Ik ken een stel waarbij het ongeveer net zo is. Ik zou zelf toch liever voor iets neutralers gaan. Al was het alleen maar omdat het wat minder snel verveelt.quote:Op donderdag 13 september 2012 10:05 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Laat me raden: daar woont een vrijgezelle vrouw die zich maar afvraagt waarom geen enkele kerel lang bij haar blijft
quote:Op donderdag 13 september 2012 10:05 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Laat me raden: daar woont een vrijgezelle vrouw die zich maar afvraagt waarom geen enkele kerel lang bij haar blijft
Iets te dicht bij je eigen werkelijkheid?quote:
Ik heb bekendheid aan een fris gescheiden damesmeisje, dat haar stulpje precies zo ingericht heeftquote:Op donderdag 13 september 2012 21:38 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
[..]
Iets te dicht bij je eigen werkelijkheid?
Kijk nog eens goed naar de fotoquote:Op donderdag 13 september 2012 02:10 schreef Teslynd het volgende:
Ze waren gewoon te gemakzuchtig om er een waarheidsgetrouwe inrichting in te zetten. Er werd een standaardkeuken aangeklikt.
Irritante vraag over de monitors. Bij alle andere bewoonde huizen vraag je toch ook niet of je de inboedel erbij cadeau krijgt? Alleen als het huis verlaten is, rijst de vraag of troep en overige inrichting erin blijft of dat het huis schoon opgeleverd wordt.
Het woonhuis heeft overigens een beklemmend bad. Hopelijk met een tweede handgreep die op een betere plek zit.
Het erge vind ik.... dat ik dit eerder heb gezien. Geen idee of het hetzelfde huis wasquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:24 schreef Saisai het volgende:
Nee Henk, ik wil persé een ligbad!
Maar Ingrid, dat past niet in ons huis!
WEL! IK DOE HET ZELF WEL!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]hier te vinden.
ow ja, die staat er altijdquote:Op zaterdag 15 september 2012 01:09 schreef Gort het volgende:
[..]
En dan de eerste foto "uit de omgeving":
[ afbeelding ]
Gezellig!
Neequote:Op zaterdag 15 september 2012 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, 1 lichtroze muur valt toch mee?
Damnquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:24 schreef Saisai het volgende:
[ afbeelding ]
Lolquote:Op donderdag 13 september 2012 09:40 schreef Kreator het volgende:
Woonkamer voor haar:
[ afbeelding ]
Keuken voor hem:
[ afbeelding ]
Slaapkamer voor beide:
[ afbeelding ]
Damn, dat doet gewoon zeer aan de ogen...
http://www.funda.nl/koop/enschede/huis-84952887-madoerastraat-25/
quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:24 schreef Saisai het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet gelijk aan Rammstein denkenquote:Op zaterdag 15 september 2012 01:09 schreef Gort het volgende:
[..]
En dan de eerste foto "uit de omgeving":
[ afbeelding ]
Gezellig!
Ik moet bij jou altijd aan een snor denkenquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik moet gelijk aan Rammstein denken
Zegt veel over jou beperkte denkvermogen en vooroordelenquote:Op zaterdag 15 september 2012 23:28 schreef lipper het volgende:
[..]
Ik moet bij jou altijd aan een snor denken
Ja, ik weet het.quote:Op zaterdag 15 september 2012 23:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zegt veel over jou beperkte denkvermogen en vooroordelen
Los van dat mini badkamertje en het stuk afgebroken muur dat nog naast de keuken staat, vind ik dit wel een heel goed voorbeeld hoe je van een klein huisje iets kunt maken dat heel ruimtelijk lijkt.quote:Op zaterdag 15 september 2012 00:24 schreef Saisai het volgende:
[ afbeelding ]
Ik geef ze pluspuntenquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:24 schreef Saisai het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ziet dat er vies en eng uit, zo'n badkamerquote:Op zaterdag 15 september 2012 00:24 schreef Saisai het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |