Lees mijn vorige post over martelaar.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan zal hij een martelaar worden. Lijkt dat je een goed idee?
Een kogel in zijn hoofd zal hem ook tot martelaar maken hoor.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:29 schreef RetepV het volgende:
[..]
Lees mijn vorige post over martelaar.
Die idioot had gelijk neer geknuppeld moeten worden, met z'n groetquote:Bij aanvang van de zitting bracht Breivik een speciale groet met zijn vuist. Het gebaar is bedoeld als een rechts-extremistische groet.
maar dan heb je ook 77 aparte rechtzaken, die elk veel tijd en geld kosten, waardoor hij nog veel meer aandacht krijgt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:25 schreef RetepV het volgende:
Kijk, het gaat niet om de 1617 jaar an sich. Het gaat om de 77 aparte moorden. Hij moet dan voor elke moord apart in beroep gaan. En mogelijk krijgt hij voor elke moord apart strafvermindering. Maar dan moet hij wel heel wat strafvermindering bij elkaar sprokkelen om nog voor het einde van zijn leven los te komen. 1580 jaar ofzo bij elkaar zien te sprokkelen is nogal een opgaaf.
Ik zie de gerechtigheid van dat systeem wel in hoor.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:31 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Die idioot had gelijk neer geknuppeld moeten worden, met z'n groet![]()
Niet als het over een half jaartje gebeurt. Om martelaar te worden moet je eerst veel volgelingen hebben, En die moeten zich sterk voelen. Dat kost even tijd.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een kogel in zijn hoofd zal hem ook tot martelaar maken hoor.
Da's waar. Maar die kunnen achter gesloten deuren.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:32 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
maar dan heb je ook 77 aparte rechtzaken, die elk veel tijd en geld kosten, waardoor hij nog veel meer aandacht krijgt.
Het is geen TBS want hij was niet ontoerekeningsvatbaar.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
tot hij geen gevaar meer is voor de buitenwereld meen ik dus. misschien als hij rond de 80 is.
Alsof die hier meelezen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:23 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Wat een stomme opmerking. Leuk als je als ouder/familielid een kind verloren bent..
Wat horen we nu nog van mensen die 20 jaar geleden gevangen zijn genomen en nu weer vrijkomen? Allang vergeten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:25 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat durf ik hardop te betwijfelen.
Jij stelt dat hij over 21 jaar allang vergeten is. Denk het niet.quote:
http://www.dailymail.co.u(...)-decade-convent.htmlquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat horen we nu nog van mensen die 20 jaar geleden gevangen zijn genomen en nu weer vrijkomen? Allang vergeten.
eh...dat wijf van Dutroux bijv. zorgt momenteel voor oproer ofzo?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat horen we nu nog van mensen die 20 jaar geleden gevangen zijn genomen en nu weer vrijkomen? Allang vergeten.
En Volkert van der G.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:43 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
eh...dat wijf van Dutroux bijv. zorgt momenteel voor oproer ofzo?
Wat stel je dan voor? Ik denk dat jij niet helemaal begrijpt wat de impact van deze actie in Noorwegen is. Dit zal nog tientallen jaren jaarlijks herdacht worden en die man zal de komende pak-m-beet 20 à 30 jaar niet vergeten worden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:40 schreef Dimens het volgende:
Als zij er niet was geweest, had waarschijnlijk iedereen hem al vergeten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:43 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
eh...dat wijf van Dutroux bijv. zorgt momenteel voor oproer ofzo?
Echt zwaar gelul dit.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:45 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als zij er niet was geweest, had waarschijnlijk iedereen hem al vergeten.
Ligt eraan waarvoor ze vastzaten, een Charles Manson bv word door niemand vergeten, maar die komt dan ook nooit meer vrijquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Inderdaad, dit soort misdrijven vergeten heel veel mensen niet.quote:
Ik zie liever dat ze hem afbeulen in een werkkamp waar ze hem als een beest behandelen.quote:
Geen troll, gewoon iemand ander zijn mening ernstig in twijfel trekken, moet kunnen imo.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:52 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Ik geloof dat iemand zit te trollen.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij aan Dutroux gedacht zonder dat je eraan herinnerd werd.
??quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:44 schreef h-fc het volgende:
[..]
Wat stel je dan voor? Ik denk dat jij niet helemaal begrijpt wat de impact van deze actie in Noorwegen is. Dit zal nog tientallen jaren jaarlijks herdacht worden en die man zal de komende pak-m-beet 20 à 30 jaar niet vergeten worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |