SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:29 schreef B.ertha het volgende:
Nee, hier loop ik niet warm voor. Een koude foto dan maar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel een leuke foto overigens. Is Sheep die ander?
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Sorry C4quote:
Nee, de voorzitter van de studentenraad. Was voor een kerstkaart en we waren nogal aan het geinen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wel een leuke foto overigens. Is Sheep die ander?
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Sorry C4
Kan jij als mod niet een tweede poging wagen?
Nog een TT voor mij?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Sorry C4
Kan jij als mod niet een tweede poging wagen?
Red ligt in bed, Etsie heeft was wat anders aan haar hoofd, Soempie weet ik niet, MaJo is hier de laatste tijd een stuk minder... tikt toch aanquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:40 schreef B.ertha het volgende:
Nou, het animo is ook niet om over naar huis te schrijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Nou ok. HT mag met een nieuwe TT komen. Dan verander ik 'm.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:40 schreef B.ertha het volgende:
Nou, het animo is ook niet om over naar huis te schrijven
Weinig inspiratie op het moment. Verder kon ik alleen maar van die slijmerige TT's bedenken, of TT's die beginnen met Waar...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nou ok. HT mag met een nieuwe TT komen. Dan verander ik 'm.
Waar...?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Weinig inspiratie op het moment. Verder kon ik alleen maar van die slijmerige TT's bedenken, of TT's die beginnen met Waar...
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Waar...?
Nou, omdat ik niet gemeen ben dan, speciaal voor de heren:
[ afbeelding ]
QFT!quote:
Slaap lekker.quote:
Die ken ik nog van je Miss Fok! verkiezing...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Waar...?
Nou, omdat ik niet gemeen ben dan, speciaal voor de heren:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |