Zo dichtbij? Nederland? Hier is een vent toch ook met een geweer een winkelcentrum ingelopen en mensen neergeknald? Die vent was helemaal de weg kwijt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:01 schreef henkde_j het volgende:
Blijf het bizar vinden dat het zo dichtbij gebeurd is
Mwoa, ik zat de avond voor de aanslag in een café aan het plein waar de bom is geplaatst. En tijdens de schietpartij reden we achteraf gezien langs het eiland.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:06 schreef h-fc het volgende:
[..]
Zo dichtbij? Nederland? Hier is een vent toch ook met een geweer een winkelcentrum ingelopen en mensen neergeknald? Die vent was helemaal de weg kwijt.
bizar.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:15 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Mwoa, ik zat de avond voor de aanslag in een café aan het plein waar de bom is geplaatst. En tijdens de schietpartij reden we achteraf gezien langs het eiland.
Was wel even een wtf momentje toen we een paar dagen later pas het nieuws binnenkregen. SMSjes van vrienden enzo. We dachten, het dodental zal wel een typfout zijn. Pas dagen later zagen we pas de omvang van de aanslag.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
bizar.
ik had paar vrienden gemaakt op rockwerchter 1 van de meiden ervan zat op eiland. gelukkig overleefd![]()
ik zat m ook wel te knijpen die meid reageerde pas de maandag er op, op een sms van me.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:19 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Was wel even een wtf momentje toen we een paar dagen later pas het nieuws binnenkregen. SMSjes van vrienden enzo. We dachten, het dodental zal wel een typfout zijn. Pas dagen later zagen we pas de omvang van de aanslag.
Ja, als je het als een debiel wilt bekijken idd.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:24 schreef Murdera het volgende:
zo'n 100 dagen per leven?
Boete uitzitten is zo'n 50 euro per dag.
Dus 5000 euro is een mensenleven in dit verhaal ongeveer waard.
Ah, dat is wel iets dichterbij ja. Had jij hem ontoerekeningsvatbaar verklaard willen zien worden? Zo ja, waarom?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:15 schreef henkde_j het volgende:
Mwoa, ik zat de avond voor de aanslag in een café aan het plein waar de bom is geplaatst. En tijdens de schietpartij reden we achteraf gezien langs het eiland.
Ehm tsja, lastig. Opzich zou het beter zijn om hem ontoerekeningsvatbaar te verklaren. Nu is de kans op een heldenstatus groter binnen bepaalde groepenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:33 schreef h-fc het volgende:
[..]
Ah, dat is wel iets dichterbij ja. Had jij hem ontoerekeningsvatbaar verklaard willen zien worden? Zo ja, waarom?
Ik stel die vraag omdat ik je op de vorige pagina zag reageren met 'Jammer, niet ontoerekeningsvatbaar' oid. Denk dat het voor de nabestaanden een rechtvaardiger idee geeft dat hij wel toerekeningsvatbaar is verklaard.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:35 schreef henkde_j het volgende:
Ehm tsja, lastig. Opzich zou het beter zijn om hem ontoerekeningsvatbaar te verklaren. Nu is de kans op een heldenstatus groter binnen bepaalde groepen
Hmm tsja, je kan het op twee manieren bekijken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:38 schreef h-fc het volgende:
[..]
Ik stel die vraag omdat ik je op de vorige pagina zag reageren met 'Jammer, niet ontoerekeningsvatbaar' oid. Denk dat het voor de nabestaanden een rechtvaardiger idee geeft dat hij wel toerekeningsvatbaar is verklaard.
Ach, als hij ontoerekeningsvatbaar was verklaard zou het de schuld van linkse rechters zijn geweest. Ik geloof niet dat extreem-rechts hem dan niet als held had gezien.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:35 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ehm tsja, lastig. Opzich zou het beter zijn om hem ontoerekeningsvatbaar te verklaren. Nu is de kans op een heldenstatus groter binnen bepaalde groepen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |