Hij is schuldig verklaard omdat hij de rechtszaak heeft vermeden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kom op... Noem alle overwinningen afnemen maar niet veroordeeld... Schuldig verklaart en dus overwinningen weg.
Dat krijgen we pas te weten als het voor de rechter komt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Maar er moet wel bewijs zijn.... Wat is het bewijs hier?
Normaal gesproken wordt het bewijs dan ook wel openbaar gemaakt. Heb ik nog nergens gelezen, jij wel?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn er getuigenissen.
Dat jij die dan persoonlijk niet accepteert als sluitend bewijs, is vrij irrelevant. USADA doet het wel, dat is het enige wat telt.
Dat is juist ook precies de reden dat Armstrong weigert mee te werken. Zodat die 10 getuigenissen en wie weet elke bewijzen nooit openbaar worden gemaakt!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Normaal gesproken wordt het bewijs dan ook wel openbaar gemaakt. Heb ik nog nergens gelezen, jij wel?
Bewijs is pas bewijs als het controleerbaar is.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn er getuigenissen.
Dat jij die dan persoonlijk niet accepteert als sluitend bewijs, is vrij irrelevant. USADA doet het wel, dat is het enige wat telt.
Precies en daarom is het gewoon een hele rare zaak.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:27 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Dat krijgen we pas te weten als het voor de rechter komt.
Een rare zaak ja omdat Armstrong weigert het bewijs te zien.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Precies en daarom is het gewoon een hele rare zaak.
vertel eens waar?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:29 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Begin je het al een beetje te snappen?
Je spreekt jezelf alleen maar tegen btw
Is geen rechtszaak, maar ik begrijp wat je bedoelt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:17 schreef ThePlaneteer het volgende:
Eens. Sowieso raar dat je uit een rechtzaak kan stappen eigenlijk.
ik vind dat toch een vreemde redenatie. Iemand weigert mee te werken en is dus schuldig??quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:30 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Een rare zaak ja omdat Armstrong weigert het bewijs te zien.
Toch een rare beslissing voor iemand die zich onschuldig pleit...
Hij ging meteen los.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Gertje ook op Nederland 3 over Armstrong
Vraag het aan Lance, als die een hoorzitting eist, dan weten we 't allemaal. Helaas geeft hij net de strijd op wanneer de beerput dreigt open te gaan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Normaal gesproken wordt het bewijs dan ook wel openbaar gemaakt. Heb ik nog nergens gelezen, jij wel?
Een mogelijke beerputquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Vraag het aan Lance, als die een hoorzitting eist, dan weten we 't allemaal. Helaas geeft hij net de strijd op wanneer de beerput dreigt open te gaan.
Absoluut, maar dat doet hij niet. Om de conclusie vanwege zijn niet meewerken dan volledig de andere kant op te trekken, lijkt mij dan ook wel wat rigoureus...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:42 schreef ThePlaneteer het volgende:
Als het allemaal niets zou voorstellen was het de perfecte mogelijkheid geweest voor Armstrong om z'n naam te zuiveren.
Oké, dat heb ik dan verkeerd geïnterpreteerd.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:46 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dat doe ik helemaal niet, ik vraag me juist waarom hij niet heeft gedaan. Het zou anders zijn als ik me had afgevraagd waarom hij weggelopen is...
Mooi man.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Gertje ook op Nederland 3 over Armstrong
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |