Zeker waarquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:35 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat ding heeft weinig kuip en het blok is ook nagenoeg open... het ding kwam op mij wel over als een lekkere sleutelfiets.
20 maarquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:36 schreef Dekatria het volgende:
Dat filmpje is 20min lang, ik ga eerst even wat knippen
Volgens Maps was het 3.15 naar jou. Ik was er met 3 uur incl. een pauze en 2 keer verkeerd geredenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
20 maarvolgens google maps zou dat rondje 30 minuten moetne duren
nouquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
LIJKT OP HONDA ?! Ga je mond spoelen![]()
![]()
Welk model dan precies?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:38 schreef whY... het volgende:
[..]
nounou
Mammaaa Vinniiee pest mij!
![]()
Ik bedoel hij lijkt in zijn model op de concurrent.
Ik vind de Tenere niks weg hebben van de AT. De Ten is vele male lichter, slanker naar mijn weten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:41 schreef whY... het volgende:
ai, naja die heeft ook wel wat weg van de Afrcan twin
Ahum, Allereerst weeg ik geen ons en ten tweede.. ben snelle leerling... ik post hier echt niet al een jaarquote:Mag ik ook in het lijstje met motoren van Fok!'ers?
Ja dat mag, misschien ooit. Het enige wat je hiervoor moet doen is een foto aanleveren en het merk, model + bouwjaar van je motor en smeken tot je een ons weegt.
Nieuwelingen moeten eerst bewijzen dat ze een jaar lang kunnen posten alvorens er moeite wordt gedaan om de OP aan te passen.
Ikke beidequote:
true true, maar wel open structuur. ach laat ook maar.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind de Tenere niks weg hebben van de AT. De Ten is vele male lichter, slanker naar mijn weten.
Maar nog geen motor (als ik het goed heb begrepenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:44 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja, of sommige hebben gewoon vakantie like me
Het is dan ook niet de bedoeling dat iedereen (in dit geval JK1982) de OP gaat aanpassen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:42 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ahum, Allereerst weeg ik geen ons en ten tweede.. ben snelle leerling... ik post hier echt niet al een jaar![]()
He!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:44 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Maar nog geen motor (als ik het goed heb begrepen)
Lol.. dan nog voel ik mij wel zeer vereerdquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:45 schreef Anne het volgende:
[..]
Het is dan ook niet de bedoeling dat iedereen (in dit geval JK1982) de OP gaat aanpassen.
Lekker!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:44 schreef einschtein het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:44 schreef whY... het volgende:
[..]
true true, maar wel open structuur. ach laat ook maar.
Tenere is een mooie motor.
Sorry liefje, I'm a Bitchquote:
Ik heb eens op zo'n ding gezeten (ben ook niet zo groot) en het zit heerlijk.. Lekker rechtop.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:11 schreef Anne het volgende:
[..]
Ziet er in ieder geval wel okay uit.
Ja net als de Duc monster en KTM dat je hem kan zien, frame buizen, blok, etc.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:46 schreef Vinniiee het volgende:
knipje
Open structuur, whut?
Desalniettemin allebei mooie machines
Op die fiets. Truequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:50 schreef whY... het volgende:
[..]
Ja net als de Duc monster en KTM dat je hem kan zien, frame buizen, blok, etc.
Dus niet vol kuip zoals een BMW K1200LT
Ik vind die zoooo gaafquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:48 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik heb eens op zo'n ding gezeten (ben ook niet zo groot) en het zit heerlijk.. Lekker rechtop.
Hij heeft mij alleen net even wat te weinig power voor het aantal kilo's dat hij mee zou moeten zeulen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:44 schreef einschtein het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker!
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Open structuur, whut?
Desalniettemin allebei mooie machines
Zit dan ook wat behoorlijk wat jaartjes tussenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:57 schreef Dekatria het volgende:
Wat me sowieso opviel bij die Tenere is dat die kappen erop heel minimalistisch zijn. Alsof ze hebben gekeken naar waar het nodig is, en alleen dat erop hebben gezethet is daarnaast ook van dat stevige spul... als ik dat vergelijk naar wat erop de Alp zit, daar ben ik altijd bang dat ik dat ding in tweeën trek bij het erafhalen
True... de Tenere van hetzelfde jaar zag er ook hetzelfde uit.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zit dan ook wat behoorlijk wat jaartjes tussen
Ook truequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:01 schreef Dekatria het volgende:
[..]
True... de Tenere van hetzelfde jaar zag er ook hetzelfde uit.
Dat gezegd hebbende, de TA van nu heeft nog steeds eenzelfde soort kappen erop.
gewoon ergens een tentje aan het water waar je een kop koffie of een ijsje kunt etenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:04 schreef Mickeys het volgende:
Goed, alle moed bij elkaar aan het verzamelen... nadenken waar ik heen zal gaan... gewoon in ieder geval een stukje rijden nog. Oefening baart kunst zeggen ze dan.
Dan kan ik bij terugkomst mijn pak en motor weer even schoonboenen en de motor weer onder de hoes in de tuin wegzetten. Met de weersverwachting dit weekend zal het dus de komende paar dagen het er niet van gaan komen.
Een stoet van 18 kmquote:Zeven vragen die wij kregen:
1. Hoeveel motorrijders verwachten jullie?
Wij gaan in onze voorbereidingen uit van 3000. Om een beeld te geven: 3000 motorrijders zijn ruim drie kwartier bezig met wegrijden en vormen dan rijdend een stoet van 18 kilometer!
2. Zijn er ook andere verzamelplaatsen in Nederland en België?
Nee, wij hebben 1 grote verzamelplaats en dat is parkeerplaats Hazeldonk onder Breda. Je kunt natuurlijk zelf ook een verzamelplaats maken en van daaruit gezamenlijk naar Hazeldonk of Brussel rijden. Maar: met 3000 motoren tegelijk naar Brussel, dat wil je toch niet missen?
3. Waar gaan we heen in Brussel?
Dat weten we zelf ook nog niet, die informatie komt van onze vrienden in België. Zodra wij het horen, horen jullie het ook.
4. Hoe zit het met eten en drinken?
Op Hazeldonk hebben we afspraken gemaakt met de Deli Fresh voor een koffiekraam. Verder kun je eten en drinken kopen bij de Deli XL achter de Shell en bij McDonalds. Zij weten, dat we komen en houden hier rekening mee.
5. Is er onderweg gelegenheid om te tanken of te eten/drinken?
Er is een tankstation onderweg met een wegrestaurant, maar daar gaan we niet stoppen. Daar afstappen betekent op eigen gelegenheid verder rijden. Daarom: zorg voor een volle tank en maak dat deze gevuld is voor je Breda passeert, want 3000 motorfietsen die allemaal tegelijk op Hazeldonk bijgetankt moeten worden, dat gaat niet werken.
6. Mogen ook niet MAG-leden meerijden?
Natuurlijk. Hoe meer deelnemers, des te beter. Het is dan ook een mooie gelegenheid om meteen MAG-lid te worden. Er lopen MAG vrijwilligers bij wie je je kunt aanmelden. De MAG-gers zijn te herkennen aan blauwe hesjes met MAG Team achterop. Maar: het is niet verplicht om MAG-lid te zijn of te worden.
7. Gaan we ook in colonne weer terug?
Nee, we worden wel door wegkapiteins van MAG België Brussel uitgeleid, maar daarna rijdt ieder op eigen gelegenheid weer terug
Alleen al de ervaring zelf ben ik erg benieuwd naarquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:05 schreef lipjes het volgende:
Mailtje van mag:
[..]
Een stoet van 18 kmdat gaat leuk worden bij het invoegen.
Ja baasquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:08 schreef Salatrel het volgende:
https://vimeo.com/46566103
zo nu ben ik even weg.. als ik terug ben verwacht ik beeld Dekatria
Zelfde hier.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:07 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Alleen al de ervaring zelf ben ik erg benieuwd naar
alleen daarom zou ik eigenlijk wel mee willen rijden... wanneer was het ook al weer?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:05 schreef lipjes het volgende:
Mailtje van mag:
[..]
Dit. Nu heb ik eigenlijk wel verschrikkelijk veel zin om mee te gaan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:07 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Alleen al de ervaring zelf ben ik erg benieuwd naar
Zie OP, 22 Septquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
alleen daarom zou ik eigenlijk wel mee willen rijden... wanneer was het ook al weer?
Ik zit er ergens over te denken om ook maar mee te gaan, mits het weer goed is tenminste..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:14 schreef lipjes het volgende:
[..]
Zelfde hier.
Als er nog meer mensen mee willen, bij ons thuis kan er ook verzameld worden.
Zojuist gehoord dat er nog 1 van ons mee gaat en 1tje ook als die zijn motor terugheeft
Dat denk ikquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:23 schreef Vinniiee het volgende:
Beetje herrie maken en toespraak houden/krijgen denk ik?
KEIHARDE KNOKPARTIJ JONGEUHquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:23 schreef JK1982 het volgende:
En wat gaat daar in Brussel gebeuren dan?
coolquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:05 schreef lipjes het volgende:
Mailtje van mag:
[..]
Mij kun je dan verwachtenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:23 schreef lipjes het volgende:
[..]
Dat denk ik
en verder post ik alle verdere info die ik van MAG krijg door natuurlijk
Ja zo rond 9en, denk dat wij ergens rond 10en vertrekken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mij kun je dan verwachtenMag ik je adres & tijd (was 9.00 toch?), via DM is ok.
Staat in mijn agenda. Ga het nog godse druk krijgen voorlopigquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:27 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja zo rond 9en, denk dat wij ergens rond 10en vertrekken.
Hopen dat ook iedereen van thuis uit meegaat
Nouja, het zou een beetje lullig zijn als je straks zo'n hele rit achter de rug is, elkaar onderweg kwijtraakt en dan na het overhandigen van een protestbriefje weer huiswaarts kan keren.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:23 schreef Vinniiee het volgende:
Beetje herrie maken en toespraak houden/krijgen denk ik?
Lipjes, Dekatria en ik gaan sowieso en verzamelen bij zijn huis.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:37 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nouja, het zou een beetje lullig zijn als je straks zo'n hele rit achter de rug is, elkaar onderweg kwijtraakt en dan na het overhandigen van een protestbriefje weer huiswaarts kan keren.
Dus vandaar dat ik dacht: misschien staat er nog wel wat op de planning ofzo, of spreken we met iedereen van hier wat af ofzo..
Ik heb het over dáár.. in Brussel dus.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lipjes, Dekatria en ik gaan sowieso en verzamelen bij zijn huis.
Ok, ja dat wet ik niet wat ze daar gaan doen. Volgens mij weten ze dat zelf ook nog niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:39 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik heb het over dáár.. in Brussel dus.
Dat verzamelen was wel duidelijk..
Dat staat ook in mijn post van MAGquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:39 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik heb het over dáár.. in Brussel dus.
Dat verzamelen was wel duidelijk..
Hmmz.. in dat geval wacht ik verdere info nog wel even af en kan ik altijd nog besluiten om last-minute aan te melden..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:43 schreef lipjes het volgende:
[..]
Dat staat ook in mijn post van MAG
3. Waar gaan we heen in Brussel?
Dat weten we zelf ook nog niet, die informatie komt van onze vrienden in België. Zodra wij het horen, horen jullie het ook
... Shit.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:05 schreef lipjes het volgende:
Mailtje van mag:
[..]
Is juist de bedoeling dat het intimiderend isquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:08 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
... Shit.![]()
Da's gewoon ronduit eng en intimiderend...
Als ik daar net op dat moment met de auto zou rijden.. hoe zou ik daar in godsnaam op moeten reageren?
Je kunt moeilijk stil gaan staan op de snelweg om iedereen voor te laten, maar je kunt ook niet naar links. Voordat je er dan langs bent...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is juist de bedoeling dat het intimiderend is
Geen idee, je moet mensen in laten voegen
Geen idee hoe zoiets in zijn werk zou gaan. Zie het vanzelfquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:11 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Je kunt moeilijk stil gaan staan op de snelweg om iedereen voor te laten, maar je kunt ook niet naar links. Voordat je er dan langs bent...
Lijkt me niet geheel onlogisch nee.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:14 schreef lipjes het volgende:
Ik denk gewoon alle motorrijders op de linkerbaan rijden.
Zal me eigenlijk ook niks verbazen als er politie meerijd
Moet haast wel, anders lijkt het me werkelijk niet te doen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:14 schreef lipjes het volgende:
Ik denk gewoon alle motorrijders op de linkerbaan rijden.
Zal me eigenlijk ook niks verbazen als er politie meerijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:17 schreef Vinniiee het volgende:
Lijkt me echt facking bruut om daar tussen te rijden, al die brullende motoren
Nou, veel plezier, zelfs al haalde ik m'n rijbewijs op tijd, mij niet gezien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begrijpelijkquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:17 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Nou, veel plezier, zelfs al haalde ik m'n rijbewijs op tijd, mij niet gezien!
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:17 schreef Vinniiee het volgende:
Lijkt me echt facking bruut om daar tussen te rijden, al die brullende motoren
Daarom is de MegaMeeting ook wel grappig..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel motoren bij elkaar, mensen rijden af en aan en soms zitten er wel wat boefjes tussen die wat leuks proberen (burnout/wheelies e.d.)
Alleen de laatste tijd komt er idd hoe langer hoe meer politie, en je gaat echt op de bon als je je misdraagt.. (ergens ook wel terecht, want het kan makkelijk misgaan..) S
En als het mis gaat, dan kan het ook heel gemakkelijk góed mis gaan. Iets over dat je als motorrijden altijd er voor moet zorgen dat je overzicht hebt tijdens het rijden, nou.. dat gaat je niet goed lukken in zo'n situatie lijkt me, laat staan dat je er dan goed en op tijd kunt reageren als je het eenmaal door hebt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:19 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Daarom is de MegaMeeting ook wel grappig..
Veel motoren bij elkaar, mensen rijden af en aan en soms zitten er wel wat boefjes tussen die wat leuks proberen (burnout/wheelies e.d.)
Alleen de laatste tijd komt er idd hoe langer hoe meer politie, en je gaat echt op de bon als je je misdraagt.. (ergens ook wel terecht, want het kan makkelijk misgaan..) S
Altijd bij mequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:26 schreef Salatrel het volgende:
Gewoon zorgen dat je rijbewijs, kentekenbewijs en groene kaart bij je hebt voor het geval dat. Als je ze geen reden geeft gaan ze ook niet moeilijk doen
Balen, maar komt welquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:28 schreef Dekatria het volgende:
Heb de proefrit nu afgemonteerd (20 min importeren duurt lang) maar nu moet ik weg
TR machenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:31 schreef Bozz187 het volgende:
mag ik mij hier ook aanmelden om mee te gaan naar brussel![]()
ik heb niet zo'n zin om alleen te rijden
Waar kwam je ook alweer vandaan?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:31 schreef Bozz187 het volgende:
zevenaar, ligt net naast arnhemquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waar kwam je ook alweer vandaan?
Van mij wel, rijd je dan direct naar hazeldonk of niet ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:31 schreef Bozz187 het volgende:
ja is goed, spreken we wel ergens rond arnhem afquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kunnen we samen rijden? Ik ken de weg
Lijkt me prima!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:35 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja is goed, spreken we wel ergens rond arnhem af
IJsje gegeten inderdaad aan het water en natuurlijk heerlijk in het zonnetje gereden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:13 schreef Salatrel het volgende:
[..]
gewoon ergens een tentje aan het water waar je een kop koffie of een ijsje kunt etenen dan weer terug. met zo min mogelijk stoplichten en zoveel mogelijk bochtjes
Super filmpje maarre... ik pasquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:08 schreef Salatrel het volgende:
https://vimeo.com/46566103
zo nu ben ik even weg.. als ik terug ben verwacht ik beeld Dekatria
Mwoah, je kunt er gerust heen gaan op de motor, dat gaat echt wel goed.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:21 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
En als het mis gaat, dan kan het ook heel gemakkelijk góed mis gaan. Iets over dat je als motorrijden altijd er voor moet zorgen dat je overzicht hebt tijdens het rijden, nou.. dat gaat je niet goed lukken in zo'n situatie lijkt me, laat staan dat je er dan goed en op tijd kunt reageren als je het eenmaal door hebt.
Lul..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:28 schreef Dekatria het volgende:
Heb de proefrit nu afgemonteerd (20 min importeren duurt lang) maar nu moet ik weg
Dat is correctquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:46 schreef lipjes het volgende:
[..]
Komen jullie dan gezamelijk hierheen?
Denk dat je het beste al wel kan sorteren op de invoegstrook voor de snelweg.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:52 schreef Vinniiee het volgende:
Dat kan wel eens krapjes gaan worden ja
Wordt wel een vierkante banden dag.
Mij een beetje achter de rug om opzoekenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:53 schreef Mickeys het volgende:
Ha... ik heb je gevind op mf VinCreepy hoor
Hoe bedoel je? Moet nog wel ff in zvb tanken, maar komt goed.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:54 schreef lipjes het volgende:
[..]
Denk dat je het beste al wel kan sorteren op de invoegstrook voor de snelweg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |