SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit Gekkegerrit wins.
GJE - Omnirocket 1-3, 0-3, OmniRocket wins
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Collega?quote:
quote:
Rapper Pintoquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:16 schreef Rijst het volgende:
Wat ik nou niet snap is dat ze nog steeds geen fatsoenlijke keeper hebben gekocht.
Sahin zou schijnbaar medisch gekeurd worden vandaag en kwam gewoon niet opdagenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:47 schreef poker4lifee het volgende:
Brendan Rodgers confirms Liverpool have beaten Arsenal in race for Nuri Sahin
hmm vaag. Real was al akkoord met Arsenal.
Sukkeltjequote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sahin zou schijnbaar medisch gekeurd worden vandaag en kwam gewoon niet opdagen
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:53 schreef pascal08 het volgende:
Wat een baggerkwaliteit die replayvideootjes van FIFA.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:52 schreef pascal08 het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/132833762
Ik vind het nogal stil.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:52 schreef Rijst het volgende:
Is het Lindgren. bashuurtje weer begonnen?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 01:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat wil je dan ook met Tyton op doel.
[..]
Ik vind het nogal stil.
quote:
geruchtquote:
Ik heb al 4 weken geen match gevonden!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:05 schreef Johnbon het volgende:
Duurt het bij jullie ook lang om een
match te vinden??
Liever niet!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:07 schreef Rijst het volgende:
ik denk dat ik de komende weken geen FUT meer ga spelenmag ik hier nog posten?
Ik wacht op Fifa 13.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:07 schreef Rijst het volgende:
ik denk dat ik de komende weken geen FUT meer ga spelenmag ik hier nog posten?
Ik zag meer voetballers op de tribune. Die komen ook niet meteen terug/naar Feyenoordquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:42 schreef GuRBuH het volgende:
Feyenoord fans die Bony zagen op de tribune bij Fey - Sparta Praag en dachten dat hij naar Feyenoord ging komen
Wie zijn Messi en Ronaldo? Wat een inzicht heeft deze man.quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:05 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
In FUT zit ie daar al een tijdje dacht ik..?
Ja, maar toch zit er weer weinig voor mij tussenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:05 schreef GuRBuH het volgende:
Zie nu pas dat er gister transfers gedaan zijn
Inderdaad ja. Tello wil ik wel hebben, maar nu nog nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, maar toch zit er weer weinig voor mij tussen
Stuur hem rageberichten!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:41 schreef vandermar het volgende:
4 crosses op Gomez' en 4 goals tegen. 4-3 verloren van zo'n kut kind
N'Gogquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:46 schreef vandermar het volgende:
Up borini kan gewoon niet scoren bij mij, zelfs sweaty mis ik zeshit is nu aan en ik ga weer terug naar mijn oude vertrouwde n'gog
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:46 schreef DutchSL het volgende:
Azpilicueta naar Chelsea.
Nog even en je kunt een volledig Spaans BPL team maken
edit.
kan al
Torres
Cazorla
Mata-Arteta-Michu-Silva (IF4)
Enrique-Chico-Cuellar-Azpilcueta
Reina
Iago Falqué op CDM is echt een GJE movequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:27 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zelf ff Chelsea logootje denken bij Azpli
Hoogst rated middenvelder...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Iago Falqué op CDM is echt een GJE move
Ik kijk alleen elke dag nog even of ik winst of verlies heb ofzo, verder niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:30 schreef Dudeweiser het volgende:
is er eigenlijk iemand die Footballdeal nog serieus speelt?
En terechtquote:
quote:
Lol ging het even opzoeken, jullie zaten daar allemaal en na 3 dagen geen posts sluiten ze het?quote:
er zaten daar allemaal knakkers die in een jaar tijd 2 keer hadden gepost en voor iedere off topic post een TR gingen plaatsen, maar daar werd niet op gereageerd. Mods zijn terug van vakantie en hebben niet helemaal door dat we allemaal allang weer weg zijn ofzoquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Lol ging het even opzoeken, jullie zaten daar allemaal en na 3 dagen geen posts sluiten ze het?
Nee sommige mensen kunnen gewoon niet tegen verandering. na een week is iedereen het gewendquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zonde dat het tweakers forum zo kut is, FOK! werkt veel beter
FOK! is wel echt beter hoor.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:41 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nee sommige mensen kunnen gewoon niet tegen verandering. na een week merkt niemand het
Wat jij wil, ik vind FOK! fijnerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:41 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nee sommige mensen kunnen gewoon niet tegen verandering. na een week is iedereen het gewend
Het is allemaal jou schuldquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
Thats what Rijst said
[ afbeelding ]
True. Op FOK is ook een paar keer de layout aangepast..iedereen flipte de eerste paar dagen (quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:41 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nee sommige mensen kunnen gewoon niet tegen verandering. na een week is iedereen het gewend
Mata LB zetten terwijl er een José Enrique beschikbaar isquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:27 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zelf ff Chelsea logootje denken bij Azpli
SIF hoop ik voor je?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
1e gold 7.5k gold pack na vakantie en gelijk if Fellaini !
Sowieso, waarom alles modden als het goed werktquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
True. Op FOK is ook een paar keer de layout aangepast..iedereen flipte de eerste paar dagen () en daarna hoorde je er niemand over en vonden ze het vaak nog beter ook.
Matige silverquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mata LB zetten terwijl er een José Enrique beschikbaar is![]()
Kun je hem beter gewoon op CAM zetten, daar heeft hij ook 7 chem en kan die matige silver er uit
(ja, geen serieus team)
Ja, je gaat me toch niet vertellen dat die Falque een fatsoenlijke CDM is?quote:
Het ging gewoon om de hoogste ratings, chill de fuck out.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, je gaat me toch niet vertellen dat die Falque een fatsoenlijke CDM is?
Michu op CDM, Cazorla CF, Mata LCAM en Enrique LB.
Goede reflectie van fifa welquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:59 schreef poker4lifee het volgende:
Pato will be out (injured) between 30-45 days, says 'Gazzetta dello Sport'. He'll also miss Brazil's friendlies vs South Africa & China.
Het zal ook eens niet.
Sowieso de aanval van Milan nu, wie moet er gaan scorenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:59 schreef poker4lifee het volgende:
Pato will be out (injured) between 30-45 days, says 'Gazzetta dello Sport'. He'll also miss Brazil's friendlies vs South Africa & China.
Het zal ook eens niet.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Sowieso de aanval van Milan nu, wie moet er gaan scoren
[ afbeelding ]
Ja want een 80 rated Enrique is hoger dan een 88 Mata. Maar waar de fuck hebben we het over, het was gewoon een lulz team.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:58 schreef DutchSL het volgende:
Wat ik zeg is niet alleen beter, maar ook hogere ratings
Nee, een 80 rated Enrique is hoger dan een 74 rated Falque.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:03 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja want een 80 rated Enrique is hoger dan een 88 Mata. Maar waar de fuck hebben we het over, het was gewoon een lulz team.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:03 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja want een 80 rated Enrique is hoger dan een 88 Mata. Maar waar de fuck hebben we het over, het was gewoon een lulz team.
Wat een discussie jongens.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, een 80 rated Enrique is hoger dan een 74 rated Falque.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, een 80 rated Enrique is hoger dan een 74 rated Falque.
Wat heb je nou weer gekocht?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wachten op een pakketje is killing
FYPquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wat heb je nou weer gekocht gekregen?
Dubbele dock zodat ik iPhone en iPad tegelijk op kan ladenquote:
Helaas, kwam uit eigen knip deze keerquote:
En daar kijk je de hele middag naar uit? Oke spannendquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dubbele dock zodat ik iPhone en iPad tegelijk op kan laden
Nee dat niet, maar ik kan geen muziek luisteren enzo, continu opletten op die deurbelquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
En daar kijk je de hele middag naar uit? Oke spannend![]()
Dan brengen ze hem toch gewoon bij de buren, haal je hem later op. Of je zet je muziek niet zo hardquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ik kan geen muziek luisteren enzo, continu opletten op die deurbel
Haha, burenfitties 4 lifequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan brengen ze hem toch gewoon bij de buren, haal je hem later op. Of je zet je muziek niet zo hard
Zometeen, eerst alles uitpakkenquote:
Zometeenquote:
Jammer dat Gomes niet zijn vorm van PSV kon vasthouden. Geweldige keeper was het.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:34 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Geselecteerd voor het nationale elftal van Brazilië
Voor rijst:quote:
Vind ik z'n studionummer gewoon veel beter klinkenquote:
Je weet dat je bij Chuzzz alle stats kan aanpassen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:58 schreef KrAlex het volgende:
Wtf volgens Chuzzz.com heeft Mexes van Milan 93 pace.
Nu wel...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je weet dat je bij Chuzzz alle stats kan aanpassen?
even ps3 halen gr grquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:50 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer van de keeper maar de rest lijkt me echt goed
[..]
15k op ps3
quote:Review #1 - Sinclair/n'Gog/Kembo silverhybrid
I built this team 2 days ago. Doumbia, the CM is on 7 chem but honestly I did not recognized this so much, he is pure there for chemistry reasons but is still a tank. I played 6 games with this team and did not lose one. I played the silvertournament. And won it 2 times because I also played 2 games with my other silverteam. http://puu.sh/YlHM
For the stats
Overall record: 6-0
Goals for: 34
Goals against: 14
Top scorers: Sinclair x14 N'gog x10 Kembo x8
Attack: Pretty nasty attack based around Sinclair and N'gog. As the stats show 24 goals between them in 6 games. Sinclair I'm sure a lot of people have used by now but he's certainly one of the best silver LWs there is. 4* skills, tons of pace, nice finesse shot. Everything you want in a winger. N'gog is really good. 4* skills (along with Sinclair) and he's a big strong guy that can score headers or rip shots from anywhere near the box. He also gave Sinclair and Kembo a lot of assists so he really important in this team. He gets a lot of hype around here because he's fantastic, try him in a BPL or French team or make a cool hybrid like I did. Zlatan got raped by Heskey.... and N'Gog was born 9 months later! Last is Kembo-Ekoko, really good striker that has really good stats. Good shot, decent pace.
Midfield: Midfield was ok. Michu is nice, strong good shot etc. Very very good passer and helped out in defense. I'd love to try his SIF sometime. But that card is so expensive. Doumbia is ok, i think the weakest player of the team, maybe also because he is on 7 chemistry. He is really big though. And act like the hoover of the team. Fellipe Bastos is solid. Decent at everything really. Worth the 4k coins for sure.
Defense: The defense is nice. Maybe 14 goals in 6 games is much, but i played some good team and had some big results like 9-4, 4-3 and 5-2. Starting with, Marcano: He is just so strong i really like him when i was making the team a guy suggest me to use a BPL defending but I am glad that I have chosen for this Spanish side. Because also the LB, Jose Angel is decent. Manoel is nice, I like his high pace and defending stats the only thing is that is just 1.81m and that is a bit short for a defender. Nei is ok, and does just the job. Maybe want to try Cicinho there one day but for now I choosed for a more defensive back. The keeper Costanzo is great really won some games for my with unbelievable saves.
Overall - This team really surprised me. In the beginning it was just a fun team to play some games with but this team is so good for me.Attack is the best silver attack I have maybe a part from the attack with El Kabir and Castaignos in 4222. Midfield just works well. No one has any big time standout stats but it does what you need in a midfield. Defense was way better than expected. Marcano really does the job for me.
Price Tag - 80.000
Worth it? - It's really worth it, just a topsilver team. I would recommend this to anyone who loves to play with silvers
Ik heb ze even gemaild, geef je zo het antwoord wel.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 11:24 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Wie zijn Messi en Ronaldo? Wat een inzicht heeft deze man.![]()
Vandaag denk ik FIFA 13 Ultimate Edition pre-orderen. Bij Mycom dan, had gehoord dat Dixons met leveren langer duurt.
Wat voor mail?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:54 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik heb ze even gemaild, geef je zo het antwoord wel.
E-mail.quote:
wat denk je?quote:
Ja, zitten indd vast nog wel wat fouten in. Maar het wordt al beter.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:02 schreef poker4lifee het volgende:
wel wat fouten in DTM, te lui om te verbeteren
leuk verslagje verder
Gooi dan wat op de TP man, dan krijg je van mij 5K. Volgens mij kreeg je nog 7.5K trouwens van mij?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik kom 5k tekort voor SIF Valero![]()
Okequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:54 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik heb ze even gemaild, geef je zo het antwoord wel.
Oh ja, voor dat toernooi... komt nu wel goed uit. Er staat een gouden manager contract voor 7.5k BIN opquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gooi dan wat op de TP man, dan krijg je van mij 5K. Volgens mij kreeg je nog 7.5K trouwens van mij?
Vrij ruk trouwens, heb de tv anders gezet, staat nu 60cm hoger, verlies nu de ene na de andere wedstrijd, met grote cijfers. Geloof dat ik aan het nieuwe aanzicht moet wennen![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Oh ja, voor dat toernooi... komt nu wel goed uit. Er staat een gouden manager contract voor 7.5k BIN op![]()
Bedankt alvast!
Zou best kunnen, ik ben gewend zittend te spelen en als ik dan liggend op bed speel gaat het altijd slechterquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gooi dan wat op de TP man, dan krijg je van mij 5K. Volgens mij kreeg je nog 7.5K trouwens van mij?
Vrij ruk trouwens, heb de tv anders gezet, staat nu 60cm hoger, verlies nu de ene na de andere wedstrijd, met grote cijfers. Geloof dat ik aan het nieuwe aanzicht moet wennen![]()
En voor de xbox'ersquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:02 schreef Nickskuh het volgende:
http://www.fifabenelux.com/fifa13/fifa-13-trofeeenlijst/
best leuke trofeeën zitten er tussen
Zijn er hier veel mensen die waarde hechten aan trofeeen? Als ze allemaal gejat zouden worden zou ik het echt niet doorhebbenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:02 schreef Nickskuh het volgende:
http://www.fifabenelux.com/fifa13/fifa-13-trofeeenlijst/
best leuke trofeeën zitten er tussen
Ik vind het leuk om ze te hebben en te verdienen, maar niet dat ik persé extra's zoals dat euro ga kopen voor trofeeënquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zijn er hier veel mensen die waarde hechten aan trofeeen? Als ze allemaal gejat zouden worden zou ik het echt niet doorhebben
zelfde, vind die dingen echt niet boeiendquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zijn er hier veel mensen die waarde hechten aan trofeeen? Als ze allemaal gejat zouden worden zou ik het echt niet doorhebben
Alleen maar irritant, de melding dat ik een trofee heb vrijgespeeld bedekt een deel van het voetbalveld.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
in welk team heb je hem?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:18 schreef wieisboos het volgende:
IF Teddy is echt goeddoet me denken aan IF Cvitanich
Ik zie het.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:16 schreef TJV het volgende:
Geen Fifa 13 UT voor de PS3 meer bij bol? Wat een ellende.
nicequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:19 schreef wieisboos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar heb hem op links nu
Heb hem gepreordert daar, die telt nog wel toch?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:16 schreef TJV het volgende:
Tamelijk ellendig inderdaad. Kan via de Wehkamp weer bestellen, maar dat gaf vorig jaar best wel wat problemenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:16 schreef TJV het volgende:
Hier mijn verhaaltje waarover ik een topic heb geopend, wat zouden jullie doen jongens? Terug storten of niet?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:43 schreef Kamikazie het volgende:
Toen ik zojuist op mijn bankrekening keek (sinds lange tijd) stond er 1086 euro teveel op. Van een instelling die ik hier verder niet ga noemen.
Wat moet ik doen met dit geld? Heb het nu op mijn spaarrekening gezet en was zelf van plan om gewoon een X aantal maanden te wachten en als ik dan nog niks had gehoord zou het 'van mij' zijn. Iemand die dit eerder heeft meegemaakt en enig idee heeft hoelang ik dan moet wachten?
Al het advies is welkom
Ik zou het terugstorten, al ben ik nu wel benieuwd wat voor instelling het isquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hier mijn verhaaltje waarover ik een topic heb geopend, wat zouden jullie doen jongens? Terug storten of niet?
Mycom is gewoon goed.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:49 schreef TJV het volgende:
Dixons zuigt ook met snel leveren en Mycom is een kutbedrijf.
Spannend he!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zou het terugstorten, al ben ik nu wel benieuwd wat voor instelling het is
hmm wachten. in ieder geval niet opmaken.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Spannend he!
Ik ga ze denk ik wel even een mailtje sturen ...
of niet
Ja dat was ik sowieso niet van planquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:09 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hmm wachten. in ieder geval niet opmaken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij Mycom bestellen dan binnenkortquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:58 schreef marcie216 het volgende:
Niet doen.
Het is niet strafbaar, en als ze het terugwillen doen ze dat toch?
Edit : Als je het toch kwijt wilt, geef ik je wel even mijn banknummer
Ravioli, Met Mycom, heb je hem zeker op de release dag binnen
Zodat jij er weer 217,2 grote kapsalons van kan kopen he!!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:10 schreef Rijst het volgende:
Mathijs mijn broertje zat net op de computer. Geef het terug
Lekker fapfapfap toch?quote:
Nee jongen, die stan is werkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lekker fapfapfap toch?
Kom zo maar 2v2 tegen mij en mijn homeboy RavioliPunchhh
Ze gaan het geld gewoon weer van je rekening afhalenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hier mijn verhaaltje waarover ik een topic heb geopend, wat zouden jullie doen jongens? Terug storten of niet?
Meh, van mij wel, als RP ook wiltquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:23 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee jongen, die stan is werken
2vs1?
Mag de bank volgens mij niet doen zonder mijn toestemming, maar als ze ernaar vroegen boek ik het gewoon meteen terug hoor.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:26 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ze gaan het geld gewoon weer van je rekening afhalen
Nee, doe ik niet op vrijdag , ben ik even klaar met schoolquote:
ga ik jullie eens keiharde batta gevenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Meh, van mij wel, als RP ook wilt
Even al die stress van de middelbare school loslaten, ik ken hetquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:31 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee, doe ik niet op vrijdag , ben ik even klaar met school
Waarschijnlijk is het een automatische incasso dat van de instelling teveel of foutief geld heeft overgemaakt en dan kunnen ze stornerenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mag de bank volgens mij niet doen zonder mijn toestemming, maar als ze ernaar vroegen boek ik het gewoon meteen terug hoor.
Ja, al die leraren zeg godverquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:32 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Even al die stress van de middelbare school loslaten, ik ken het
Vriend van mij had hetzelfde, had 2 dagen gewerkt voor een bedrijf en is toen gestopt, kreeg wel iets van 800 euro op zn rekening gestort, hij heeft het gelijk uitgegeven (quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:43 schreef Kamikazie het volgende:
Toen ik zojuist op mijn bankrekening keek (sinds lange tijd) stond er 1086 euro teveel op. Van een instelling die ik hier verder niet ga noemen.
Wat moet ik doen met dit geld? Heb het nu op mijn spaarrekening gezet en was zelf van plan om gewoon een X aantal maanden te wachten en als ik dan nog niks had gehoord zou het 'van mij' zijn. Iemand die dit eerder heeft meegemaakt en enig idee heeft hoelang ik dan moet wachten?
Al het advies is welkom
godver het is alweer vrijdag jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:31 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee, doe ik niet op vrijdag , ben ik even klaar met school
Je hoeft het niet terug te storten, het is ook niet strafbaar. Een onverschuldigde betaling is het. Zodra zij het terug willen moet je het terugstorten inclusief de rente die je erover heen krijgt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Sleeping dogs heb ik niet?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
godver het is alweer vrijdag jadan maar sleeping dogs spelen he.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:34 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je hoeft het niet terug te storten, het is ook niet strafbaar. Een onverschuldigde betaling is het. Zodra zij het terug willen moet je het terugstorten inclusief de rente die je erover heen krijgt.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Vanaf 6:05
Lol, persconferentie van Büttner. Hij mag wel 1 minuutje praten van ome Ferguson.
Lekker ongemakkelijk gesprek ook, als ik hem was zou ik eerst nog even wat aan zijn Engels doen.
Heb ik toch nog iets geleerd afgelopen jaarquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]Advocaat in opleiding heeft gesproken
Laat die jongen gewoon.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
'What would you like to achieve here, at Manchester United?'
'Uh, ja I like to give crosses and to come in the game'
Nee wij laten hem niet, we pesten hem kei hard hier op FOK!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:40 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Laat die jongen gewoon.
Zenuwachtig als de pest
Ik hoop dat je dit zelf verzint?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:39 schreef GekkeGerrit- het volgende:
'What would you like to achieve here, at Manchester United?'
'Uh, ja I like to give crosses and to come in the game'
Triest.. Doe het dan nog in zijn gezicht, lafaards!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nee wij laten hem niet, we pesten hem kei hard hier op FOK!
Lekker achter zijn rug over hem roddelen!!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:41 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Triest.. Doe het dan nog in zijn gezicht, lafaards!
bijenkastquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:41 schreef vandermar het volgende:
Buttner zometeen een ban op fok omdat hij de boel bijenkast gaat schelden
quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Vanaf 6:05
Lol, persconferentie van Büttner. Hij mag wel 1 minuutje praten van ome Ferguson.
Lekker ongemakkelijk gesprek ook, als ik hem was zou ik eerst nog even wat aan zijn Engels doen.
bijenkast gaat schelden ja?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:41 schreef vandermar het volgende:
Buttner zometeen een ban op fok omdat hij de boel bijenkast gaat schelden
Je weet waar hij in de jeugd speelde?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Maar ik snap wel dat hij zenuwachtig is natuurlijk. Ik vind hem sowieso een baas na deze transfer.![]()
Wat is het voor een spel danquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
er zijn wel manieren om aan te komen if you know what I mean.
Fouten maken is menselijk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je weet waar hij in de jeugd speelde?
Bij de club die niet genoemd mag worden
\quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
HAHAHA LOL XD XD XD Wat een mongool !!![]()
Karpovic is een Bosnier ( moslim)quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:55 schreef marcie216 het volgende:
1
Luuk Henssen
2
Mersad Karpovic
3
Krishian Visser
4
Joshua Huiskamp
5
Pim Monen
6
Guus van Genuchten
7
Jihad Hassan
8
Olaf van Aalsum
9
Jessy Muller
10
Elvin Goedgedrag
11
Umur Agir
12
Rajal Malik
13
Nikolaj Liebregts
14
Nick Verwei
15
Mitchel Kluijtmans
16
Paul Lichtveld
17
Joey Vroenhoven
18
Youri Wildschut
19
Fady Moustafa
20
Juvensly Rafaela
21
Stan Michiels
22
Onyema Isimah
23
Biek Baetsen
24
Daan van Dijk
25
Max Savonije
26
Darren Coffie
27
Per Magusin
Morgen dus tegen dit team, weer genoeg buitenlanders. Weer genoeg ruzie
Dit boeit mij omdat?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:55 schreef marcie216 het volgende:
1
Luuk Henssen
2
Mersad Karpovic
3
Krishian Visser
4
Joshua Huiskamp
5
Pim Monen
6
Guus van Genuchten
7
Jihad Hassan
8
Olaf van Aalsum
9
Jessy Muller
10
Elvin Goedgedrag
11
Umur Agir
12
Rajal Malik
13
Nikolaj Liebregts
14
Nick Verwei
15
Mitchel Kluijtmans
16
Paul Lichtveld
17
Joey Vroenhoven
18
Youri Wildschut
19
Fady Moustafa
20
Juvensly Rafaela
21
Stan Michiels
22
Onyema Isimah
23
Biek Baetsen
24
Daan van Dijk
25
Max Savonije
26
Darren Coffie
27
Per Magusin
Morgen dus tegen dit team, weer genoeg buitenlanders. Weer genoeg ruzie
ik zag eerst niks aan zijn benen dus ik dacht wtf is de deal? En toen zag ik zijn arm pasquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:50 schreef Thorb het volgende:
Nasty dit.
Ki voor 7.5 miljoen naar Swansea
Och, die kan ik wel uit staan hoop ik. Behalve als ze in een ander taaltje tegen elkaar gaan praten..quote:
Dan sla jij ze K.Oquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:58 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Och, die kan ik wel uit staan hoop ik. Behalve als ze in een ander taaltje tegen elkaar gaan praten..
Opzoeken op facebook en verwijzen naar het Marcie steunt Geert Wilders topicquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:58 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Och, die kan ik wel uit staan hoop ik. Behalve als ze in een ander taaltje tegen elkaar gaan praten..
Nee, nog nooit iemand geslagen op een voetbalveld.quote:
Ben net uit eten geweestquote:
Hahaa geniaal idee, ik ga der eens een paar opzoeken misschien kan ik gaan lachenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Opzoeken op facebook en verwijzen naar het Marcie steunt Geert Wilders topic
Het zijn maar moslims man, alles voor oom Geert of niet dan!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:59 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee, nog nooit iemand geslagen op een voetbalveld.
Nog nooit een kopstoot, nog nooit een smerige tackle, etc
Gewoon hard in het duel dan, niet smerig na trappen oid
Utrecht moet je wezen, kanaleneiland om precies te zijn.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:01 schreef Toefjes het volgende:
Vind het trouwens reuze meevallen met het aantal buitenlanders. Moet je eens in de regio Rotterdam komen voetballen.
McDonalds als uit eten tellen is wel erg triestquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat doe je snel danof ging je naar de macdonalds want dat telt niet.
niet iedereen is rijk he.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
McDonalds als uit eten tellen is wel erg triest
Hier tegen Wodan voetballen, 1 nederlander vorig jaarquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:01 schreef Toefjes het volgende:
Vind het trouwens reuze meevallen met het aantal buitenlanders. Moet je eens in de regio Rotterdam komen voetballen.
oke!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:03 schreef Thorb het volgende:
Mathijs en Dudeweiser, negeren jullie de vraag maar hoor!
quote:
Niet echt interessantquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:04 schreef marcie216 het volgende:
Hier een baasje waar ik tegen moet, wat een neus :
[ afbeelding ]
Oke oke ik zou stoppen.quote:
Moet je maar werken met je luie hol, ik heb het niet voor niets goed.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ga jij maar eens uiteten als je moet leven van een uitkering.
Hij is ontslagen omdat hij teveel fokt met zn baasquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Moet je maar werken met je luie hol, ik heb het niet voor niets goed.
Owja jij hebt het zo goed omdat jij zo'n hoog inkomen hebt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
niet iedereen kan werken he.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Oh ik dacht al hoe kan hij zoveel verdienen als jochie van 15quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
niet iedereen kan werken he.
En jij hebt het niet goed omdat je werkt, je hebt het goed omdat je ouders werken.
Ja, waar ontken ik dat?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
niet iedereen kan werken he.
En jij hebt het niet goed omdat je werkt, je hebt het goed omdat je ouders werken.
Marie ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:11 schreef vandermar het volgende:
Marie, 99% boeit het geen fluit tegen wat voor homo's jij moet korfballen.
Jammer dat het een slowchat is en je dus lekker offtopic mag gaan
ok wat wil je er mee zeggen dan jongen dikkie?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:11 schreef vandermar het volgende:
Marie, 99% boeit het geen fluit tegen wat voor homo's jij moet korfballen.
Jammer dat het een slowchat is en je dus lekker offtopic mag gaan
dan haal ik ze wel even wegquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:11 schreef Tim86 het volgende:
Namen en foto's posten van die mannen lijkt me niet echt netjes overigens
Denk ook niet dat mods daar blij mee zijn.
Nergens voor nodig dit.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:11 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ok wat wil je er mee zeggen dan jongen dikkie?
Dat je een snotjongen bentquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:11 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ok wat wil je er mee zeggen dan jongen dikkie?
Kon ik er niet uit opmaken, en waar is het dan op gebaseerd?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |