Ja, dit dusquote:Op dinsdag 18 september 2012 19:23 schreef AMDB het volgende:
Revolution pilot was echt dikke bagger. Slecht camerawerk, slecht acteerwerk, nietszeggende dialogen, nietszeggende personages. Terra Nova en Falling Skies zijn pareltjes in vergelijking met wat dit in de pilot liet zien. Het is dat het concept me aan staat, daarom zal ik het nog wel een kans geven, maar de start was dramatisch.
Klopt, tragisch voor zijn tijd gecancelledquote:Op dinsdag 18 september 2012 10:03 schreef DappereDodo77 het volgende:
[..]
Thanks, ga ik doen. Heeft maar 1 seizoen zo te zien?
ja, dat wel. Ga 't wel kijken, al is het maar als 'filler'quote:Op dinsdag 18 september 2012 19:37 schreef dabadbass het volgende:
Ik vond de pilot van Falling Skies lachwekkender dan die van Revolution. Ik denk dat ik Revolution (net als Falling Skies) 3 episodes gun om erin te komen....
Dit dus. Een serie na 1 aflevering al afkraken is veel te vroeg..quote:Op woensdag 19 september 2012 10:20 schreef Armageddon het volgende:
Ik vind Last Resort best leuk. Ik ga het nog wel een paar afleveringen proberen. Net zoals Revolution. Als het na drie uitzendingen niet bevalt dan haak ik af.
Als je even een Topic Report plaatst dan past een mod van dit subforum het wel voor je aanquote:Op woensdag 19 september 2012 23:33 schreef Nickske1912 het volgende:
Waarom kan ik de door mij gemaakte openingspost in dit topic niet wijzigen? Ik wil de trailer van de spy thriller 'Hunted' eraan toevoegen, die 19 oktober begint.
Opschieten danquote:Op donderdag 20 september 2012 10:54 schreef SteveBudin het volgende:
Ik heb al die trailers eens bekeken en ik denk dat ik niks nieuws ga volgen dit seizoen. Last resort, Revolution & The Mob doctor wil ik misschien wel een kans geven zodra ze full season orders hebben en de ratings goed zijn.
Daarnaast heb ik eigenlijk al genoeg series in mijn watchlist. Ik moet nog steeds seizoen 2 van Nikita en seizoen 3 van VD kijken.
Bagger kan wel 'vermakelijke bagger' zijn.quote:Op woensdag 19 september 2012 11:19 schreef loezzzje het volgende:
Wat ik niet snap is als jullie het bagger vinden maar het toch nog een kans gevenAls ik iets niks aan vind, dan kijk ik het niet meer
Bij de BBC opening was ik al om .....quote:Op woensdag 19 september 2012 23:33 schreef Nickske1912 het volgende:
Waarom kan ik de door mij gemaakte openingspost in dit topic niet wijzigen? Ik wil de trailer van de spy thriller 'Hunted' eraan toevoegen, die 19 oktober begint.
Eens. Friday Night Lights is ook wel leuk in dat genrequote:
Mee eens, moeilijk in een hokje te duwen, maar wel zeer onderhoudend. De verschijning van Emmy Rossum helpt ookquote:Op zondag 23 september 2012 12:33 schreef JDx het volgende:
Ik vind zelf Shameless (US) erg leuk. Geen echte drama, maar meer een drama/comedy, maar wel meer gericht op het drama deel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |