Nee joh!quote:
Zie je dat nooit als je je vriendje aan het rimmen bent? Nog wat spetters rond zijn sterretje?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:42 schreef Ang3l het volgende:
Nee liever geen pics van spetterpoep. We zitten hier niet in OUD!
Vooral bij meisjes toch?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:47 schreef Ang3l het volgende:
Welnee, je hebt toch vochtig toiletpapier in huis Godt!
And always wipe front to back!
Mooie topickiller.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:57 schreef CherryLips het volgende:
Poep uit je kut
Zo, om het niveau te handhaven.
Die troep achter je ballen vegen lijkt me ook geen pretje.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vooral bij meisjes toch?
Anders vegen ze het zo hun kut in.
Camouflagequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die troep achter je ballen vegen lijkt me ook geen pretje.
Meisjes weten ze heus toch wel te vinden voor een flinke trap hoorquote:
TRappen we gewoon terugquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Meisjes weten ze heus toch wel te vinden voor een flinke trap hoor
Durf je wel tegen kleine meisjes.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
TRappen we gewoon terug
[ afbeelding ]
Ze vragen er zelf om.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Durf je wel tegen kleine meisjes.
Dacht ik alquote:
Heb je er zin in?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:43 schreef HeatWave het volgende:
Dacht ik al.
nog 3 dagen vrij en weer heeeerlijk werken.
Neequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb je er zin in?
Hoe was madrid????
Goed vermaakt.. niet te warm? grietjes versierd, geneukt? dat soort info enzoquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:46 schreef HeatWave het volgende:
Nee.
Madrid was gewoon ok. Kiev was echt geweldig.
Madrid was 36-41, terras met watermist en bier, niet veel meer gedaanquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Goed vermaakt.. niet te warm? grietjes versierd, geneukt? dat soort info enzo
Nee, de mannen zijn echt lompe boerenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:50 schreef Cue_ het volgende:
Klinkt goed
Maar geen leuke mannen?Hmm niet dat je daar naar gekeken zal hebben
Alleen tegen kleintjesquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Durf je wel tegen kleine meisjes.
Daar ga ik dus niet naar toequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:52 schreef HeatWave het volgende:
Nee, de mannen zijn echt lompe boeren.
Sowieso niet echt een goede plek voor het zelfvertrouwen voor de nederlandse chick daar, ze zijn echt zo mooi en bijna zonder uitzondering slank, goed gekleed, stijlvol.
In Madrid is het lang niet zo achterlijk opvallend.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar ga ik dus niet naar toe
Dergelijke meiden had je ook alleen maar in madrid. Vond ik ook weinig aan
tijdens het uitgaan vond ik het daar toch wel redelijk aanwezig.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:55 schreef HeatWave het volgende:
In Madrid is het lang niet zo achterlijk opvallend.
Mijn broertje ging op een gegeven moment ff naar de plee en voor de gein zei ik, ik zorg wel ff dat je geen lekkere meiden mist op het terras, ik maak wel foto's.
Hij was 7 min weg en ik had 29 foto's.
Vond ze ook niet zo toegankelijk in Madrid, die zijn al eeuwen niet meer geinteresseerd in toeristen, zodra ze in Kiev andere talen horen ben je meteen al boeiend.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
tijdens het uitgaan vond ik het daar toch wel redelijk aanwezig.
Haha lolJe hebt je goed vermaakt dus
Nee hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:59 schreef Cue_ het volgende:
Die van jou wil mee naar het westen?![]()
Liefde in het spel?
De arme meidquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:00 schreef HeatWave het volgende:
Nee hoor.
Ze was echt niet blij toen ik wegging, huilen enz, maar van importeren geen sprake.
Ze overleeft het welquote:
Ik vraag het me af. Als jullie niet meer chatten, dan blijft er niets van het arme meiske overquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:01 schreef HeatWave het volgende:
Ze overleeft het wel.
En zeg nooit nooit. Maar er zijn geen plannen
.
Ja hebt gelijk, ik heb dr hart gebrokenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vraag het me af. Als jullie niet meer chatten, dan blijft er niets van het arme meiske over![]()
Oeeh.. nooit nooitdat wordt nog wat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Hahaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja hebt gelijk, ik heb dr hart gebroken.
Neuh, het is echt een hele mooie meid verder hoor, maar als ik er 1 importeer kies ik nog wel een beter en jonger exemplaar uit daar.
Zoals de stripster in onze hotelbar.
Da's voor de early adopters. Ik ben een innovatorquote:
Je bent een schat hoor, maar je klinkt nu echt als een gemiddelde fokkerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja hebt gelijk, ik heb dr hart gebroken.
Neuh, het is echt een hele mooie meid verder hoor, maar als ik er 1 importeer kies ik nog wel een beter en jonger exemplaar uit daar.
Zoals de stripster in onze hotelbar.
Dat is ie toch ook gewoon?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je bent een schat hoor, maar je klinkt nu echt als een gemiddelde fokker
Misschien heb je gelijk jaquote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:21 schreef MissMSX het volgende:
Zo, ik verklaar het seizoen voor geopendWat zijn het? Oliebollen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar dan wel 20 jaar ouderquote:
We waren 1 avond echt kapot, gingen nog even biertje drinken in de hotelbar. Kwam er zo'n meid naar ons toe of we een liveshow wilden zien.quote:
Kruidnotenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zie het echt niet. Misschien roep ik straks Oh ja
Bitterkoekjes?
Watjequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We waren 1 avond echt kapot, gingen nog even biertje drinken in de hotelbar. Kwam er zo'n meid naar ons toe of we een liveshow wilden zien.
We dachten aan een soort Casa Rosso, je gaat aan een tafel zitten en op een podium staat een meisje te dansen. Ach, 1 biertje daar waarom niet vonden we.
Dus wij naar binnen in die tent (zat dus IN het hotel), werden we een klein kamertje ingeleid van een paar vierkante meter met in elke hoek een leren bank.
In het midden een paal met een chick eraan... was ons al een beetje te intiem meteen, maar goed, ff biertje etc.
Binnen 2 min had een bloedmooi 19 jarig halfnaakt meisje op me liggen, tieten in mijn gezicht, mooiste billen die ik ooit heb gezien in mijn handen.
Dat was ons ff te gek, ik kwam niet voor prostitutie, dus we hebben dr 5 euro gegeven, en zijn weer weggegaan, daar waren ze niet aan gewend geloof ik.
quote:
Durven wel, maar ik had er al 1 voor mezelf die dr kleren uitdeed voor mequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zie miss.. een echte fokker! Hij durft niet eens te blijven bij een stripper
Volgens mij is HW maagdquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zie miss.. een echte fokker! Hij durft niet eens te blijven bij een stripper
Onbevlekte ontvangenissen FTWquote:
Sambal?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]Ik heb mijn specerijenmix geoptimaliseerd, dus ik verwacht briljante kruidnoten
Wat chilipoeder erbij is best nog een idee jaquote:
Geen vlekken voor mijquote:
Waarom verwacht je dat nou nog steeds na al die jaren?quote:
Ook jij bent maar een gemidelde fokkerquote:
Ik antwoordde mezelf alquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom verwacht je dat nou nog steeds na al die jaren?.
1 hele hete mat tabasco en chilipoeder voor Air!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat chilipoeder erbij is best nog een idee ja![]()
Wat een nietszeggend antwoordquote:
Dat kan hij (helaasquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
1 hele hete mat tabasco en chilipoeder voor Air!
Ze ben ikquote:
It's... been a whilequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze ben ik.
je doet net alsof je hier voor het eerst komt.
Nee, niet datquote:
Anders heb ik altijd jou nog toch?quote:
Ik doe geen Nederlandse vrouwen meerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Anders heb ik altijd jou nog toch?
Riiiiightquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik doe geen Nederlandse vrouwen meer.
quote:Maar ok, voor jou altijd een uitzondering.
Nou ja, als ik de keuze had, maar het is zover fietsenquote:
Je hebt altijd een keusquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, als ik de keuze had, maar het is zover fietsen.
.
Owh, en je hebt toch een scooter?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, als ik de keuze had, maar het is zover fietsen.
.
Electrisch, hoever denk je dat ik ermee kom?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh, en je hebt toch een scooter?
Koop een helicopter.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Electrisch, hoever denk je dat ik ermee kom?.
Je kunt'em niet opladen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Electrisch, hoever denk je dat ik ermee kom?.
Jawel maar dat moet dan wel erg vaak tot Kyivquote:
Belgie is ook buitenland hequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jawel maar dat moet dan wel erg vaak tot Kyiv.
Ik ben Amsterdammer, alles buiten de ring is buitenlandquote:
Dan hoef je gelukkig toch niet zo ver te fietsen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben Amsterdammer, alles buiten de ring is buitenland.
Maak hem zelf maar ff.
En er zijn geen mooie meisjes in Amsterdamquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben Amsterdammer, alles buiten de ring is buitenland.
Maak hem zelf maar ff.
Tuurlijk wel, zat. Maar niet zoveel als daar en hier hebben ze allemaal het idee dat ze heel wat zijn om nietsquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
En er zijn geen mooie meisjes in Amsterdam? Wat ontzettend kut zeg.
He, ik zeg toch nergens dat je niet moet doen en laten wat je zelf wiltquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, zat. Maar niet zoveel als daar en hier hebben ze allemaal het idee dat ze heel wat zijn om niets.
Ik zit gewoon nog even in de vakantieroes, laat me.
Neuken?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:03 schreef Cue_ het volgende:
Er wonen mooie meisjes in het buitenland.. ik woon in het buitenland![]()
![]()
Reserve-Duitsland, jeeejquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:03 schreef Cue_ het volgende:
Er wonen mooie meisjes in het buitenland.. ik woon in het buitenland![]()
![]()
Ik ben deels Duitsquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Om ons nu te gaan vergelijken met duitse meidenIk ben leuker
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan hoef je gelukkig toch niet zo ver te fietsen.
Cumshot?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien maar gelijk een spuitje nemen?
Misschien wel een goed idee, jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Misschien maar gelijk een spuitje nemen?
Ik ben er te lang uitgeweest hierquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je stelde
[..]
dan ook aan de verkeerde
Je bent nog niet eens terugquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben er te lang uitgeweest hier.
Zuipen!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:19 schreef Samzz het volgende:
Wat zal ik vandaag eens gaan doen. Ik heb paardgereden, opgeruimd en schoongemaakt...
Tekenen? Met de hond gaan wandelen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:19 schreef Samzz het volgende:
Wat zal ik vandaag eens gaan doen. Ik heb paardgereden, opgeruimd en schoongemaakt...
Oh, dat is best een goed idee. De zon schijnt en ik heb Corona koud staanquote:
Jammer van de uitvoeringenquote:
Gangbang met Cue en dr vriendin?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:21 schreef Q. het volgende:
Vanavond een mietersch ende doldwaasch feescht.
Die is er maandag pas he.. vanavond met een bi-kerel uit eten. Weet niet of Q daarop zit te wachtenquote:
Dancing en skating is al geweest hequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:22 schreef HeatWave het volgende:
Sterren Springen, are you fucking kidding me? Dat is ECHT? Ik dacht een soort viral.
Wat een armoede zeg....
Kan je lekker in het middenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die is er maandag pas he.. vanavond met een bi-kerel uit eten. Weet niet of Q daarop zit te wachten
Mensen zijn echt geestesdood tegenwoordigquote:
Het ergste is dat ik wss nog ga kijken ook op saaie zondagenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:24 schreef HeatWave het volgende:
Mensen zijn echt geestesdood tegenwoordig.
Ik knaag liever mijn eigen voet afquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het ergste is dat ik wss nog ga kijken ook op saaie zondagen
Vooral een excuus om BN'ers in badkleding te hijsen volgens mij.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:22 schreef HeatWave het volgende:
Sterren Springen, are you fucking kidding me? Dat is ECHT? Ik dacht een soort viral.
Wat een armoede zeg....
Geen TV hebbenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het ergste is dat ik wss nog ga kijken ook op saaie zondagen
Nou, als ik erg mijn best doe kan ik er 3 bedenken van wie ik dat wil......quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:25 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Vooral een excuus om BN'ers in badkleding te hijsen volgens mij.
Is dat dat gebeuren waarbij je elkaars kleren uit trekt en vieze dingen doet? Indien ja dan wel.quote:
Nee, het is rode saus voor over de nacho'squote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Is dat dat gebeuren waarbij je elkaars kleren uit trekt en vieze dingen doet? Indien ja dan wel.
Adje, Dirk Taat, Emile Ratelband, Jaap (gouden kooi),l Jody Bernal, Justine Pelmelay, Kelly, Kimberlay Klaver, Kleine Viezerik, Liesbeth Kamerling, Liza sips, Marian Mudder, Myrthe Mylius, Patty Brard, Pauline Wingelaar, Ralf Mackenbach, Raynor arkenbout, Yuri van Gelderquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, als ik erg mijn best doe kan ik er 3 bedenken van wie ik dat wil......
Ik gok dat we dezelfde kutkoppen hebben als altijd, doet Kelly mee? Sylvana Simons?
Al gedaan en al gedaan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:20 schreef STING het volgende:
[..]
Tekenen? Met de hond gaan wandelen?
Mijn God...... dit moet echt verboden worden, straks zapt je kind naar een Brard in badpak, dat is toch einde sexualiteit?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Adje, Dirk Taat, Emile Ratelband, Jaap (gouden kooi),l Jody Bernal, Justine Pelmelay, Kelly, Kimberlay Klaver, Kleine Viezerik, Liesbeth Kamerling, Liza sips, Marian Mudder, Myrthe Mylius, Patty Brard, Pauline Wingelaar, Ralf Mackenbach, Raynor arkenbout, Yuri van Gelder
Je zat er niet ver naast
Zitten wel een paar redelijke lijven tussen, maar ook die extremen.. neh niet goedquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn God...... dit moet echt verboden worden, straks zapt je kind naar een Brard in badpak, dat is toch einde sexualiteit?.
Dit komt vast op SBS6...?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Adje, Dirk Taat, Emile Ratelband, Jaap (gouden kooi),l Jody Bernal, Justine Pelmelay, Kelly, Kimberlay Klaver, Kleine Viezerik, Liesbeth Kamerling, Liza sips, Marian Mudder, Myrthe Mylius, Patty Brard, Pauline Wingelaar, Ralf Mackenbach, Raynor arkenbout, Yuri van Gelder
Je zat er niet ver naast
Kleine Viezerik is een rapper achtig iets...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:31 schreef HeatWave het volgende:
En wat de neuk is Kleine Viezerik?
Dit land is echt vertieft./
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:22 schreef HeatWave het volgende:
Sterren Springen, are you fucking kidding me? Dat is ECHT?
Nou ja, de rest van de zenders hebben ook wel programma's waar ik vraagtekens bij heb, hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
uh.. is dat een serieuze vraag?
like duh!
Die hebben ook programma's waar ik géén vraagtekens bij heb. Zie het subtiele verschil.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, de rest van de zenders hebben ook wel programma's waar ik vraagtekens bij heb, hoor.
Natuurlijk, maar dit is meer dan logisch.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, de rest van de zenders hebben ook wel programma's waar ik vraagtekens bij heb, hoor.
Hoe leeg is dit land?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kleine Viezerik is een rapper achtig iets...
Ach ja, ik kijk toch geen Nederlandse zenders meerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die hebben ook programma's waar ik géén vraagtekens bij heb. Zie het subtiele verschil.
Je zou z'n gebit moeten zienquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:34 schreef HeatWave het volgende:
Hoe leeg is dit land?
Idiocracy has arrived, paar jaar eerder dan verwacht.
Ik ken iemand die dit leuk vindtquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe leeg is dit land?
Idiocracy has arrived, paar jaar eerder dan verwacht.
Sja, ze moeten er zijn, anders maken ze dit niet. Maar serieus, dit is toch weer een nieuw dieptepunt? Het niveau is echt per jaar lager aan het worden.quote:
Ik kan er niet naar luisteren.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, ze moeten er zijn, anders maken ze dit niet. Maar serieus, dit is toch weer een nieuw dieptepunt? Het niveau is echt per jaar lager aan het worden.
Wat dat betreft is een zwembad wel slimquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:38 schreef HeatWave het volgende:]
Het niveau is echt per jaar lager aan het worden.
ze kiezen er zelf voorquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:39 schreef Bengeltje het volgende:
Het is wachten tot de eerste plat op zijn buik of rug terecht komt en het uitschreeuwt. Of met z'n hoofd tegen de plank. Je laat die oudjes dat toch niet meer doen.
Nee, die duikplank is best hoog.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat dat betreft is een zwembad wel slim.
Misschien verdrinkt er wel eentje.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:39 schreef Bengeltje het volgende:
Het is wachten tot de eerste plat op zijn buik of rug terecht komt en het uitschreeuwt. Of met z'n hoofd tegen de plank. Je laat die oudjes dat toch niet meer doen.
Als dat het doel is, prima. Dit soort amoebes mogen allemaal kapot vallen van mijquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:39 schreef Bengeltje het volgende:
Ik heb alleen het voorstukje gezien, "nep" gerard die duikt en adje.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:40 schreef Cue_ het volgende:
Het ergste van dergelijke programma's vind ik al dat gelul er om heen
Deed nep gerard het een beetje goed?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik heb alleen het voorstukje gezien, "nep" gerard die duikt en adje.Vond dat wel genoeg.
Ja, daarom was het ook wel duidelijk dat hij het niet zelf was.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Deed nep gerard het een beetje goed?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
http://www.sbs6.nl/progra(...)ale-duik-voor-marian
3 danquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
http://www.sbs6.nl/progra(...)ale-duik-voor-marian
ze kunnen het in ieder geavl nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:53 schreef Bengeltje het volgende:
Genoeg gezien om het niet te volgen. Op de klappers na. Dat lijkt me dan wel grappig.
Strictly cum jumpingquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:56 schreef Litpho het volgende:
Ach, als de kijkcijfers teruglopen gaan ze vanzelf combineren. Sterren springen op het ijs of zo.
Sterrenslag is met terugwerkende kracht wel een hoogtepunt in de reeks "Sterren doen iets".quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:59 schreef STING het volgende:
Sowieso alles wat met Sterren* begint kan niet veel goeds zijn
Kleine correctiequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sterrenslag is met terugwerkende kracht wel een hoogtepunt in de reeks "Sterren doen iets".
/serieusquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:59 schreef STING het volgende:
Sowieso alles wat met Sterren* begint kan niet veel goeds zijn
Ik neem het die kijkers kwalijk dat ze héél gemiddeld zijn. En nu?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:04 schreef Godtje het volgende:
Neem het de gemiddelde kijker kwalijk.
En nu mag je dankzij hun nog meer van die troep genieten als je een televisie aan zet,quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik neem het die kijkers kwalijk dat ze héél gemiddeld zijn. En nu?
Daarom blijft die van mij altijd uit.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
En nu mag je dankzij hun nog meer van die troep genieten als je een televisie aan zet,
Dan kan ik ook geen Eredivisie Live meer krijgen, enige reden dat ik nog tv heb. Moet natuurlijk wel zien hoe FC Twente dit jaar weer 6e wordt.quote:
Over troep op tv gesproken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan kan ik ook geen Eredivisie Live meer krijgen, enige reden dat ik nog tv heb. Moet natuurlijk wel zien hoe FC Twente dit jaar weer 6e wordt.
Apple TVquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
En nu mag je dankzij hun nog meer van die troep genieten als je een televisie aan zet,
Ik?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ojee, je slingert weer iets aan.
Is ook alleen maar een fijne oplossing als je verder ook Macs gebruikt. Maar dan is hij wel erg fijn "niet nadenken, it just works".quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet mijn voorkeur wat betreft mediaplayer maar als jij er maar blij mee bent
Ik heb verder ook macs en nog steeds niet mijn keuze.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is ook alleen maar een fijne oplossing als je verder ook Macs gebruikt. Maar dan is hij wel erg fijn "niet nadenken, it just works".
Dat kan. De ATV3 wordt ook nog steeds wat gelimiteerd door gebrek aan keuze/Jailbreaks.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb verder ook macs en nog steeds niet mijn keuze.
Geen TVquote:
Dat is 1 van de problemen. De Apple TV is alleen leuk als je hem kan jailbreaken... uhhh wat was het ook alweer? It just works?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat kan. De ATV3 wordt ook nog steeds wat gelimiteerd door gebrek aan keuze/Jailbreaks.
Big Media ligt dwars op verdienmodellen, licentiemanagement, etc. En zo stuiptrekt het vrolijk verder.
Nou ja, ik gebruik hem alleen voor wireless streaming. En dat werkt soepel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is 1 van de problemen. De Apple TV is alleen leuk als je hem kan jailbreaken... uhhh wat was het ook alweer? It just works?
Het werkt niet tenzij.... is het meer. De standaard opties is vergeleken met andere types gewoon erg beperkt en geen serieuze optie. Dat je hem door een JB kan kon opleuken ....
Of boeren. Boeren kunnen ook.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
/serieus
Het gaat om kijkcijfers en programma's met BN'ers trekken meer publiek.
Ook daar komt een SBS ripoff vanquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Of boeren. Boeren kunnen ook.
http://www.telegraaf.nl/p(...)SBS-programma__.htmlquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:21 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Of boeren. Boeren kunnen ook.
Hij is verre van teruggetrokken. Hij woont op Texel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)SBS-programma__.html
Ik gebruik hem vooral om vanaf mn iPad te streamen. Soms met pc of Mac als bron. Ideaal ding.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is ook alleen maar een fijne oplossing als je verder ook Macs gebruikt. Maar dan is hij wel erg fijn "niet nadenken, it just works".
Meer Apple!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:31 schreef Bengeltje het volgende:
Oke, Apple is ook weer geweest, volgende onderwerp wat kort moet duren??
Kinderen?
Zelfs Apple kreeg meer reacties.quote:
Ze zijn 'verder' ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:33 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zelfs Apple kreeg meer reacties.
Ik mag eigenlijk niets meer zeggen over mijn kinderen, ze zijn "volwassen".
Ik heb ze pas er op gegooid, werd zeer gewaardeerd door mijn zoons.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:32 schreef Cue_ het volgende:
Mijn neef heeft een kind gekregen.. en binnenkort is m'n andere neef aan de buurt![]()
Zolang ze die foto's maar van FB weghouden
Jouw zoons vinden de foto's van .. uhm dat kind van m'n neef / toekomstige kinderen.. leuk???quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:33 schreef Bengeltje het volgende:
Ik heb ze pas er op gegooid, werd zeer gewaardeerd door mijn zoons.
Er staat soms wel wat leuks tussen, dusja. helemaal blokken is dan ook weer niet wat je wilt. En heb nog niet gezien dat je kan zeggen dat als het woord kind er in voor komt, dat je hem dan wil blocken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:34 schreef Godtje het volgende:
Ik snap dat gezeik op kinderen op FB niet. Block die mensen ven je timeline inplaats van zo te zeiken
Je kan daar kiezen wie ze krijgen te zien, vinden ze waarschijnlijk teveel werk. Iedereen vindt baby's toch leuk?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:34 schreef Godtje het volgende:
Ik snap dat gezeik op kinderen op FB niet. Block die mensen ven je timeline inplaats van zo te zeiken
Nee, tut. Ik heb foto's van MIJN jongens er op gegooid en dat vonden ze uhm, matig..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jouw zoons vinden de foto's van .. uhm dat kind van m'n neef / toekomstige kinderen.. leuk???
Ik zou ze maar eens gaan spreken
Net de TV of de krant. Soms iets leuks, soms iets stoms. Het lijkt het leven wel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er staat soms wel wat leuks tussen, dusja. helemaal blokken is dan ook weer niet wat je wilt. En heb nog niet gezien dat je kan zeggen dat als het woord kind er in voor komt, dat je hem dan wil blocken.
Uitleg ook nogquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:36 schreef Bengeltje het volgende:
Nee, tut. Ik heb foto's van MIJN jongens er op gegooid en dat vonden ze uhm, matig..
Betekent nog niet dat het niet beter mag worden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:36 schreef Godtje het volgende:
Net de TV of de krant. Soms iets leuks, soms iets stoms. Het lijkt het leven wel.
Oh wacht....
Acht het merendeel van die eind twintigers, begin dertigers neem ik geen eens heels erieus op het onderwerp. Op het moment dat een dronken gast aan hun blijft plakken doen ze hetzelfde. Dan staan ze vooraan met hun kids.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je kan daar kiezen wie ze krijgen te zien, vinden ze waarschijnlijk teveel werk. Iedereen vindt baby's toch leuk?
[..]
Nee, tut. Ik heb foto's van MIJN jongens er op gegooid en dat vonden ze uhm, matig..
En tot die tijd lekker klagenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:38 schreef Godtje het volgende:
Acht het merendeel van die eind twintigers, begin dertigers neem ik geen eens heels erieus op het onderwerp. Op het moment dat een dronken gast aan hun blijft plakken doen ze hetzelfde. Dan staan ze vooraan met hun kids.
Nee precies. De ene post foto's van zijn kind op FB, de ander van zijn puberale dronken bui in een of andere kroeg. Weer een ander van een leeg schap in de AH omdat het kattenvoer voor hun flupsjewupsje op is en ze daar van balen. Als je alleen maar mensen op je FB wil hebben die foto's posten die jij kunt waarderen, dan ga je een beperkte kring krijgen daarzoquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:34 schreef Godtje het volgende:
Ben ik gewend.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uitleg ook nog
Duh! Wat motten ze ermee, ze kijken wel in fotoalbums als ze het zo interessant vinden.
iPad heet zoiets toch? Voor de mensen zonder Facebook.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:49 schreef Ang3l het volgende:
Foto-albums... bestaan die nog?
Van die dingen die je dan meenam op verjaardagen en zo?
Dat waren Dia'squote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:49 schreef Ang3l het volgende:
Foto-albums... bestaan die nog?
Van die dingen die je dan meenam op verjaardagen en zo?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:34 schreef Godtje het volgende:
Je kunt ook stoppen met FB hequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee precies. De ene post foto's van zijn kind op FB, de ander van zijn puberale dronken bui in een of andere kroeg. Weer een ander van een leeg schap in de AH omdat het kattenvoer voor hun flupsjewupsje op is en ze daar van balen. Als je alleen maar mensen op je FB wil hebben die foto's posten die jij kunt waarderen, dan ga je een beperkte kring krijgen daarzo
Hoef ik in ieder geval niet te lezen dat ze daar over klagenquote:
Jij hebt duidelijk geen kinderen. Dan had je wel geweten dat een kind iets heel anders is dan een hobby. Het is een verrijking van je leven. Je kunt simpelweg niets anders meer dan het over je kind hebbenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:28 schreef HeatWave het volgende:
Als iemand net een koter heeft, niets mis met wat foto's. Maar in 99% van de gevallen zie je na de bevalling nooit meer iets anders dan koterfotos.
Stel je voor dat je beste vriend/vriendin van het ene op het andere moment het over niets anders meer heeft dan gamen, dag in, dag uit. Ben je er ook snel klaar mee.
Je kind is leuk voor jou, voor de rest is het precies dat, 1 kind van de miljarden.
Kloptquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk geen kinderen. Dan had je wel geweten dat een kind iets heel anders is dan een hobby. Het is een verrijking van je leven. Je kunt simpelweg niets anders meer dan het over je kind hebben
Met hun kids er bij?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt.
En dan zit je vanavond opeens op een openlucht filmfestival met 2 chicks.
Nederlands?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt.
En dan zit je vanavond opeens op een openlucht filmfestival met 2 chicks.
Ze zijn zelf nog bijna kidsquote:
1 schots 1 iets vaags dat ik niet thuis kan brengen, das het vriendinnetje vanquote:
Op die leeftijd had ik twee kleine en een drukke baan, dus dat zegt niets.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze zijn zelf nog bijna kids.
Nou ok, 25 ofzo.
Kan hoor, maar ik heb ook MILFS gehadquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Op die leeftijd had ik twee kleine en een drukke baan, dus dat zegt niets.
Hebben ze ze verstopt?
Moeten ze eerst aan mijn foto's komen en leren inscannen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:39 schreef MissMSX het volgende:
Je bent sowieso niet goed bij je hoofd als je te pas en te onpas foto's van je kinderen online zet. Wat zou JIJ er van vinden als jouw ouders dat zouden doen?
Just my 2 cents
tot je dood teruggevonden kunnen worden in je blote reetquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:39 schreef MissMSX het volgende:
Je bent sowieso niet goed bij je hoofd als je te pas en te onpas foto's van je kinderen online zet. Wat zou JIJ er van vinden als jouw ouders dat zouden doen?
Just my 2 cents
Vandaar ook het gebruik van het woord 'zouden'quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Moeten ze eerst aan mijn foto's komen en leren inscannen.
Bijvoorbeeld ja.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
tot je dood teruggevonden kunnen worden in je blote reet.
Weer een bewijs dat 90% van de mensen online geen idee heeft hoe het allemaal werkt. "ach, dat ken toch wel, niemand ziet het!"quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld ja.
Ik vind het echt respectloos
Of "Geef die foto van mij die jij geplaatst hebt op internet terug!"quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weer een bewijs dat 90% van de mensen online geen idee heeft hoe het allemaal werkt. "ach, dat ken toch wel, niemand ziet het!"
MUH HOTMAIL IS GEHACKT!!!! ik had als mijn verjaardag als geheim en nu heeft mijn ex alles gehakt!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Of "Geef die foto van mij die jij geplaatst hebt op internet terug!"
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
MUH HOTMAIL IS GEHACKT!!!! ik had als mijn verjaardag als geheim en nu heeft mijn ex alles gehakt!
Een factor 50?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:01 schreef MissMSX het volgende:
Hoeveel zal het gemiddelde IQ op internet gedaald zijn in de afgelopen 10 jaar?
Enorm, echt elke josti is online, 10 jar geleden moest je alleen al weten HOE je online kwamquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:01 schreef MissMSX het volgende:
Hoeveel zal het gemiddelde IQ op internet gedaald zijn in de afgelopen 10 jaar?
Rond 1995 was dat mooi, moest je nog zelf Trumpet Winsock configureren, als je dat kon was je al bij voorbaat geschikt voor het internet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Enorm, echt elke josti is online, 10 jar geleden moest je alleen al weten HOE je online kwam.
Owh wacht, het is 2012. Laten we het over 15 jaar terug hebben in plaats van 10quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Enorm, echt elke josti is online, 10 jar geleden moest je alleen al weten HOE je online kwam.
10 jaar geleden waren mijn ouders ook al online.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh wacht, het is 2012. Laten we het over 15 jaar terug hebben in plaats van 10
Minstensquote:
Ja, toen een computer nog was voor mensen met verstand, nu is het een verlengen van debielheidquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Rond 1995 was dat mooi, moest je nog zelf Trumpet Winsock configureren, als je dat kon was je al bij voorbaat geschikt voor het internet.
Ik bedoel maarquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:05 schreef Q. het volgende:
[..]
10 jaar geleden waren mijn ouders ook al online.
Computerbladen... ah ja, dat bestond toen ook nogquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:06 schreef Q. het volgende:
In 1995 was ik de enige in het dorp met internet volgens mij. Eerst nog met zo'n Compuserve-cd-tje die bij een computerblad zat.
En Apple was bijna failliet. Als je destijds al wist wat Apple was.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Computerbladen... ah ja, dat bestond toen ook nog
En mensen keken je nog geshockeerd aan als je vertelde dat je een afspraak had met iemand die je kende via internetquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:10 schreef Q. het volgende:
[..]
En Apple was bijna failliet. Als je destijds al wist wat Apple was.
Die zijn er nu nogquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En mensen keken je nog geshockeerd aan als je vertelde dat je een afspraak had met iemand die je kende via internet
Mensen keken je nog geshockeerd aan, in plaats van de "quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En mensen keken je nog geshockeerd aan als je vertelde dat je een afspraak had met iemand die je kende via internet
Zo reageerden ze vast niet meer bij jouquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:16 schreef Bengeltje het volgende:
Inderdaad, de shock als je een relatie krijgt met iemand die je via internet hebt leren kennen.
Maar wel minder. Vroegah wist je 100% zeker dat ze geshockeerd zouden zijn.quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Mensen keken je nog geshockeerd aan, in plaats van de ""-smiley te doen, als je iets schokkends vertelde.
Allemaal toch?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:23 schreef HeatWave het volgende:
1 chernobyl foto in mijn fobo, voor de geinteresseerden.
Vast nietquote:
De foto'squote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vast niet. Zo boeiend ben ik niet
.
De rest staat op FB hoor, incl chickquote:
er zijn wel betere, maar die krijg ik nog, deze is met iPhone, de digicam pics komen nogquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:33 schreef dawg het volgende:
had je niet even op kunnen schuiven toen die picas genomen werden hw?
Heb ik gezien hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De rest staat op FB hoor, incl chick.
Maar tnx.
je staat zo in het midden, als een echte toerist.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
er zijn wel betere, maar die krijg ik nog, deze is met iPhone, de digicam pics komen nog.
ja, je mocht ook niet te ver naar rechts foto's nemen, politiepost etc. Dus het moest wel zo.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:34 schreef dawg het volgende:
[..]
je staat zo in het midden, als een echte toerist.
zal wel heel surrealistisch zijn geweest in chernobyl denk ik.
politiepost? waarom dat dan, is toch vrijwel verlaten daar?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, je mocht ook niet te ver naar rechts foto's nemen, politiepost etc. Dus het moest wel zo.
Nee man, er werken 4000 man om die reactor af te sluiten, dat beton etc wat je ziet is een "tijdelijke"oplossing, daarnaast wordt een nieuwe gemaakt,. en dat mag niet op de foto.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:36 schreef dawg het volgende:
[..]
politiepost? waarom dat dan, is toch vrijwel verlaten daar?
ah zo. ik lees de chernobyl herald niet, dus ben niet zo op de hoogte hoe het daar nu is etc.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee man, er werken 4000 man om die reactor af te sluiten, dat beton etc wat je ziet is een "tijdelijke"oplossing, daarnaast wordt een nieuwe gemaakt,. en dat mag niet op de foto.
Deze lekt namelijk.
Zou je denken he.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo reageerden ze vast niet meer bij jou
Nee, snap ik dan ook wel weerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:39 schreef dawg het volgende:
[..]
ah zo. ik lees de chernobyl herald niet, dus ben niet zo op de hoogte hoe het daar nu is etc.
eerlijk gezegd lijken me die 29 foto's van tijdens de toiletpauze van je broer veel interessanter.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, snap ik dan ook wel weer.
Ik heb daar ook in een mega-soviet-kantine gelunched. incl stralingsmeters.
Zijn afstandsfoto's niet heel duidelijk, ging om het ideequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:43 schreef dawg het volgende:
[..]
eerlijk gezegd lijken me die 29 foto's van tijdens de toiletpauze van je broer veel interessanter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |