Ik ook niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
Ik erger me niet aan lessers....
''quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wut? 27?
Ik dacht dat je veel ouders was
Hier staat wel het een en ander: Motorrijles #58 - Waar er veel AVD gelest wordt!
daar fixen ze het niet voor hurquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:01 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zei toch, kut TT
Iemand die iets beters weet mag een TR doen
Ok, dan heeft iedereen pechquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
daar fixen ze het niet voor hur
? Je mag mij wel opzoeken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:07 schreef Moeraskat het volgende:
ik wil ook taxi zijn. dan ga ik iemand opzoeken en
Geen idee, maandje of 2, 3 inderdaad.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:05 schreef kingtoppie het volgende:
JJH, hoelang duurde het voordat jij je taxi rijbewijs had? 2 maanden vanaf dat je aanklopte bij taxi bedrijf oid?
Ik ga er maar achteraan...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Geen idee, maandje of 2, 3 inderdaad.
Denk je dat dat helpt?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:07 schreef Moeraskat het volgende:
ik wil ook taxi zijn. dan ga ik iemand opzoeken en
uitstappen en meppenquote:
of nietquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:20 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Dat lost niks op, maakt het alleen maar erger.
paracetamolquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:25 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb weer dezelfde rare koppijn als gisteren...
Hoeveel dagen is paracetamon slikken ok? Wanneer moet ik naar de Huisarts oid?
Ik zou morgen bellen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:25 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb weer dezelfde rare koppijn als gisteren...
Hoeveel dagen is paracetamon slikken ok? Wanneer moet ik naar de Huisarts oid?
je mag dat wel blijven slikken hoor, maar bijwerking van paracetamol is hoofdpijnquote:
heeft weinig zin. met hoofdpijn doen ze niet veel. ik heb chronische hoofdpijn. doet de dokter ook niets aan.quote:
Das beetje snel niet?quote:
nee. hoeveel milligram heb je?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Das beetje snel niet?
Maar dit is wel heel ongewoon voor mij en vraag me af of paracetamol nemen over x aantal dagen niet slecht is oid.
250 per ding oid?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nee. hoeveel milligram heb je?
Jep, maar dat is niet erg denk ik, denk ook nog wel dat het vanzelf weg kan gaan atm. Maar tis vaag want dit heb ik normaal alleen als ik me ziek voel.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:30 schreef Vinniiee het volgende:
Bedenk wel dat er een weekend overheen gaat als je morgen niet belt.
oooooo das nietsquote:
Ik pak een biertje.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oooooo das niets
als je naar de dokter gaat krijg je waarsch ibuprofen 500 moet je 2 pillen 3x perdag nemen ongvveel drinken..
meer stress? weinig gedronken? last van je ogen?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jep, maar dat is niet erg denk ik, denk ook nog wel dat het vanzelf weg kan gaan atm. Maar tis vaag want dit heb ik normaal alleen als ik me ziek voel.
slim.....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |