Whut? Ik kán niet eens uit de kast komen, ben overtuigd hetero.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:43 schreef Egberts het volgende:
In welke kast hebben jullie gezeten Rucky en Vannelle?
Mijn zus zal het wel eens uitleggen!
ah tuurlijk bedoel ik dat pfffquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:53 schreef Egberts het volgende:
Een leuke OP of TT?
En een liedje is altijd leuk om een topic te starten!
Zo leer je nog eens nieuwe muziek kennen
Of kan je juist je huidige gevoel beschrijven ...
hahha die pas na een aantal wijntjes hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:54 schreef kwiebuske het volgende:
* kwiebuske mompelt: de vogeltjesdans
grijns
Mooi lied idd, sowieso Guus:quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:55 schreef espri het volgende:
[..]
ah tuurlijk bedoel ik dat pfff
dan weet ik wel een voor mij speciaal liedje: Dat komt door jou van Guus Meeuwis
Checkquote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:55 schreef espri het volgende:
[..]
ah tuurlijk bedoel ik dat pfff
dan weet ik wel een voor mij speciaal liedje: Dat komt door jou van Guus Meeuwis
Daar heb ik toch wat meer dan een aantal glazen voor nodig.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:56 schreef espri het volgende:
[..]
hahha die pas na een aantal wijntjes hoor
Ik ben niet zo een vrager, jij wel een verteller?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 14:37 schreef espri het volgende:
kijk, volgens mij gaat het helemaal goed komen, denk ik zo![]()
en mochten er vragen zijn over dit persoontje, vragen staat vrij.
nou nee, zo uit mezelf zal ik niet vanalles neer zetten ofzo.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:02 schreef Egberts het volgende:
[..]
Ik ben niet zo een vrager, jij wel een verteller?
Ik moet zeggen, hoewel je zegt dat je niet zo maar uit jezelf van alles neerzet deed je dat net tochquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:05 schreef espri het volgende:
[..]
nou nee, zo uit mezelf zal ik niet vanalles neer zetten ofzo.
of ik moet in een openhartige bui zijn![]()
en dan is je volgende vraag misschien wel of ik die bui nu heb hahahha, maar dat is invullen en dat is nooit goed
en welke zin bedoel je dan? over de muziek? of zoek ik weer te ver?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:08 schreef Egberts het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, hoewel je zegt dat je niet zo maar uit jezelf van alles neerzet deed je dat net toch
Ik bedenk me net dat ik al maanden niet zo actief in de SC geweest ben
De hele uitleg waarom je dat niet doetquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:11 schreef espri het volgende:
[..]
en welke zin bedoel je dan? over de muziek? of zoek ik weer te ver?
ach, ik denk dat ik me een beetje verveel en zit te wachten op een belletje, hou niet van wachten (nog meer zomaar info)
hahahha scherp van je.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:15 schreef Egberts het volgende:
[..]
De hele uitleg waarom je dat niet doet
ik denk dat ik me verveel². Ik zoek 4 uur! dan kan ik eindelijk naar huis
Ik ben eigenlijk nergens mee bezig .... Had ik maar een bezigheid dan was het ook zo 4 uur!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:37 schreef Rucky het volgende:
Ik zou ook blij zijn als het 4 uur is.Ik heb het een beetje gehad met waarmee ik bezig ben.
Tel tot 20, 1 tel per minuut en tadaa!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:38 schreef Egberts het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk nergens mee bezig .... Had ik maar een bezigheid dan was het ook zo 4 uur!
Ik ben met Inventor aan het knoeien en dat pokke programma wilt niet doen wat ik wil.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:38 schreef Egberts het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk nergens mee bezig .... Had ik maar een bezigheid dan was het ook zo 4 uur!
Aan je manier van typen zou je niet zeggen dat het niet drinken gelukt isquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:47 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nou voor jullie mag het o 4u zijn dat btekend dat ik zo naar mn werk kan.. Voor en oppie joppie gesprek *insert smiley die niet te zwaar op de hand is maar ook niet heel enthousiast*
misschien eert even tn want ik bn misselijk en heb koppijn van het noet eten en drinken.. Klaag klaag :p
juist welquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:58 schreef Pulver het volgende:
Aan je manier van typen zou je niet zeggen dat het niet drinken gelukt is
hallo Ehhe, zit jij in de kinderopvang?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:23 schreef Ehhe het volgende:
Ik heb het ineens superrustig, zijn nog maar 4 kinderen en die vermaken elkaar allemaal
Klopt, ben invalkrachtquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:31 schreef espri het volgende:
[..]
hallo Ehhe, zit jij in de kinderopvang?
gewoon aagje ben ik
Je typt gewoon te snel, dus je hebt de ADHD keyboard app nodigquote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:33 schreef YskaFredriksson het volgende:
Haha, jongens het is de ipad :p ik typ de letters wel maar soms komen ze niet op het scherm ofzo
en wat doet dat?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:33 schreef Papabear het volgende:
[..]
Je typt gewoon te snel, dus je hebt de ADHD keyboard app nodig
die kun jij ook wel gebruiken hequote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:57 schreef Rucky het volgende:
Een toetsenbord met ingebouwde spellings kontrole?
En jij kan wel wat hoofdletters en punten gebruiken.quote:
ah oke, voorheen heb ik ook in de kinderopvang gezeten, erg leuk vond ik het altijdquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:23 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Klopt, ben invalkracht. Vandaag had ik een bso-dienst, morgen weer dagopvang.
Het is alweer goed.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:37 schreef DJMO het volgende:
* DJMO geeft rucky een aai over z'n bol
Ik heb ook veel met kinderen te maken gehad en ik blijf het leuk vinden.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:44 schreef espri het volgende:
[..]
ah oke, voorheen heb ik ook in de kinderopvang gezeten, erg leuk vond ik het altijd
kinderen zijn gewoon leukquote:Op donderdag 23 augustus 2012 18:53 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het is alweer goed.
* Rucky haalt tasje met IKEA spullen uit de prullenbak.
[..]
Ik heb ook veel met kinderen te maken gehad en ik blijf het leuk vinden.
ja klopt, ik ben een zelfstandige dus regel ook zelf mn uren daar in.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 19:13 schreef Ehhe het volgende:
Je bent de kraamzorg ingegaan? Lijkt mij ook heel leuk, alleen kan ik denk ik niet tegen die onregelmatige werktijden. Das wel jammer
En jij hebt dat varken gekregen?quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:06 schreef Pulver het volgende:
Een jongen uit de stad wil trouwen met een meisje van het platteland. Zij staat er alleen op dat hij bij haar vader om haar hand gaat vragen. Dus hij gaat naar haar boederderij om het te vragen aan haar vader. “Beste man, ik wil graag met uw dochter trouwen, ik zou alles doen voor haar liefde!” “Ohja?” zegt de boer, “Kom maar mee naar het weiland…” Hij wijst een van de koeien aan en zegt: “Naai die koe in het weiland…” De jongen is verbaasd, maar hij houdt zijn woord, hij heeft alles over voor de liefde van zijn aanstaande vrouw. Als hij klaar is zegt de boer: “en nu die geit daar…” De jongen twijfelt, maar ook laat hij het geitje er aan geloven. Dan neemt de boer hem mee naar zijn stal en zegt: “En nu het varken…” Ook nu gehoorzaamd de jongen en doet zijn plicht. De boer is uiteindelijk overtuigd van de jongen zijn liefde voor zijn dochter en zegt: “Oke, nu mag je met mijn dochter trouwen.” Waarop de jongen zegt: “Zeg, laat je dochter maar zitten…wat wil je voor dat varken hebben?”
oke deze is gewoon slecht....:@quote:Op donderdag 23 augustus 2012 20:06 schreef Pulver het volgende:
Een jongen uit de stad wil trouwen met een meisje van het platteland. Zij staat er alleen op dat hij bij haar vader om haar hand gaat vragen. Dus hij gaat naar haar boederderij om het te vragen aan haar vader. “Beste man, ik wil graag met uw dochter trouwen, ik zou alles doen voor haar liefde!” “Ohja?” zegt de boer, “Kom maar mee naar het weiland…” Hij wijst een van de koeien aan en zegt: “Naai die koe in het weiland…” De jongen is verbaasd, maar hij houdt zijn woord, hij heeft alles over voor de liefde van zijn aanstaande vrouw. Als hij klaar is zegt de boer: “en nu die geit daar…” De jongen twijfelt, maar ook laat hij het geitje er aan geloven. Dan neemt de boer hem mee naar zijn stal en zegt: “En nu het varken…” Ook nu gehoorzaamd de jongen en doet zijn plicht. De boer is uiteindelijk overtuigd van de jongen zijn liefde voor zijn dochter en zegt: “Oke, nu mag je met mijn dochter trouwen.” Waarop de jongen zegt: “Zeg, laat je dochter maar zitten…wat wil je voor dat varken hebben?”
Feestje.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 21:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
morgen voorbereidingsgesprek voor de bruiloft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |