Nee joh!quote:
Zie je dat nooit als je je vriendje aan het rimmen bent? Nog wat spetters rond zijn sterretje?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:42 schreef Ang3l het volgende:
Nee liever geen pics van spetterpoep. We zitten hier niet in OUD!
Vooral bij meisjes toch?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:47 schreef Ang3l het volgende:
Welnee, je hebt toch vochtig toiletpapier in huis Godt!
And always wipe front to back!
Mooie topickiller.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:57 schreef CherryLips het volgende:
Poep uit je kut
Zo, om het niveau te handhaven.
Die troep achter je ballen vegen lijkt me ook geen pretje.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vooral bij meisjes toch?
Anders vegen ze het zo hun kut in.
Camouflagequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die troep achter je ballen vegen lijkt me ook geen pretje.
Meisjes weten ze heus toch wel te vinden voor een flinke trap hoorquote:
TRappen we gewoon terugquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Meisjes weten ze heus toch wel te vinden voor een flinke trap hoor
Durf je wel tegen kleine meisjes.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
TRappen we gewoon terug
[ afbeelding ]
Ze vragen er zelf om.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Durf je wel tegen kleine meisjes.
Dacht ik alquote:
Heb je er zin in?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:43 schreef HeatWave het volgende:
Dacht ik al.
nog 3 dagen vrij en weer heeeerlijk werken.
Neequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb je er zin in?
Hoe was madrid????
Goed vermaakt.. niet te warm? grietjes versierd, geneukt? dat soort info enzoquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:46 schreef HeatWave het volgende:
Nee.
Madrid was gewoon ok. Kiev was echt geweldig.
Madrid was 36-41, terras met watermist en bier, niet veel meer gedaanquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Goed vermaakt.. niet te warm? grietjes versierd, geneukt? dat soort info enzo
Nee, de mannen zijn echt lompe boerenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:50 schreef Cue_ het volgende:
Klinkt goed
Maar geen leuke mannen?Hmm niet dat je daar naar gekeken zal hebben
Alleen tegen kleintjesquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Durf je wel tegen kleine meisjes.
Daar ga ik dus niet naar toequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:52 schreef HeatWave het volgende:
Nee, de mannen zijn echt lompe boeren.
Sowieso niet echt een goede plek voor het zelfvertrouwen voor de nederlandse chick daar, ze zijn echt zo mooi en bijna zonder uitzondering slank, goed gekleed, stijlvol.
In Madrid is het lang niet zo achterlijk opvallend.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daar ga ik dus niet naar toe
Dergelijke meiden had je ook alleen maar in madrid. Vond ik ook weinig aan
tijdens het uitgaan vond ik het daar toch wel redelijk aanwezig.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:55 schreef HeatWave het volgende:
In Madrid is het lang niet zo achterlijk opvallend.
Mijn broertje ging op een gegeven moment ff naar de plee en voor de gein zei ik, ik zorg wel ff dat je geen lekkere meiden mist op het terras, ik maak wel foto's.
Hij was 7 min weg en ik had 29 foto's.
Vond ze ook niet zo toegankelijk in Madrid, die zijn al eeuwen niet meer geinteresseerd in toeristen, zodra ze in Kiev andere talen horen ben je meteen al boeiend.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
tijdens het uitgaan vond ik het daar toch wel redelijk aanwezig.
Haha lolJe hebt je goed vermaakt dus
Nee hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:59 schreef Cue_ het volgende:
Die van jou wil mee naar het westen?![]()
Liefde in het spel?
De arme meidquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:00 schreef HeatWave het volgende:
Nee hoor.
Ze was echt niet blij toen ik wegging, huilen enz, maar van importeren geen sprake.
Ze overleeft het welquote:
Ik vraag het me af. Als jullie niet meer chatten, dan blijft er niets van het arme meiske overquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:01 schreef HeatWave het volgende:
Ze overleeft het wel.
En zeg nooit nooit. Maar er zijn geen plannen
.
Ja hebt gelijk, ik heb dr hart gebrokenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vraag het me af. Als jullie niet meer chatten, dan blijft er niets van het arme meiske over![]()
Oeeh.. nooit nooitdat wordt nog wat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Hahaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja hebt gelijk, ik heb dr hart gebroken.
Neuh, het is echt een hele mooie meid verder hoor, maar als ik er 1 importeer kies ik nog wel een beter en jonger exemplaar uit daar.
Zoals de stripster in onze hotelbar.
Da's voor de early adopters. Ik ben een innovatorquote:
Je bent een schat hoor, maar je klinkt nu echt als een gemiddelde fokkerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja hebt gelijk, ik heb dr hart gebroken.
Neuh, het is echt een hele mooie meid verder hoor, maar als ik er 1 importeer kies ik nog wel een beter en jonger exemplaar uit daar.
Zoals de stripster in onze hotelbar.
Dat is ie toch ook gewoon?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je bent een schat hoor, maar je klinkt nu echt als een gemiddelde fokker
Misschien heb je gelijk jaquote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:21 schreef MissMSX het volgende:
Zo, ik verklaar het seizoen voor geopendWat zijn het? Oliebollen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar dan wel 20 jaar ouderquote:
We waren 1 avond echt kapot, gingen nog even biertje drinken in de hotelbar. Kwam er zo'n meid naar ons toe of we een liveshow wilden zien.quote:
Kruidnotenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik zie het echt niet. Misschien roep ik straks Oh ja
Bitterkoekjes?
Watjequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We waren 1 avond echt kapot, gingen nog even biertje drinken in de hotelbar. Kwam er zo'n meid naar ons toe of we een liveshow wilden zien.
We dachten aan een soort Casa Rosso, je gaat aan een tafel zitten en op een podium staat een meisje te dansen. Ach, 1 biertje daar waarom niet vonden we.
Dus wij naar binnen in die tent (zat dus IN het hotel), werden we een klein kamertje ingeleid van een paar vierkante meter met in elke hoek een leren bank.
In het midden een paal met een chick eraan... was ons al een beetje te intiem meteen, maar goed, ff biertje etc.
Binnen 2 min had een bloedmooi 19 jarig halfnaakt meisje op me liggen, tieten in mijn gezicht, mooiste billen die ik ooit heb gezien in mijn handen.
Dat was ons ff te gek, ik kwam niet voor prostitutie, dus we hebben dr 5 euro gegeven, en zijn weer weggegaan, daar waren ze niet aan gewend geloof ik.
quote:
Durven wel, maar ik had er al 1 voor mezelf die dr kleren uitdeed voor mequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zie miss.. een echte fokker! Hij durft niet eens te blijven bij een stripper
Volgens mij is HW maagdquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zie miss.. een echte fokker! Hij durft niet eens te blijven bij een stripper
Onbevlekte ontvangenissen FTWquote:
Sambal?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]Ik heb mijn specerijenmix geoptimaliseerd, dus ik verwacht briljante kruidnoten
Wat chilipoeder erbij is best nog een idee jaquote:
Geen vlekken voor mijquote:
Waarom verwacht je dat nou nog steeds na al die jaren?quote:
Ook jij bent maar een gemidelde fokkerquote:
Ik antwoordde mezelf alquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom verwacht je dat nou nog steeds na al die jaren?.
1 hele hete mat tabasco en chilipoeder voor Air!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat chilipoeder erbij is best nog een idee ja![]()
Wat een nietszeggend antwoordquote:
Dat kan hij (helaasquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
1 hele hete mat tabasco en chilipoeder voor Air!
Ze ben ikquote:
It's... been a whilequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze ben ik.
je doet net alsof je hier voor het eerst komt.
Nee, niet datquote:
Anders heb ik altijd jou nog toch?quote:
Ik doe geen Nederlandse vrouwen meerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Anders heb ik altijd jou nog toch?
Riiiiightquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik doe geen Nederlandse vrouwen meer.
quote:Maar ok, voor jou altijd een uitzondering.
Nou ja, als ik de keuze had, maar het is zover fietsenquote:
Je hebt altijd een keusquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, als ik de keuze had, maar het is zover fietsen.
.
Owh, en je hebt toch een scooter?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, als ik de keuze had, maar het is zover fietsen.
.
Electrisch, hoever denk je dat ik ermee kom?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh, en je hebt toch een scooter?
Koop een helicopter.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Electrisch, hoever denk je dat ik ermee kom?.
Je kunt'em niet opladen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Electrisch, hoever denk je dat ik ermee kom?.
Jawel maar dat moet dan wel erg vaak tot Kyivquote:
Belgie is ook buitenland hequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jawel maar dat moet dan wel erg vaak tot Kyiv.
Ik ben Amsterdammer, alles buiten de ring is buitenlandquote:
Dan hoef je gelukkig toch niet zo ver te fietsen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben Amsterdammer, alles buiten de ring is buitenland.
Maak hem zelf maar ff.
En er zijn geen mooie meisjes in Amsterdamquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben Amsterdammer, alles buiten de ring is buitenland.
Maak hem zelf maar ff.
Tuurlijk wel, zat. Maar niet zoveel als daar en hier hebben ze allemaal het idee dat ze heel wat zijn om nietsquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
En er zijn geen mooie meisjes in Amsterdam? Wat ontzettend kut zeg.
He, ik zeg toch nergens dat je niet moet doen en laten wat je zelf wiltquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, zat. Maar niet zoveel als daar en hier hebben ze allemaal het idee dat ze heel wat zijn om niets.
Ik zit gewoon nog even in de vakantieroes, laat me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |