwt het volgende:
[..]
Daar stond ik ook tussen met mijn motortje
Stilstaan met de motor is per definitie kut..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:40 schreef bwt het volgende:
Ik heb trouwens al eens een MAG protest rit meegedaan naar Den haag - malieveld.
Maar dat is al wel weer heel wat jaartjes terug.
Wel een enorme happening - de ingaande snelweg voor heel wat KM's stil staan met alleen maar motoren voor en achter je - voor zover je kan zien.
Dat is OT ivm elkaar ontmoeten. Zeg dan gewoon dat je uit A'doorn komt joh, heb je die discussie ook niet meerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:50 schreef Vinniiee het volgende:
Niet weer die discussie
Ik zeg: ontopic
Ok, je hebt gelijkquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:55 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dat is OT ivm elkaar ontmoeten. Zeg dan gewoon dat je uit A'doorn komt joh, heb je die discussie ook niet meer![]()
ik ook van jou hoor
Net over de grens hier is het 1,62 of nog minder dacht ik.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:37 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Bovenstaand dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij was daar vast nog te jong voor .quote:
Valt je nog vies tegen denk ikquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:05 schreef bwt het volgende:
[..]
Jij was daar vast nog te jong voor .
Hoe kun jij dat dan weten?
Ik weet alles, vrind.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:05 schreef bwt het volgende:
[..]
Jij was daar vast nog te jong voor .
Hoe kun jij dat dan weten?
Google is almachtig.quote:
Andere dealer second opinion laten maken. Wat was ook alweer het probleem? Vreemd stuurgedrag toch?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:15 schreef lipjes het volgende:
zojuist een belletje van de dealer.
Ze hebben dus geen fuck aan de motor gedaan en dat gaan ze ook neit doen ook.
Volgens hun is alles "Binnen de norm".
Wat was er mis mee dan?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:15 schreef lipjes het volgende:
Soms is een andere dealer inderdaad dé oplossing.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:15 schreef lipjes het volgende:
Dat doe ik met mijn motor ook. Kleine zaak, maar als hij weer terug is rijd hij als een zonnetje.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:18 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Soms is een andere dealer inderdaad dé oplossing.
En ga dan eens naar een klein zaakje ipv de grote Motoport oid.
Die hebben vaak écht verstand van zaken..
en anders misschien peter?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:18 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Soms is een andere dealer inderdaad dé oplossing.
En ga dan eens naar een klein zaakje ipv de grote Motoport oid.
Die hebben vaak écht verstand van zaken..
Bedoel je peter smetsers?quote:
Ze bedoeld peterzx9r uit Dordt. Geen idee hoe die verder heet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:25 schreef lipjes het volgende:
[..]
Bedoel je peter smetsers?
3 keer raden naar wie ik toe ga.
Die is een goede bekende bij ons thuis.
Tevens, enige reden dat ik daar nog heen ga is omdat ik er nog garantie op heb.
Anders deed ik het allang zelf.
Geen idee. In ieder geval dat wat Vinniiee zei voor zijn beurt. peterzx9r uit Amersfoort meende ik, maar dat kan ik verkeerd hebben.quote:
Moet je maar sneller zijnquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:47 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Geen idee. In ieder geval dat wat Vinniiee zei voor zijn beurt. peterzx9r uit Amersfoort meende ik, maar dat kan ik verkeerd hebben.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:47 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Geen idee. In ieder geval dat wat Vinniiee zei voor zijn beurt.
Dat zou makkelijk zijn voor me, maar dacht het nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:47 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Geen idee. In ieder geval dat wat Vinniiee zei voor zijn beurt. peterzx9r uit Amersfoort meende ik, maar dat kan ik verkeerd hebben.
Ohhhh. je tekst snel aanpassen.... en jij wilt een knuffel?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Moet je maar sneller zijn![]()
Ik dacht juist dat in Dordrecht woonde
Ninja-editquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:52 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ohhhh. je tekst snel aanpassen.... en jij wilt een knuffel?
Op mf word ik er ook niet wijzer van. Hij post in alle regios... kan ik dus weinig meequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:52 schreef Mirgeam het volgende:
[..]
Dat zou makkelijk zijn voor me, maar dacht het niet
Weinig motorzaakjes hier
Een konijnenknuffel die ik op de motor zet alsjeblieftquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:52 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ohhhh. je tekst snel aanpassen.... en jij wilt een knuffel?
Stalker alert!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:55 schreef Vinniiee het volgende:
In zijn profiel staat 'dord' oftewel afkorting voor Dordrecht
Het is vrijdag.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:56 schreef Vinniiee het volgende:
Hoezo nou weer stalker?Mensen hebben niet voor niets een profiel.
Ok, goed excuus. Ik heb het ook helemaal gehad, nog 3 minuten en dan naar huis sturenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het is vrijdag.
Ik ben melig.
Dan sla ik rare praat uit.
Laat me.
Ofzo.
Deed ik dus ook en het is inderdaad Dordrechtquote:
Zelfde gedachtenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:58 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Deed ik dus ook en het is inderdaad Dordrecht
Goed geregeld! Hefvun (voor morgen dan)quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:05 schreef JK1982 het volgende:
Rust..
Edit: wat is er nou beter dan een mooie motorrit met aansluitend nog eens een BBQ ook..
Dat zijn de plannen voor morgen..
Nu voor vanavond nog wat te eten verzinnen..
Mini BBQ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:05 schreef JK1982 het volgende:
Rust..
Edit: wat is er nou beter dan een mooie motorrit met aansluitend nog eens een BBQ ook..
Dat zijn de plannen voor morgen..
BBQquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:05 schreef JK1982 het volgende:
heb je wel al het vleesch en bier voor jezelfquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:15 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Daar is niet veel aan in je eentje..
quote:
quote:
Dat is snel verkocht danquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:10 schreef Salatrel het volgende:
haha mijn ouderswas gisteren daar om mede te delen dat waarschijnlijk de auto en motor weg wil gaan doen en dan een nieuwe motor kopen...
vandaag mijn broer op facebook: hij en zn vriendin willen mijn auto wel overkopen als ze terug zijn in nederland
De auto van zijn broer en vriendin lenen? (Geintjuh Sala)quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:11 schreef Vinniiee het volgende:
Nice, dat is wel makkelijk. Wat ik me ineens afvroeg, hoe doe je dat met ijzel?
kan altijd nog op fiets naar station en met de trein en de dagen dat dat ook niet kan kan ik auto lenen van mijn broer of mijn pa... (mijn pa werkt slechts 2 dagen in de week niet thuis) zo elimineer ik de meeste dagen en de overige dagen zal ik met de boot heen moeten en terug fietsen of andersomquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:11 schreef Vinniiee het volgende:
Nice, dat is wel makkelijk. Wat ik me ineens afvroeg, hoe doe je dat met ijzel?
je hebt helemaal gelijkquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:13 schreef Mickeys het volgende:
[..]
De auto van zijn broer en vriendin lenen? (Geintjuh Sala)
Handig. smakelijk alvastquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:13 schreef JK1982 het volgende:
Bedacht me net dat ik nog even wat moet repareren aan de auto van m'n ma. Oftewel: ik eet daar
Genoeg opties dus, moet goedkomenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:14 schreef Salatrel het volgende:
[..]
kan altijd nog op fiets naar station en met de trein en de dagen dat dat ook niet kan kan ik auto lenen van mijn broer of mijn pa... (mijn pa werkt slechts 2 dagen in de week niet thuis) zo elimineer ik de meeste dagen en de overige dagen zal ik met de boot heen moeten en terug fietsen of andersom
Je hebt wel pech. dit weekend niet echt motorweer verwachtquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:50 schreef Roderick2085 het volgende:
Zo, weer een hectische dag achter de rug, nu ff een mail versturen en dan is het echt weekend
Klopt, anders waarschijnlijk toch ook geen tijd voor gehad ookquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:57 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Je hebt wel pech. dit weekend niet echt motorweer verwacht
Fijn weekend alvast
Ik kwam er vandaag niet veel tegen. Wel geprobeerd alles binnendoor te pakken en af en toe denk je... dit is het en dan is het bochtenwerk alweer voorbij ook. Maar het ritje wat ik gisteren deed met JK was wel erg leuk, via afslag Muiderberg ergens over de A1 oversteken het "achterland" in en dan richting Hilversum.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:00 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Klopt, anders waarschijnlijk toch ook geen tijd voor gehad ookIs dan wel weekend, maar staat genoeg op de planning
Volgende week misschien nog eens de motor pakken, dan hopen dat ik een keer bijtijds weg kan, eens kijken of er leuke wegen binnendoor te vinden zijn
Ik was eerlijk gezegd al heel lang benieuwd waar dat weggetje naartoe zou leiden, ik rij iedere dag daar de A1 over, en dan omhoog naar de A6..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:11 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik kwam er vandaag niet veel tegen. Wel geprobeerd alles binnendoor te pakken en af en toe denk je... dit is het en dan is het bochtenwerk alweer voorbij ook. Maar het ritje wat ik gisteren deed met JK was wel erg leuk, via afslag Muiderberg ergens over de A1 oversteken het "achterland" in en dan richting Hilversum.
En, was het wat?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:21 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik was eerlijk gezegd al heel lang benieuwd waar dat weggetje naartoe zou leiden, ik rij iedere dag daar de A1 over, en dan omhoog naar de A6..
Ik vond van wel alleen was ik nog wat onzeker.quote:
Waar?quote:Nog meer te doen dit weekendkijken of ik een woning kan betalen waar ik als het goed is maandag ga kijken
Dat komt vanzelf goed, gewoon nog een paar keer rijdenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:40 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik vond van wel alleen was ik nog wat onzeker.
[..]
Waar?
Dus je gaat mij verlaten...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:43 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Dat komt vanzelf goed, gewoon nog een paar keer rijden
Ijsselstein
Word echt wel eens tijd om het ouderlijk huis te verlatenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:44 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dus je gaat mij verlaten...![]()
Nee hoor, succes natuurlijk. Vast en zeker leukere wegen daar om op de motor overheen te crossen.
Ik zal voor je duimen. Een eigen plek is altijd fijn!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:51 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Word echt wel eens tijd om het ouderlijk huis te verlatenEn een beetje dichter bij werk kan ook geen kwaad...
In oktober begin ik met ehbo cursus, dus t/m februari ben ik minimaal 1x per week hier, als de woning al door gaat
Doe eens even normaal?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:55 schreef Lilliesleaf het volgende:
Shhh!! .. het is al bijna avond en dat komt die Postpolizei weer om de hoek kijken. Waar is Dekatria met z'n posts als je hem nodig hebt.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:55 schreef Lilliesleaf het volgende:
Shhh!! .. het is al bijna avond en dat komt die Postpolizei weer om de hoek kijken. Waar is Dekatria met z'n posts als je hem nodig hebt.
Hoezo gelijk op je teentjes getrapt? Het was gewoon een grap van Salatrel, Dekatria en mij.quote:
Huh? Lillie had het m.i. niet tegen jou en Anne had het wel tegen Lilliequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoezo gelijk op je teentjes getrapt? Het was gewoon een grap van Salatrel, Dekatria en mij.
Allemachtig zeg, heeft nou niemand.gevoel voor humor?
Ze doelt vast niet op Sounddragon die meestal in de avond pas online komt en die hier een keer een waarschuwing heeft gegeven.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoezo gelijk op je teentjes getrapt? Het was gewoon een grap van Salatrel, Dekatria en mij.
Allemachtig zeg, heeft nou niemand.gevoel voor humor?
Ik merk er niks vanquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:11 schreef Lilliesleaf het volgende:
Wow! Ik voel me nu een echte FOK!ker.Ik kom er achter dat ik zojuist m'n allereerste note heb gekregen!
Dat terzijde, ik vroeg me af, hè, ik wil denk ik wel graag een topkoffer op m'n motor hebben, gewoon omdat het handig is, maar, merk je daar eigenlijk iets van tijdens de rijden? En past elke topkoffer eigenlijk op elke motor, hoe zit dat eigenlijk allemaal?
Om eerlijk te zijn, nee ik denk het niet. Ze zegt niet voor niets waar Dekatria.is als je hem nodig hebt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:14 schreef Anne het volgende:
[..]
Ze doelt vast niet op Sounddragon die meestal in de avond pas online komt en die hier een keer een waarschuwing heeft gegeven.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:16 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Ik merk er niks van
En het antwoord op je andere vraag is ook neeHangt heel erg af van de bevestiging, die moet matchen. En ook de bevestigings plaatjes zijn niet voor alle motoren geschikt
![]()
[ afbeelding ]mooie tiewraps manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed he, dat heet improviserenquote:
volgens mij zit bij jou de teller ook vast met een tie-wrapquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:41 schreef Vinniiee het volgende:
Ik vind het behoorlijk beun, waarom niet gewoon 1 nette plaat?
Dat heb ik ook wel eens gehoord, maar ook afhankelijk van de soort motor denk ik.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:53 schreef Tankiej het volgende:
Ik hoor trouwens wel van sommigen met een topkoffer dat je het merkt bij hogere snelheden (+140-150km/h?). De wind/lucht komt tegen de topkoffer aan dat zorgt voor meer druk op de achterkant waardoor de voorkant lichtelijk omhoog kan komen en de motor (wat) gaat zwabberen. Nooit gemerkt Roderick?
Daar moet ik nog even een beugeltje voor makenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:54 schreef Salatrel het volgende:
[..]
volgens mij zit bij jou de teller ook vast met een tie-wrap
De pot verwijt de ketel dat hij zwart zietquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar moet ik nog even een beugeltje voor maken
8500 euroquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:59 schreef WhiteJoker het volgende:
Laatst had ik het over de BMW G650GS die door Bert Duursma geprepareerd was voor de Dakar. Mocht je zelf nog even willen kijken: MP
[..]
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet
Een verhoogde chopper met allroad banden met een relaxte zithouding en het vermogen van een sportmotor?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:12 schreef WhiteJoker het volgende:
Iemand ooit gehoord van deze fiets? Honda VT700 Shadow Transalp Deauville VFR
Lol handig die verzameladvertenties op MP![]()
Inderdaadquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:30 schreef Salatrel het volgende:
Ze noemen het ook wel een crosstourer
Thanks.. Was een maaltijdsalade met een bakkie soep geworden.quote:
De eerste slingers net na het viaduct wel ja.. Waren mooie bochtjesquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:37 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
En, was het wat?
Nog meer te doen dit weekendkijken of ik een woning kan betalen waar ik als het goed is maandag ga kijken
Dat kwam door de paardenstront die over de hele weg verspreid lagquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:40 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik vond van wel alleen was ik nog wat onzeker.
[..]
Waar?
Is dat niet een welkomstnote?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:11 schreef Lilliesleaf het volgende:
Wow! Ik voel me nu een echte FOK!ker.Ik kom er achter dat ik zojuist m'n allereerste note heb gekregen!
Dat terzijde, ik vroeg me af, hè, ik wil denk ik wel graag een topkoffer op m'n motor hebben, gewoon omdat het handig is, maar, merk je daar eigenlijk iets van tijdens de rijden? En past elke topkoffer eigenlijk op elke motor, hoe zit dat eigenlijk allemaal?
Ik wilde eigenlijk de bestaande gaan vervangen voor een nieuwe, maar die schroefgaten kwamen niet overeen, toen maar ff kijken of ik hem erop kreeg, dat is uiteindelijk dit gewordenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:40 schreef Anne het volgende:
Sommige hebben een bevestigingsplaat op hun motor, en sommige voor hun kop.
Heb je er nu trouwens twee op elkaar zitten Roderick (vanwege de drie lagen)? Of lijkt dat maar zo?
Is het ook... 1 nette plaat is wel de bedoeling, maar moet ik een keer ergens laten maken denk ikquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:41 schreef Vinniiee het volgende:
Ik vind het behoorlijk beun, waarom niet gewoon 1 nette plaat?
En waar gingen al die andere posts over?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:10 schreef stinkie het volgende:
Kunnen die kut polizei foto's weer wegblijven, die zijn verdomme nog erger om doorheen te moeten baggeren dan dat R&P gejankzak en dat op elk meisje afspringen alsof het loopse teven zijn.
Serieus ik ga bijna echt terugverlangen naar de tijd dat er per maand maar 5 posts waren over welke olie
Geen idee maar tegendeel tijd dat ik door de zooi heen gebaggerd ben is de accu van mijn telefoon leeg. Een paar post boeit niemand, een paar pagina's en de lol is er vanaf. Je geintjes mag je in ONZ kwijtquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:14 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En waar gingen al die andere posts over?(geintjuh)
Maar die polizei foto ken ik inderdaad nu ook wel, dat ben ik met je eens
Daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:20 schreef stinkie het volgende:
[..]
Geen idee maar tegendeel tijd dat ik door de zooi heen gebaggerd ben is de accu van mijn telefoon leeg. Een paar post boeit niemand, een paar pagina's en de lol is er vanaf. Je geintjes mag je in ONZ kwijt
Goed, prima dat je weekend verkeerd is begonnen en de hele week de batterij van je telefoon het niet kan trekken, maar ga dat dan even lekker ergens anders botvieren. Fijn vervolg van je weekend!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:20 schreef stinkie het volgende:
[..]
Geen idee maar tegendeel tijd dat ik door de zooi heen gebaggerd ben is de accu van mijn telefoon leeg. Een paar post boeit niemand, een paar pagina's en de lol is er vanaf. Je geintjes mag je in ONZ kwijt
Dat kan. Ook al ben ik er mede schuldig aan; Ik ben het wel met oldbie stinkie eens.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld
Er was vanmorgen/vanmiddag iemand die misschien jouw hulp in wil roepen als monteur voor zijn motor, omdat de dealer vond dat alles binnen de marges viel of zo. Weet even niet meer wie en wat het exact was. Misschien weet Vinniiee het nog.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:27 schreef peterzx9r het volgende:
wat een dag weer hier niets gemist zie ik
Niet echt nee, alleen een kut sfeerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:27 schreef peterzx9r het volgende:
wat een dag weer hier niets gemist zie ik
Lipjes is datquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:29 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Er was vanmorgen/vanmiddag iemand die misschien jouw hulp in wil roepen als monteur voor zijn motor, omdat de dealer vond dat alles binnen de marges viel of zo. Weet even niet meer wie en wat het exact was. Misschien weet Vinniiee het nog.
Zie je DM. Die discussie wil ik niet hier voeren.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:28 schreef Anne het volgende:
[..]
En ik snap ook even je 'sneer' niet, Mickeys?
Sterkte man!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 22:35 schreef peterzx9r het volgende:
als hij dit lees mail ff naar zxpeet@gmail.com
ik ga zo weer weg moet vanacht mn zoontje wakkermaken kijken of alles goed is
dus ik ga zo omhangen word best moe van ziekenhuizen
Gelukkig goed nieuws!quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:23 schreef peterzx9r het volgende:
zo alles goed gegaan vanacht zoontje zitnu lkkr te eten blij dat het meeviel
Zou je dat niet laten doen vóórdat je je kleppen gaat stellen dan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:29 schreef Vinniiee het volgende:
Das goed nieuws Peter! Moge je zoon een grote jongen worden
Das mooi Mickeys!
Drek even klepjes stellen enzo, daarna naar de opticiën om mijn ogen te laten controleren, sinds ik nieuwe lenzen heb kijk ik niet scherp
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:44 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zou je dat niet laten doen vóórdat je je kleppen gaat stellen dan?
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:44 schreef JK1982 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:44 schreef JK1982 het volgende:
[..]
heb jij een synchroon meter danquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:05 schreef Vinniiee het volgende:
Zo, dat ding stond me onsynchroon, allemachtig
Gelijk even stalen remleiding erop laten knutselen.
pfff ik reis ook met de trein vandaag. Niet zo aanstellenquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:25 schreef Yreal het volgende:
Werk, en ivm met alle trein werkzaamheden is dat ook geen alternatief
Nee net even laten doen. En ja ik had er 1 zelf gemaakt, maar omdat hij zo onsynchroon stond kon ik die niet gebruiken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 16:07 schreef peterzx9r het volgende:
[..]
heb jij een synchroon meter dan
Tis je werk, lul niet manquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:00 schreef Salatrel het volgende:
[..]
pfff ik reis ook met de trein vandaag. Niet zo aanstellen
Jij altijd met je bierquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:29 schreef Geerd het volgende:
Zo olie gepeild, ketting gevet accu aan de opti 4.
Biertje??
ik heb nog geen filmpje gezien...quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tis je werk, lul niet man
Heeft Deka nu al dat filmpje geupload?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 17:41 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik heb nog geen filmpje gezien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |