Gesink topniveau in Dauphiné 2011?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 09:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bergop heeft Gesink sinds Dauphiné 2011 niet echt meer zijn topniveau gehaald bergop, maar in de tijdritten gaat het juist beter dan ooit dit jaar. Normaal gesproken moet hij Valverde kunnen verslaan in de tijdrit, al is de tijdrit wel behoorlijk lastig.
Is het falen van Gesink echt zo verschrikkelijk interessant dat daar topic na topic na topic over doorgezeurd moet worden? Kunnen we het niet gewoon over de koers hebben?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gesink topniveau in Dauphiné 2011?Hij heeft daar 1 bergetappe meegedaan met een aantal subtoppers. Het is van de Tour 2010 geleden dat hij echt met de toppers mee kon. Daarna is het bergop alleen maar minder geworden.
Wie heeft het hier over het falen van Gesink?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:28 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Is het falen van Gesink echt zo verschrikkelijk interessant dat daar topic na topic na topic over doorgezeurd moet worden? Kunnen we het niet gewoon over de koers hebben?
Ha, dat valt me nu pas op. Volgens mij klopt die 337m wel, maar blijkbaar is 337 in Spanje minder dan 300.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:42 schreef ItaloDancer het volgende:
Óf de as met hoogtemeters klopt niet, óf de vermelde finishhoogte klopt niet, óf het plaatje zelf klopt niet
Als het toch 337m is dan loopt het de laatste 700m flink omhoogquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:46 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ha, dat valt me nu pas op. Volgens mij klopt die 337m wel, maar blijkbaar is 337 in Spanje minder dan 300.
Mocht die 337m koppen dan zou de laatste 700m 10% omhoog gaan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:58 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Als het toch 337m is dan loopt het de laatste 700m flink omhoog
2 bergetappes.. waarbij hij in de 1ste bergetappe renners als VDB, Vino, Evans en Wiggins voorbleef. Wel echte subtoppers inderdaad.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 15:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gesink topniveau in Dauphiné 2011?Hij heeft daar 1 bergetappe meegedaan met een aantal subtoppers. Het is van de Tour 2010 geleden dat hij echt met de toppers mee kon. Daarna is het bergop alleen maar minder geworden.
Ok duidelijkquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:32 schreef knep het volgende:
Hoogteverschil tussen laagste en hoogste punt van het circuit is 50m.
http://www.motorlandaragon.com/pagEstaticaVelocidad.aspx?id=42
Strook naar de finish zal iets van 20m stijgen ofzo.
Ook dat is de vueltaquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:37 schreef TLC het volgende:
Wat een saaie voorspelbare etappe met dito parcours
Klopt; in de laatste etappes deed hij idd wel goed mee. Ik had nog die 1e bergetappe, waarin Gesink het liet lopen, in het hoofd zitten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
2 bergetappes.. waarbij hij in de 1ste bergetappe renners als VDB, Vino, Evans en Wiggins voorbleef. Wel echte subtoppers inderdaad.
(al was topniveau misschien wat overdreven ja, "op niveau" dan)
Als Ducrot het ooit over linkeballen heeft, dan moet hij deze beelden even tonen...quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:57 schreef TheArt het volgende:
Dit was zo duidelijk. Lindeman wilde Aramendia gewoon professioneel te elimineren
En hij komt toch weer terug
Aramendia is dan ook best een mooi figuur.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:57 schreef TheArt het volgende:
Dit was zo duidelijk. Lindeman wilde Aramendia gewoon professioneel te elimineren
En hij komt toch weer terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |