wachten op picsquote:
Als het meezit volgt eind deze week mijn verslagje nogquote:
Nah. Kom maar op met je andere boeiende onderwerp dan. Ik popel!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 16:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jaja...nu weten we wel hoe blij jij bent met je bandjes en hoe handig je ze omdraait zodat ze zwart zijn en hoezeer anderen het smerig vinden. Moet deze discussie nog 3 pagina's doorgaan of zijn de standpunten nu wel duidelijk gemaakt?
Had je zelf geen camera bij dan?quote:
die avondpicsquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 23:33 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Op partyflock staan wat leuke pics
http://partyflock.nl/phot(...)s_Paradise_2012.html
Ik kijk het niet meer. Waardeloos programma, dat Lowlands geen eer aandoet. Al jaren. Zonde van de zendtijd.quote:Op zondag 2 september 2012 14:26 schreef indiaantje89 het volgende:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1285758
Voor de mensen die het gemist hebben. Wel een zuurpruim die Verdonschot.
Je moet ook geen bakkeljauw nemen he vriend.quote:Op maandag 3 september 2012 00:50 schreef kurk_droog het volgende:
Wat een oplichters trouwens bij die Surinamer, dat bakkeljauw is niet te vreten. En plak voortaan even alles af wat je niet meer hebt.
Zo inderdaad! Het camerawerk zet een geweldige setting neer waar je (tenminste ik) echt uren naar zou kunnen kijken.quote:Op zondag 2 september 2012 14:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Overigens vind ik de uitzendingen over de Zwarte Cross wel voortreffelijk. Da's mooie televisie.
Nee, die mogen wegblijven uit de polder...quote:Op maandag 3 september 2012 19:43 schreef Da hopman het volgende:
Bedacht afgelopen weekend dat het eigenlijk een schande is dat Golden Earring nog nooit op ons tentenfeestje heeft gestaan.
Kon ik ook niet weten:') Iedereen haalde die troep.quote:Op maandag 3 september 2012 19:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je moet ook geen bakkeljauw nemen he vriend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |