quote:
Me 2 . Add SosuA maybe not 2dayquote:
Kan cracked meedoen?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:51 schreef MineraalWater het volgende:
Ik heb zin om Portal 2 te doen met 4 players..
Ja.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:51 schreef shaderon het volgende:
kunnen eigen mappen al multiplayer ?
Ik heb het gekocht en 2 van mijn vrienden ook dus daar wil ik nu eigenlijk mee spelenquote:
Owhquote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:53 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ik heb het gekocht en 2 van mijn vrienden ook dus daar wil ik nu eigenlijk mee spelen
kost zeker geldquote:
ga is naar het steam topic, iedereen heeft daar 100+ games, allemaal gekochtquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:01 schreef bobbernaut het volgende:
Ahh t iesch gratiesch, allemaal leuk enzo, maar ik moet steam hebben.
En al mijn gecrackte spellen dan?!
zeg me niet dat jou naam muisje pieroeir[eeor[p re is?!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:32 schreef Johan1994 het volgende:
Portal 2 moet je kopen man spel is heftuge shit man enzo vet trippy overal dingen en dozen en robots echt zo van woesh portal en wow echt super intens woah zo vet enzo boemlau
Trouwens Bob en Lor ik heb jullie toegevoegd op steam![]()
Ja dat ben ikquote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:45 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
zeg me niet dat jou naam muisje pieroeir[eeor[p re is?!
CS:GO?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:46 schreef Snorrenbaard het volgende:
Counterstrike is de shit mannen, vooral in combinatie mijn nieuwe laptop.
Sowieso Counter-Strikequote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:48 schreef Snorrenbaard het volgende:
Ja, die Source en 1.6 sfeer is weer helemaal terug.
Voeg mij maar toe: Plexcon of Plexconcssquote:
dan moet je eerst een spel hebben gekocht..quote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:02 schreef bobbernaut het volgende:
Waarom kan ik niemand toevoegen als vriend op steam? :\
En als hij dan toch blijkt te bestaan heb je alleen jezelf ermee als je met gvd scheldquote:Op donderdag 23 augustus 2012 22:38 schreef Lorrelies het volgende:
Cedric, kap eens met dat schelden met kanker, het is behoorlijk triest
Zeg dan gewoon godverdomme of zo. Ik bedoel, god bestaat toch niet en mensen met kanker teveel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
Hey die heb ik gezien in de Arena.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 23:52 schreef TJV het volgende:
Tieten kont tieten kont tieten kont kont kont tieten kont tieten kont tieten kont kont kont tieten kont kont kont tieten kont kont kont tiehieeeten kont tieten kont
Je kan niet sporadisch binnen vallen en dan klagen over de kwaliteit hequote:
Ach ja, beter dan dat ze buiten loslopen?quote:
Ksst! Terug naar klb jij.quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:38 schreef vogelkooi het volgende:
Als tom en laag niveau is wat zijn wij dan?
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:50 schreef shaderon het volgende:
I MAKE SOME GOOD GIRLS GO BAAADDDD
I MAKE SOME GOOD GIRLS GO BAAADDDDD
quote:
Zo even Lor laten schrikken als ze thuis komt.. Als ze langs mijn pc loopt zet ik een nummer aan via teamviewer met mijn laptopquote:
daar zijn betere programma's voor die je helemaal niet ziet.. TV zie je als je connectquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:43 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Zo even Lor laten schrikken als ze thuis komt.. Als ze langs mijn pc loopt zet ik een nummer aan via teamviewer met mijn laptop![]()
Suggesties?
Dit inderdaad. Tevens nog 4 uur school...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:46 schreef mschol het volgende:
[..]
daar zijn betere programma's voor die je helemaal niet ziet.. TV zie je als je connect
met dameware heb ik de nodige geintjes uitgehaald: geen trayicon, geen bericht dat je connect e.d.
Nee, inderdaad, dat ziet ze niet. Goed en vooral logisch nagedacht bob!quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:47 schreef bobbernaut het volgende:
Post t op FOK! johdat ziet ze niet neuuuhhh
Ik begin volgende week,quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:47 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Tevens nog 4 uur school...
Pauze?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:50 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Nee, inderdaad, dat ziet ze niet. Goed en vooral logisch nagedacht bob!
Ze is inderdaad aan het werk en kijkt dus inderdaad pas op fok als ze thuis is gekomen. Ze is dan inderdaad te laat om dit te lezen, want dan is ze inderdaad al geschrokken
Dat is balen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 12:51 schreef shaderon het volgende:
[..]
Ik begin volgende week,
mijn rooster:
[ afbeelding ]
Nee? En zelfs dan: Geen FOK forum op mobiel?quote:
Tuulak.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:09 schreef shaderon het volgende:
[..]
voor frikandel broodjes en energy drank
je gaat heeeel lang in een vliegtuig zitten? wat is daar nou leuk aan?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:19 schreef shaderon het volgende:
Nog even en dan ga ik hier heen:
[ afbeelding ]
voor heeeeel lang
sadness ten top.. alleen maar omdat een mede lid gefrustreerd een briefje heeft geschreven..quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 13:37 schreef shaderon het volgende:
Armstrong verliest al zijn tour zeges en etappe zeges
uiteindelijk is het heel lang vliegen erheenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:26 schreef mschol het volgende:
[..]
je gaat heeeel lang in een vliegtuig zitten? wat is daar nou leuk aan?
suggestief design.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:34 schreef shaderon het volgende:
http://www.paraplu2give.n(...)len-buis-zilver.html
stevig klein goedkoop
In canada drinken ze melk uit een zakje. grgr plex. Nog 2 uur.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 14:46 schreef Lorrelies het volgende:
Loool
Maar melk is 10x zo goedkoop dan een album?
goed verhaal manquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:54 schreef shaderon het volgende:
Rotterdam![]()
![]()
![]()
Samen met Den Haag de enige echte Nederlandse steden.![]()
Ook al ben ik van mening dat Nederland geen echte steden heeft
een groot uitgevallen dorp. niet te vergelijken met buitenlandse steden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:51 schreef TJV het volgende:
Amsterdam is zelfs de hoofdstad, hoe kan het dan geen stad zijn?
Hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:57 schreef shaderon het volgende:
wat wil je weten dan allemaal
hoofdstad. omdat het stadsrechten heeft en een belangrijke plaats is in Nederland?
Ik krijg bij jou zelfs het idee dat bobje een volwassen vent is.quote:
070 is toch code voor Aso?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:03 schreef shaderon het volgende:
[..]
zit je in Leiden?
ik en bobber gaan je opzoeken
070 niggas jwz. (toch bobber ?)
grieferquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Plex ze hebben een liedje over jou gemaakt.
quote:
quote:
Ik vind het jammer dat je nooit op mijn gifje hebt gereageerd.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:22 schreef Lorrelies het volgende:
Game of Thrones
En nu ga ik lekker nasi met gegrilde kippenpoten maken
quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:28 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Jammer dat je niet ziet hoe het afloopt..
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Plex ze hebben een liedje over jou gemaakt.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:10 schreef Lorrelies het volgende:
[ afbeelding ]
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw
Welke markt/commentators?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:31 schreef TJV het volgende:
Ben ik trouwens de enige die zit te wachten tot die hele YouTube-markt instort en al die ''commentators'' geen werk meer hebben?
Al die gameplay-commentators. Stoppen massaal met hun werk, maar als de Minecrafthype over is hebben ze een probleempje.quote:
Mwa, zullen toch maar een handje mensen zijn die daar echt hun brood mee verdienen zoals de yogscast. EN die hebben straks natuurlijk hun eigen gamequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:34 schreef TJV het volgende:
[..]
Al die gameplay-commentators. Stoppen massaal met hun werk, maar als de Minecrafthype over is hebben ze een probleempje.
Paar van die Mindcrack gozers ook hoor, net zoals vrij veel CoD en BF3 ventjes. Kan ik wel om lachen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:35 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Mwa, zullen toch maar een handje mensen zijn die daar echt hun brood mee verdienen zoals de yogscast. EN die hebben straks natuurlijk hun eigen game
Habbo?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:36 schreef -Datdus- het volgende:
Wie weet er een leuke gratis MMORPG?
Op zich moet je gewoon zorgen dat je een allround commentator wordt. Zoals die Cynical brit. Die begon bij WoWradio en deed alleen WoW stuff. Nu doet die heel veel spellen, krijgt persaccess tot betas en werkt ook op conventions etc.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:36 schreef TJV het volgende:
[..]
Paar van die Mindcrack gozers ook hoor, net zoals vrij veel CoD en BF3 ventjes. Kan ik wel om lachen.
zelfs in andere landen zien ze amsterdam als een wereld stadtquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:53 schreef shaderon het volgende:
[..]
een groot uitgevallen dorp. niet te vergelijken met buitenlandse steden.
die van mcgregor? die heb ik ookquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:33 schreef -Datdus- het volgende:
Overhemden gekocht als een accountant.
Het rare is dat er net zoveel content uitkomt dan ervoor toen ze nog een baan hadden. En ze worden meestal wat minder grappig omdat het videomaken meer een taak is geworden en niet meer is om stoom af te blazen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:34 schreef TJV het volgende:
[..]
Al die gameplay-commentators. Stoppen massaal met hun werk, maar als de Minecrafthype over is hebben ze een probleempje.
ok kom nr mn kmr ok?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:40 schreef -Datdus- het volgende:
Kom we maken allemaal een habbo account en dan proberen meubi af te troggelen.
Nopequote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:39 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
die van mcgregor? die heb ik ook
:$ Mag k Dann wt?quote:
Habbo-radio?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:42 schreef MineraalWater het volgende:
Jonge habbo heb ik veel gespeeld. Heb ooit nog bij wat van die radio's gewerkt. Mede-eigenaar en designer
Jazeker, Ben ooit nog op HabboTop geweest als je dat kentquote:
haha habbotop? wij kennen elkaarquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:45 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Jazeker, Ben ooit nog op HabboTop geweest als je dat kentIs nu gestopt.
En de eigenaar van Goldenhabbos ken ik en daar was ik ooit designer
Wie ben jij dan ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:46 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
haha habbotop? wij kennen elkaar
Ik ook dus. Maar Habbo, wanneer was dat ''cool''? In mijn klas waren er meer mensen tegen dan voorquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:48 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik zat op habbo voordat het cool was.
Zegt me zo even niets.quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:48 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Ik ook dus. Maar Habbo, wanneer was dat ''cool''? In mijn klas waren er meer mensen tegen dan voor
Volgensmij wel die van SA.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:52 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
Dat op de achtergrond. Stadion?
Ik herinner me nog wel een keer dat ik met mijn ouders op vakantie (in NL) was en we reden door een stad of dorp of weet ik veel. Mijn ouders zagen een antiekwinkeltje en wilden daar kijken (want dat vonden ze helemaal geweldig). Dus ze parkeerden de auto op een parkeerplaatsje verderop maar mijn broertje en ik wilden écht niet mee. Heel saai natuurlijk in zo'n winkel. Ik was denk ik een jaar of 6/7 en hij 4. Nou goed, we mochten in de auto blijven, wij blij. Zaten we wat te kletsen en te spelen en zo, parkeert er ineens een auto naast ons. Wij kijken. Stappen er een oudere man en vrouw uit, zien ons zitten en komen echt zo bij het raampje staanquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 19:54 schreef Timwonnacott het volgende:
Nee, nooit enge mannetjes gezien.
Ik las dames.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 20:10 schreef SosuaCafe het volgende:
Zijn er nog leuke games die van start gaan vanavond ?
Ik niet dus?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 21:33 schreef tuut-chips het volgende:
Eigenlijk zouden we een sc-server moeten hosten waar alleen pre-1.7 en AlDie opmogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |