Ik ook niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
Ik erger me niet aan lessers....
''quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wut? 27?
Ik dacht dat je veel ouders was
Hier staat wel het een en ander: Motorrijles #58 - Waar er veel AVD gelest wordt!
daar fixen ze het niet voor hurquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:01 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zei toch, kut TT
Iemand die iets beters weet mag een TR doen
Ok, dan heeft iedereen pechquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
daar fixen ze het niet voor hur
? Je mag mij wel opzoeken.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:07 schreef Moeraskat het volgende:
ik wil ook taxi zijn. dan ga ik iemand opzoeken en
Geen idee, maandje of 2, 3 inderdaad.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:05 schreef kingtoppie het volgende:
JJH, hoelang duurde het voordat jij je taxi rijbewijs had? 2 maanden vanaf dat je aanklopte bij taxi bedrijf oid?
Ik ga er maar achteraan...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Geen idee, maandje of 2, 3 inderdaad.
Denk je dat dat helpt?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:07 schreef Moeraskat het volgende:
ik wil ook taxi zijn. dan ga ik iemand opzoeken en
uitstappen en meppenquote:
of nietquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:20 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Dat lost niks op, maakt het alleen maar erger.
paracetamolquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:25 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb weer dezelfde rare koppijn als gisteren...
Hoeveel dagen is paracetamon slikken ok? Wanneer moet ik naar de Huisarts oid?
Ik zou morgen bellen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:25 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb weer dezelfde rare koppijn als gisteren...
Hoeveel dagen is paracetamon slikken ok? Wanneer moet ik naar de Huisarts oid?
je mag dat wel blijven slikken hoor, maar bijwerking van paracetamol is hoofdpijnquote:
heeft weinig zin. met hoofdpijn doen ze niet veel. ik heb chronische hoofdpijn. doet de dokter ook niets aan.quote:
Das beetje snel niet?quote:
nee. hoeveel milligram heb je?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Das beetje snel niet?
Maar dit is wel heel ongewoon voor mij en vraag me af of paracetamol nemen over x aantal dagen niet slecht is oid.
250 per ding oid?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nee. hoeveel milligram heb je?
Jep, maar dat is niet erg denk ik, denk ook nog wel dat het vanzelf weg kan gaan atm. Maar tis vaag want dit heb ik normaal alleen als ik me ziek voel.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:30 schreef Vinniiee het volgende:
Bedenk wel dat er een weekend overheen gaat als je morgen niet belt.
oooooo das nietsquote:
Ik pak een biertje.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oooooo das niets
als je naar de dokter gaat krijg je waarsch ibuprofen 500 moet je 2 pillen 3x perdag nemen ongvveel drinken..
meer stress? weinig gedronken? last van je ogen?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jep, maar dat is niet erg denk ik, denk ook nog wel dat het vanzelf weg kan gaan atm. Maar tis vaag want dit heb ik normaal alleen als ik me ziek voel.
slim.....quote:
Stress..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
meer stress? weinig gedronken? last van je ogen?
Versterkt het effect toch?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet echt nee.
Paracetamol en bier
klopt.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Stress..
Stress is iets wat ik niet echt kan voelen maar wat blijkbaar wel in mij zit....
Ik heb namelijk ook een periode slaapverlamming gehad etc en dat schijnt door stress veroorzaakt te worden...
geknelde spierquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:34 schreef kingtoppie het volgende:
Ook enorme spierpijn in mijn nek... Bij opstaan zwart zien...
zuip je zoveel?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
klopt.
ga morgen gwn ff ibuprofen halen of advil, das minder slecht voor je maag...
paracetamol geeft vaak ook meer hoofdpijn dan dat het wegneemt. geloof mij maar... ik heb jaar in jaar uit ongv elke dag hoofdpijn
geen druppel.quote:
Geen idee, maar ze zeggen altijd medicijnen en alcohol niet samen gaan.quote:
Ditquote:
Dat zeggen ''ze'' idd.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee, maar ze zeggen altijd medicijnen en alcohol niet samen gaan.
ja. spier of ader krijg niet voldoende bloed doorstroming wanneer je een beweging maakt dat het afknelt. en kan hoofdpijn veroorzaken.. of je spieren staan strak.. bonk afvalstoffen oid... en heeft effect op de spieren die rond je hoofd zitten.. als je aan je haar trekt ontlaad het meestal. dan weetje al hoelaat het isquote:
Mijn ma dacht dat er iets scheef zat in mijn nek zei ze nog... Gaat dat niet zelf weg?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Het lichaam is raar. Ik heb een beknelde spier in mijn rug, en mijn been doet pijn
das niet raar, das normaal.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Het lichaam is raar. Ik heb een beknelde spier in mijn rug, en mijn been doet pijn
* kingtoppie trekt aan haar, snapt er niks van, kijkt moeilijk...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ja. spier of ader krijg niet voldoende bloed doorstroming wanneer je een beweging maakt dat het afknelt. en kan hoofdpijn veroorzaken.. of je spieren staan strak.. bonk afvalstoffen oid... en heeft effect op de spieren die rond je hoofd zitten.. als je aan je haar trekt ontlaad het meestal. dan weetje al hoelaat het is
zwarte vlekken kunnen van migraine komen, bloeddrukval of spier/ader gerelateerde dingetjes
Waarschijnlijk niet nee.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:37 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mijn ma dacht dat er iets scheef zat in mijn nek zei ze nog... Gaat dat niet zelf weg?
Meh, ik vind het apart.quote:
volle hand haar pakken bij de wortel en dan knijpen/trekkenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:38 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
* kingtoppie trekt aan haar, snapt er niks van, kijkt moeilijk...
niet opgelet bij bio?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet nee.
[..]
Meh, ik vind het apart.
Lijkt te werken...quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
volle hand haar pakken bij de wortel en dan knijpen/trekken
ik verzin dit niet... als je dat doet ontlaad het.. omdat je de adres op je hoofd 'omhoog' trekt
zei ik tochquote:
ik welquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vond het niet echt interessant nee
zelf getapt?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Poes, ik heb een schoteltje melk voor je.
DAAG SCHATJE GRGRquote:
wat wi je wetenquote:
ik zal ze aanwijzenquote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe mijn spieren/pezen in elkaar zitten
okequote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Is goed
Als je wil mag je m'n rug gelijk masseren, zodat pijntjes weg gaan
en geen klappen gehad van haar.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:59 schreef Grijsbaard het volgende:
Hallokidoki.. Ik ben ook weer gearriveerd. Vandaag in de H&M met Edith Bosch gesproken en op de foto geweest. Altijd leuk!
Nee, haha nooit.. Ze is heel lief! En goed uitziend.. :$quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:13 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
en geen klappen gehad van haar.
En maar goed ook! Kanjer dat het is..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:15 schreef Clayton1 het volgende:
laatste keer dat ze op tv was sloeg ze er op los
en dan ikquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:12 schreef Grijsbaard het volgende:
Massages zijn nooit weg. Dus ik ben na Vinniiee!
Als we allemaal in een kring gaan zitten kan iedereen tegelijkertijd gemasseerd worden. Problem solved.quote:
Dan doe ik ook wel mee.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:24 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Als we allemaal in een kring gaan zitten kan iedereen tegelijkertijd gemasseerd worden. Problem solved.
Hoe wil je in je 1 tje 5 man tegelijk masseren?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:26 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
TOP! Hoeveel mensen hebben we nou al, want vanaf 5 begint het haalbaar te worden denk ik..
Lees hierboven. Als we alle 5 in een kring gaan zitten. Dan masseert de een de ander etc.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe wil je in je 1 tje 5 man tegelijk masseren?
Pijn verhelpen heeft voorrang op plezier, vind ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |