SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)Toefjes' toernooi:quote:OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)Prijzengeld:quote:Op maandag 6 augustus 2012 23:51 schreef Toefjes het volgende:
Kwartfinales:
Wieisboos - Toefjes 2-5, 2-1
Reemi - Poker4lifee
Gurbuh - Gekkegerrit Gekkegerrit wins.
GJE - Omnirocket 1-3, 0-3, OmniRocket wins
Wedstrijden uit en thuis, volgens Europese regels.
Probeer de wedstrijden voor donderdagavond af te werken om het tempo in het toernooi te houden, mocht dit echt niet lukken, laat het dan even weten. Verliezers in deze ronde ontvangen 3K.
Eerste ronde uitschakeling: 1K
Kwartfinale uitschakeling: 3K
Halve finale uitschakeling: 7.5K
Finalist: 11K
Winnaar: 21K
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Collega?quote:
quote:
Rapper Pintoquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:16 schreef Rijst het volgende:
Wat ik nou niet snap is dat ze nog steeds geen fatsoenlijke keeper hebben gekocht.
Sahin zou schijnbaar medisch gekeurd worden vandaag en kwam gewoon niet opdagenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:47 schreef poker4lifee het volgende:
Brendan Rodgers confirms Liverpool have beaten Arsenal in race for Nuri Sahin
hmm vaag. Real was al akkoord met Arsenal.
Sukkeltjequote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sahin zou schijnbaar medisch gekeurd worden vandaag en kwam gewoon niet opdagen
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:53 schreef pascal08 het volgende:
Wat een baggerkwaliteit die replayvideootjes van FIFA.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:52 schreef pascal08 het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/132833762
Ik vind het nogal stil.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 00:52 schreef Rijst het volgende:
Is het Lindgren. bashuurtje weer begonnen?
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 01:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat wil je dan ook met Tyton op doel.
[..]
Ik vind het nogal stil.
quote:
geruchtquote:
Ik heb al 4 weken geen match gevonden!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:05 schreef Johnbon het volgende:
Duurt het bij jullie ook lang om een
match te vinden??
Liever niet!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:07 schreef Rijst het volgende:
ik denk dat ik de komende weken geen FUT meer ga spelenmag ik hier nog posten?
Ik wacht op Fifa 13.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:07 schreef Rijst het volgende:
ik denk dat ik de komende weken geen FUT meer ga spelenmag ik hier nog posten?
Ik zag meer voetballers op de tribune. Die komen ook niet meteen terug/naar Feyenoordquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:42 schreef GuRBuH het volgende:
Feyenoord fans die Bony zagen op de tribune bij Fey - Sparta Praag en dachten dat hij naar Feyenoord ging komen
Wie zijn Messi en Ronaldo? Wat een inzicht heeft deze man.quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:05 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
In FUT zit ie daar al een tijdje dacht ik..?
Ja, maar toch zit er weer weinig voor mij tussenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:05 schreef GuRBuH het volgende:
Zie nu pas dat er gister transfers gedaan zijn
Inderdaad ja. Tello wil ik wel hebben, maar nu nog nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, maar toch zit er weer weinig voor mij tussen
Stuur hem rageberichten!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:41 schreef vandermar het volgende:
4 crosses op Gomez' en 4 goals tegen. 4-3 verloren van zo'n kut kind
N'Gogquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:46 schreef vandermar het volgende:
Up borini kan gewoon niet scoren bij mij, zelfs sweaty mis ik zeshit is nu aan en ik ga weer terug naar mijn oude vertrouwde n'gog
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:46 schreef DutchSL het volgende:
Azpilicueta naar Chelsea.
Nog even en je kunt een volledig Spaans BPL team maken
edit.
kan al
Torres
Cazorla
Mata-Arteta-Michu-Silva (IF4)
Enrique-Chico-Cuellar-Azpilcueta
Reina
Iago Falqué op CDM is echt een GJE movequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:27 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zelf ff Chelsea logootje denken bij Azpli
Hoogst rated middenvelder...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Iago Falqué op CDM is echt een GJE move
Ik kijk alleen elke dag nog even of ik winst of verlies heb ofzo, verder niet.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:30 schreef Dudeweiser het volgende:
is er eigenlijk iemand die Footballdeal nog serieus speelt?
En terechtquote:
quote:
Lol ging het even opzoeken, jullie zaten daar allemaal en na 3 dagen geen posts sluiten ze het?quote:
er zaten daar allemaal knakkers die in een jaar tijd 2 keer hadden gepost en voor iedere off topic post een TR gingen plaatsen, maar daar werd niet op gereageerd. Mods zijn terug van vakantie en hebben niet helemaal door dat we allemaal allang weer weg zijn ofzoquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Lol ging het even opzoeken, jullie zaten daar allemaal en na 3 dagen geen posts sluiten ze het?
Nee sommige mensen kunnen gewoon niet tegen verandering. na een week is iedereen het gewendquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zonde dat het tweakers forum zo kut is, FOK! werkt veel beter
FOK! is wel echt beter hoor.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:41 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nee sommige mensen kunnen gewoon niet tegen verandering. na een week merkt niemand het
Wat jij wil, ik vind FOK! fijnerquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:41 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nee sommige mensen kunnen gewoon niet tegen verandering. na een week is iedereen het gewend
Het is allemaal jou schuldquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:46 schreef Rijst het volgende:
[..]
Thats what Rijst said
[ afbeelding ]
True. Op FOK is ook een paar keer de layout aangepast..iedereen flipte de eerste paar dagen (quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:41 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Nee sommige mensen kunnen gewoon niet tegen verandering. na een week is iedereen het gewend
Mata LB zetten terwijl er een José Enrique beschikbaar isquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:27 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zelf ff Chelsea logootje denken bij Azpli
SIF hoop ik voor je?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
1e gold 7.5k gold pack na vakantie en gelijk if Fellaini !
Sowieso, waarom alles modden als het goed werktquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
True. Op FOK is ook een paar keer de layout aangepast..iedereen flipte de eerste paar dagen () en daarna hoorde je er niemand over en vonden ze het vaak nog beter ook.
Matige silverquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mata LB zetten terwijl er een José Enrique beschikbaar is![]()
Kun je hem beter gewoon op CAM zetten, daar heeft hij ook 7 chem en kan die matige silver er uit
(ja, geen serieus team)
Ja, je gaat me toch niet vertellen dat die Falque een fatsoenlijke CDM is?quote:
Het ging gewoon om de hoogste ratings, chill de fuck out.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, je gaat me toch niet vertellen dat die Falque een fatsoenlijke CDM is?
Michu op CDM, Cazorla CF, Mata LCAM en Enrique LB.
Goede reflectie van fifa welquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:59 schreef poker4lifee het volgende:
Pato will be out (injured) between 30-45 days, says 'Gazzetta dello Sport'. He'll also miss Brazil's friendlies vs South Africa & China.
Het zal ook eens niet.
Sowieso de aanval van Milan nu, wie moet er gaan scorenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:59 schreef poker4lifee het volgende:
Pato will be out (injured) between 30-45 days, says 'Gazzetta dello Sport'. He'll also miss Brazil's friendlies vs South Africa & China.
Het zal ook eens niet.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:01 schreef Thorb het volgende:
[..]
Sowieso de aanval van Milan nu, wie moet er gaan scoren
[ afbeelding ]
Ja want een 80 rated Enrique is hoger dan een 88 Mata. Maar waar de fuck hebben we het over, het was gewoon een lulz team.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:58 schreef DutchSL het volgende:
Wat ik zeg is niet alleen beter, maar ook hogere ratings
Nee, een 80 rated Enrique is hoger dan een 74 rated Falque.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:03 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja want een 80 rated Enrique is hoger dan een 88 Mata. Maar waar de fuck hebben we het over, het was gewoon een lulz team.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:03 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja want een 80 rated Enrique is hoger dan een 88 Mata. Maar waar de fuck hebben we het over, het was gewoon een lulz team.
Wat een discussie jongens.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, een 80 rated Enrique is hoger dan een 74 rated Falque.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:04 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, een 80 rated Enrique is hoger dan een 74 rated Falque.
Wat heb je nou weer gekocht?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wachten op een pakketje is killing
FYPquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wat heb je nou weer gekocht gekregen?
Dubbele dock zodat ik iPhone en iPad tegelijk op kan ladenquote:
Helaas, kwam uit eigen knip deze keerquote:
En daar kijk je de hele middag naar uit? Oke spannendquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dubbele dock zodat ik iPhone en iPad tegelijk op kan laden
Nee dat niet, maar ik kan geen muziek luisteren enzo, continu opletten op die deurbelquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:16 schreef Rijst het volgende:
[..]
En daar kijk je de hele middag naar uit? Oke spannend![]()
Dan brengen ze hem toch gewoon bij de buren, haal je hem later op. Of je zet je muziek niet zo hardquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ik kan geen muziek luisteren enzo, continu opletten op die deurbel
Haha, burenfitties 4 lifequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan brengen ze hem toch gewoon bij de buren, haal je hem later op. Of je zet je muziek niet zo hard
Zometeen, eerst alles uitpakkenquote:
Zometeenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |