Warcraft III (met uitbreiding Frozen Throne) is tijdloos goed!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat is dan weer zonde, Star- en Warcraft (de RTS versies) horen bij de beste games ooit.
Volgens mij heb je wel verschillen maar zijn ze niet zo groot en er zal vast wel een bult gear zijn die je alleen maar met crafting voor elkaar kan krijgen. Hoofdzakelijk voor de verzamelaars denk ikquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:18 schreef Snoepje5 het volgende:
Handige video trouwens, die crafting guide.
Maakt een hoop duidelijk.
Toch twijfel ik aan het nut van crafting. In veel mmo's moet je erg veel geld besteden aan crafting (en luck) voor de beste gear.
Nu is er niet zoiets als de beste gear in gw2 las ik, want op lvl 80 heb je vaak allemaal zelfde stats gear(?) dus wat is het nut van crafting dan?
Voorbeeld.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:33 schreef Snoepje5 het volgende:
Weet iemand nog wat guides hoe armor werkt e.d.?
Want het feit dat vele zeggen dat er weinig verschil in high lvl armor zit bijvoorbeeld vind ik toch maar verwarrend.
Kan je je dan helemaal niet onderscheiden wat armor betreft? Lijkt me sterk dat npc armor de beste armor is? (alhoewel dat in gw1 ook was volgens mij, fow armor).
quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:26 schreef RenZeru het volgende:
[..]
Warcraft III (met uitbreiding Frozen Throne) is tijdloos goed!
Daar komen volgens mij ook tower defense en DOTA vandaan?!
Je kunt je onderscheiden wat het uiterlijk van armor betreft.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:33 schreef Snoepje5 het volgende:
Weet iemand nog wat guides hoe armor werkt e.d.?
Want het feit dat vele zeggen dat er weinig verschil in high lvl armor zit bijvoorbeeld vind ik toch maar verwarrend.
Kan je je dan helemaal niet onderscheiden wat armor betreft? Lijkt me sterk dat npc armor de beste armor is? (alhoewel dat in gw1 ook was volgens mij, fow armor).
Duidelijk. De base defence is dus altijd hetzelfde in principe, alleen slots en extra stats zoals condition damage of power kunnen verschillen (ook op lvl80).quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:41 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Voorbeeld.
Ik heb een Mighty Chain Helmet (dit is een heavy armour)
Required Level: 15
Defense: 18
+5 Power
1 upgrade slot [deze kan ik zelf vullen]
Of ik heb een Festering Chain Helmet
Required Level: 15
Defense: 18
+5 Condition Damage
1 upgrade slot [deze kan ik zelf vullen]
De basis defense is gelijk: 18. Alleen het extra ding verschilt.
Er zijn ook armour waarbij je twee upgrade slots hebt. Deze zijn (theoretisch) beter dan die met maar 1. Maar de basis defense zal ook bij deze gelijk zijn.
En ja, die kun je ook kopen bij een NPC. Ziet er misschien niet uit, maar hij is te koop en bruikbaar.
Maar @Sweetpea, is het dan niet mogelijk om level 15 chain helmet te craften die 20 defense heeft? Ze zullen altijd 18 defense hebben?quote:These are the major points:
Armor = Defense + Toughness
Toughness is a primary attribute that increases automatically as you level; it can also be raised by certain gear upgrades and investment in a specific trait-line for your character
At level 80, all characters will have a base of 916 in all of their primary attributes, including Toughness
Defense is a stat inherent to your armor (lowercase) and also comes as a bonus with shields
Level 80 armor will provide 1,231 Defense to soldiers, 1,084 Defense to adventurers, and 937 Defense for scholars
Thus, at level 80, base Armor (uppercase) totals will be 2,147 for soldiers, 2,000 for adventurers, and 1,853 for scholars (each class of armor is differentiated by 147)
A level 80 amulet can provide +580 Toughness as a secondary bonus or +813 as a primary bonus
A full set of Toughness runes will provide +165 in the attribute
Many skills grant a temporary boost to your Toughness
The third trait-line for each profession may provide up to +300 Toughness (+10 for each point invested)
Many professions have major and minor traits that can buff Toughness independently (ex. necromancer's Protection of the Horde gives +20 per summoned minion for a max of +120)
Essentially, the way in which you choose to spec you character's equipment, traits, and skill bar is vastly more important to your survivability than the armor-class of your chosen profession!
Inderdaad... En natuurlijk hoe het eruit ziet, iets wat heel belangrijk is in Guild Wars!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:46 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Duidelijk. De base defence is dus altijd hetzelfde in principe, alleen slots en extra stats zoals condition damage of power kunnen verschillen (ook op lvl80).
Ja dat komt dan wel op level 80quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:48 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Inderdaad... En natuurlijk hoe het eruit ziet, iets wat heel belangrijk is in Guild Wars!
Ik wel.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:49 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ja dat komt dan wel op level 80Daarvoor ga ik er nog niet zo druk over maken.
Dat is wel heel exteemquote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik wel.Doe ik met alle spellen, kansloos ik weet het, maar ik vind het leuk.
Als het er niet cool uitziet draag ik het niet, als het minder goed is maar er leuker uit ziet kies ik er toch voor.
Je hebt dye's waar je armor mee kan kleuren.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:54 schreef Typisch het volgende:
Kan je die kleur van je armor zeker nog wel veranderen ingame na character creation?
Ja, heel makkelijk zelfs. Standaard onderdeel van je Hero window.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:54 schreef Typisch het volgende:
Kan je die kleur van je armor zeker nog wel veranderen ingame na character creation?
Toch cool dan, dag je transmutatie stenen hebt in GW2, waarmee je die goede stats met die leuke skin kunt samenvoegen!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als het er niet cool uitziet draag ik het niet, als het minder goed is maar er leuker uit ziet kies ik er toch voor.
Dan is dit spel echt iets voor jou!quote:Op donderdag 23 augustus 2012 15:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nah is het niet waard imo, bijna alle extras zijn tijdelijk, en je kunt ze ook nog eens in de gem-shop kopen.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:12 schreef Aloria het volgende:
Hmja ik vind die 73 euro voor de pre order dingtje een beetje van de zotte ( laat ik mij maar niet uiten over de 100+ euro kostende collectors edition.
Maarja ik vind mini pets in game geweldig. ( wow egbird !!!!! )
Maar hmja maarja 55 euro en dan niks krijgen is ook zo.... Kweet nog niet is het die 73 euro echt waard ?
k Ik weet genoeg dankje,quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nah is het niet waard imo, bijna alle extras zijn tijdelijk, en je kunt ze ook nog eens in de gem-shop kopen.
Mwah, staat in principe niks bijzonders in.quote:Op donderdag 23 augustus 2012 16:27 schreef Karina het volgende:
Een tip, hier is een uitgebreide preview te vinden.
Zelf nog niet gelezen (ga zo eten), maar ik denk wel leuk om even te bekijken.
gw2.comquote:Op donderdag 23 augustus 2012 17:01 schreef Poespas het volgende:
Waar hebben jullie je versie besteld? Ik wil hem het liefst zo goedkoop mogelijk hebben,maar ben ook weer niet zo goed van vertrouwen om iedere willekeurige webshop te vertrouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |