Geen poging tot trollen maar een poging om interessante reacties los te krijgenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:51 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik zie liever dat ze hem afbeulen in een werkkamp waar ze hem als een beest behandelen.
Maar je weet wel wie het is, toch?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij aan Dutroux gedacht zonder dat je eraan herinnerd werd.
Ook een goede.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:51 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik zie liever dat ze hem afbeulen in een werkkamp waar ze hem als een beest behandelen.
Dat wel ja.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:55 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Maar je weet wel wie het is, toch?
Nou dan, over 20 jaar weten we ook nog wie ie is. De dierbaren zullen waarschijnlijk dagelijks aan hun monster denken. Dat was mijn punt.quote:
Die mensen worden dus continue eraan herinnerd. De mensen die er niets mee te maken hebben, die vergeten het op den duur wel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:44 schreef h-fc het volgende:
[..]
Wat stel je dan voor? Ik denk dat jij niet helemaal begrijpt wat de impact van deze actie in Noorwegen is. Dit zal nog tientallen jaren jaarlijks herdacht worden en die man zal de komende pak-m-beet 20 à 30 jaar niet vergeten worden.
denk maar aan een charless Manson inderdaad Ted bundy timmothy mc veigh mohammed atta, Dutroux, allemaal namen die nog steeds bij zullen blijven dus ook al gaat er tijd overheen vergeten worden ze echt nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:58 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Nou dan, over 20 jaar weten we ook nog wie ie is. De dierbaren zullen waarschijnlijk dagelijks aan hun monster denken. Dat was mijn punt.
De moorden en verkrachtingen waar Dutroux zich schuldig aan heeft gemaakt zijn verspreid over een aantal jaar. Wordt ook nooit jaarlijks herdacht oid. Dit in Noorwegen heeft op één datum plaatsgevonden en zal jaarlijks herdacht worden (zo ook vorige maand). Alleen al daardoor zullen de Noren dit (en Anders Breivik) nooit gaan vergeten. Of blijf je nog steeds bij je 'niemand weet over 20 jaar nog wie Anders Breivik is'? Het gaat er niet om of wij Nederlanders of Zuid-Afrikanen weten wie hij is, het is een zaak van Noorwegen en de impact is immens daar.quote:
Zolang het niet in het nieuws komt dat hij vrijgelaten wordt, zal geen haan ernaar kraaien. Geen hond die denkt; "Oh ja, vandaag komt die Anders Breivik uit de gevangenis."quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:58 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Nou dan, over 20 jaar weten we ook nog wie ie is. De dierbaren zullen waarschijnlijk dagelijks aan hun monster denken. Dat was mijn punt.
Ik denk wel dat veel familieleden van de slachtoffers het nu kunnen afsluiten, anders was dat nog heel lang gerekt totdat hun familielid behandeld was in een zaak. Dus ik denk dat zo in één keer berechten beter is. Maar 21 jaar klinkt wel weinig, geef ik ook toe.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:34 schreef RetepV het volgende:
[..]
Da's waar. Maar die kunnen achter gesloten deuren.
En zo lang hij het zelf betaalt, profiteert iedereen er verder van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |